بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر : ۱۴۲۲۳۵
وزنامه خراسان نوشت:

باز هم وقوع حادثه ای هولناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت. این بار در تاریخ سوم آبان ماه دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.
این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام سیما بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روی بدن زن جوان به خوبی مشهود بود و نشان می داد حادثه تلخی برایش رخ داده است. ساعتی پس از این حادثه وقتی سیما شرایط بهتری پیدا کرد گفت در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.
به این ترتیب مأموران پلیس پایتخت تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. زمانی که مأموران به ساختمانی که دو متهم در آن جا پناه گرفته بودند رفتند با 30 مرد افغان روبه رو شدند و معلوم شد آن جا مدتی است به محلی برای اقامت افغانی ها تبدیل شده است. در همین حال قربانی این حادثه دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه کاره جست وجو کرد اما نتوانست آن ها را شناسایی کند. شواهد نشان می داد 4 نفر از این افراد دو متهم را فراری داده اند. به همین دلیل 4 نفر به عنوان متهم بازداشت شدند و پرونده اتهامی آن ها به شعبه 1156 مجتمع قضایی بعثت ارسال شد.
در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی محمدرضا گیوکی برگزار شد شاکی که استاد دانشگاه است در حالی که اشک می ریخت بار دیگر آن چه را رخ داده بود شرح داد. او گفت: ساعت حدود 6 عصر بود که از خانه ام بیرون رفتم. در نزدیکی خانه ام یک پل عابر پیاده وجود دارد. من چند قدم روی پل رفتم اما چون دو نفر را دیدم که از آن سوی پل وارد شدند، ترسیدم و برگشتم اما آن ها خود را به من رساندند و با تهدید چاقو من را به پایین پل بردند. من جیغ می کشیدم و کمک می خواستم اما چون آن جا محل خلوتی است هیچ کس صدایم را نمی شنید. آن ها من را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار دادند و بعد از حدود نیم ساعت در حالی که گردنبند و پول هایم را دزدیده بودند من را که هوشیاری کامل نداشتم رها و به ساختمان نیمه کاره فرار کردند.
به دنبال این اظهارات قاضی روز گذشته از چهار متهم خواست درباره این حادثه توضیح دهند اما متهمان اعلام کردند در این ماجرا نقشی نداشتند و از مخفیگاه دو متهم اصلی نیز اطلاعی ندارند. در چنین شرایطی قاضی به افسران پلیس آگاهی دستور داد دو متهم اصلی را شناسایی و دستگیر کنند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
اعدام کنید
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
از اون 30 نفری که تو اون ساختمان نیمه کاره زندگی میکردن فقط چهار نفرشون رو گرفتن؟!!! خوب عقل کلها اینا اگه درآمد داشتن که اونجا نمیموندن فردا همینا دوباره چند نفر دیگه رو تیغ میزنن و ..... باید همشون دستگیر میشدن و در یه مکان مطمئن نگهداری میشدن. باور کنید دولت اگه اینا رو بگیره و در مکان تحت الحفظ با عذای روزانه نگهشون داره با سرفه تر از اینه که هر روز به دنبال چند تا افعانی مجرم باشه
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
دوست عزیز اینجا ایران است نه آمریکا
خانجانی
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
ما رکورد زدیم...
ناشناس
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
جای تاسف داره که در قلب پایتخت ایران همچین اتفاقی برای یه بانوی فرهیخته میافته
حالا مسببش هرکسی باشه ، مسئولین باید جوابگو باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
خوبه قاضی دستور را داد وگرنه نمیدانستیم چیکار کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
لعنت بر افغان...
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
نازیسم رو زنده کردی!!
ترکه
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
لعنت بر نژاد پرست...
امید
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
واقعا چرا بایستی اجازه بدن این زالو صفتها بیان ایران
یک ایرانی عاشق ایران
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
عشقی تعداد تشکرهاشو نگاه کن.درود بر ناسیونالیسم.پاینده باد وطنم ایران.اعدامشان کنید.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
دوستان عزیز خوب و بد در همه جاها و قومیتها هستند حالا بدلیل عملکرد شیطانی این چند نفر که نبایستی به همه افغانها لعنت فرستاد!
من یک ایرانی متعصب هستم و افغانها را هم از اقوام ایرانی می دانم.خوب یا بد ما با هم برادر و همسایه ایم و ریشه در یک فرهنگ داریم.
ایرانی
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
درود بر ناشناس 10:37 ززدی تو خال
محمد
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
تو از آن متجاوز بدتری
سعید
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
واقعا برای مردم ایران باید گریه کرد که حال و روزشون شده این/
این هم از کشور دوست وبرادر افغانستان البته به گفته آقایون ، افغانی جانی
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
دوست و برادر؟!!! باور کن هیچ کدوم از این کشورهای اطرافمون از ایران خوششون نمیاد و نمیخوان سر به تن ایرانیها باشه. از شانسمون هم هر چی کشور گدا گشنه هست همسایه مایه.
یک ایرانی عاشق ایران
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
ایران مهد قدرت منطقه است یک جنبنده فلزی بخاد وارد حریم کشور بشه تیکه تیکه میشه.گریه نکن کیف کن که کشورت زیر سلطه گرگها (اسراییل انگلیس آمریکا)نیست.درود بر ایرانیان مقتدر .درود بر ناسیونالیسم.اعدامشان کنید.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
عمو عاشق تند نرو .. جالبه جلوی جنبنده فلزی رو خوب می گیری اما جنبنده افغانی را وجودشو ندارین کنترل کنین دیپورت کنید یا ساماندهی ...
آقای عاشق
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
اگر دقت کنی الان زیر خیلی از چیزها هستیم که صد رحمت به آمریکا و اسرائیل
یک ایرانی عاشق ایران
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
آقای عاشق اگر دقت کنی موشکهامون برامون امنیت آوردن و سلامتی هم به مدد دکتر روحانی الان بهتر شده ودارو و درمان تقریبا مفت شده.مهمترین نیازهای انسان به گفته پیامبر اکرم امنیت وسلامتیه.کل مردم هم از این دو نعمت برخوردارند و مثل عربستان و امارات نیستیم که فقط پولدارهاشون کیف کنند.تو همین کشورهای پولدار حوضه خلیج فارس شهرهایی هست که 100 برابر فقرای ما فقیرترند.نگاه به پایتختهاشون ننداز که عشقه این کشورها درونشون سیاهه.پاینده باد ایران اسلامی.
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
مردم شهر کرمان از دست افاغنه به ستوه امدن وهر چه اعتراض میکنن کسی جوابگو نیست.در کرمان هر قتلی یا ادم ربایی یا دزدی صورت میگیرد به طریقی به یک افغانی ارتباط پیدا میکند.در استان کرمان فقط در شهر کرمان افغانیها اجازه زندگی دارند .در حدود 40% یا بیشتر مردم افغانی هستن از روزی که از شهرستانهای دیگر اخراج شدن وبه کرمان امدن به گفته فرمانده نیروی انتظامی امار جرم وجنایت زیاد افزایش یافته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
اون وقت افغانی ها می گن ایرانی ها با ما رفتار بدی دارند والا هر چی افغانی خلافکاره میاد ایران اونوقت چه انتظاری از ما دارید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
باید همشون عین کثافت ریخت بیرون بی همه چیزا رو
تامی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
خوب این اخبار که مهم نیست
من شنیدم تو امریکا یه نفر بی حجاب را رفته
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
نامی دمت گرم , لایک به توان ..
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴
بگیرید از هر کجاشون که دوست داشتید دار بزنید این افغانی های ...
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
نه بابا ؟؟؟؟ کوتاه بیا
محمد
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
گور پدر قانون و انسانیت!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
مرگ برافغانی مرگ برافغانی تا کی این اشغالها باید دراین مملکت هرغلطی بکنند میخوام انجمی برای بیان انزجارنفرت و خروج افغانیهای کثافت ازایران را بیندازم ازچندروزدیگه شروع میکنم به بیان اهداف مرگ برافغانی
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
كاش بتوني اين كارو بكنب و اطلاع رساني بكني.منم باهات موافقم. حالا كه مسئولين براي خروج اينها كاري نميكنن،خود مردم بايد اقدام كنند.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
مردم هیچ کاری نمی تونند بکنن !!! مگه برای بورس تونستن کاری کنن ؟؟ نون 2000 تومنی سنگک را مگه تونستن تغییر بدن ؟؟ دلتون خوشه رسما" .
معترض
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
هشت سال جنگ دفاع از ناموس وطن بود حالا يك افغاني بي همه چيز اينطوري بايد عمل بكنند و قوه قضائيه هم عين شهروند ايراني بايشان حكم تعيين كند اولا اينها بايد ازايران اخراج شوند ثانيا بايد دركوره آدم سوزي بسوزند تا عبرتي براي بقيه اين سك صفتان باشد چند سال بيش وقتي چند افغاني سك صفت به يك دختر 17 ساله تجاوز كرده بودند عزيز جانبازي به روزنامه ايران نامه نوشت كه من بخاطر ناموس وطن جانباز شده ام حال يك افغاني بي همه چيز اينطوري شرارت كند و حكم اش سه ماه حبس باشد ............. افغاني كه درايران شرارت كند كه ميكند بايستي گردن بزنند تا عبرتي براي بقيه سك صفتان باشد .
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
معترض جان خیلی تند رفتی هاااا
امید
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
ناشناس جان نکنه تو از اون افغانی های بی همه چیزه بی غیرتی؟؟؟خوب راست میگه دیگه
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
nهزارتا لایک. اگه حکمشون 3ماه حبسه چرا این همه جوونو 8 سال به کشتن دادید ؟همشون بندازید بیرون این پست فطرتان هم اعدام کنید.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
ای معترض شیرت خشک نشه .. اگه بنا به گردن زدن باشه !! که خیلیها جلوترن عمو 3 هزار میلیاردو یادت رفته ؟ تازه این کوچیکشه ..تمام این فساد های گسترده مالی به اینجا کشونده اوضاع رو , هر زمان تمام دست اندرکاران فسادهای مالی اعدام شدند این جماعت هم شما بگیر گردن بزن ...
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
از پاسخ ها متوجه میشویم تعدادی افغانی نیز دراین سایت حضور دارند مرگ بر هرچه افغانیه
علی
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
ایول به تو داعشی...
حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
افقانی همان اسرایلیی۶۰سال پیش است ارام ارام دارند ایران را تصرف میکنند نصف شهر مشهد مال اوناست
ma
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
درود بر مردم شهر تبریز .
دو چیز تو تبریز یافت نمیشه:
1- گدا
2 - افغانی
از همون روز اول که افغانی ها اومدن ایران اونا رو به شهرشون راه ندادن و با مشت و لگد انداختن بیرون.
سالار
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
از ماست که بر ماست.همینه دیگه در مملکت رو واسه عمله و لش و لوشهای افغانی باز کردین عواقبش رو هم باید بپذیرید.تا زمانیکه واسه ناموس یکی از این مسئولان این اتفاق نیافته یعنی اتفاقی صورت نگرفته.
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
اونا راننده شخصی دارن مال خودتو بپا.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
سالار زنده باشی حرف حق زدی .
تک تیرانداز بختیاری
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
دوست برادر و خواهران افغانی جانشان سلامت باشد ملت ایران به دور از جان تک تک ایرانیان ، باید برده این عقب افتاده های بی همه چیز باشند یا عرب یا افغان
ما ایرانیها از همه چیز عقده به دل داریم ولی جرات بروز نداریم ولی کافیه یکی از این مردم صداش دربیاد همه به دنبالش را می افتن
پس بی تفاوت نباشیم همه ما در یک کشتی هستیم
غیرت بختیاری کجائی کجائی
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کشتی که چه عرض کنم بلم سوراخ شاید .
reza
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
]چقدر تو آمریکا حوادث جنایتکارانه زیاد شده اصلا مردم اونجا امنیت ندارند یکی به دادشون برسه
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
والا
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
دقیقا"
یاحق
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
بسمه تعالی
حالا هی از افغانی ها حمایت کنید و بگید چرا اون سربازه با اون افغانیها که غیر قانوی وارد کشور شدند بدرفتاری داشته ولی فجایعی که این افغانیهای ملعون رقم میزنند به چشم مسئولین کشور نمیآد....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
بعد میگن چرا با افاغنه بد برخورد میشه
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
سازمان ملل سالانه چندین ملیون دلار بابت پناه دادن ایران به افاغنه به ایران پول میده اینا هم بخاطر اون پوله که اینارو نگهداشتن.
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
ااااااا راست میگی؟ پس بگو
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
اگر پولي هم ميده فقط به اونهايي كه كجاز وارد شدن و در اردوگاهها هستند ميده نه به اين چند مليوني كه غير مجاز وارد شدند و معلوم نيست كجا هستن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
چیرا بر ما افغان ها تهمت می بندید !

ما مردمانی شریفی هستیم!
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
نامردترعوضی ترازشماها خودتونید دلعش القاعده طالبان وهروحشی گری یک پای ثابت هستید مرگ برافغانی
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
ناشناس 11:47 کاملأ حرف دل همه ایرانیان رو زدی.تو کشورم زندگی میکنن ایقدرم نا سپاس و پستن. نازیسم نیستم انقدر ازشون برخوردهای زشت دیدم انگار ما توکشور اونایم.
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
از ایران بروید گم شود.پست فطرتها.اکثر گروه داعش که افغان هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
اين انگلاي داعشي را از ايران بكنيد بيرون
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
عزیزم با حضور این همه افغانی تو ایران موافق نیستم .ولی شما یه کوچولو تحقیق کنی بد نیست.آمارها نشون داده بیشترتروریست های داعش تابعیت اورپایی دارن اینو من نمیگم آمارگیری خود اروپایاست
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
لطفا منتشر کنید.
ایرانی ها هم کم تجاوز نمی کنند،
توی محله ما یه مرد سی و پنج ساله به یک پسر هفت ساله تجاوز کرده و بعد او را کشته!
افغان ها خیلی تحت فشار هستند اما دیگه نه اینکه با وجود داشتن زن و فرزند به پسر کوچک تجاوز کنند!
همه ما آدمها ممکنه در شرایطی قرار بگیریم که رفتار نادرستی داشته باشیم.
بیایید قضاوت نکنیم
اگر من و شما هم جای آنها بزرگ شده بودیم چی میشدیم؟
فراموش نکنید خانه ای که سما درش زندگی میکنید یا محل کارتون و اکثر ساختمان ها خیلی هاش از زحمات همین افغان ها درست شده و کارهایی کردند که من و شمای ایرانی به هیچ وجه نمی توانیم انجام دهیم و دستان ناز نازی امان را فقط برای دکمه کیبورد زدن و قضاون به کار برده اییم.
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
سالهاي قبل كه افغانيها در ايران نبودند كارهامونو كيا ميكردند؟!!! اينها چون اكثرا غير مجاز ومجرد هستند براحتي دست به هر جنايتي ميزنن و فرار ميكنن.مرگ بر افغاني
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
برو گم شو افغانی.
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
تا بیایید قضاوت نکینم خیلی خوب بود همین بورس نیوز یه مطلب گذاشته از تجاوز6 جوان به 1دختر افغانی هم نبودن اینقدر کامنتا مثل اینجا تنده که نمیشه نظر داد ولی مگه خودمون کارگر کم داریم چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه.اینقدر کار ارزون کردن که ساختمان سازا دیگه کارگر ایرانی نگیرن حالا که جا افتادن بیشتر از ایرانی ها مزد میگیرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
شما پدر سوخته های بزدل چرا برنمیگردید اوغانستان.
ناشناس
United States
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
بازم این افغانی های برادر را به ایران راه بدید! !!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
وقتی شیطان بخاد تو کالبد کسی بره نمیفهمه اون نژادش و فرهنگش چیه
من از طرف هموطنام از کلیه انسانهای پاک و شریف افغان یا غیره که کامنتهای اینجا اونارو ناراحت کرده معذرت میخوام
امیدوارم روح نازیسم نیز مانند اندیشه و رهبر ان از دنیای امروزی پاک بشه
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
اگه اين بلا سر اعضاي خانواده خودت ميومد باز هم اينطور عذر خواهي ميكردي؟
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
اگر ناراحتی از ایران برید. جنایتکاران.این همه کشور چرا ازایران نمیروید تا ما از شر شما راحت شویم
ahmad
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
تو کشور ما متاسفانه پلیس وجود نداره من نمیدونم اینها کجا هستم اگه اتفاقی دو نفرشونو ببینی تو ماشین نشستن برای خودشون میچرخند من تا بحال ندیدم تو خیابون پلیس ما کسی رو گرفته باشه هر جا نزاعی صورت میگیره راشو کج میکنه باید مسولش جوابگو باشه تا از شهر مراقبت کنند
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
چه عجب , یک کامنت منطقی هم دیدیم ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
متاسفانه حضور افغانيها كه اكثرا غير مجاز و مجرد هستند مشكلات مخالفي براي كشور به همراه داشته. حضور اين افراد بجز براي برخي كارفرمايان كه ميخوان حق بيمه و... ندن براي كشور هيچ نفعي نداره. مسدولين ما هم كه بفكر نيستند.بايد مردم خودشون نسبت به اخراج اينها اقدام كنند.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
دقیقأوقتی شهروندان مورد حمایت قانون نباشن هر فردی میتونه هر بی قانونیورا مرتکب بشه حالاافغانی باشه یا ایرانی
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
تو اكثر شهرهاي آذري زبان ( مثل تبريز) به ندرت ميتونيد افغاني حتي براي كارهاي سخت پيدا كنيد. كاش مردم نقاط ديگه كشور هم تو اين زمينه از تركها ياد بگيرن!
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
شوراي نگهبان كجا هستي!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
شوراي نگهبان كجا هستي!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
ایول داری رضا .
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
سلام واقعا ناراحت کننده است .به جای اینکه این همه همایش ومتینگ های نمایشی بی مصرف بگذارن یک بار بیایند از اساتید فن دعوت کنند ودر مورد جلوگیری از این نوع فجایع نظر خواهی کنند .خجالت اور نیست اینقدر امنیت در کشور ضعیف که بیگانگان به خود حق بدهند به راحتی به نوامیس مردم کشور میزبان تجاوز وفرار کنند .برای پلیس متاسفم .
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
احسنت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
در مناطق کرد نشین افقانی حق عبور هم ندارد و الا بی ناموس می شود
افشین
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
آن آقایانی که با تعصب خشم خود را نسبت به مردم افغانستان بیان داشته اند تصور کنند نفت ایران در افغانستان بود و مردم ایران برای کار و درآمد باید افغانستان می رفتند. آیا در آن صورت هم به افغانی ها ناسزا می گفتید. فراموش نکنید تا چندی پیش قسمت بزرگی از افغانستان جزء ایران بود. من اطمینان دارم اگر دی ان ای کسانی را که به مردم افغانستان توهین کرده اند ، بگیرند ثابت می شود که رگ و ریشه افغانی دارند
علی
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴
تو یکی دیگه حرف مفت نزن/ اسم خودتو هم گذاشتی ابرانی.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
اصلأ تو راست میگی ولی رفتارای زشتیو که این سالها داشتن توجیه میکنه .نباید حرمت صاحب خونه رو رعایت کنن
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
ما که از این پول نفت خیری ندیدیم , سهم من مال شما ...
حامد
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
البته که ایرانی و افغانی هم نژادن مگه نه که یک کشور واحد بودند ولی خوب شرایط زندگی روی رفتار آدمها اثر داره.. حال بگذریم بعد از افغانها، ایرانیها بی فرهنگ ترین مردمان جهانند...
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
حرف یاوه نزن .افغانی کثیف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
باید درحصر بشوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
باید درحصر بشوند راستی دلواپسان کجایند
احمد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
تو سری خور افغانها شدیم.هیهات من الذله
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
توسری خور همه رقم ادم شدیم تو این 35 سال , افغانی هم روش . هیهات من الذله
محسن
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷
یک مثل هست که میگه از بی غیرتی سگ خودمون که شغال تو خونمون بچه میزاره
بله کشور بی دروپیکره وصاحب با غیرت نداره
محسن
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱
ما کردها و لرها حتی حق عبور از خیابان به این بی صفتان هم نمیدیم هر چی میکشیم از دست پیمانکاران تهران و مشهد هستش
محسن
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
ما کردها و لرها حتی حق عبور از خیابان به این بی صفتان هم نمیدیم هر چی میکشیم از دست پیمانکاران تهران و مشهد هستش
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
آذربایجان رو فراموش کردی دوست عزیز. حتی یه افغانی جرات ورود به آذربایجان رو نداره.

واقعا بی بخاران شرقی اجازه ورود به اینها دادن.

الان هم دیر نشده
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
غربی جان عزیز به هم وطنمون اینو بگی دیگه معلومه با اجنبی چطور رفتار میکنی.
ايراني
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
آلمان پيشرفت كرد بدون افغاني ، ما بايد بسازيم نه همسايه ، رفتار مجرمانه شخص احوال شخصيه تابع قانون كشور متبوع خودش هست اگر اين درست باشه بايستي طبق آن رفتار شود و گرنه مطابق قانون كشوري كه عمل مجرمانه را انجام داده است برخورد مي شود ، اين عمل دو شكل دارد يك تجاوز به ناموس ملت ايران و دومي تجاوز به يك شخص كه اولي جنبه عمومي جرم را دارد و دومي جنبه خصوصي حالا شما بگويد نتيجه جرم چيست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
چه افغانی جه غیر افغانی باید با این جور افراد برخورد سخت شود . راستی این بی فرهنگهای افغانی .....
ایران
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
بهشون کار ندید برگردن کشور خودشون...
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
این خبر قدیمیه که
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
برای بورس نیوز متاسفم که فقط نظرات غیر منطقی و نژادپرستانه را منتشر میکنه. ما با افغانها مشکلی نداریم ولی مجرم باید مجازات شود.
سعید
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
کامران نجف زاده کجاست؟ داره از کارتون خواب های پاریس گزارش تهیه می کنه؟
ناشناس
United States
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۵
خيلي ناراحت كننده بود. متاسفانه پليس و نيروي امنيتي ما در جاهايي كه بايد حضور داشته باشه وجود نداره. و فقط درگير مستحباتي مثل گير دادن به حجاب و پوشش و روابط مردمه. پليس يك نيروي قويه كه به وظايف اصليش درست عمل نمي كنه. اين دو تا نامرد بيشرف زالو صفت اگه دستگير بشن به سزاي عملشون كه به احتمال زياد اعدامه ميرسن. از اين بابت افغاني يا ايراني بودنشون فرقي براشون نداره. ولي از طرفي مديريت و چاره انديشي براي ورود اتباع غير مجاز و تشديد مجازات اين افراد در هنگام ارتكاب جرم و عدم تخفيف و سهل انگاري در اخراج اونا از وظايف مجريان قانونه. احتمالا اگر الان كسي به اون ساختمان نيم كاره سر بزنه از اون 30 نفر باز 25 نفر اونجا در حال زندگي هستند. كه اين يعني سهل انگاري مجريان قانون... با اين خواهر عزيزم و خانوادشون ابراز همدردي مي كنم و اميدوارم زودتر زندگيشون به حالت عادي برگرده و در آرامش و سعادت زندگي كنن. به عنوان يك شهروند ايراني از قوه قضاييه مي خوام كه اين نامردها در اسرع وفت دستگير بشن و به سزاي عملشون برسن. دفت و قاطعيت و سرعت لازم در برخورد با چنين جرايمي خيلي ضروريه.
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کامنت هافقط و فقط انزجار رو نشان میدهند حق با شماست باید مدیریت وقانون داشته باشیم .همچنین مجرم باید فارغ از نژاد مذهب وجنسیت برابر جرمش مجازات بشه.
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
دوسال پیش تو یه مجتمع ساختمانی درحال ساخت کار میکردیم. یه روز یگان تکاور سپاه ریختن تو مجتمع و هرچی افغانی کار میرد رو مثل سگ گرفتن انداختن تو ماشین بردن. آآآآی حال کردیم اون روز از دیدن این صحنه
سعید رستمی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کامران نجف زاده اروپاست داره اونجا خبر تهیه میکنه
حسن
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مگه یادتون نیست که اقای احمدی نژاد تو نیویورک کلاس میذاشت میگفت ما به نسبت جمعیتمون زندانی کمتری نسبت به امریکا داریم خب راست میگفت البته نگفت که دلیلش اینه که کلا بردارا و دزدا و اختلاسگرها و..... ازادن و هنوز به کلا برداری و دزدی و ....ادامه میدن!!!!!
احمد
France
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
بابا پلیس چیکار کنه آخه بتده خداها انقدر زحمت کشن سرشون شلوغه اگه بخوان افغانیارو جمع کنن و کنترل کنن پس گشت ارشاد چی میشه آخه بابا شما اصلا به فکر به خطر افتادن اسلام نیستیدا؟؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
باسلام
این خبر را سال قبل هم گذاشته بودید.
افغان
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
افغانی به برادر خودش هم رحم نمی کنه
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
واقعأ شنیده بودم از روی انسانیت بارم نشد خوب شد خودتون بهش واقفین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
درود برکرمانشاه که حتی یک افغانی در طول تاریخ وارد آن نشده
منصف
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کسانی که فکر می کنند عمل مجرمانه این دو نفر به ملیت افغانی اونها مربوط میشه اشتباه می کنند.
آیا به نظر این افراد ، همه ایرانی ها از این عمل مجرمانه مبرا هستند. اگر نه ، پس راه چاره بیرون کردن همه افغانی ها از ایران نیست.
من خودم بسیاری از افاغنه را دیده ام که از بسیاری ایرانی ها باتقوی تر و نجیب تر بوده اند.
گرچه مطمئناً دو نفر افغانی جرم وحشتناکی مرتکب شده اند. ولی بنظرم باید منصف تر باشیم.
بسیاری از هموطنان ما هم در کشورهای دیگر زندگی میکنند و شاید برخی از ایشان هم اعمال مجرمانه ای در آن کشورها مرتکب شوند ولی نباید قضاوت مشابهی در مورد همه ایرانیان از سوی شهروندان آنجا صورت بگیرد.
پناهی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
جهت بالابردن ضریب امنیتی بهتراست پلهای عابررابه سیستم روشنایی ودوربین های مداربسته مجهز نمایند
محسن لرستان
United States
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
بابا افغانیها چکارمیکنن توایران حتی بعضی هم باایرانیهاازدواج کردن
حمید
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
درشهرداری تهران 25000 هزار افغانی کار میکند در خدمات شهری وفضای سبز که هیچ کدام مجوز اقامت ندارند
ناشنا
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
فقط باید هراز چندگاهی در میادین شهر اینجور مجرمان را اعدام کرد تا امت اسلامی راحت باشن وگرنه باید مثل غرب کاباره ها رو راه انداخت ، حد وسط هم ندارد چون حد وسطش به ضرر مردم عادیه و میشه این
سیمین
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
واقعا جای تأسف داره , به افغانی بودن یا نبودن ربطی نداره که همین تجاوز به عنف از سوی مردهای ایران هم به نوامیس مردم زیاد شده و واقعا مسؤولین به قدری بی خیالی در پیش گرفتند که تقریبا اشرار و اوباش هیچ ترس و واهمه ای از ادامه ی این روند ندارن و به همین خاطر مجرم هایی رو میشه پیدا کرد که بارها و بارها مرتکب چنین جرایمی شدن و بدون این که چشمشون ترسیده باشه و انقدر باهاشون برخورد قاطع و کوبنده نشده که دیگه هار شدن و هیچ کس در این جامعه در کنارشون امنیت نداره !!!! اگه یک بار اینا رو بگیرن و در ملأ عام اعدام کنن بقیه هم حساب کار دستشون میاد ولی بی خیالی مسؤولین از یه طرف و گذشت و بخشش های غیر منطقی برخی از قربانیان این جنایات باعث شده که جسارت بعضی ها در ارتکاب به این گونه جرایم به قدری زیاد بشه که حالا دیگه اسید پاشی مد شده و قتل و آدمکشی تفریح شده و زورگیری و قمه کشی و مزاحمت برای نوامیس مردم که دیگه اصلا جرم تلقی نمیشه و تجاوز به عنف که تقریبا دیگه داره به یک چیز عادی و معمول تبدیل میشه !!!! فقط میشه گفت اللهم عجل لولیک الفرج و دیگر هیچ …………
مهندس افغان
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
بابا ای هیتلریها هنوز مجرمین را نگرفتن که معلوم شه افغان هستند فقط اون خانم گفته افغانی بودن شاید ایرانی باشند چرا اینقدر زود قضاوت میکنید باید بریم از این ملکککککک
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
ما درگیر محکوم کردن کاریکاتور در فرانسه هستیم اون وقت این افغانها هر روز در جای جای مملکت ما اینگونه به حیثیت و نوامیس ایرانیان نجاوز میکنند.
خایا خودت به داد ما برس.
محمد
United States
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹
لعنت به این نظام که نتونسته افغانی ها رو اخراج کنه
شهروند
United Arab Emirates
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
به جای قوه قضائیه بودم این افغانها را در ملاء عام از ماتحت به دار می آویختم تا حساب کار دست آنها بیاید همینکه به همین راحتی در بین ما جا گرفته اند و از امکانات مملکت بهره می برند هزار لطف.
ناشناس
France
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
خوب بود
شریف از شهرهای کرد نشین
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
نمی دانم نظریاتم را منعکس می کنید یا نه،چون همواره کردها که مظهر غیرت و تعصب نسبت به هموطنان ایران عزیزمان بوده اند صاحب نظر ندانسته اید اما بخدا از ارتکاب این اعمال از جانب افغانی های نمک بحرام خواب و خوراک ازبنده حرام شده و کینه شدیدی نسبت به انها در من ایجاد گردیده،ایا فاجعه نیست ایران با عظمت که قدمت و فرهنگی چندین هزاره دارد و میراث دار ایین نجابت و پاکی اجدادمان هستیم همواره شاهد تجاوز افغانی های بی اصل ونسب به نوامیسمان بوده واز درد بی غیرتی فقط بنالیم،
برای خنده
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
مرگ بر موسسه میزان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸
هی افاغنه تا غیرت ایرانی به جوش نیامده فرار را بر قرار کنید والا شما رو از ایران که هیچ از کره زمین بیرون میکنیم
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
ایران شده محور شرارت برای این افغان های گشنه اینها مهاجرن یا متجاوز مهاجرن یا مهاجم توریسم هستند یا تروریست