بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
شواهد ظاهري امر حاکي از آن است که به خاطر افزايشهاي به اصطلاح بادکنکي و غيرقانوني سهام، مبالغ ميلياردي جابه جا شده است که اين امر حتماً نيازمند شفاف سازي است تا هر کسي يک شبه ميلياردر نشود.
کد خبر : ۱۴۱۵۰۰

دادستان عمومي و انقلاب مشهد با تأکيد بر ممنوعيت تبليغات خريد و فروش سهام از سوي سه شرکت پديده، تبرک و پرديسبان و امثال آنها گفت: هر کس به هر شکلي و از طريق رسانه ها، مخابرات، جرايد و... اقدام به تبليغ با عنوان خريد و فروش سهام اين شرکتها نمايد، مجرم است و دستگاه قضايي با اين گونه موارد برخورد جدي خواهد داشت.

به گزارش بورس نیوز قاضي غلامعلي صادقي روز گذشته در گفتگوي اختصاصي با خراسان ضمن بيان اين مطلب افزود: فقط شرکت هاي تبرک و پديده مجاز هستند در حد رفع نيازهاي روزمره دفتري در شهر داشته باشند که پاسخگوي مراجعان باشند و در صورتي که اين افراد بدون اطلاع دادسرا اقدام به خريد و فروش سهام کنند به يقين برخورد قاطعي با آنان صورت ميگيرد.

اين مقام ارشد قضايي مشهد افزود: اين دو شرکت مذکور تنها در يک صورت ميتوانند به خريد و فروش سهام بپردازند که فروشنده سهام قبل از اين تاريخ سهام خود را خريداري کرده باشد و خريدار نيز فقط شرکت پديده يا تبرک باشد.

در غير اين صورت خريد و فروش هر گونه سهام توسط افراد ديگر و در مکانهاي خارج از دفتر اصلي، جرم محسوب ميشود و عامل يا عاملان خريد و فروش سهام تحت تعقيب قضايي قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومي و انقلاب مشهد ادامه داد: اين شرکتها بدون هماهنگي با دادستاني حق افزايش يا کاهش قيمت و يا افزايش سهام را ندارند. وي به اصل شفاف سازي مالي در اين شرکتها نيز اشاره کرد و افزود: متأسفانه تاکنون هيچ گونه شفاف سازي مالي در اين شرکتها انجام نشده است تا مشخص شود شرکتهاي مذکور چه مقدار سرمايه دارند، پولها را در کجا هزينه کردهاند، چه تعداد دلال در امر خريد و فروش سهام فعاليت داشتهاند و به چه ميزان پولهاي باد آورده از طريق خريد و فروش غيرقانوني سهام به جيب زدهاند. از سوي ديگر نيز برنامه زمان بندي براي شفاف سازي مالي و يا فعاليتهاي اقتصادي خود ندارند.

قاضي صادقي به مديران و مسئولان اين شرکتها هشدار داد: آنها بايد اصل شفاف سازي را رعايت کنند چرا که در غير اين صورت به اتهام کتمان حقيقت و واقعيتها برخورد مجرمانه با آنان صورت ميگيرد. دادستان مشهد اين گونه شفافسازيهاي مالي در شرکتهاي بزرگ سرمايه گذاري را براي مراجع نظارتي و مردم ضروري دانست و تأکيد کرد بايد مشخص شود دلالها چند درصد از مبالغ خريد و فروش را برداشت کردهاند و يا اين که چه مقدار سهام تاکنون فروخته شده است. اما شواهد ظاهري امر حاکي از آن است که به خاطر افزايشهاي به اصطلاح بادکنکي و غيرقانوني سهام، مبالغ ميلياردي جابه جا شده است که اين امر حتماً نيازمند شفاف سازي است تا هر کسي يک شبه ميلياردر نشود.

وي همچنين به مسئولان و مديران شرکتهاي سرمايه گذاري مذکور توصيه کرد برنامه زمان بندي دقيقي را براي پيوستن به بورس از هم اکنون اعلام کنند و يقين داشته باشند که ادامه کار آنها بدون پيوستن به بورس با مشکلات حادي روبه رو ميشود و ديگر اجازه اين گونه هرج و مرجهاي مالي در موضوعات اقتصادي را نخواهند داشت.

اما در صورتي که به بازار بورس بپيوندند و شفافسازي مالي نيز داشته باشند، قطعاً دستگاه قضايي هم از آنان حمايت و پشتيباني ميکند و سهامداران نيز متضرر نميشوند و همچنين دلالان از اين گونه بازارها سودي نخواهند برد.

قاضي غلامعلي صادقي با اشاره به اين که شرکت پرديسبان وجود خارجي ندارد و هر گونه خريد و فروش سهام آن نيز غيرقانوني است گفت: اما مديران اين شرکت براي پاسخگويي به مراجعان و يا افرادي که سهام خريدهاند بايد نياز خود براي تأسيس يک مکان را به دادستاني اعلام کنند تا تدابير لازم براي رفع مشکل سهامداران اتخاذ شود.

وي همچنين افزود: امروز نياز کشور ساختن برج، پاساژ و پروژههاي تجملاتي نيست بلکه مردم بايد براي ايجاد اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتي، کشور را ياري دهند و از سرمايههاي خود براي توليد و رشد اقتصادي کشور استفاده کنند تا افرادي فرصت سودجويي نيابند.

قاضي صادقي در پايان تصريح کرد: مردم به تبليغات واهي و فريبنده برخي شرکتهاي سرمايهگذاري توجه نکنند و مديران اين پروژهها و شرکتها نيز بدانند که تا ابد نقدينگي به اين مجموعهها تزريق نخواهد شد تا اموال مردم مورد حيف و ميل قرار گيرد. چرا که ديگر بسياري از شهروندان گرفتار تبليغاتواهي نميشوند و در دام آنان گرفتار نخواهند شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
خدارو شکر که با نظارت دادستان خیال همه از فعالت شرکت پدیده (که تا حالا قانونی بوده و در راستای اهداف کشور) راحت میشه هر چند این شرکت زیر نظر حسابرس معتمد سازمان حسابرسی تا به حال صورتهای مالی میداد. هرچی نظارت بیشتر خیال اونکسی که سهام میخره راحتتر. دشمنای پدیده ببینیم دیگه دنبال چی میگردین.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
ما باید از کسانی که در هورد سهامهای ما اطلاع رسانی میکنند ممنون باشیم . برای خرید و نگهداری یک سهم خوشبینی کارساز نیست باید به هر سهم بعد از تصمیم به خرید بصورت بدبینانه هم نگاه کرد چون گاهی اوقات دچار احساسات شده و واقعیات را خوب نمی بینیم و در پایان از صمیم قلب برای دارندگان این سهمها آرزوی کسب سود دارم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
دستگاه قضائی از وظایف اصلی اش بسط و توسعه عدالت است انهم نه فقط از طریق دادرسی عادلانه و بدون حب و بغض بلکه از وظایف اصلی رصد جامعه و جلوگیری از عواملی است که باعث ایجاد جرم میشود زیرا تاخیر در این امر باعث از دست رفتن حقوق بسیاری و تحمیل هزینه به بیت المال در دو جهت مادی (هزینه دادرسی و ............... ) و مغنوی (بی اعتمادی به نظام و عادی شدن و ریختن قبح جرم و بی اعتمادی به دستگاه قضائی میشود ای کاش واحدی در قوه قضائیه وجود داشت تا با رصد جامعه سریعا از بروز اینچنین عوارض سهمگینی که اثار ان به تدریج چون کوه یخی که فعلا نوک ان نمایان استمشاهده نمیشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
خدا را شکر باید زودتر بررسی میشد تا مردم به دام نیفتند
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
باز هم به نفع پدیده این موج هم تمام شد .
سید علی
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
http://www.boursenews.ir/fa/news/141532
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
اگر قرار نیست کسی بجز رانت خوار سود کند پس باید سهامداران پدیده هم بروز سهامداران تالار بیفتند
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
من اگر سهام پدیده را داشتم همین امروز با اولین پرواز میرفتم مشهد همشو نقد میکردم حتی با 20% زیر قیمت
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
با همین طرز فکره امثال شماست که بازار سهام به این روز افتاده. تا تقی به توقی میخوره سهام رو میفروشید و گند میزنید به بازار .اگه یکم صبر داشته باشید و انقد پشته هم عرضه نکنید اوضاع خوب میشه
نیک
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
اگر میداشتم .....خداروشکر که نداری...همچنان خبرهای خوب درراه است .البته اگه بورسی ها بزارن
میثم
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
حیف که سهامشو نداری وگرنه بهت میگفتم که این همه راه نیا مشهد.من خودم همه سهامتو میخرم به قیمت روزش.
پدی‌ده
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
به ناشناس نیک:
شما حق انتخاب داری پس بشین منتظر خبر خوب باش. من حق انتخاب دارم پس می‌رم زود شبه سهامم رو میفروشم تا بیشتر سرم کلاه نره.
بیژن
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
اگه تونستین بفروشین یا بخرین خبر کنین تا ما هم بفروشیم. همه راهای خرید و فروشش به حکم دادستانی ممنوع است.
رضا
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
پدیده مرده صبر کن سهام پدیده 3 ماه بعد1200تومان . بزور با واسطه وخواهش وتمنا
محمد
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
امثال همین آقا باعث میشند مملکت به این روز بیفته پدیده کلی سرمایه داره به این راحتی زمین نمیخوره چون مثل سهام نفتو پتروشیمی نیست که با افت قیمت نفت بیاد پایین شرکت ابنیه و ساختمان سازی هست .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵
اگر تونستند 10 % 12000 تومن را بگیرند شاهکار کردهاند
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
گربه دسش به گوشت نمیرسه....دوست عزیز شما که نداری سهام پس لطف کن نظر نده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
شرکت پدیده 5 ساله داره کار می کنه تازه این آقایون متوجه شدن حساب هایش درست نیست . این شرکت کارآفرینی میکنه عده زیادی از مردم نون زن و بچه شون از این شرکت تامین میشه و برای آبادانی کشور داره تلاش می کنه ، همه جای دنیا برای جذب گردشگر بصورت زیربنایی دارن تلاش می کنند ولی در کشور ما یکنفر که پیدا شده همه هست و نیستش رو گذاشته برای آبادانی کشور ، چوب لای چرخش می گذاریم واقعاً جای تاسف داره .
اکبر
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
عزیزم با پول خودش بره روی زیربنای کشور کار کنه. ولی اگه میخاد با پول مردم کار کنه باید صورت‌های مالیشو منتشر کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
آیا فکر کرده اند سرمایه ای که توسط پدیده جذب شده وارد اقتصاد بیمار شهر و استان و کشور شود چه موج تورمی ازاقلام ضروری و مورد نیاز تا سکه و طلا و ارز و به تبع آن سایر اقلام وابسته به ارز روی خواهد داد و چه تعداد افراد بیکار خواهند شد
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
نوشدارو پس از مرگ سهراب يعني اينگونه شركتها پس از اينكه كاملا مردم زيادي را درگير كرده اند بايستي شفاف سازي نمايند يا از همان ابتدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
انصافا این شخص قانون بلده؟!! مدعی العموم یعنی چی؟!!! مگه این شرکت ها شاکی خصوصی دارن؟!!!!میگه این شرکت ها بین تو بورس تا حمایت کنیم باباجان فعلا شما از همین هایی که ذر بورس هستن حمایت کنین تا بعد. مردم 1 سال دارن شکایت می کنن به هیچ جا نرسیدن بعد این اومده از شرکتهایی که مردم شکایتی ندارن بشون کلاهبردار و ... لقب میدن. نکته بعدی: اینکه در این 6 سال خواب بودن؟!!!! از لحاظ قانون شرکت هاي سهامي خاص الزامي به بورس رفتن ندارند بعد چطوری اینا تهدید می کنن که باید به بورس برن؟!!! نکته مهم اینکه کدوم قانون میگه که شرکت ها برای کاهش و یا افزایش قیمت سهام باید به مراجع قانونی رجوع کنن. بر اساس كدام بند قانون تجارت افزايش سرمايه شركت ها منوط به مجوز مقام قضايي است؟

●علل و عوامل افزایش سرمایه
افزایش سرمایه در شرکتهای سهامی به دلایل مختلف اقتصادی نظیر توسعه عملیات اقتصادی و تجارت، تقویت بنیه مالی و اعتبار شرکت – تنزل ارزش پول و غیره صورت می گیرد. از نظر حقوقی افزایش سرمایه وقتی ممکن است که سهامداران سرمایه قبلی خود را تماماً تادیه کرده باشند
افزایش سرمایه به یکی از طرق ذیل انجام می شود:

سرمایه شرکت را میتوان از طریق صدور سهام جدید و یا از طریق بالا بردن مبلغ اسمی سهام موجود افزایش داد. (ماده ۱۵۷)
جعفر
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
نداشتن شاکی خصوصی دلیل نداشتن تخلف نیست چون مثل شرکتهای هرمی همیشه آخرین نفراتی که سهم میخرند متضرر میشوند و تا قبل از اینکه گندش در بیاد همه راضی و خوشحالند.
ناپدید
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
اولا دادستان مدعی العموم هست ونیاز به شاکی خصوصی نیست . دوما اقدام ایشان بازدارنده است که پول وسرمایه مردم تاراج نشود. حدود بیست هزارمیلیارد تومان از مردم جمع کردند فردا اگر رفتن خارج یا سهام بشه یک دهم شما میخواهی جواب مردم رو بدی؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
به نظر من در شرايط فعلي مملكت كه نوسان هر روزه دلار و سكه به وضوح موج ميزنه و كنترل آن ؛ نظر به قيمت جهاني نفت مشكل شده ؛ بايد ممنون دار شركتهايي چون پديده و امثالهم باشيم كه بغير از جمع آوري نقدينگي و سرمايه شناور بازار ، نسبت به سازماندهي و هدفمندي اين سرمايه در جهت ساخت و ساز و ايجاد مراكز گردشگري كه مطمئنا در آينده اي نه چندان دور باعث بازگشت بخشي از سرمايه گذاري انجام شده از محل توريست ها و زوار خارجي شهر مشهد خواهد بود ؛ باشيم .
به يقين چنين شركتهايي خدمتي بزرگ به جهت جلوگيري از تلاطم بيشتر بازار سكه-دلار ؛ مسكن و خودرو مي نمايد و اگر در چنين وضعيتي كشور نياز به توليد و رونق اقتصادي دارد چرا بجاي سنگ اندازي در پيشبرد اين شركتها ؛ ساير انسانهاي توانمند و ايران دوستي را كه قادر به اجراي پروژه هاي بزرگ توليدي هستند تشويق و ترغيب نمي كنيم ؟
به فرض اينكه پديده يا امثالهم زمين بخورد ، سرمايه آزاد دست مردم به كدام سمت جهتگيري ميشود؟؟ بازار منفي بورس !!! كه عملكرد شاخصهاي منفي آن طي دو سال قبل بر همگان مشخص شده و كساني كه گرفتار اين منجلاب شده اند يا از آن گريخته اند و يا توان خارج شدن از آنرا ندارند !!
براستي چرا افرادي چون آقاي پهلوان را بجاي وارد كردن اتهاماتي از اين قبيل تشويق به وارد شدن به فضاي توليدي و احداث و راه اندازي كارخانجات مختلف نمي كنيم؟؟
حامد
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
ما ممنون پدیده میشیم که این همه نیت پاک داره. ولی بهتر نیست این نیت‌های خیرخواهانشو با انتشار صورت‌های مالیش نشون بده؟
محمد
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
برو صورت مالیشو تو سایتش ببین
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
خوندم شرکت
زیان دارد
بدهی دارد
زمین وسط بیابان
با چند تا تیر اهن وسط زمین
این اشغالها را:
3% نقدینگی کل کشور قیمت زده
معصومه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
مثلا بورس و سهامهای بورسی خیلی شفاف و به نفع سهام دار هستند از همین بورس داغون 50در صد ضرر دادم .
با این دخالتهای نابجا چوب لای چرخ نگذارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
خیلی بیشعوری بورس نیوز
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
شما لطفا از درج توهین خود داری کنید تا این فرهنگ از میان برود
ناشناس
UNITED KINGDOM
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
ما نیاز به برج داریم ..ما به خیلی چیزها که نداریم نیاز داریم بخصوص شرکتی مثل پدیده و یک قاضی هوشیار عدالتخواه که به فکر مردم هست نیاز داریم ....
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
كاش كاش كاش ......كاش ! يه دادستان هم به داد ما توي بورس مي رسيد. نصف سرمايه ما دود شد و به هوا رفت كك هيچ كس گزيده نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
دوستان گرامی : ماده 21 قانون تجارت می گوید : شركتهاي سهامي خاص نمي توانندسهام خودرابراي پذيره نويسي يافروش دربورس اوراق بهادارياتوسط بانكهاعرضه نمايندويابه انتشار آگهي واطلاعيه وياهرنوع اقدام تبليغاتي براي فروش سهام خودمبادرت كنند مگراينكه ازمقررات مربوط به شركتهاي سهامي عام بنحوي كه دراين قانون مذكوراست تبعيت نمايند.
پس شرکت تخلف کرده . و حال صدا سیما . چطور اجازه این همه تبلیغات گسترده را برای یک شرکت سهامی خاص فراهم کرده . پس صدا سیما هم تخلف کرده . و بعد داستان . چطور داستان بعد از این همه تبلیغات گسترده و بیلبورد و نقض آشکار ماده 21 تا حالا ورود پیدا نکرده . پس دادستان هم به وظیفه قانونی خود عمل نکرده .
غیرمشاور
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
مشاور جان این شرکت به گفته خودت سهامی خاص هس (سهامی خاص)
این شرکت نه پذیره نویسی میکنه نه تبلیغات فروش سهام میکنه نه آگهی میده نه .... فقط سهام داران در دفاتر رسمی و قانونی شرکت نقل و انتقال سهام میدن
فرهان
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
اونقدر قانونی که صدای دولت هم دراومده...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
به نظر من در شرايط فعلي مملكت كه نوسان هر روزه دلار و سكه به وضوح موج ميزنه و كنترل آن ؛ نظر به قيمت جهاني نفت مشكل شده ؛ بايد ممنون دار شركتهايي چون پديده و امثالهم باشيم كه بغير از جمع آوري نقدينگي و سرمايه شناور بازار ، نسبت به سازماندهي و هدفمندي اين سرمايه در جهت ساخت و ساز و ايجاد مراكز گردشگري كه مطمئنا در آينده اي نه چندان دور باعث بازگشت بخشي از سرمايه گذاري انجام شده از محل توريست ها و زوار خارجي شهر مشهد خواهد بود ؛ باشيم .
به يقين چنين شركتهايي خدمتي بزرگ به جهت جلوگيري از تلاطم بيشتر بازار سكه-دلار ؛ مسكن و خودرو مي نمايد و اگر در چنين وضعيتي كشور نياز به توليد و رونق اقتصادي دارد چرا بجاي سنگ اندازي در پيشبرد اين شركتها ؛ ساير انسانهاي توانمند و ايران دوستي را كه قادر به اجراي پروژه هاي بزرگ توليدي هستند تشويق و ترغيب نمي كنيم ؟
به فرض اينكه پديده يا امثالهم زمين بخورد ، سرمايه آزاد دست مردم به كدام سمت جهتگيري ميشود؟؟ بازار منفي بورس !!! كه عملكرد شاخصهاي منفي آن طي دو سال قبل بر همگان مشخص شده و كساني كه گرفتار اين منجلاب شده اند يا از آن گريخته اند و يا توان خارج شدن از آنرا ندارند !!
براستي چرا افرادي چون آقاي پهلوان را بجاي وارد كردن اتهاماتي از اين قبيل تشويق به وارد شدن به فضاي توليدي و احداث و راه اندازي كارخانجات مختلف نمي كنيم؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
شما که خودت داری پردیسبان رو تبلیغ میکنی چرا بورس نیوز؟
amir
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
ناشناس عزیز توجه نکردی؛ اینجا گفته تبلیغ خرید و فروش سهام؛ اینجا بورس نیوز اصلا تبلیغ سهام رو نکرده
"هر کس به هر شکلي و از طريق رسانه ها، مخابرات، جرايد و... اقدام به تبليغ با عنوان خريد و فروش سهام اين شرکتها نمايد، مجرم است و دستگاه قضايي با اين گونه موارد برخورد جدي خواهد داشت."
تازه اگر هم به این باشه که تا الان 1000 بار بیشتر همین بورس نیوز عکس از پدیده منتشر کرده و تبلیغ اون رو بیشتر انجام داده
مخصوصا اون خبر نذری پدیده تو روز عاشورا ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
شاخص امروز 169 واحد دیگر افت کرد چشمتون روشن بخاطر شفافیت و کار درستی بورس و دلت محترممونه پیش به سوی شاخص 60 هزار واحدی فکر کنم تا آخر سال با این روند به 20 هزار واحدی برسه بس که اقتصادمون پویاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
بابا شرکتهای ساختمانی با p/e بالاتر از این دارن معامله میشن من نمیدونم چرا همه به پدیده گیر میدن ...
سود 1400 تومنی بابت هر سهمش اعلام کرده خوب با p/e هشت و نیم حدودا قیمتش همون 12 تومان میشه . من دلیل اینهمه جارو جنجال را نمیفهمم.

چون تو این چند سال کسی از خرید این سهم ضرر نکرده همه شاکی شدن ...
پ . ن : بنده یک برگ هم از این سهم ندارم
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
این سود 1400 تومنی رو از فروش خونه های متری 80 میلیونی یا مغازه های متری 50 میلیونی به دست میاره
واقعا خنده داره
سود واقعی 30 تومانه نه 1400 تومان
مهدی
GERMANY
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
فعلا نمیشه نظر قطعی داد.چون توی کشور ما انجور پروژه ها سرو ته مشخصی نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
سود شركت ابنيه موقعي كه 12000 تومان بود 300 تومان بود يعني P/E 40 آن سودي كه شما ميگه 1400 توماني سود شركت گردشگري كه از محل فروش سهام شركت ابنيه به مردم جيب بعضيا رو پر ميكنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
ای کاش آنقدر مسئولین این مطلب را توجه کنند که کشور ما بیش از اکتشاف چاه نفت و منابع طبیعی و استخراج و فروش آنها و خوردن پولش نیاز به پروژه های گردشگری بزرگ مثل پدیده داره تا ارز آوری از مسافران خارجی داشته باشه !! تا وقتی همین برجها و امکانات نباشه باید خواب درآمد ارزی از گردشگری را ببینند !! چرا ما همیشه باید جهان سومی باشیم ؟؟چرا نباید امکانات کشورهای پیشرفته را نداشته باشیم ؟؟ چرا باید افراد کارآفرین و خوش فکر بروند به خارج از ایران کارکنند و سرمایه گذاری کنند ؟؟؟ مگه پدیده پول کسی را خورده ؟؟ جواب کسی را نداده ؟؟؟ یا کاسبی بانکها و بورس فاسد ایران را کساد کرده که چندین برابر کل ارزش پدیده دارن در روز اموال مردم را از بین میبرن !!! نکنید آقا جون اینکارا رو !! بسه حسادت و منفعت طلبی یک عده خواص !! یکم به فکر اون 30000نفر شاغل مستقیم و حداقل 2 یا 3 برابر اون وابستگان پرسنل پدیده و سهامداران را بکنید و از خدا بترسید !! دولت هم نتونسته به اندازه پدیده تو این مدت اشتغال و استخدام داشته باشه !!! واقعا حق تامین اجتماعی و دولته که این 30000نفر چندین سال وبال گردن دولت بشن و حقوق بیمه بیکاری بگیرن و دستشونو بکنن تو جیبشون !! کار ، تولید ، پیشرفت و توسعه واسه ایران و ایرانی حیفه !! همون سیاست انگلیسی را میخوان پیش بگیرن که به عرب سیر و فارس کشنه میشه حکومت کرد !! مردم باید همیشه در فقر ، جنگ اعصاب و بدبختی زندگی کنن چون به ایرانی خوشی نیومده !! خدا لعنت کنه بدخواهان مردم و سودجویانی که منافع خودشونو به منافع مردم ترجیح میدن !!! خدا ریشه همشونو خشک کنه !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
دیدی که خودشون تکذیب کردن. چی میگید شماها. http://www.boursenews.ir/fa/news/141532. باباجان شرکتی که جوانان بیکار رو شاغل کرده اخه با این باد ها میلرزه؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
اینجا p/e p/e نکنید بابا. تو تا کلاس ابتدایی بورس رفتید هی خودتون رو به درودیوار نزنید. p/e دوست داری بیا ثنوسا با p/e=72!!!!! سهم خیلی زور بزنه تمام ریز مالیشو بکشی بیرو 200 نمی ارزه بعد تا 1200 رشد کرده در 3 ماه!!!!!!!!!!! شما برو نگرانیت رو تو بورس خالی کن.
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
تبریک به پدیده ایها دیدید دوباره رو سیاهی به ذغال موند .
روح اله امیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
پدیده یعنی خروج از وابستگی به نفت خروج از بحران خروج از رکود بابا این همه ساخت و ساز یعنی استخدام کارگر و مهندس بومی یعنی خرید سیمان و اهن و ... تو رو خدا چوب لای چرخ نکنید (خسر الدنیا و الاخره)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
آخه من نمیدونم کی ما میخواهیم از این حسادتها دست برداریم

چه به اقتصاد وسهام داری تو سر پیازی یا ته پیاز فروشنده وخریدار هر دو راضی یه چیزی رو به ده برابر قیمت بخره به شما چه شما که الفبای صورتهای مالی رو نمیدونی فقط رفتی درس حقوق خوندی با چه استدلالی میگی سهم نمارزه وخرید وفروشش غیر قانونیه شرکتهایی تو بورس هستن با 1000برابر قیمت ذاتی دارن معامله میشن خریدار به امید بهبود وضع اقتصادی میخره شما این وسط چی میگی مگه خودروییها دو سه سال عملا زیان داشتن سهامش رو سر کوچه خیرات کردن ،نه ملت به امید بهبود عملکردش اونو خرید به نظرم این جور حرفها ریشه در حسادت و تنگ نظری داره تا خیر خواهی
مصطفی
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
خوب شما الان مشکلی نداری وقتی سهام پدیده رفت زیر 1000 تومن بعد اون موقع می بینیم که خوشحالی یا ناراحت البته اگر تا اون موقع سهامت رو به کسی غالب نکنی وگرنه که میایید کشور رو سرتون می گذارید که چرا نطارت نشد و کلی فحش و ناسزا روانه دولت و بقیه می کنید کلا ما خیلی منفعت طلب شدیم اگر قضیه بر طبق منافع ما باشه درسته و خوب هست وگرنه غلط و اشتباه هست و اصلا حقیقت ماجرا مهم نیست
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
جناب دادستان در نظر داشته باشند یکی از راههای افزایش درامد یک کشور، پرداختن به مقوله توریسم و گردشگری و زیبا سازی شهری است و این موضوع به عنوان یک صنعت مهم تجاری در تمام دنیا شناخته شده است و از این جهت نفس فعالیت شرکت پدیده قابل ستایش است. همچنین ایشان که در مقام قضاوت هستند بهتر است کمی بیشتر انصاف به خرج داده و به موسسه مالی میزان که سالها است با تخلف و سرپیچی از دستورات بانک مرکزی فعالیت می کند و سودهای بالا و خارج از مصوبات بانک مرکزی را به سپرده گذاران پرداخت می کند هم اشاره ای داشته باشند. البته حساسیت ایشان از جهت شفاف تر شدن ترازهای مالی و کنترل ونظارت بیشتر به شرکتهای مورد اشاره قابل تقدیر است
قلی
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
منم نمیدونم این دادستانه قانون نمیدونه اقتصاد دانه چیزی از اقتصاد نمیدونه کی این مملکت میخواد برا پست های کشوریش با سواد بزاره نه ...
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
شما حرف این دادستان رو چقدر قبول داری که باز بخواد حرف یه اقتصاد دان رو قبول کنی؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
تبریک به سهامداران پدیده که به شایعات توجه نمیکنن امروز همه اومده بودن برای خرید سهام خیلی شلوغ بود
حمیدرضا
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
واقعا آفرین به این ملت. دولت می‌گه مشکوکه، ملت میرن می‌خرن.
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
جناب دادستان در نظر داشته باشند یکی از راههای افزایش درامد یک کشور، پرداختن به مقوله توریسم و گردشگری و زیبا سازی شهری است و این موضوع به عنوان یک صنعت مهم تجاری در تمام دنیا شناخته شده است و از این جهت نفس فعالیت شرکت پدیده قابل ستایش است. همچنین ایشان که در مقام قضاوت هستند بهتر است کمی بیشتر انصاف به خرج داده و به موسسه مالی میزان که سالها است با تخلف و سرپیچی از دستورات بانک مرکزی فعالیت می کند و سودهای بالا و خارج از مصوبات بانک مرکزی را به سپرده گذاران پرداخت می کند هم اشاره ای داشته باشند. البته حساسیت ایشان از جهت شفاف تر شدن ترازهای مالی و کنترل ونظارت بیشتر به شرکتهای مورد اشاره قابل تقدیر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
خانه از پای بست ویران است شما به چند تا دفتر چسبیدید شاخه های اصلی اونائی هستتند که همین الان توی سایتشون بنام پهلوان کامنت گذاشتند چرا اونا رو فیلتر نمیکنید که مردم بی گناه فریب این دروغ ها را نخورند...
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۳
لطفا دادستان دلسوز فکری به حال دزدی ها و رانت ها یی که تو بورس سرمایه ما رو بر باد داد بکنه!
پدیده خودش پشت سهامداراش هست و بالعکس
جمشید
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
پدیده اگه پشت سهام داراش هست چرا نمیاد اطلاعات مالی و حسابرسی خودش رو برای اونها منتشر کنه؟
بهاره
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
اخه کی توی این مملکت بابت چیزی جواب پس داده که شما انتظار دارین پدیده اینکارو بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی همینقدر که اینهمه جوون بیکار توی این شهر شاغل شدن و از بیکاری و اعتیاد دور شدن جای شکر داره! این پولها توی این مملکت خرج بشه بهتره یا بره اونور واسه عربها برج بشه خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داریوش
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
اول بررسی کن بعد بگو اطلاعات نداده .هم تو کدال هم تو سایت خودش منتشر کرده
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
جای نگرانی نیست پدیده ازین چیزا زیاد دیده هر چه بیشتر سنگ اندازی کنن قوی تر میشه انشالله بورس هم رونق پیدا کنه تا دوستای بورسیمون اینقد حرس نخورن خرید و فروش در دفاتر پدیده در حال انجام است
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
این وسط صدا وسیما پول کلانی به جیب زد .ما هم اعصابمون راحت شد هر کانال میزدیم تبلیغ ....بود
نرگس
GERMANY
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
سلام دوستان کسی اطلاعی از سود ر وزانه سهام داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قبل از مجمع روزی 6 تومن سود هر سهم بود الان چقدر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه چند روزه تغییری نکرده قیمتش
داریوش
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
عجله نداشته باش بزودی همه شو رو میزاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
زودتر تکلیف مشخص شود
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
دادستان اين ٥سال و كجا بوده .خواب بودن .چطور هيچ خبرنگاري جرات نداره اين سوال رو بپرسه.اگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
بورس نیوز پدیده بیش از چند هزار مهندس دارد ولی شما چی بیکار دنبال حرف موفت دروغ هستید
سعید
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
مگه ملاک تخلف کردن یا نکردن به تعداد مهندسه؟
بهاره
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
نخیر جونم ملاک تعداد مهندسها نیست تعداد جوون تحصیل کرده بیکار و بی سرمایه ای بوده که الان مشغول شدن...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
زنده باد پدیده من که اگه سهامم هم 100 تومن بشه نمیفروشم . ضمنا مردم دارن میخرن ها عقب نمونی بدو....
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
دوستان چه خبره باز همه حمله کردن پدیده میخرن
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
امروز صبح پدیده خیام بودم طبقه بالا یک اتاق. و. دو نفرگذاشته بودن واسه فروشنده های سهام کل طبقه پایین هم. برای خریداران سهام که خیلی شلوغ بود
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
پدیده به این سادگیها تسلیم نخواهد شد
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
بورس نیوز کاش نظرمنم میزاشتی لااقل من یک نفرمتوجه میشدم بی قرضی درضمن متن بی ادبانه بالا مطمئنم کارخوداتون است شمادوستاران پدیده رامیخواهیدبدجلوه دهیدهمان متنی که گفته بی شعوری وشماگفتین که توهین نکنید درضمن متنی که من نوشتم تنهامتنی بودکه باسلام وخسته نباشیدشروع میشدوکاملارعایت ادب شده بود
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
همه هجوم آوردن برای فروش سهام پدیده چرا دروغ میگید وقتی دادستان میگه اجازه افزایش قیمت سهام تا اطلاع ثانوی ممنوع کدوم آدم عاقلی میره 12000 تومان پول سهم بده. من که اگه پولم از پارو بالا بره حاضر نیستم برم سهم 12000 تومانی بگیرم جیب کسانی که 200 تومان یا حتی 1000 تومان پول هر سهم دادنو پر پول کنم.اون آدمهای ابلهی هم که میرن اسباب پولدار شدن دیگرانو فراهم میکنن و نردبان ترقی میشن هر بلایی سرشون بیاد حقشونه. خدا به آدم عقل داده
محمد ملکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
چشم حسودها کور. باز هم می خریم.اونهایی هم که سهام ندارن نظر ندن. ما پولمون رو به ساخت پروژه میدیم و بعد با ساختش سود می کنیم و پولمون رو نمیریم بزاریم تو بانکهای ربا خوار!
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
سلام دوستان گاهی اوقات باید نشست و فقط نگااه کرد و عجول هم نبود
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
من فکر مىکنم چون سرماىه از بانکها به سمت پدىده حرکت کرده مسولىن با اىن کارها مىخوان جلو حرکت سرماىه رو بگىرن تىم اقتصادى پدىده واقعا قوى عمل کرده که تونسته سرماىه رو بکشه سمت خودش
محسن
ROMANIA
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
http://www.boursenews.ir/fa/news/141532
یه سری به بورس نیوز بزنید می فهمید همه این حرفا مربوط به دفاتر دلالی بود نه دفاتر رسمی
Poria
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
بديده بيدى نيست كه با اين بادها بلرزه. متاسفانه تو اين مملكت بوده تا بوده همين بوده تا ببينن شخصى يا شركتى داره بيشرفت ميكنه بلافاصله برجسب ميزنن و جوب لاى جرخش ميذارن. هرجا ديديد بشت سر كسى يا شركتى شروع كردن به تبليغات منفى يقين داشته باشيد اون شخص يا شركت توى كارش خيلي موفق بوده. توروخدا بس كنيد . كمك نميكنيد لااقل همه جيزو خرابم نكنسد. ما سهامداران بديده با بديده خواهيم بود به اميد خدا كسي هم نميتونه مانع بيشرفت اقتصاد مملكت و شركا و سهامداران بشه. از هيجي هم واهمه نداريم . شرعا و قانونا داريم كسب روزي حلال ميكنيم. والسلام
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
اول این متن من رو بخونین خواهش میکنم ،بعد اگه قبول داشتین لایک + بزن....من یک سهام دار کوچک پدیده هستم.در سال 88 پدیده مارو برد وسط یک بیابان پر از خاک در شاندیز،و گفت میخوایم اینجا یه شهر رویایی با بزرگترین چیزها در دنیا برای اولین بار بسازیم.نصف آدم هایی که اون روز با ما بودن همه خندیدن و گفتن این یارو دیوانست وسط این خاکی میخواد شهر بسازه،،؟؟!!میگفتن همش دورغه و الکی هست و عملی نیست و اینا کلاه بردارن و این حرف ها،اون آدم ها در اون زمان،درست مثل همین آدم های امروز هستند که پدیده رو باور ندارن و پدیده رو دارن مسخره میکنن.از اون روز تا همین الان هم در تمام این سالها از سال 88 و 89 و 90 و91 و...و الا تا همین الان که بیش از 5 سال میگذره،افراد خیلی زیادی در سایت های مختلف از اون زمان میگفتن که همش دروغه ونمیتونه سهام دیگه از 700 تومن بالا تر نمیره،،بعد باز میگفتن دیگه از 2000 تومن بالا نمیره و فرار میکنن،فلانی رفته کانادا،فلانی بدهکاره،فلانی دروغگو هست،مگه میشه هایپرمارکتی رو به اون بزرگی پر از جنس کرد!!و وقتی شد 5000 تومن میگفتن که الان حباب میترکه و همشون فرار میکنن،همهجور از این حرف ها بود تا همین امروز.ولی پدیده با تمام این حرف ها به کار خودش ادامه داد،تا همین امروز که میلیون ها آدم رو در عرض چند روز کشوند به هایپر مارکت پدیده که شاندیز چنین جمعیتی رو در کل تاریخ به خودش ندیده بود.که حتی امروز یه موج شکن 250 متری در جزیره کیش در دریا زده که حتی توریستهای خارجی در کیش هم باورشون نمیشد.آره دوستان این همون پدیده هست که 5 سال پیش همه داشتن مسخرش میکردن.،پدیده رو باور کنید،حفظش کنید،با حرف هاتون نابودش نکنید،روزی باعث افتخار هر ایرانی خواهد شد،بهتون قول میدم.
دوستدار خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳
با سلام به دوستان اقا من از صبح زود تا ساعت 8 شب پدیده بودم،واقعا باید به اقای پهلوان احسنت گفت،با اینکه تمام کشور بر علیه اقای پهلوان هست ولی ماشاا.. از هر 10 نفر که میومدن پدیده 8 تا خریدار بودند 2 تا فروشنده که همون فروشنده ها هم دو دل بودند،و خیلی طبیعی.حرفم این هست که دوستان بورس و حسود و پارازیت و شایعه اندازها که موضعشون مشخصه فقط خواهش میکنم از تمامی سهام دارها که از دل و جون پشت اقای پهلوان باشند و به خدا توکل کنند و دلشون اصلا تکون نخوره،بهتون قول میدم که این فتنه دشمن خیلی زودگریبان خودشون رو میگیره .اطمینان داشته باشد که پول حلالتون اصلا ضایع نمیشه فقط و فققط با توکل به الله....بزارید تا میتونن سنگ اندازی کنن،فراموش نکنید که خدا جای حقه...
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰
بنده خدا پول میده به یک عده با نقش خریدار ظاهر بشن

ملت را تحمیق کنند
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
واقعا ادم میمونه تو این کشور چی کار کنه؟اون از بورس با شاخص منفیش،بازاری که در رکوده،موسسات
مالی اعتباری که میگن مجوز ندارن.حالا بعد از پنج سال
یه شرکتم که داره به مردم سود میرسونه و به صنعت گردشگری کمک میکونه اینجوری دارن تخریبش میکنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵
بدبخت شدم خونمو فروختم مستاجر شدم ۱۶۰میلیون پول داذم به یک امیدی همه چی عالی بود یشبه ........،
امروز رفتم دفتر پدیده تهران گفتم میخوام بفروشم گفتن فعلا خرید نداریم قلبم گرفت تازه از بیمارستان اومدم دوستان کمک کنین همه باهم بریم شکایت کنیم خدا بدادمون برس
صدف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹
بابا پدیده عالیه
این دولت دوست داره سرمایه گذارا بیان تو بانکاشون سرمایه گذاری کنن تا سود ناچیزی ببرن و زندگیشون پر سود و ربا بشه
اصلا زیر بار نرین پدیده واقعا پدیده ایست
بزن دس قشنگه رو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۱
متاسفانه روش جذب سرمایه این مجموعه، با هیچ متد شناخته شده ای همخوانی نداره
و باز متاسفانه استدلال دارندگان سهام احساسی تر از مخالفان به نظر میرسه
من نه در پدیده و نه در بورس، سرمایه ای ندارم، شغل ثابت طبابت و روش مالی ساده ای دارم، به دلیل کار در بخش دولتی درامد چندانی هم ندارم و خیلی امکان سرمایه گذاری هم ندارم
فقط به دلیل علاقه به اقتصاد موضوع رو دنبال کردم، و به نظرم کمی نگران کننده میاد
از صمیم قلب امیدوارم پیش بینی هام درست نباشه
و این نردبان سود تا فلک بالا بره ولی شواهد اینو نشون نمیده
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷
جای تاسف و البته شگفتی است که هنوز هم که هنوزه نسخه های جدید پانزی در کشور ما به صورت شرکتهای هرمی و ....تا این اخری پدیده!!!!
شگفت انگیز این هست که یکی از این عزیزان نمیاد یک حساب دو دوتا چهارتای ساده بکنه
آخه برادر عزیزی که فرمودی در بیابان بی آب و علف آقای پهلوان آمده شهر زده! مساله این هست که شما بفرما قیمت این شهر پیشرفته رو اصلا با قیمتهای تاپ مشهد قیمت گذاری کن بعد ببین قیمت سهامش چند صد برابر ارزش دارایی هاش هست. مساله این هست عزیزم.
وقتی که ارزش بازار این شرکت نزدیک مثلا بزرگترین پتروشیمی های کشور هست که بلحاظ دارایی و سودآوری اصلا قابل قیاس هم نمیتونه باشه. شما این رو بیا بگو برادر.

خنده دار تر این هست که سهامداران عزیز پدیده میگن شما حسودی میکنین!!!!!!!! بشخصه واقعا دلم میسوزه به حال اونهایی که تا امروز نتونستن بفروشن سهامشون رو و در قیمت های بالایی هم خریده بودند.
هرچند بیش از کار مجرمانه امثال پدیده باید انتقاد متوجه دستگاه قضایی باشه که تازه متوجه داستان شده! بعد از اینکه هزاران نفر به خاک سیاه نشستن...
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
بورس نیوز نمیدونم چه مقدار پول میگیری که بر علیه پدیده مرتب مطلب بنویسی ولی واسه هتل های آنتالیا تبلیغ می کنی ولی اطمینان داشته باشید که پدیده باز هم موفق میشود
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
دوستان من اين چند روز هر روز به دفتر پديده ميرم بخدا قسم مردم هجوم آوردن براي خريد سهام. هركسم شك داره يه روز هر ساعتي كه خواست يه سر به دفتر بزنه. آخه مردم تا كي با رباخواري بانكها كنار بياين حتي مراجع عظام تقليدم صراحتا به بانكها اعتراض كردند. حالا يك عده از مردم مثل من تشخيص داديم پولمونو بياريم اينجا تا شهرمون پيشرفت كنه . ميدونستين 16هزار نفر الان براشون تو پديده اشتغالزايي شده. ميدونستين چه تخفيف خوبي به مردم با اين تورم ميده. ميدونستين باعث رونق توليد ملي شده و شركتها محصولاتشونو اونجا ميفروشه. ميدونستين ماندگاري زائر در مشهد كم شده بود و بخاطر مراكز تفريحي جديد بيشتر ميشه. ميدونستين چه تعداد بخاطر افزايش قيمت سهامشون خونه دار و ماشين دار و صاحب سرمايه اي كه دوباره به جامعه بر ميگرده شده و ........
دوستان اگه نگرانن اول برن پيش مسئولين پديده و ازشون درباره اين افزايش قيمت سهام سوال كنن اگه ديدن مغاير بود بعد پروژه تخريب را شروع كنن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
این شرکت سهامی خاص است.
ماده 21 قانون تجارت- شركت‌هاي سهامي خاص نمي‌توانند سهام خود را براي پذيره‌نويسي يا فروش در بورس اوراق بهادار يا توسط بانك‌ها عرضه نمايند و يا‌به انتشار آگهي و اطلاعيه و يا هر نوع اقدام تبليغاتي براي فروش سهام خود مبادرت كنند مگر اين كه از مقررات مربوط به شركت‌هاي سهامي عام به‌نحوي كه در اين قانون مذكور است تبعيت نمايند.
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
پیام سایت پدیده : UNDER سایت دردست تعمیر!!
دلالهاخوووووووب پولی به جیب زدند بیچاره آنهایی که دراین چندماه اخیر خریداربودند
امیر
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
اونی که شما میگی سایت پدیده نیست. یکی از سایت های دلالی است. همه سایت های دلالی بسته شده. سایت اصلی www.padide.com
طاها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
تبریک. به. مجموعه بزرگ. پدیده. و سهامداران صبورش
بهلول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
با این جو بی اعتمادی که برای بازار سهام و پدیده شاندیز بوحود آورده اند و ازسویی میگویند به سمت دلالی ارز و سکه نروید پس بهتره که مثل قدیما پولهارو تو متکا بگذاریم تا حداقل اعصابمون راحت باشه و ضرر نکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
راستی اینروزا با توجه به حاشیه هایی که برای پدیده درست کردن چرا بورس منفیه؟
راستی اگه پدیده برای پروژه هاش سیمان و فولاد و کاشی و سرامیک و خیلی موادی که صنایعش تو بورسه نخره همین شاخص بورس بیشتر میاد پایین.
رضا از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
در جواب دوستمون امیر از مشهد می خواستم عرض کنم آقای محترم مدیران پدیده در تاریخ 88/8/8 یعنی روز ولادت آقا امام رضا علیه السلام قول دادند که تا 888 روز دیگه یعنی حدود 2 سال و 7 ماه دیگه پروژه شهر رویایی پدیده رو به اتمام می رسانند و اینو بعنوان روز شمار توی روزنامه خراسان و قدس هر روز بطور معکوس وار تبلیغ می کردند ولی کو اون شهر رویایی امیر آقای عزیز من که خودم مشهدی هستم و دارم میبینم که فقط بعد از حدود 1700 روز یه سوپر مارکت بزرگ و بی ارزش ساخته و دیگه هیچ کار دیگه ای نکرده و اون تبلیغات تو کیش رو هم رفتم دیدم که هیچ کاری که موثر واقع بشه هم اونجا نکرده و فقط میخواد با فروش سهام به مردم کیسه خودشو پر پول کنه و در واقع داره به مردم سود بدون پشتوانه میده و خدا می داند از روزی که این شرکت ناپدید بشه و اون کاغذهای بی ارزش و بدون پشتوانه دست هر کس بمونه بیچاره و بدبخت میشه . خدا قوت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
فعالیت پدیده طبق قانون است

با این حال مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز در واکنش به اخبار منتشر شده در ارتباط با پلمپ مراکز دلالی خرید و فروش سهام این شرکت گفت: تا کنون هیچ یک از دفاتر رسمی ما پلمب نشده و فعالیت‌های ما طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. محسن پهلوان در گفتگو با شهرآرا، همچنین با اشاره به انتشار خبر دستور دادستان کل کشور در ارتباط با ممنوعیت تبلیغات این شرکت اظهار کرد: ما به عنوان یک شرکت بزرگ تصمیم می‌گیریم که چه موقع تبلیغات داشته باشیم یا چگونه و کجا تبلیغات کنیم. به عنوان مثال همین امروز زمان قراردادهای تبلیغاتی ما در تهران به اتمام رسید. وی افزود: همچنین در مورد ممنوعیت تبلیغات، هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده است و ما خودمان طبق سیاست‌هایی که داریم تبلیغات خود را تغییر یا جمع آوری می‌کنیم.مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز درباره فروش سهام پدیده در بورس نیز گفت: برای انجام این کار باید با بورس مذاکره کنیم و به توافق برسیم، هرچند تمام فعالیت های ما طبق قوانین انجام می‌شود و جای نگرانی نیست. پهلوان تاکید کرد: سهامداران نگران نباشند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
تعدادی از پروژه های پدیده:
پر سرعت ترین بتن ریزی جهان

پدیده با 8888 مترمکعب بتن ریزی همزمان در 17 ساعت (522 مترمکعب در ساعت) در پدیده شاندیز با اقتدار و فاصله ای زیاد از دومین رکورد، نام پدیده را در رکوردهای جهانی ثبت کرد.
رکوردهای قبلی جهان :

امارات 10500 مترمکعب در 24 ساعت (437 مترمکعب در ساعت)
آمریکا 6372 مترمکعب در 30 ساعت (212 مترمکعب در ساعت)
استرالیا 2472 مترمکعب در 24 ساعت (103 مترمکعب در ساعت)
بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان

ساخت بزگترین رستوران سرپوشیده جهان با مساحت 6 هزار مترمربع در کیش همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور استاندار ، فرمانده انتظامی خراسان رضوی ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ، تعدادی از نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان کشوری افتتاح شد.
بزرگترین سازه لنگر کشتی جهان

ساخت بزرگترین سازه لنگر جهان با وزنی بالغ بر 100 تن در مجاورت بزرگترین رستوران جهان.
رکورد جهانی استفاده از جرثقیل تاور کرین

برای ساخت مرکز خرید شهر افسانه ای کیش ، پدیده با استفاده از 23 دستگاه جرثقیل تاور کرین رکورد جهانی استفاده از این جرثقیل در یک پروژه را شکست.
شهر افسانه ای

رکورد جهانی در نصب ستون

در روز جمعه 28 آذر ماه سال 93 پدیده رکورد نصب ستون با نصب 48 ستون در ارتفاع 100 متری از زمین در زمانی نزدیک به 9 ساعت شکست.
بزرگترین هایپرمارکت خاورمیانه

پدیده بزرگترین هایپرمارکت خاورمیانه را با مساحت 22 هزار مترمربع در پدیده شاندیز بنا نموده است.

بزرگترین آکواریوم خاورمیانه

پیست اسکی داخل سالن پدیده
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
تمام این رکوردهایی که این دوستمون گفت رو میشه برید از نزدیک ببینید که همه اش دروغه و خبراش کذب است من خودم مشهدی هستم و دارم می بینم که کارهاشون چطوری داره پیش میره اینها کار اصلیشون رو ول کردن فقط دارند سهام می فروشند و سهام بازی می کنند یعنی هیچ ساخت و سازی ندارند
داریوش
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
برادر جان چرا داری دروغ میگی وآتش جهنم را واسه خودت میخری واسه کی.این همه پیشرفت را نمی بینی
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
واقعا متاسفم برای شما ...حتی عکسها در خود سایت پدیده واضح که ساخت و ساز میشه چرا دروووغ میگی
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
به کوری چشم دشمنان پدیده
1000 سهم پدیده اضافه شد
حاج محسن پشتتیم
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۲
مراقب باش

فعلا برعکسه
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
بورس نیوز واسه چی نظر من غیر قابل انتشار بود. من فقط نوشتم چرا واسه هتلهای آنتالیا تبلیغ می کنی ولی بر علیه پدیده که پروژه داخلی وافتخار ایرانه ومیلیونهااز اعضائ خانواده های ایرانی وابسته به اون هستند مرتب مطلب مینویسی حتما پول اونا حلاله .
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
من خودم تازه سهام خریدم پدیده ۶ساله که داره شبانه وروزی کار میکنه این همه هم پیشرفت داشته وتا حالا هیچ کدوم از سهامداراش ناراصی ننن
یک سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
دوستی که 160 میلیون تومان سهام خریدی هنوز اتفاقی نیفتاده چطوری بدبخت شدی قلبت هم ازکارافتاد دروغ چرا تاقبر اه اه اه من ازطهران بی خبرم ولی درمشهد خریدوفروش درجریان
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
آقا رضا شما خودت رو ناراحت نکن و کاسه داغ تر از آش هم نباش.اصلا پدیده دوست داشته اون تاریخ پروژه خودش رو تموم نکنه،،شما مشکلی داری؟؟شما که سهام دار نیستی چرا جوش میزنی؟؟؟ (حسود هرگز نیاسود)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
چرا با وجود ممنوعیت هر گونه تبلیغات شرکت پدیده شاندیز در کل ایران هنوز سایت این شرکت فعال هست و فیلتر نشده ، قابل توجه دادستانی کل کشور و مخابرات.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
آقا دمتون گرم به همین شایعات ادامه بدید تا اونایی که سهام دار واقعی هستن بتونن ارزون سهام بخرن. من که امروز ۵۰۰۰ سهم جدید خریدم کلی زیر قیمت. ممنون از همه شایعات
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
چرا اخبار دروغ میزارین تو سایتتون ،من همین امروز از پدیده سهام خریدم و نگه میدارم .
پدیده برقراره همیشه ....
به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
نمیدونم چرا مسئولین محترم قضایی در مسائل فساد بانکی و رشد قارچ گونه آقازاده ها , تاراج بیت المال ورود نمیکنند . چسبیدن به یه شرکت خصوصی . آقا خسته شدیم دیگه امثال پدر من رفتن جبهه و شدن مجروح جنگی و افتادن گوشه خانه . اونوقت آقایان مسئول چون حق حسابشون دیر شده ,گیر دادن به یه شرکت چمیدونم پدیده و تبرک و چی توز موتوری و .....
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
من خریدار سهام پدیده به قیمت هر سهم ص900 هستم
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
سلام الان چی شده؟ خیره یا شر؟ من سهام دارم ترس افتاده به جونم. اگه اطلاعات دارین به من بگید....
نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
آقا 1 چيز بگم خياله همه راحت شه,با انتشار اين اخبار مى خوان سهامدارها هجوم بيارن به فروش شرکت ز مين بخوره بعد خودشون بکشن کنار, وگرنه کار با مجوز و قانونى هست يادتون نره اگه همه بريد بفروشيد واقعا زمين مى خوره مگه همه مردم فردا هجوم ببرن بانک پولشون بردارن بانک داره بده معلومه نداره پس سهامدارها با اخبار تحريک نشيد خودتون با دسته خودتون به شرکت فشار نيارين,يادتون بيارين مردم تو يونان همه رفتن بانکها پولشون بردارن مگه بانک داشت بده,بزارين شرکت پيشرفت بکنه,کاره سهامدارى شراکته پس پشته شرکا خالى نکنيد,به نظر من بايد به افراد مجوز خريد سهام داده بشه تا 1 سرى ادم بى اطلاع با انتشار 1 خبر به فکر فروش نباشن و بدونن مفهومه سهامدارى يعنى شراکت نه سود شخصى که هر موقع خواستن جا بزنن بزاريد پروژه به بهره بردارى کامل برسه بعد شيرينى سود واقعيو از خوردن ميوه اش حس کنى .
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
ناشناس ،،میگم شما میخوای خودت یه زنگ به دادستانی بزن بهشون بگو.چه جوش و حرصی داری میخوری؟؟؟میگم مریض نشی از حسادت. البته واسه این که بدونی،پدیده تبلیغات خودش رو از اواسط هفته آینده شروع میکنه.البته پدیده نیازی به تبلیغات نداره دیگه.چون حتی یه بچه 3 ساله هم الان پدیده رو میشناسه.پدیده داره جهانی میشه.
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
1 - تصاویر هوایی پیشرفت فیزیکی شهر افسانه ای پدیده کیش-دی ماه 93 1393/10/11
2 - پیشرفت فیزیکی شهر رویایی پدیده شاندیز- 11 دیماه 93 1393/10/11
3 - آکواریوم شهر رویایی پدیده ، سازه‌ای که در آن زندگی جریان دارد 1393/10/11
4 - گزارش تصویری پیشرفت فیزیکی شهر رویایی پدیده شاندیز- 9 دی ماه 93 1393/10/09
5 - دفاتر خدمات سهامداری پدیده در مشهد آماده ارائه خدمت به سهامداران گرامی می باشد 1393/10/09
6 - برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور با حمایت پدیده در مشهد 1393/10/08
7 - ایستگاه صلواتـــی امام رضا(ع) پدیده در کربلای معلی، خدمتگزار زائرین. 1393/10/08
8 - افزایش قدرت خرید سهام پدیده برای مردم 1393/10/07
9 - مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام با موضوع افزایش سرمایه در شهر رویایی پدیده برگزار شد ( گزارش تصویری) 1393/10/07
10 - توزیع نذری درسالروز شهادت امام رضا علیه السلام ( گزارش تصویری) 1393/10/02
11 - پدیده خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) 1393/10/01
12 - راه اندازی اسکله اختصاصی شهر افسانه ای پدیده کیش 1393/09/24
13 - افتتاح برج گردشگری شهر افسانه ای پدیده کیش 1393/09/17
14 - گامی دیگر در ایجاد اشتغال زایی جوانان در پدیده 1393/09/09
15 - افتتاح دفاتر اداری شهر رویایی پدیده
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
سلام دوستان امروز چنديدن مرتبه رفتم دفتر جهارراه لشكر پديده كه سهاممو بفروشم كسي فروشنده نبود همه خريدار بودن ديدم حرفهاي دادستان كشكه فقط يك تبليغ رايگان شده واسه پديده خبر هاي خوش در راه هست 12دي جام كشتي با اسپانسلي پديده افتتاح پيست روي يخ 17 ربيع الاول خبرهاي خوش در راه هست
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
اصلا ما ایرانی ها نمی تونیم ببینیم یکی داره پیشرفت می کنه.
دوس داریم هر چی زور داریم جمع کنیم تا یه ضربه اساسی به طرف بزنیم.
اما اگه همین کارا رو یه خارجی انجام می داد هممون به سرش قسم می خوردیم و با آب و تاب زیاد واسه همدیگه تعریف می کردیم و به حالش غبطه می خوردیم.
رمضان فرخنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
هیچ گونه شک وتردیدنباید نسبت به غفلت مسولین نظارتی وشفاف سازی داشته باشیم که ده هامورد کارشناسان نسبت به قیمت حبابی سهم پدیده هشداردادند ولی گوش سنوایی نبود چطورممکن است سهم 2000ریالی درسال88 اخیرا به 120000ریال رسیده باشد اگرفقط پول هم چاپ میکردند این همه اورده نداشتند پس ازبرسی های دقیق حسابرسی وشفاف سازی ابعاد تخلفات روشن خواهد شد.
محمد
ROMANIA
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
به کوری چشم حسودا دیروز یکی از دوستان 75000 سهم خرید کرد
محمد
ROMANIA
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵
چرا نظر منو نذاشتین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶
مثل اینکه امروز شرکت افزایش قیمت20 تومانی داشته یعنی با این افزایش قیمت عملا نشون داده که به قانون کاری نداره با این که دادستان گفته نباید این شرکتها افزایش قیمتی داشته باشه!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
این اخبار چرت و پرته. فقط می خوان با این شایعات حواس مردم رو از ریزش های سنگین بورس دور کنن. اینها می دونن مردم از بیماری حسادت و نسبت دادن ضرر خود به دیگران برخوردارند. و چون پدیده و پردیسببان و تبرک در دهن مردم افتاده می خوان مردم بی افتن دنبال این خبرها نه ریزش ها بورس
مهدی555
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
سلام
عاقبت زمستان میرود وروسیاهی به ذغال می ماند.
جعفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
قیمت این سهم بیش از 1000تومن نمیباشد
رضا
UNITED STATES
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
به نام خدا
ای کاش این پیام به دادستان محترم مشهد میرسید تا ایشان در جریان قرار میگرفت نتیجه این دلسوزی دقیقا به ضرر سهامداران جزء تمام میشه چون من در هیاهوی قبلی شاهد این بودم که بندگان خدایی که به بدبختی تعدادی سهام خریده بودند مجبور شدن با قیمت پایین سهامشون رو به دلالان بفروشند و به قول ایشان یک شبه عده ای میلیاردر شدن در صورتیکه این شرکت خلافی کرده بدون سر و صدا باید از مسوولان آن بازجویی شود و آنها را ملزم به رعایت قانون کنند ضمن اینکه اگر این شرکت سالها موفق به قانون شکنی شده آیا مسوولین هیچ تقصیری را متوجه خودشان نمی دانند تا کی ما در این کشور صبر میکنیم یک زخم کوچک به دمل چرکینی تبدیل شود و بعد بدنبال راه حل آن میگردیم . اگر از روزهای نخست به مردم اطلاع رسانی میشد آیا امروزه با این معضل مواجه می شدیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
3000 تومان بیشتر نمی ارزه .... وقتی در تمام ایران ملک از ابتدای سال 91 نزولی و بعضا راکد بوده ، چطور ممکنه یه پروژه که طبق صورتهای مالی خود پدیده در سایتش در پایان سال 92 مبلغ 496 میلیارد تومان از بانکها وام گرفته ، صعودی بوده باشه . جالبه که در فایل صوتی که یکی از سایت های دلالی شرکت پدیده شاندیز که چند روزی هست با عنوان سایت در دست تعمیر ، فیلتر شده ، محسن پهلوان در جلسه 7/10/93 در جواب یکی از حضار که میپرسه شرکت پدیده چقدر بدهکاری داره ، اینشون جواب میده که ما یک ریال به هیچ بانکی بدهکار نیستیم ، و عده ای هم اون جلو صوت و کف میزنند و این میشه ملاک بدهکار نبودن پدیده با بانکها ، در حالیکه خودشون در صورتهای مالی مقدار بدهی به انکها رو اعلام کردند . واقعا باید تاسف خورد به حال سهامدارانش. امیدوارم زودتر ختم به خیر بشه. انشاالله
ناشناس
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
به بانکها قبلا بدهی داشته .. ولی همین الان فقط حدود 900 میلیارد تومن به سه تا موسسه مالی اعتباری بدهی داره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کاش آقای دادستان قدرتشون توی جمع کردن این قوه خانه های سنتی که شده باتوق تمام دختر و پسرها کمی به کار بگیرند نه این پروژها که ایجابرای انگیزه کار کردن وامید به آینده را براشون ایجاد کرده و این پروژه باعتث شد به جای اینکه هی مراجعه کنیم به بانکها برای وام آخرش با هزاز منت یک وام تومانی را 2500 باید برگردونی با حداقل حقوق با این گرانی وتورم حالا انتظار دارید جامعه سالم هم داشته باشید به جای اینکه این اشخاص را تشویق کنید دائم تهدیدو محاکمشون می کنید پس ما که باید زندگی کنیم فقط یک عده خاصی دارن زندگی می کنند بقیه در تهدید ونگرانی ویا درقهوه خانه می بینیم
حسین کردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
میخواهند پدیده را زمین بزنند کور خوندند. افراد کله گنده بورس را بگیرید پدیده و سهامدارایش را زمین نزنید .
SAEED AF
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
پدیده یعنی غرور ،اقتدار و پیشرفت
پدیده یعنی حمایت از تولید کار و سرمایه ایرانی ،پدیده یعنی عشق
بورس نیوز خودتم بکشی من نمیفروشم
صفایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
وای بدبخت شدم همه داروندارمو فروختم شد ۲۵میلیون رفتم سهام خریدم هفته ی پیش چرا تا به ما میرسه همه چی میشه غیرقانونی .... بابا یکی یه کاری بکنه قلبم داره وامیسته . زنم رفت خونه باباش . بچه هام بهم میگن بابا اوشگول
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳
نگرا نباش

انشاا... جایی دیگر خدا میرسونه

برو هر چقدر میتونی نقد کن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
دوستان پدیده ای سلام.چراسایت اقای دهباشی قطعه؟اونکه شخصیه وبازجالبه که سایت اصلی پدیده فعاله.اگه اطلاع دارین بگید ضمنا قابل توجه بدخواهان .پدیده باطوفان هم متوقف نمیشود وهمچنان خبرهای خوب درراه است
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
باسلام به گفته خود دادستان فقط می خوان پدیده رو واردبورس کنن دادستان میگه وارد بورس بشود ماهم ازش همایت میکنیم.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
من با نظر آقا رضا موافقم ، ضمنا شاید از شانس بنده بدبخت باشه این همه سال که پدیده سود داده من سهام نخریدم درست همین هفته که اینجوری شد از فروش مغازم سهام خریدم تمام دارایی من همین پول سهام است اگر بره یعنی دیگه حتی خرج یک ماه رو هم ندارم . از خدا میخوام هر کس به نا حق داره کاری میکنه که امثال بنده کل زندگیشونو رو از دست بدن به خاک سیاه بشینه انشا ء الله . اگه مشگل داره به طور صریح اعلام بکنن اگه هم سیاسی کاریه پس خدا را فراموش کردن ؟
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
حماقت کردی همه تخم مرغهایت را در یک سبد گذاشتی. حالا زودتر برو بفروش و نقد کن و تبدیل به طلا کن ضررت جبران میشه.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
دوستان عزیزی که تا حالا از پدیده سود کردین نوش جونتون
اما یک حساب و کتاب ساده هم بکنید تا خدای نکرده وارد ضرر نشید
ارزش بازار پدیده 24000 میلیارد تومان
ارزش بازار بانک صادرات 4500 میلیارد تومان
ارزش بازار فولاد مبارکه 11000 میلیارد تومان
ارزش بازار مخابرات 12000 میلیارد تومان
ارزش بازار ایران خودرو 3200 میلیارد تومان
ارزش بازار سایپا 2300 میلیارد تومان
به نظر شما ارزش املاک و تاسیسات پدیده از ارزش املاک بانک صادرات بیشتره ؟
مخابرات چطور ؟ و همینطور بقیه
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۴
قیمت سهم اگر 5% قیمت اخری هم بشه باز گرونه

یعنی 12000 تومن بشه 600 باز گرونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱
خدارو شکر یکی پیدا شد حرف حقو بگه هیچ میدونین چه همه سرمایه مردم. تو بازار خوابیده تمامی شغلها من خودم یک زمین داشتم با وام ساختم همه زندگیمو دادم الان یک سالو نیمه شرمنده خانوادم شدم هر کی رو میبینی میگه کلیه میفروشم پول نقد نمی خوام سهام پدیده میخواد خوب تمام مشاغلو فلج کردین من خودم مشهد زندگی میکنم اقای که سهام داری خودت میدونی چه خبره داغش نکن از پارسال تا الان پروجه پدیده رفتی یک اهنم جا به جا نشده بعد تو روز نامه خراسان هر روز میزنه 50 روز تا پایان پروجه مگه پازله که تمامش کنی انشا الله یک شیر پاک خورده ای میاد حق مردم پایین دستم از همشون میگیره. اقای پهلوان مگه کیه مگه مملکت بی درو دروازست که بگه قدرت دست منه من من کردن به کسی که یک رستوران دار بوده نیامده تو همه خون تو رگ های بازارو گرفتی با این شهر خیالیت انگاو هری پاتره با پول تمام مردم ماشین اخرین مدل سوار شدن هنر نیست. اگه راست میگی برو تو بورس ببینیم بازم بنز سوار میشی یا پراید ملی
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
شرکت سهامی خاص حق تبلیغ برای فروش سهام خود را ندارد اما سهامداران اصلی این شرکت در تمام شرکت دفتر باز کرده و اقدام به تبلیغ محیطی و تبلیغ در صدا و سیما برای فروش سهام کردند. این اقدام مغایر با ماده 21 قانون تجارت است.
اقدام دادستان مشهد برای جلوگیری از تبلیغ و پلمپ دفاتر کاملا قانونی بوده و باید خیلی زودتر از اینها انجام می شد
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
آقای ناشناس چقدر داری میسوزی.یکم آب بخور عزیزم.راست میگی یک آهن جابه جا نشده،،،بلکه هزاران آهن جا به جا شده.
فریاد رس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
سهام بخرید و از سودش لذت ببرید هر کی هرچی میگه بگه .درود بر حاج محسن پهلوان
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
پدیده یعنی دقیقا چاپ کردن کاغذ سهام و فروختن اون به مردم فلک زده همینطور الی آخر . . .
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
در سالروز تولد پیامبر بزرگ،حضرت محمد (ص) افتتاح پیست بین المللی هاکی روی یخ و پاتیناژ در مشهد مقدس و پدیده شاندیز.
طلايي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
سلام بهتر است صورت هاي مالي پديده رو مطالعه نماييد مطمنا كلاه سرهمه رفته خدا كنه مردم نجات پيدا كنن اين شركت عملا ورشكسته است و پولهاي كه آقا محسن از شر كت باري و ثبت صوري كسب كش داررده غير قابل تصوره شركت ابنيه يك 1000 م ارزش فعلي سهامش ارزش داره با كمي ضرب و تقسيم ارز ارزش سهام اين شركت نسبت به بودجه كل كشور ميشود 2 درصد
وايي از اين همه غفلت دستگاه هاي امنيتي و قضايي خدا به سهامداران جز رحم كنه
تعداد سهام1500000000*12000ارزش فعلي سهم در بازار = 18 هزار ميليار تومان
بودجه كل كشور 783 هزار ميليار تومان
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
داداش اشتباه محاسبه کردی. 1.850 میلیارد سهم ضربدر 12000 تومن. که میشه 22200 میلیارد تومن که ده درصد هم مجانی دوشنبه می ده میشه نزدیک به 25000 میلیارد تومن! برای چهار تا پروژه نیمه تمام.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
اميد وارم پديده بتونه از اين بحران هم سر بلند بيرون بياد و جاده موفقيت رو مثل گذشته طي كنه و انشاله خداوند بد خواهاشو به راه راست هدايت كنه
بوريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
بديده بيدى نيست كه با اين بادها بلرزه..... خبرهاى خوب، همجنان در راه است... به جاى اين حرفا برن جلوى اختلاصهاى ١٢٠٠٠ ميلياردى و امثال اونارو بكيرن
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
ان شاالله فردا ۱۰ درصد جایزه به همه ی سهامدارا تعلق میگیره
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۵
جهت تحمیق سهامداران و گرفتن زمان برای باز پرداخت 5% از کل پول
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
زحمت کشیدی ولی حالا چرا شما هم مقصرید و تمامی ....
دزد شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰
والا اگه اینها خوردن یه مقدار هم گیر مردم اومد

تو بورس که با دعوت مردم به مشارک

در بازار سرمایه سهم هاروانداختن به مردم جیب هایشان رو

از پول خلق الله پر کردن هر روز هم مصاحبه

می کنند که ریزش شاخص طبیعی و به ریش

مردم می خندن
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶
کجا گیر مردم اومد خریداران 10 هزار تومن به بالا نابود شدند به هر سهم 300 تومن هم نمیدهند
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
10% اضافه شد. مبارك همه سهامداران عزيز
مصطفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
همه ما به ضعف دستگاه قضا بابت محاكمه سران فتنه واقفيم.واقعا چطور ميشه از عملكرد دستگاه قضا شكايت كرد؟؟؟؟؟ يعني از خودشون به خودشون شكايت كنيم!!!!!!!
بورس باخته 43 ساله که متاسفانه سهام پدیده ندارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
من از 20 سالگی در بورس سرمایه گذاری کرده ام اما نزدیک به 5 سال ( به صورت غیرمتوالی )فقط سود خوب گیرم امد( تقریبا برابر تورم پولی ). به خاطر عدم مدیریت شرکت های بورسی و عدم دلواپسی اقایان که اکنون ادعای حمایت زیان ندیدن مردم از شرکت پدیده را دارند بورس به فلاکت افتاده است. اگر عرضه مدیریت پروژه های خودتان را ندارید ان را به پدیده گره نزنید . هیچوقت قصاص قبل از جنایت نکنید. در مورد ادعای اقای حناچی در وزارت مسکن میرساند زمانی که شما به دنیا نیامده بودید شاندیز شهرداری داشته است( لطفا عدم مدیریت خود را وزارت راه به پدیده گره نزنید ) در مورد ادعای اقای قباد افشار به استحضار میرساند که ان زمین های مورد ادعای ایشان قبلا با مدیریت مسخره اقایان به زمینهایی ناکارامد تبدیل شده بود که حالا ادعای حمایت از ان را دارند( ما خودمان همان جا افرادی را میشناختیم که به خاطز عدم مدیریت صحیح اقایان از تولید کننده به مردمی مصزف کننده و در پی شغل به شهر کوچک کردند برای کارگری ). تو را به خدا اقایان مدیریت خودتان را اصلاح کنید و برای دیگران ایجاد بحران نکنید. اگر قرار است کسی توبیخ شود شما اقایان با مدیریت های ناصحیح هستید. اگر شما عرضه مدیریت در حوزه کاری خودتان را ندارید برای رد گم کردن عدم مدیریت خود لطفا به دیگران گیر ندهید.به خاطر مدیریت اقایان است که امروز سرمایه گذاری هزاران پروژه در کشور با فلاکت روبرو است. باتشکر
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی معتقد است خطری متوجه سرمایه‌های مردم نیست و پروژه‌های پدیده شاندیز تعطیل نمی‌شود.
وی درحالی که برخی مسئولان استانی و کشوری را شریک اتهامات پدیده می‌داند، تاکید می‌کند که «شرکت پدیده تعهداتی دارد که آن را انجام می‌دهد و حتماً دستگاه قضایی آن را پیگیری کرده و بر آن نظارت می‌کند که انجام شود.» در مورد «پدیده» بحث کلاهبرداری مطرح نیست بلکه موضوع شفافیت کار است. لذا جنس مسئله شرکت پدیده با جنس شرکت‌های «پردیسبان» و «تبرک» متفاوت است، زیرا در پرونده پردیسبان اصلاً تا امروز ما وجود خارجی از این شرکت ندیده‌ایم و صرفاً اوراق فروخته شده که مصداق کلاهبرداری است، اما در مورد پدیده این گونه نیست. البته پدیده خوشبختانه، اقدامات مثبتی هم داشته که قابل رؤیت است، بالاخره دارایی‌هایی دارد که در دسترس است و مفقود نیست و کالا هم نبوده که بتوان آن را جابه‌جا کرد، ولی آنچه باید پیگیری کرد و مغز ماجراست، این است که چرا دستگاه‌های ما طوری عمل می‌کنند که یا سرمایه‌گذاری رخ ندهد یا اگر انجام شود در آن فساد صورت گیرد؟
امیدواریم در یک فضای روشن و شفاف به این پرونده رسیدگی کند و به نتیجه برسد. البته بحث جنجالی و خارج از اندازه هم در مورد پدیده شاندیز درست نیست. بسیاری از حرف‌هایی درباره این پرونده این روزها می‌شنویم واقعیت ندارد.
بهتر است اجازه دهیم کسانی که مسئولیت مستقیم در این پرونده و اطلاعات مستند درباره آن دارند در مورد آن سخن گویند، زیرا مقامات قضایی چون حقوقدان هستند مانند مقامات سیاسی روی هوا سخن نگفته و به اقتضای شغلشان مطابق سند و مدرک اظهارنظر می‌کنند.
شری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۲
هر کس سهام داره بازارگرمی میکنه و قربون صدقه میره.بخدا اگه جرات خرید یه سهم داشته باشید
همچنان خبرای خوبی در راهتان
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
این همه دروغ برای پدیده درنیاورید
جهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
معاوضه زمین 2000 متر حاشیه خیابان 30 متری ابعاد 25*80 با سهام پدیده
محدوده میدان فهمیده با کاربری مسکونی تجاری
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
سلام
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
سلام
چه تخلفی از این بالاتر که بیشتر از 7 ماه هست حقوق من رو ندادند.
من برای انبار سنگ پدیده با مسئولیت آقای زارع کار کردم و حالا نمیدونم چطور جواب زن و بچه ام رو بدم. امیدوارم ایشون که نمازشون رو سر وقت می خوندند و سه ماه روضه میگرفتن با سایر مسئولین پدیده جواب خدا رو بتونن بدن.