بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر : ۱۴۳۰۴۶

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری، آنا، این تاریخ در حالی اعلام شده است که دیروز و امروز نیز معاونان محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در زوریخ سوئیس با معاونان وزیر امورخارجه آمریکا دیدار و گفت‌وگو کردند.

جمعه شب نیز ظریف و کری وزرای خارجه ایران و آمریکا در حاشیه چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به مدت نیم ساعت گفت‌وگو کردند و ظریف پس از دیدارش با کری عنوان کرد که در این دیدار درباره ضرورت تسریع و تقویت روند مذاکرات به منظور جلوگیری از تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد و همچنین پیشنهادهایی که مطرح است، گفت‌وگو کرده است.

پس از آنکه ایران و شش کشور در سوم آذر ماه سال جاری (1393) به دلیل اختلافات موجود به این نتیجه رسیدند که حصول توافق در این ضرب الاجل اعلام شده امکانپذیر نیست، توافقنامه ژنو (برنامه اقدام مشترک) را برای هفت ماه تمدید و تأکید کردند که رایزنی‌ها را در چهار ماه آینده برای حصول توافق سیاسی صورت دهند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
التماس دعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
باسلام جان بااین خبرهای آبکی دیگه گول نمیخوریم یعنی مابریم دوباره سهام بخریم بقیه سرمایه ام رادیگه ازدست نمیدم خاهشا بیخود دلمان راخوش نکن من هرچه داشتم باضررفروختم (ضررهرجا جلوش بگیری نفعه)