بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر : ۱۴۲۳۰۴
ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان های کشور افزود: مسوول این تیم مرتضی بختیاری معاون امنیتی دادستان کل کشور معرفی شده است.

وی در خصوص پرونده پدیده شاندیز افزود: شرکت هایی که در دادگستری و دادستانی مشهد پرونده ای برای رسیدگی دارند از طریق دادستانی مشهد اعلام شده که تبلیغات در مجامع عمومی و رسانه ها ممنوع است براین اساس رسانه ملی و مبادی ورودی و خروجی شهرها نسبت به این مساله ملزم به رعایت هستند.

رئیسی اضافه کرد: افرادی که سهام یا ذخیره ای در این شرکت ها دارند اقدامات قضایی در راستای حفظ سهام آنها انجام خواهد شد تا سهام آنها آسیب نبیند و کار اقتصادی نباید توام با تخلف و فساد باشد.

دادستان کل کشور ادامه داد: اگر بخشی از شرکت اجازه گرفت تا باغات و اراضی کشاورزی را تبدیل و تغییر کاربری دهد نباید بخش های دیگر زمینه آن شود. براین اساس وزارت کشاورزی باید طبق قانون این مساله را متوقف کند همانگونه که مسوول پیگیری این موضوع وزارت کشاورزی تعیین شده است.

رئیسی اضافه کرد: دادستانی مشهد به این پرونده رسیدگی کرده و تلاش دارد تا با سرعت و دقت پیگیر این مساله بوده تا نتایج را به اطلاع مردم برساند.

وی با بیان این که دادستانی مشهد و همچنین دادستانی کل کشور به صورت روزانه این موضوع را دنبال می کنند، گفت: موضوع تخلف پدیده شاندیز توسط چند سازمان به دادگستری اعلام شد و این موضوعات در دادستانی مورد پیگیری قرار گرفته اما در شرایط فعلی نمی توان نظر قاطعی در مورد آن اعلام کرد تا رسیدگی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در دادستانی مشهد و دادستانی کل کشور در جهت رفع نگرانی مردم است، گفت: باید با بررسی این موضوع کار اقتصادی دنبال و از سوی دیگر جرمی وجود نداشته باشد البته در برخورد با اینگونه مسائل جدی هستیم و اگر تخلفی انجام گیرد قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دادستان کل کشور با بیان این که همکاری خوبی بین پلیس، دستگاه قضایی و دادستان های سراسر کشور وجود دارد، گفت: نشست امروز برای پیشگیری و برخورد با جرایم اقتصادی بسیار مفید است اما اصلاح ساز و کارهایی که بتواند اقدام پیشگیرانه در بروز جرایم اقتصادی انجام دهد حائز اهمیت است که در این حوزه همه بخش ها به ویژه دولت باید ساز و کارهای پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند تا شاهد وقوع جرایم اقتصادی نباشیم.

وی اضافه کرد: اراده دستگاه قضا نیز برخورد با جرایم اقتصادی سازمان یافته است و این مساله در اولویت و برنامه کاری دستگاه قضا قرار دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
با سلام افرین بر قوه قضاییه که اینطور با اقتدار عمل کرد دفتر پدیده کیش را هم تعطیل کنید راننده تاکسی کیش شروع به تبلیغ وحمایت از پدیده کردن من خودم سوار تاکسی شدم که راننده می گفت پهلوان بابک زنجانی نیست چون بابک یک نفری می خورد ولی پهلوان به همه می دهد و قدرتش اینقدر زیاد است حتی می تواند ریس جمهور را عوض کند که من خندیدم گفت جدی می گم الان دادستان مشهد را بر کنار کرد یک نماینده مجلس علیه پدیده صحبت کرده از مجلس اومده بیرون الان گم شده که من در جواب این اقا گفتم مگر پهلوان کیست و چکاره هست من خودم مشهدی هستم و دادستان را کاملا می شناسم با قدرت وقانون تمام کار را تمام خواهد کرد پدیده وپهلوان کوچکتر از این چیزها هستن که بخواهد دادستان عوض کند ومن الله توفیق
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با رد اختلاس در پدیده شاندیز درخصوص آخرین وضعیت باشگاه پدیده گفت: این باشگاه مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد و تغییر نام آن از حقوق مالکین آن است لذا به دلیل مشکل مالی مجبور به تغییر نام نیستند.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پدیده بخش خصوصی است و به مردم سهام فروخته است و آنها مدعی هستند سهام را هزینه و به ساختمان و فروشگاه تبدیل کردند لذا این اختلاس نیست و دارندگان سهام پدیده باید این اطمینان خاطر را داشته باشند که اختلاس نیست و باید مدیریتی صورت گیرد که باعث چالش بین مردم و پدیده به وجود نیاید.

جهت اطلاع بیشتر به سایت رسمی خانه ملت رجوع کنید. (سایت رسمی مجلس)
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس، با رد ادعاهای مطرح شده مبنی بر متواری شدن مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز، گفت: این موضوع واقعیت ندارد و مدیرعامل این شرکت اعلام کرده پیگیر کارها است تا حق و حقوقی از مردم ضایع نشود.

17 دی 93

به سایت رسمی خانه ملت مراجعه شود
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
با سلام- آقای ناشناس اینهمه غلو نکن ،قوه محترم قضائیه کار خودشو بلده ،تو نمی خواد کاسه از آش داغتر بشی و تعیین تکلیف کنی ،حسادت به اشتغال آفرینی و توسعه صنعت گردشگری هم حدی داره ،شما هیچوقت محسن پهلوان را با بابک زنجانی قیاس نکن ..تا شهر رویایی پدیده وسالن پاتیناز و شهر افسانه ای کیش یه سری بزن و لبخند جوانانی که اشتغال بکارند را ببین اونوقت قضاوت کن ،کجا بابک زنجانی اینقدر اشتعال ایجاد کرده با این شرایط رکود اقتصادی.خواهشا این حرفای غیر منطقی را نزنین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
بنظر راننده تاكسي راست ميگفت چون پهلوان تا الان توانسته هم تعداد زيادي سهامدار را وارد پديده كنه و تعداد زيادي ملك پيش فروش كنه و احتمالا هنوز ازاد بگرده
ofside
ROMANIA
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
بنظرم به خاطر حرف آن راننده باید کل دفاتر که هیچ کل پروژه های پدیده خراب بشه تا عبرتی شود برای هرآنکس که با مخالفان پدیده مخالفت کند اصلا چه معنی دارد برخی افراد بدون اجازه برخی دیگر از افراد در این کشور کار کرده و سود بدهند بروید شرکت زیانده را 200 تومان در بورس بخرید سهام های آقایان در صف فروش گیر کرده
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
بهتر است کسانی که اظهار نظر می کنند اول مطالب را خوب بخوانند ایشان گفتند حقوق سهامداران تحت حمایت قانون است فعالیت اقتصادی باید ادامه یابد یعنی پدیده حالا حالاها هست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
دستگاه قضا باید در جهت ادب کردن قشر رانندگان . تمامی پروژه ها ی عمرانی و شرکت های پدیده را تعطیل کرده تا درس عبرتی برای دیگر رانندگان باشد !!!!!!!!!...... :)
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
متن مصاحبه را کامل ننوشته اید ایشان گفته در صورت بدهی عوارض دولتی پرداخت میشود پدیده به کار خود ادامه میدهد .
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
ممنون اقای رییسی که تا تحقیقاتتون تموم نشده قضاوت نمی کنید الحق که ادم بزرگی هستید برخلاف یه عده از خدا بی خبر که بنا به مقاصد و اهداف خاص همین مسائل کوچک را بزرگنمایی می کنند پدیده یکی از افتخارات ایران است بزرگترین مجموعه ای که اشتغال زایی کرده مجموعه ای که پروژه اش در منطقه و در دنیا حرفی برای گفتن دارد لطفا جلوی این جوسازی های مسموم را بگیرید
درود بر ایران و ایرانی درود بر جناب پهلوان درود بر پدیده
محبتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
چشم حسودان کور پدیده با قدرت کارش رو ادامه میده.باید تا میتونیم از بخش خصوصی حمایت بشه وتا اگر کمبوداتی هم هست انرا اصلاح کرد نه اینکه از ریشه اونو خراب کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
تاکی اینقدر دروغ چاپ مشود یک جواب درست بدین اگر بده که بگین این 5 سال کجا بودین اگر خوبه چرا جلوش میگیرین تکلیف مردم رو روشن کنید اینقدر کنایه و تیکه پاره چاپ نکنید و مردذم رو سر کار نزارید
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
با سلام

از صمیم قلب متاسفم برای دولتمردان این مملکت!
آخه 5 سال یا بیشتر منتظر بمونی تا یک کار به این بزرگی تا به ثمر برسه و پول جمع بشه
بعد بیای دنبال صحت و سقم کار بگردی . . .
به نظر شما چی برمیاد از این؟؟؟
آیا تخلفی که الان اینها مدعی هستند چیزی پوشیده و مخفی بوده؟ اونم تو یک پروژه ای به این بزرگی؟
سوال اینه : اگر واقعا این راهی که این دولتمردان پیش گرفتن و می خواهن از این راه کسب درآمد کنن شبیه چیه؟
واقعا جای تشکر داره این همه سعی و تلاش مسئولان در جهت آبادانی مملکت تو کل این 35 سال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
دفتر فروش پدیده در بوشهر هم پلمپ شد. 1700 ؟نبود ؟!
رفتیم دفتر بعدی ...
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
بورس نیوز بازهم،...
چراگفته هایی که به ضررپدیده است باشدت بیشتری برجسته میکنی ومینویسی اما مواردی که به نفع پدیده وسهامداراست راحذف میکنی؟رسالت کارشما ایجاب میکنه که بامردم صادق باشید
میخای اینطوری از بورس کشور حمایت کنید؟
یوسف
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
ابراهیم جان مهم نیست که بورس نیوز این حرفها رو چاپ می کنه یا نه
مهم اینه که این حرفها حقیقت داره چه به گوش شما خوش بیاد یا نه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
دادستان مشهد؛
فروش متقلبانه 6 برابری سهام پدیده شاندیز
دادستان مشهد انتشار هرگونه خبر در فضای مجازی مبنی براینکه پدیده شاندیز تبرئه شده و یا مشکل قانونی ندارد را تکذیب کرد و گفت: قیمت هر سهام این شرکت 2 هزار تومان بوده که در روزهای آخر تا 6 برابر قیمت هم به فروش رسیده است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
آقایون یه خونه معمولی شصت متری پیش خریدمیکنی سقف و ستون خونه که میره بالا حداقل بیست درصدسود میکنی.بابا ساختمونای پدیده تکه.لنگش نیست.نیست.برید ببینید.ارزش سهامش والا بیشتر از بیست هزار تومنه.شبانه روز توش کار میکنن.برید ببینید.بسیاری از سیستم های تهویه تابلو های برق و تاسیسات و ... واسه اولین بار داره اجرا میشه توو ایران.والا افتخار ملیه.برید ببینید.ببینید و بعد حرف بزنید.باتشکر
حمید شیشه چی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
سلام دوستان من از آشنایان آقای پهلوان هستم خوب میشناسمش اولا دزد یه کلاهبردا یا خلاف کار نیست دوما ایشون اومده بیابونی که هیچ کشاورزی نمیشد اباد کرده خودم زمین داشتم که به ایشون فروختم نه اب داشت نه قابل ذراعت بود زمین کناری هم حتی خاکشو فروخته بود فرضا هم که کشاورزی میشد مگر چقدر ارزش داشت؟این تغییر کاربریه یا آستان قدس که باغ خیام فردوسی و... خشکوند ساخت و ساز راه انداخت کجا بودن مسولین؟؟؟ترسیده بودن؟؟؟؟از کی؟؟؟؟؟زورشون به پهلوان با مرام میرسه فقط؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
اخه قیمت گذاری پدیده الکی حالا یکی بگه این دادستان چی روحساب کرده که قیمت۲۰۰۰تومن گذاشته ازکجا دراورده همین نشون میده که قصدخراب کردنش روداره
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
دادستان قیمت سهم رو از روی جدول دارایی هاش محاسبه کرده
قیمت سهم برابر است با مجموع دارایی های شرکت تقسیم به تعداد سهام
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
زنده بادپدیده
برهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
اقاى دادستان تا الان چيكار ميكرده نكنه...ميدونم كه نظر منو پخش نميكنى
مینا
ROMANIA
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲
سلام حالا یه نفر پیدا شده تو این مملکت که داره سود واقعی پولهای مردم رو میده نمیتونین ببینین؟!!!! اون بانکهای مثلا اسلامی سود واقعی پولهای مردم رو میدن یا پدیده؟!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰
واقعا چرا نمیگذارید،تو مملکت اشتغال زایی و توسعه گردشگری صورت بگیره،جای تاسف داره واسه اوناییکه ، در این زمان که پروژه ی به این عظمت داره کامل میشه،سنگ اندازی میکنند،ان شا الله امام هشتم نمیزاره به هدفتون برسید وجلوی ساخت هتل بزرگ ۸ رو بگیرید،به یک شرکت پاک تهمت نزنید لطفا،درود بر پدیده
سید عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت وزین بورس نیوز.
بورس نیوز جان تو دلت میخواد پدیده بیاد توی بورس تا بورس از این رکود دربیاد خب واضح بگو چرا دل دل میکنی عزیزم؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
آقای دادستان این همه زمین بیکاره داریم کشاورزا و جهاد کشاورزی برن روی اون زمین ها کار کنن . خدا نبخشه کسی رو که جلو آبادنی کشور رو میگیره. باعث بیکاری چند هزار کارمند و کارگر بیچاره میشه و چی شد بعد از 6 سال یادتون افتاده کشاورزی کنید.زنده باد پهلوان زنده باد ایرانی و زنده باد پدیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
اشتغال زایی ، رشد اقتصادی و آبادی مملکت منافع خیلی هارو به خطر میندازه برا همین باید جلوی امثال پدیده رو بگیرند.
مهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
وای بر شما مسوولین که بعد از 5 سال اومدین مدعی العموم شدین.
این به جای حمایت از این طرح هاست
ایران همینطور جهان سومی به قیامت میرود.
من سهامدار نیستم ولی باید از پدیده حمایت شود برای آبادانی منحصر به فردی که دارد انجام میدهد.
پدیده اگر مسوولین پشت و پناهت نباشن،خدا پشت و پناهت است
با ابن همه اشتغال و سازندگی که باعث کشیدن توریست به ایران اسلامی میشوید و عرب هایی که به نفت ما رحم نکردن به پروژه های پدیده قبطه میخورند
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
متاسفم که چشم ندارین به این کشور خدمتی بشه همون دلار بخرین سکه که به نفع اونجایی بشه که تو جیبشان باد کرده به امید دلار ۵۰۰۰تومانیان.درود بر پدیده ارایه دادستان منافع مردمودر نظر بگیر.حاج محسن پهلوان امیر کبیر ایران.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
بازم خدا خیر دادستان کل بده دادستان مشهد که با پدیده شمشیر رو از رو بسته
منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
زنده باد پدیده و زنده باد حامیان و سهامداران که پشت پدیده باقی مانده اند. به کوری چشم دشمنان پدیده شبانه روز کار میکنه و ما سهامداران هستیم و منتظر خبرهای خوب هستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
[۲۲:۳۷،‏ ۲۰۱۵/۱/۱۳] وزیر تعاون .علی ربیعی. خبرگزاری تسنیم در ۹۳/۹/۱۶. درحال حاضر برای ایجاد یک فرصت شغلی به طور متوسط ۱۵۰ میلیون تومان لازم است.
شرکت پدیده در حال حاضر که پروژه مشهد ان به اتمام نرسیده و کیش در ابتدای کار خود هست و میخواد استارت کار را در حدود ۱۰ منطقه از کشور مانند تبریز .یزد.اصفهان.شیرازو.. بزند در حال حاضر ۳۰۰۰۰ هزار کارمند و کارگر دارد که اگر این تعداد را در ۱۵۰ میلیون ضرب کنیم به رقم خیره کننده ۴۵۰۰ میلیارد تومان میرسیم این در حالی است که ۱۱۰ هزار سهام دار از سود سهام خود منتفع می شوند .نکته بسیار بسیار مهم این است که این افتخار بدون یک ریال از پول دولت اتفاق افتاده و به وسیله پول مردم مملکت اباد می شود
این یعنی اقتصاد مقاومتی.
جبهه مردمی حمایت از شرکت گردشگردی پدیده شاندیز
پرسنل اداری و کارگرها در روز تقریبا ۱۳ ساعت کار مفید می کنند. در سال فقط ۴ روز تعطیلی دارند حتی تعطیلات اخر هفته باید کار کنند و با شوق و ذوق این کار را انجام میدهند برای رسیدن به هدفی خاص د ر ۲۴ ساعت یک ساعت تعطیلی ندارد .
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
دادستان و بعضی سایت ها به جای اینکه به فکر حل و فصل مشکل باشه
بیشتر دنبال تشویش و درست کردن گردابی که هم یه خبر دیگه دست دشمن بده و هم یه پروژه به این بزرگی نیمه رها بشه و از همه مهمتر اینکه آخرش ضرر اصلی رو مردم پایین دست که سرمایه های کوچیکشون رو سهام خریدند بکنن
مشکل رو حل کنید تموم بشه
ملت رو شاد کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
چرا نمیرید جلوی کسایی که واقعا دارن از این مملکت میخورن و میبرن رو جلوشون بگیرین پیله کردین به پدیده که چی بشه این همه نیرو دارن از این پروزه به این بزرگی خرجی زن وبچه میدن یکی هم که میخواد واسه مردم یک کاری بکنه چرا جلوشو میگیرین؟؟؟؟؟؟
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
امیدوارم این عزیزان که بدون صدور هیچ گونه حکم محکومیتی از سوی دادگاه شمشیر عداوت را از رو بسته اند فردای قیامت جواب اقداماتشون رو به شایستگی دریافت کنند که به همین راحتی زحمات افراد زیادی که با دریافت مجوز اقدام به ساخت و ساز در این مجموعه کرده اند را بر باد ندهند. این شرکت که تمام مجوز ها را دریافت کرده بود چرا با اعمال خود سرمایه هزاران نفر را چوب حراج می زنید. اگر شرکت قصور داشت که چرا از همان اول جلوی آن را نگرفتند؟ حال با این همه هزینه که شده، سعی دارند که مردم را نسبت به آن بدبین کنند بعد می گویند ما از سرمایه مردم حمایت می کنیم. با این کارها که سرمایه مردم را بر باد می دهید. کاش همه قبل از اقدام به کاری ذره ای به عاقبت آن بیندیشیم. خداوند همه را به راه راست هدایت کند انشاالله.
کورش کبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
زنده باد ایران/ پاینده باد پدیده
ما که آب نداریم که کشاورزی کنیم تو اب همون زمینای قابل استفاده موندیم سال به سال هم که سطح سفره های اب زیرزمینی هم که میره پایین.کشاورزی مونم که تا بخواد مکانیزه بشه واز حالت سنتی در بیاد باخشکسالی مطلق همزاد میشه.بنابراین مسئولین باید متوجه باشند که نفت دیگه کمکشون نمیکنه. شاید واقعا" برسه زیر 20 دلار اونوقت صادراتشم به صرفه نخواهد بود ضرره. بنابراین قدر پهلوان وپهلوانها رو بدونید چون اونه که بعدا" به کمکتون میاد نه نفت. ما کشاورزی هم نکنیم صرفه مونه چون بعدا" مجبوریم اب وارد کنیم. برای ما بهترین کار واردات مواد غذایی از طریق توسعه ی صنعت گردشگریست. خیلی ساده به پهلوانها بها بدیم خارجیهارو بکشیم ایران جیبشونو خالی کنیم محصولات کشاورزی وارد کنیم. ابمونم واسه خوردن نگه داریم که بعد مجبور نباشیم به فلاکت بیفتیم.
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳
تکلیف این همه نیرو و خانواده هایشان چیست.