بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر : ۱۴۱۸۲۳
روزنامه‌ای که یکدفعه به صورت کاملا اتفاقی در مشهد روی پیشخوان مطبوعات نایاب شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، هشتم دی ماه روزنامه خراسان با درج خبر مصاحبه دادستان عمومی مشهد مبنی بر برخورد قاطع دستگاه قضا با دلالان خرید و فروش سهام چند شرکت خصوصی در مشهد و ارزش غیر واقعی سهام این شرکت‌ها که منجر به پلمپ کردن دفاتر واسطه‌گری و فروش سهام این دو شرکت شده بود که البته هیچ ارتباطی با اصل فعالیت این چند شرکت ندارد، پدیده جالبی رخ می‌دهد.

همزمان با توزیع روزنامه‌ها در دکه‌های روزنامه‌فروشی به ناگاه در همان ساعات ابتدایی روز تمامی روزنامه‌ها توسط اشخاصی نامعلوم به صورت یکجا از دکه‌ها خریداری و جمع‌آوری می‌شود.



به هر حال این اقدام یعنی جمع‌آوری روزنامه‌ای به این شکل، اقدام ناشایستی است که توسط هر شخص و هر گروهی که انجام شده توقع پیگیری دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
همه ی این بازیا تموم میشه پدیده هم هیچ اتفتقی واسش نمیوفته این وسط فقط بی اعتبار بودن خبرگزاریتون باقی میمونه... خدا همیشه جای حق نشسته
reza
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
داداش انشاله که ضرر نکنی ولی ما هم 10 سال پیش همین بلا را تو اصفهان 2 تا قرض الحسنه سرمون در اوردند و هزاران خانواده را به خاک سیاه نشوندند 3-4 سال پیش هم یه شرکت به نام گیتی پسند همینطور شد آخه 2 ریال کلاه خودت را قاضی کن تو این مملکت چه اتفاقی افتاده سهام 200 تومانی شده 12 هزار تومان؟؟؟؟ طلا و دلار و بورس هم اینقدر رشد نداشتند اون اقا پهلوان تون چی رفته با پولهای شما خریده؟؟؟
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
پدیده تازمانی می تونه برقرار باشه که جریان ورود نقدینگی ( خرید سهام ) توسط مردم بیشتر از خروج نقدینگی (فروش سهام )باشه . مشخصا وقتی یک روزنامه اینطوری تیتر می زند و مردم عادی هم مشکوک می شوند خطر بزرگی بوجود می اید. بنظر من جمع کردن روزنامه از سطح شهر اقدام زیرکانه ای در جهت کنترل جو عمومی بوده ولی خوب بالاخره هر حبابی می ترکد و مشکل را نباید می گذاشتند اینقدر بزرگ شود که حالا نتوان جمعش کرد.
مردم بدبخت قبل افزایش سرمایه خریدند 12000 تومن ، الان 2000 تومن یک ششم پول را انهم با یک برگه کاغذ 45 روزه قول پرداخت می دهند. بقیه 10000 تومان یا همین 2000 تومن واقعا معلوم نیست که پرداخت شود یا نه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
شبيه گيتي پسند ميشه؟
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
یه بحث روانشناسی میگه اولین واکنش انسان به مطالب و اتفاقات غیرقابل باور مرحله انکار هستش، سهامداران پدیده هم به جای قبول واقعیت رشد حباب گونه این شرکت، همچنان بر مواضع قبلی خود پافشاری میکنند. نمونه اش حاج رضا علاء الدینه که اطمینان داده بود به کاسباش اگر پاساژ را خراب کنند من ریشم رو میتراشم و دیدیم که خراب شد و قانون شاید مدتی دور زده شود اما نهایتا گریبان قانون شکن رو میگیره بنابراین تا وقت هست پولاتونو نقد کنید البته در صورت امکان. دوستدار همه سهامدارای عزیز پدیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
خبر گزاری فارس.تابناک. ایرنا. ایسنا. فراروی.مشرق که اینرو می گند
البته کار پدیده تموم هست این فرصتی بود که قوه قضاییه به مردم داد پولشان را پس بگیرند. از دوشنبه هفته بعد با تصمیمات مجلس در خصوص تخلفات پدیده وجلوگیری از خیلی فعالیت ها دیگه بقیه مردم تا صد سال دیگر هم به پولشان نمیرسنند با توجه به هجوم مردم
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
بنده خدا ناشناس اولی . ببین چطوری دفاع هم میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۸
من خودم سهام دارم.اماامیدوارم اوضاع به حالت عادی برگرده نه برای خودم برای بعضی ادمای ضعیف که دوروبرشونو جارو زدن وجمع وجور کردن به امیدایی اما حالا خودشونو تو صحرای محشری میبینن که برای خودشون ساختن ونه راه پس دارن و نه راه پیش انشاالله خدا کمک کنه به خیرو خوشی وسریع درست بشه.