بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
طی روزهای ۲۴، ۲۵ و۲۶ آبان ماه بالغ بر۱۳۰۰۰ سهامدار با خرید حدود ۱۶ میلیارد سهم به مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان (معادل قیمت هر سهم ۲۰۲/۵ ریال) اعتماد خود را به کارنامه تبرک و برنامه های آن اعلام داشتند.
کد خبر : ۱۴۴۱۱۰

رییس هیات مدیره شرکت تبرک در اطلاعیه ای به سهامداران این شرکت اعلام کرد در صورت فروش سهامشان به شرکت تنها با قیمت خرید، سهامشان را بازخرید خواهد کرد.

به گزارشبورس نیوز ، علیرضا بوستانی در این بیانیه که بر روی سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است، اعلام کرد: تلاش ما در این جهت است که وجوه مربوط به اصل حواله های صادره پس از بازگشایی حساب ها معادل مبالغ واریزی اولیه خریداران سهام پرداخت گردد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

هموطنان گرامی ، همشهریان ارجمند و سهامداران عزیز
سلام علیکم
 
علیرضا بوستانی هستم موسس کارخانجات صنعتی تبرک و علاقه مندم به دور از تشریفات اداری در بیانی صادقانه که روشی کاری و شاید یکی از عوامل عنایات خداوندی برای حصول توفیقات کاریم بوده است، با شما عزیزانی که به برنامه های اقتصادیم اعتماد کرده اید همکلام شوم .
 
درابتدا عرض کنم درطول قریب به سی و پنج سال تلاش اقتصادی هیچگاه وامدار فرد یا سازمانی نبوده و فقط با اتکال برخدا و تفکر و تلاش بی وقفه شبانه روزی توانسته ام یازده کارخانه بزرگ تولیدی متوقف را خریداری ، سازماندهی و راه اندازی و چند پروژه عظیم عمرانی را احداث کنم.
 
ممکن است این سوال درذهن عزیزانی نقش ببندد که با این پیشینه علت باز کردن باب مشارکت چه بوده است؟ پاسخ من به این سوال بجـا آنست که در سلسله نیـازها تا مقطعی، انسان به رفع نیازهای مادی خویش می اندیشد، اما از دوره ای به بعد نیاز های گسترده تری در برابر فرد مطرح می شود، نگاه انسان به جامعه، نیاز او به عمران شهر و به منطقه و اقناع نیازهای اعتقادی جلوه گر می شود . با توجه به این واقعیت اثبات شده علمی اینجانب نیز احساس کردم که وظیفه ای فراتر از منافع اقتصادی شخصی و گروه همراهم دارم و باید برای ادای بخشی از وظیفه ام نسبت به امام مهربانیها حضرت امام رضا علیه السلام ، عمران و آبادانی مشهد الرضا و رفاه زوار آن حضرت قدم هائی اساسی و درخور بضاعتم بردارم.
 
اما به لحاظ آنکه ماهیت کاری امثال بنده فعالیت های اقتصادیست، آن بخش از اقداماتی که می توانست زائر بیشتری را به مشهد جذب کند، رفاه آن ها را تامین و مدت اقامت زوار را طولانی ترکند، تا از قبل آن منافع بیشتری نصیب همشهریان ارجمند گردد.
 
موضوع مشارکت داوطلبانه هموطنان برای اجرای پروژه ها و طرح هایی که هدف فوق را بر آورده کند مطرح شد.لذا تیمی از کارشناسان کار آزموده در بخش های اقتصادی و عمرانی و مالی به خدمت گرفته شد، اقداماتی که می توانست سبب تامین نظر فوق شود در طول ماهها مورد ارزیابی واقع و با هماهنگی لازم واگذاری سهام به دور از تبلیغات و هیاهو آغاز و اما با استقبال زاید الوصف هموطنان گرامی مواجه گردید.
 
طی روزهای ۲۴، ۲۵ و۲۶ آبان ماه بالغ بر۱۳۰۰۰ سهامدار با خرید حدود ۱۶ میلیارد سهم به مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان (معادل قیمت هر سهم ۲۰۲/۵ ریال) اعتماد خود را به کارنامه تبرک و برنامه های آن اعلام داشتند.
 
هم زمان شرکت اقدام به خرید صنایع مهتاب خراسان، شرکت سازه های فلزی گاندو فلات، برج عظیم اداری تجاری در خیابان شهید استاد مطهری تهران و دیگر مستغلات نموده و مبالغ قابل توجهی پیش پرداخت برای خریداری آنها پرداخت و تعهداتی بصورت اقساطی در ادامه امر پذیرفت.
 
در همین ارتباط به موافقت هائی با مسئولین و مدیران محترم بخش مشارکت های اقتصادی شهرداری مشهد برای خرید پروژه (مهر و ماه)که مشتمل بر برج های دو قلو ۵۲ طبقه ای، بزرگترین خیابان سنگ فرش تراموارو و کالسکه رو و مجتمع های تفریحی، تجاری و رفاهی است، و مشارکت در طرح توسعه نمایشگاه بین المللی مشهد دست یافتیم و مقدمات احداث بزرگترین شهربازی جهان اسلام فراهم شد.
 
اما در روز ۲۷/۰۸/۹۳ یک روز پس از واریز وجوه توسط، مردم حسابهای مربوط به واریز وجوه سهام خریداری شده با موجودی یک هزار و دویست میلیارد ریال مسدود و تبلیغات پر حجم رسانه ای و مطبوعاتی سبب شد روند خرید سهام معکوس و مراجعه تهاجمی برای فروش سهام به شرکت آغاز گردد. به طوریکه شرکت ناگزیر شددر حالی که مرتباً در مراجعه بین دفتر و دادگاه در رفت و آمد بود با صرف اعتبارات بانکی و سرمایه در گردش کارخانجات ، برای آنکه حتی المقدور مراجعان ناراضی از شرکت بر نگردند اجباراً اقدام به بازخرید سهامی نماید که پول آن در حساب های مسدود و بلوکه شده بود .
 
اینک تلاش ما در این جهت است که وجوه مربوط به اصل حواله های صادره پس از بازگشایی حساب ها معادل مبالغ واریزی اولیه خریداران سهام پرداخت گردد. علت امر آنست که شرکت های سرمایه گذاری برخلاف موسسات مالی و اعتباری ماهیتاً نمی توانند برای کسانی که زمانی کوتاه سهامدار شرکت بوده سود پرداخت نمایند.
 
در ثانی در فاصله زمانی که حسابهای جاری بانکی ویژه واریز وجوه سهام مسدود بوده است،ازشرکت عملاً امکان عملیات اقتصادی و مالی سلب شده است و شرکت از محل وجوه بلوکه شده انتفاعی نبرده که بتواند هنگام باز شدن حساب ها، سود بابت سهام بازخرید شده تقسیم کند.
 
و ثالثاً اقدام سهامدارانی که روز بعد از پلمپ دفترجهت بازخرید هجوم آوردند سبب اختلال جدی در عملیات جاری گردید که این امر باعث ورود خسارات کلی به همه سهامداران و همچنین تضییع فرصت های سرمایه گذاری های شرکت شد. پرداخت مبلغ بالاتر از رقم پرداخت اولیه باعث خواهد شد که شرکت مجبور شود سرمایه های اصلی خود را به باد دهد که مغایر با حقوق کل سهامداران خواهد بود. این امر موجب توقف خطوط تولید و بیکار شدن بیش از ۱۴۰۰ نفر کارمند و کارگر زحمتکش کارخانجات شرکت در شب عید می گردد که این امر مورد رضایت و انتظار شما نیست .
 
اینجانب افتخار این را دارم که اعلام نمایم درمورد مابقـی سهــامدارانی که قصد دارند در قالـب سهـامدار واقعی ، شرکـت را همـراهـی کنند می توانند از مشوق های جذاب دوره ای از جمله سود حاصله از فروش برج ۲۹ طبقه تهران و دیگر پروژه های عمرانی و سود واحدهای تولیدی بهره مند شوند.
 
ضمناً سهامداران محترم شرکت مطلع باشند که زیرساخت های لازم برای ورود به فرابورس ایجاد شده و سهامداران محترم از مزیت های فرابورس پس از ورود نیز بهره مند خواهند شد .
 
در پایان، یک بار دیگر با همان صداقت و خلوص همیشگی به اطلاع همگان می رساند، قصد این جانب و مجموعه تبرک از ابتدا ارائه خدمتی عام المنفعه و اقدامی در جهت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و دستیابی به خود اتکایی ، ارتقاءکمی و کیفی تولید و صدور محصولات مازاد بر مصرف داخلی جهت ارز آوری و رهایی از اقتصاد تک محصولی وابسته به نفت و بهبود شرایط رفاهی زائرین و مجاورین حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بوده و از این پس نیز خواهد بود.
 
یادآوری می شود صبوری و پایداری سهامداران فرصت ها را برای ادامه یافتن مسیر توسعه به ویژه پس از درس آموزی از تجربیات گذشته و مساعدت ها و آموزه های مسئولین محترم قضایی و مدیران محترم دلسوز کشوری هموار خواهد ساخت .آینده از آن شماست و نهال های کاشته شده قبلی و کنونی از جمله واحد های تولیدی ، اداری، تجاری و عمرانی ؛ چراغ درخشان تبرک را همچنان پر فروغ و فروزنده نگاه داشته، سبب خواهد گردید در چار چوب الزامات و قوانین نظام جمهوری اسلامی همچنان پرچمدار تولید، اشتغال مولد و پیام آور نشاط در فعالیت های اقتصادی در کشور باشیم. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

بازداشت مدیرعامل شرکت تبرک 

در ادامه طی روز جاری مدیرعامل شرکت تبرک بازداشت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، صبح امروز در پی هجوم سهامداران به دفتر شرکت تبرک در بلوار سجاد مشهد، لحظاتی وضعیت دفتر متشنج شد.

بنابر اظهارات شاهدان عینی، ازدحام به حدی بود که شیشه دفتر فروش سهام تبرک در این میان شکست.
لحظاتی بعد با ورود نیروی انتظامی، علیرضا بوستانی مدیرعامل شرکت تبرک بازداشت شد. بوستانی در بیانیه ای اعلام کرد با توجه به بلوکه بودن حساب های شرکت توسط دادستانی تنها قادر به پرداخت اصل پول سهامداران پس از بازگشایی حسابهاست.


این مسئله در کنار عدم پرداخت حواله های سهامداران، اعتراض آنها را برانگیخت.

بیشتر بخوانید...
 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
بازداشت که بنظر نمی اید بیشتر به نظر میاید برای مخافظت ایشون این اقدام بعمل امده تا جو متشنج نشه چون حکمی دادستانی یا بیانیه ای نداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
هر شرکتی که قیمت سهامش بر اساس عرضه و تقاضا تعیین نشود مدیران فاسدس داردو مشکلی در سلامت نیت انان وجود دارد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
فارغ از هیاهو منتظرم کاملا شفاف و قانونی شرکت موفق شود موانع را رفع و به اهداف بزرگش نائل آید آقای بوستانی امیدوارم پاسخ شایسته ای به اعتماد مردم و سهامداران واقعی نه بورس بازان بدهید شب عید در راه است دادستان محترم راهی پیدا کنید تا دست دلالان کوتاه و اعتمادها دوباره برگردد امیدورام شرکت نیز با کسب تحربه از آن چه پیش آمد گام های بعدی را با همراهی نهادهای محترم بردارد تا ایده های زیبا و جهانی بدینسان صدمه نبیند.
کاش از ابتدا دولت محترم و قوه قضائیه جلو ی دلالان را می گرفتند تا کار آفرینان صدمه نبینند امیدوارم با حمایت دادگستری و استاندار محترم منصفانه مشکلات حل شود این بار بی حضور دلالان -
دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
متاسفيم حيف كه فعالان اقتصاد از صحنه خارج ميشوند
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۶
به این می گی فعالیت اقتصادی ؟این وضع اسفبار مردم که برای مسکن و نیازهای اولیه زندگیشون و بیکاری بوجود آمده عاقبت عملکرد این فعالان به اصطلاح اقتصادی است آقای رپیس تبرک شما رب ساز بودی یا برج ساز ؟ از کی تا حالا دلالی شده فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی؟
ناشناس
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
خاک مشهد بر سرت
امین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
خوب شاید خودش پلیس خبرکرده که بیان نجاتش بدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
بوستانی میگه میخام به ابادانی مشهد خدمت کنم بعد میره برج تو تهران میخره ببینید اینا همش بخاطر طمع این اقایون هست بلندپروازی و تبدیل شدن به غول مالی با پول مردم
حسام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
از قيافش معلومه چه دزد بزرگيه يكي از آشناها 500 ميليون سهام خريده

آقاي بوستاني فكر ميكني مردم خرن ك پولشونو 4 ماه بزاري بانك سودشو بخوري مشكلاتت حل بشه بديهاتو بدي بعد بگي پولتونو ميدم شكايت ميكنيم ازت به خاك سياه ميكشونيمت
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
عجب بخور و ببری شده مملکت. هر چیا صدا و سیما اومد در حد بالا آوردن تبلیغشا کرد آخر سر پول مردما میخوره میره پی کارش!
mahsa
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
سلام وققتتون بخیر.میخواستم باهاتون مشورت کنم.من هنوزسهاممونفروختم میخواستم ببینم شما سهامتونو فروختین یا میخواین شکایت کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
اقای بوستانی
شما که میخواستین از پدیده تقلید کنین و بلند پروازی کنین حالا باید جواب مردم را بدهید
امثال شما و پردیسبان بودند که باعث شد کار بزرگ و عظیم پدیده زیر سوال برود
ادم حریص به شما میگن
ali
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
تمام بانگهای که به این شرکتها وام دادن مثل این شرکتها سقوط خواهند کرد................
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۴
بی صبرانه منتظر دیدن چنین روزی هستم . طرف نان فانتزی فروشی داشت جمع کرد به بانک خداتومن اجاره داد . اجاره محل کار ما چون بانک روش دست گذاشت چند برابر شد . چون بانکها و این شرکتهای متخلف و بیمه ها سراغ خرید املاک رفتند قیمت مسکن از سال 79 تا حالا 20 برابر شد . بانکها برای اینکه سود بالا بدند تا سپرده مردم را جذب کنند وامهای با بهره های بالا دادند و همه وام گیرندگان وامها را تو کار املاک بردند و قیمت ملک را یکی به علت ایجاد تقاضای کاذب ، و دوم بخاطر بازپس گیری وامها با نرخهای بهره بالا و عملیات سوداگرانه به طور وحشتناک افزایش دادند و این شد وضع من و شما و دکتر و مهندس کشور . از رانندگی اکثر رانندگان ماشینهای مدل بالا می شه فهمید چه جوری پولدار شده اند. و ما باید تو یک قرون دوزار کردن برای اجاره خونه باشیم بجای اینکه بتونیم بدور از مسائل اجاره منزل و محل کار بعد از 20 سال بتوانیم با آرامش از تخصصمان در جهت بهبود اوضاع اقتصادی خود و پرسنلمان و بقیه افراد بطور سلسله وار بهره ببریم باید چوب رفتارهای سوداگرانه دیگران را بخوریم ..
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
ما كه خيري از بورس كه مثلا رسميه و سازمان داره و ... نديديم. نميدونم چطور عده اي ميرن اين سهمها يا مثلا پديده و... ميخرن؟ با چه اعتماد و پشتوانه اي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
عجب نامه نگاری و چرب زبانی سوال اینجاست این بابا چه جوری تونسته 120میلیارد تومن را از مردم جمع کنه ؟
الکس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
پول میلیاردی ملت رو میگیرن چندین سال باهاش سود می کنن بعد آخرسر میگن فقط اصل پولتونو پس میدیم...بابا کلاه برداری از این راحتتر؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
تازه اگه اصل پول را هم بدن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
تمام این مشکلاتی که برای پدیده پیش امد به خاطر طمع این اقای بوستانی بود
رفته با پول مردم تو تهران برج خریده
ادم حریص و طمعکار باید بره تو زندان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
اقای به اصطلاح مدیرعامل
شما قانون تجارت را خوانده ای؟
ایا می دانی که مالکان واقعی سهامداران هستند و مدیریران پر رو نمایندگان آنها
در ضمن باید قیمت سهام را بدهی نه خرید را
ساسان
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
شايد قيمت سهام كمتر باشه؟!!!
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
آقا پديده هم داره سر مردمو کلاه ميزار میگه هفت ماه ديگه پول کسي که ميخواد سهامشو بفروشه ميدم حالا کسي اگه قصد فروش داشت مثل قانون خود شرکت که ميگفت بعد از چهل و پنچ روز بهتون پول ميدم حالا شده دويست و ده روز مگه ميشه
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
ولله ما ک تو بورس سرمایه میذاریم دل خوشی نداریم چجوری ملت اعتماد میکنن.شایدم بنده خدا راست گفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
شرکت تبرک از دیروز به تعهداتش طبق حواله های صادره ( نرخ خرید سهام به ارزش روز) اقدام کرده است و چک سهامداران خود را نقدا پرداخت می کند .
reza
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
بابااین قرعه کشی گنج دست یافتنی تبرک پس چی میشه/
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
تبرک بخر جایزه ببر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوشوار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
زندگی تو این مملکت دوشواره ! میفهمی دوووووووووشوار !!!
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
بدید مام بخوریم تو این بخور بخور
javad
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
خدا‏ ‏وکیلی‏ ‏بنده‏ ‏خدا‏ ‏رو‏ ‏نذاشتن‏ ‏یک‏ ‏ریال‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏پول‏ ‏در‏ ‏بیاره‏ ‏‏حالا‏ ‏چطوری‏ ‏بیاد‏ ‏سهمی‏ ‏۵‏ ‏تومن‏ ‏اضافه‏ ‏بده‏ ‏.‏ ‏اگه‏ ‏اینجوری‏ ‏بخواد‏ ‏جواب‏ ‏بده‏ ‏که‏ ‏ماحصل‏ ‏عمرشو‏ ‏باید‏ ‏بذاره‏ ‏من‏ ‏که‏ ‏راضی‏ ‏نیستم‏ ‏جنین‏ ‏پولی‏ ‏رو‏ ‏بخورم‏ ‏با‏ ‏وجودی‏ ‏که‏ ‏خودم‏ ‏هشتاد‏ ‏تومن‏ ‏خریدم‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏روز‏ ‏اول‏ ‏هم‏ ‏بابتش‏ ‏دارم‏ ‏سود‏ ‏میدم
javad
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۸
خدا‏ ‏وکیلی‏ ‏بنده‏ ‏خدا‏ ‏رو‏ ‏نذاشتن‏ ‏یک‏ ‏ریال‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏پول‏ ‏در‏ ‏بیاره‏ ‏‏حالا‏ ‏چطوری‏ ‏بیاد‏ ‏سهمی‏ ‏۵‏ ‏تومن‏ ‏اضافه‏ ‏بده‏ ‏.‏ ‏اگه‏ ‏اینجوری‏ ‏بخواد‏ ‏جواب‏ ‏بده‏ ‏که‏ ‏ماحصل‏ ‏عمرشو‏ ‏باید‏ ‏بذاره‏ ‏من‏ ‏که‏ ‏راضی‏ ‏نیستم‏ ‏جنین‏ ‏پولی‏ ‏رو‏ ‏بخورم‏ ‏با‏ ‏وجودی‏ ‏که‏ ‏خودم‏ ‏هشتاد‏ ‏تومن‏ ‏خریدم‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏روز‏ ‏اول‏ ‏هم‏ ‏بابتش‏ ‏دارم‏ ‏سود‏ ‏میدم
هوشنگ
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
انشاله که مشکلات حاجی بوستانی هرچه زودترحل بشه با بازداشت و بگیرو ببند مردم به پولشون نمی رسند . اما اقای بوستانی شما که خودت را رقیب پدیده می دونستی نه خودت تونستی کارکنی نه گذاشتی حاج پهلوان با خیالی آسوده به عمران و ابادی شهر ادامه بده و باعث دلسردی سرمایه گذاران هم شدی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
به نظر شما بدتر از این جرم و جنایتی وجود دارد که از اعتماد خلق اینگونه سو استفاده کرد؟ به قول قدیمی ها می بخور منبر بسوزان مردم فریبی(ازاری) نکن...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
اختلاسهای بزرگتری با پوشش قانونی اکنون دربورس ایران درحال انجامه ونمونه به شدت تابلو اون شرکت تولی پرس وکف هستند که مدتیه توسط کاسبی به نام اسماعیلی خریداری شدند وبا ترفندهای مختلف درحال حداکثر سو استفاده ازنام این برندها برای پرکردن جیب باند خودشه وداره با پنهانکاری سود واقعی دارایی سهامداراشو نابود میکنه ودارایی ما طی سال گذشته به دلیل این موضوع یک سوم شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
ايراد فرم تعهد نامه سهام پديده اينست كه در صورت بدقولي شركت به پرداخت هفت ماهه و بيشتر شدن زمان از هفت ماه جريمه اي براي پديده در نظر گرفته نشده است مثل جريمه دير كرد اقساط وام بانكها يا قبوض--- فرم تعهد نامه بايد به صورت ذيل تصحيح شود
ملاك محاسبه تا هفت ماه شامل (سود 30 درصدي سالانه) بعد از هفت ماه (جريمه + سود سالانه 30 درصدي)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
منم دویست میلیون پول سهام تبرک خریدم و از یک منبع موثق میدونم که پولها بلوکه بوده اون هم تو حساب جاری و سودی بهش تعلق نگرفته و این وسط عملا بانک کیفشو برده برای همین با این که 4 ماه پولم خواب بوده و با توجه به اینکه میدونم این مرد کار آفرین نیتش خیر بوده و نه سفته بازی الکی مثل پدیده برای همین اصل پولمو بگیرم برام کافیه.چون سود بابت کار انجامک نشده به نظرم صحیح نیست
علی محمودی فردوس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
حساب رومسدود میکنن میگن پول مردم رابده اهل باند نباشی باید بری تو دره .زندگی2000 کارگر کشک .به مردم تهمت نزنید رانت گوجه پیازچیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
با سلام
چند ساله پديده خورده وبرده هيچ كي صداش در نيامده حالا يه مجموعه توليد كننده و خوش سابقه يه فعاليت اقتصادي ديگري كه به نفع مردم وشهر است رو هنوز شروع نكرده با خاك يكسان ميكنند.جناب بوستاني عزيز با توكل به خداوند متعال رو به جلو و در مسير قانون حركت كنيد ومردم را لحظه به لحظه در جريان اقدامات قانوني خود قرار دهيد باشد كه خداوند نصرتتان نمايد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
اقایون واقعا اگه راست می گند برن جلو پدیده رو بگیرن که پولارو بالا کشیده
نه این بنده خدا که حاضره پول مردم رو پس بده
در ثانی پولها در حساب جاری بوده سودی از طرف بانک روش نیومده .دادگاه حتی اجازه نداده پولا از حساب جاری به حساب دیگه ای منتقل شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کار آفرین واقعی جناب بوستانی خدا نگهدارت باشد چون چند هزار نفر کارگر دارن کنارت نون میخورن و انصافا حقت نیست باهات اینجوری رفتار بشه من که سهامتو خریدم و با افتخار هم تا تهش وامیستم چون بن مایه قوی داری
حيدر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
وقتي طمع مياد خدا مي ره وقتي از غلطت رب مي زنن وقتي از نظر كمي و كيفي از محصول مي زنن اينها جمع مي شه واين بلا ها سر آدم مياد چوب خدا صدا نداره
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
تبرک بخر ، جایزه ببر
علي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
سلام دوستام عزيز
كسايي كه درمورد پديده وتبرك چيزي نميدونن اضحارنظر الكي نكنن لطفا
من به تبرك اعتمادصددرصد دارم خيلي جيزاميدونم ولي شمانميدونين؛باتوجه به دانسته هاتون حرف بزنين ن بيشتر...
اقاي بوستاني مردبسيار محترميه
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
سلام ماکه نفهمیدیم چکار کنیم بااین سهامهایمان تبرک پدیده پردیسبان پول میشه یا پرید الله اعلم
مال باخته
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
شما که به این اقا اعتماد داری حتما تو کلاهبرداری باهاش همدستی , اگه مثل ما پول میدادی و بهت حواله هفت ماهه میدادن اون هم با کلی ضرر و بعد از هفت ماه بهت میگفتن فقط ٢٠% از پول رو بهت میدیم و بقیه رو بعدا میگیم چقدر و چجوری پرداخت میکنیم الان این حرف رو نمیزدی , این بابا تا حالا ب کدوم یکی از حرفهایی ک زده عمل کرده , خدا ازش نگذره ,روز خوش نبینه ,مرتیکه مفت خور
شاکی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
الان که ایشون غلط اضافه کرده و حتی سر حرف خودش و همین که اینجا هست و نوشته نیست الان بیا اصل پول رو بده ..خب بده ما بعد یکسال سود نخواستیم ..سر حرفت باش ...نزول خور بازار مصلی حرف سرش نمیشه حق و حق الناس حالیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
با سلام سود حواله ها رو سریعتر بدین وگر نه دوباره بدجور رسانه ای خواهید شد
یه سهامدار باز خرید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
لطفا سود ها رو بدین ارامش خود ودیگران را بهم نریزین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
ببخشید الان خودم در تلویزیون تبلیغ تبرک را دیدم!!؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
اخه کی میخوای پول مردم رو بدی اقای بوستانی ؛
ا قتصاددان.
احمدپور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
سلام
اینجانب احمداحمدپور دبیر بازنشسته آموزش وپرورش از آذربایجان شرقی حدود 10 ماه پیش از بورس سهمهایی را به ارزش بیش از دویست میلیون که حاصل سی سال خدمتم بود خریدم الان ارزش این سهم از نصف هم کمتر شده و تمام اندوخته هایم برباد رفته. همهش قفل صف فروشند عملا بلا استفاده ومن برای بیماریم نیاز مبرم دارم، اینه جواب اعتماد به دولت؟ که گفته بورس جای سرمایه گذاریه واقعا در حق ما ظلم شده.
لطفا رسیدگی نمایید . با احترام. شماره 09144123514