بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر : ۱۴۴۱۷۴

«من را تهدید کردند که اگر حرفی بزنم از من فیلم گرفته‎اند و اول آن را نشان شوهرم می‎دهند و بعد هم پخشش می‎کنند. وقتی که این مسأله را شوهرم فهمید بدجوری به هم ریخت.»

به گزارش کلات نادر به نقل ازگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای "من‎وتو” (manoto) پخش نشده است.

توقف این برنامه پس از تعطیلی "آکادمی گوگوش” بسیار عجیب بود، چرا که بفرمائید شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد.

اما اخبار واصله از کانادا، دلیل توقف یکباره سری جدید بفرمائید شام را -که گفته می‎شود قرار است در کانادا فیلمبرداری شود- بیشتر روشن می‌کنند.

پایگاه خبریایرانیان مقیم کانادابا سر تیتر "جنجال بر سر یک پرونده در تورنتو” از جنایتی هولناک که دامنگیر تیم فیلمبرداری شبکه من و تو شده است پرده برمی‌دارد؛ جنایتی که به‎نوشته این سایت کانادایی، به ماجرای شکایت یک خانواده ایرانی در تورنتو و رسوایی جنسی "تیام” مجری شبکه من و تو و همکارانش برمی‎گردد که البته سروصدای زیادی هم به‎پا کرده است.

به کارمندان «من‎وتو» گفتم که شوهر دارم، ولی...! +تصویر سند

سایت ایرانیان مقیم کانادا طی گزارشی در این باره نوشت: «سارا نام قربانی این پرونده است که با شکایت از کارکنان من و تو، مستقر در کانادا، خواهان اجرای عدالت است. او که از داوطلبان شرکت در مسابقه بفرمائید شام بوده است، با اصرار فراوان و بر خلاف میلش حاضر به گفتگو با سایت ایرانیان مقیم کانادا شد تا واقعیت و اصل ماجرا را برای مردم شرح دهد.»

منبع یادشده در ادامه با اشاره به موافقت تیم من و تو برای شرکت "سارا” در این مسابقه در تاریخ 26اکتبر 2014 و شروع فیلمبرداری در منزل وی در همان روز، با قربانی این حادثه گفتگو کرد.

سارا در مصاحبه با این پایگاه گفت: «مثل همیشه صبح زود با شوهرم صبحانه خوردم و او رفت سر کار… اوائل صبح ساعت 8 تیم فیلمبرداری که می‎خواستند اپیزود اول را بگیرند به همراه تیام به خانه ما آمدند تا فیلمبرداری را شروع کنند. تا بعدازظهر همه چیز خوب پیش می‎رفت و من همه نقش‎ها را خوب بازی کردم تا اینکه غروب شد و کار متوقف شد و قرار شد که چند نفر بیرون از خانه از آمدن مهمان‎ها فیلم بگیرند.

آقای تیام به همراه دو نفر دیگر داخل خانه ماندند که ادامه فیلمبرداری را زمان ورود مهمان ها ادامه بدهند. در همین زمان وقتی من برای تم آن روز رفتم تا لباس مخصوص آن تم را بپوشم و گروه فیلمبرداری دوباره کارش را شروع کند، یکدفعه دیدم آقای تیام و آن دو نفر بدون اجازه آمدند داخل اتاق؛ شوکه شدم ولی فکر کردم چیزی احتیاج دارند که اینطوری وارد اتاق شدند!»

قربانی این جنایت هولناک ادامه داد: «تیام دوربین دستش بود و آن دو نفر آمدند طرفم و به من ابراز علاقه کردند. من به آن‎ها گفتم که شوهر دارم و کلی جیغ و داد و فریاد زدم ولی آن آدم‎های […] وقتی دیدند من دارم مقاومت می‎کنم کتکم زدند و دو نفری به من تعرض کردند.

بعدش هم من را تهدید کردند که اگر حرفی بزنم از من فیلم گرفته‎اند و اول آن را نشان شوهرم می‎دهند و بعد هم پخشش می‎کنند. وقتی که این مسأله را شوهرم فهمید بدجوری به هم ریخت…

با اینکه من از ترس آبرو نمی‌خواستم این قضیه را کسی بفهمد، شوهرم نمی‌توانست بی‌خیال شود و مدام اصرار داشت که باید شکایت کنیم و دمار از روزگارشان دربیاوریم.»

سارا همچنین در این گفتگو از پیگیری شکایت خود و ممنوع الخروج شدن تیم سازنده بفرمائید شام از کانادا خبر داد و علت به تأخیر افتادن پخش سری جدید بفرمائید شام از تلویزیون من و تو را این پرونده بیان کرد.

البته به تازگی دادگاه کانادا حکم ممنوع الخروج بودن آن دو نفر متجاوز را صادر و بقیه عوامل مستقر در کانادا را رها کرده است.

سارا در پایان مصاحبه خود با پایگاه ایرانیان مقیم کانادا گفت: «واقعا دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی‎خواست که این موضوع اینقدر پخش بشود و ادامه پیدا کند. ولی اصرار شما و اینکه دیدم این قضیه بین ایرانی‎های کانادا خیلی پیچیده، مجبورم کرد تا این گفتگو را داشته باشم.»

خاطرنشان می‎شود برنامه بفرمائید شام پس از تعطیلی و ناکامی آکادمی گوگوش، بیشتر سرمایه‏‎گذاری‎های شبکه من و تو را به خود اختصاص داد.

امتیاز برنامه بفرمائید شام از شرکت انگلیسی «ITVGLOBAL» خریداری شده است و هدف از تولید آن، تغییر سبک زندگی ایرانی-اسلامی مردم کشورمان با ترویج شراب‎خواری، بی‎بندوباری، تخریب آموزه‎های دینی، توهین به قومیت‎های ایرانی و… می‎باشد.

با توجه به افشاگری پایگاه ایرانیان مقیم کانادا، باید گفت معلوم نیست چند نفر دیگر از شرکت‎کنندگان برنامه بفرمائید شام قربانی هوس‎بازی عوامل آن شده‎اند و از ترس آبرو و برای جلوگیری از انتشار فیلمشان، لب فروبسته‎اند!؟

حلقه مفقوده این ماجرا وقتی پیدا می‌شود که چندی پیش مدیر یکی از تلویزیون‎های لس‎آنجلسی از قاچاق دختران توسط "کیوان عباسی” مدیر شبکه من و تو پرده برداشت و فاش کرد که او یک شبکه پورنو به‎نام "هاستلر تی‎وی” را نیز در کانادا اداره می‎کند.

مجددا یادآور می‎شویم، پخش سری جدید برنامه بفرمائید شام که از یک‎سال پیش قرار بود در کشور کانادا تولید شود، متوقف شده است.

البته مدیران شبکه من و تو به تازگی وعده داده‌اند که با حل و فصل پرونده مذکور در محاکم قضائی کانادا، طی ماه‎های آینده سری جدید برنامه بفرمائید شام را روی آنتن خواهند فرستاد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
همینجوری همینجوری رفتن تو و میخواییم تجاوز کنیم بی خیال ،، قحطی که نبوده مثل اینجا ، اون بغل میرفتن از هر مدل انتخاب میکردن
تیام
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
فقط منتظرم این پالایشگاهی ها باز بشن تا اندک سرمایه رو در مناسب ترین فرصت خارج کنم . این سایت بورس نیوز رو فقط به عشق اخبار غیر بورسیش میام و می خندم اما هیچ کدومش رو باور نمی کنم .
0912
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
متاسفم با این طرز تفکرت
تکذیبه رسمی وب سایت ایرانیان کانادا
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
متاسفانه امروز در تمام خبرگزاری‌های داخل ایران از جمله مشرق نیوز , جام نیوز و بسیاری از وب سایت های معتبر شاهد پخش خبری با عنوان «زن شوهرداری که قربانی “بفرمایید شام ” شد+سند» و هچنین تیتر “جنجال بر سر یک پرونده در تورنتو” در متن این خبر دروغ و خیالی که مثلا از وب سایت ما ” ایرانیان کانادا ” و همراه با اسکرین شات از خبر جعلی نقل شده است
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کاری به درست یا غلط بودن این داستان نداریم ولی کلا یه عده از اونور دیوار افتادند! هر چیز اشتباهی تو خارج اتفاق بیفته را باور نمی کنند. اونها هم آدمند. این مجری که عددی نیست، کلینتون و سارکوزی و برلوسکونی و... هم مدام از فساد اخلاقیشون تو سراسر دنیا صحبت شده. یه کم تعصبهاتون را کنار بذارید.
سعید
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
خود سایت ایران و کانادا این خبر رو تکذیب کرده !!!!!!!! می تونید یه سرچ کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
خوب معلومه پرونده ساختگیه این یک روش برای اخاذی است که اونور خیلی باب شده.
مينا
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
تنها چيزيي كه خوب ياد گرفتن توي اين مملكت برچسب زدنه. توي اين يكي توي دنيا اوليم
reza
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
فعلا که همین شبکه نصف و نیمه با 4 تا کارمند تعداد بیننده اش از کل شبکه های صدا سیما با اون همه هزینه و قشون و تجهیزات بیشتره
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
مجانی شبکه واسه ما راه انداختن فکر میکنی پولشون زیادی کرده؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
بورس نیوز تو کی میخوای دست از این چرندیات گفتند برداری این خبر ی که شما داری به هم میبافی یه دروغ بزرگه دلیلش را هم تو میدانی وهم من اما اینجا نمیشه گفت افسوس میخورم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹
چی از شایعه پراکنی گیرتون میاد؟ مگه اونجا برای کسی که بخواد هواسرانی بکنه کمبودی وجود داره که به زور و تجاوز متوسل شن در حالیکه میدونن قوانین اونجا در این موارد خیلی سفت و سخته
ناشناس
Canada
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵
تاقبلش می گفتن همجنس بازه حالا رفته به خانم تجاوز کرده . نمی دونن چطور تخریب کنند!
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
باریکلا ناشناس عزیز
می بینی تو رو خدا
دروغ گو دیگه کم حافظه نمی شه بلکه کلا مخش تعطیل شده
تامی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱
چقد کارشون شبیه اتفاقات روزمره ایران بوده
فک کن تیام بره تو خونه یه نفر تو کانادا بعد چن نفری طرفو بزنن حالا یه رب بعدم مهمونا میخان بیان
اینام سه نفر بودن چه جراتی داشتن تو یه ربم کارشونو کردن
البته سناریو یه ایرادایی داره ولی در مجموع داستان بدی نیست برای شروع خوبه
یک ایرانی عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
این که شوهر نیست.سیب زمینیه.آخه شوهر با غیرت میزاره زنش با چند تا مرد غریبه تنها باشه.اینه که میگم اسلام تک و نابه و برای تمام این قضایا راه حل داره.زرشک برای مردان بی ایمان و بیغیرت.و درود بر مردان خوش غیرت و مسلمان ایرانی
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
تو چقدر ساده ای که این دروغ ها را باور میکنی یکم از راه راه هاتون یاد بگیر که تو افریقا زندگی میکنند
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
تا حالا توجه کردی یک ایرانی مثلا عاشق ایران که هرچی کامنت میذاری همیشه ان همه منفی میخوره علتش چیه؟
یک ایرانی عاشق ایران
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
تعداد اونایی که به نوشته من امتیاز منفی دادن بیشتره.پس یعنی شما که امتیاز منفی به نوشته من دادید اگه زنتون با مرد غریبه تنها باشه مشکلی ندارید؟هر دم از این باغ بری میرسد.حداقل با خودتون روراست باشید.
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
راه حلش این نیست برادر.یعنی اگه شما با یه زنی که شوهرش پیشش نیس تنها باشید بهش تجاوز می کنید!؟
رضا
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
اگه راست میگی ده دقیقه با همین مردان مسلمان خوش غیرت تنها باش ببین چگونه غیرتشون رو نشونت می دن. اتفاقا نام چند تا از متجاوزین باغ نزدیک اصفهان هم ...
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کشتی مارو با این ..... تو اصلا چرت و پرت نوشتی
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
ما زنمون اگه تو یک پادگان نظامی هم تنها باشه مشکلی نداریم چون به او اطمینان داریم اما شما ارتجاعی ها هستید که این اخبار دروغ را باور میکنید
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
تو ایرانی عاشق که از شوهرت طلاق گرفتی واز صبح تا شب درحال گفتگو با مردان غریبه هستی چی برای تو اشکالی نداره؟
پدرام
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
نخیر داداش اشتب قهمیدی علت منفی دادن اینکه شما قضیه رو باور کردی ونفهمیدی که این داستان خیالیه و برای اخاذی طراحی شده
حمید
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
این منفی ها فقط یک چیز رو نشان می دهد کسانی که در بازار سرمایه هستند از انسانیت بویی نبردند گرگان هستند که به هر قیمتی به فکر سود هستند
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶
یک ایرانی عاشق شما فعلا به فیلتر شکنت برس بعد بیا از این جور نظرا بده .
كامران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
سر تا ته این خبر دروغ است.
تجاوز جمعی توسط تیم فیلم برداری؟
وقاحت در دروغ گویی هم حدی دارد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
چقدر خبر تابلویی بود! دروغ چقدر زشت و زننده است . امید وارم هیچ وقت سایت های داخلی که دم از دینداری هم می زنند مروج فساد نباشند.
فرانک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
واقعا متاسفم که یک سری در کشور ما باید برنامه های یک عده آدم هوسباز و فاسد را تماشا کنند که ....
خودشان هم گرفتار نفس شیطانی خود هستند و هدفشان جز برهم پاشی خانواده و روابط نامشروع و بی بند وباری ولاقیدی نیست...

از سریالهایشان گرفته تا بقیه برنامه هایشان گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ماست و بدیهی جلوه دادن و عادی کردن فساد در سطح جامعه مان...

اینها هیچ هدفی جز حذف کردن خدا از دایره افکار ما ندارند...
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
شما لطفا" داروهاتونو میل کنید و استراحت کنید دخترم , شفا عاجل برایتان ارزومندم .
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
تو هم که اصلا من و تو نگاه نمیکنی؟
برنامه ها شا که فوته آبی
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
نه آقای ناشناس 22.10
شما فکر کنید اونور اب همه پاک و مبرا از هرگونه خطا هستند و خدای نکرده خدای نکرده حتی نگاه چپ هم به زن مردم نمیکنند چه برسد به خدای نکرده تجاوز... اخه این خبر اگه دروغ باشه یا راست, در هر صورت روابط اونور ازاده دیگه... تجاوز هم یه چیز روتین

ناشناس 8.45 نخیر.. من اراجیف اونوری رو نمی بینم . از خود اونایی که دیدند و میبینند میشنوم
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
دوما من پسرم نه دختر
نوید
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
افرین بر تو شیرزن ایرانی.گل گفتی
فرانک
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
من یک خانم متدین مسلمان هستم نه پسر .
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
عجب گرفتاری شدیم ,, بالاخره پسری یا دختر ؟؟
میای میگی من پسرم بعد میگی من زنم !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
ینی باید باور کنیم؟!؟
naser
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
نه که داخل ایران همه چی گل و بلبله و از تجاوز و قتل و اعتیاد و فحسا وزورگیری و اختلاس های پی در پی و ... خبری نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
معلوم نیست این دو نفر بوالهوس فاسد از صبح تا بعد ازظهر و دم غروب هم چه جور صبر کردند؟

قربون اسلام برم که حیا و عفت و پوشش برای زن و پوشش نگاه را برای مرد توصیه کرد تا جامعه اسلامی را از شر این مفاسد حفظ کند.
هر چند در جامعه ما هم اگر کامل رعایت میشد , وضع خیلی بهتر از این بود
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
قربون تو برم که اینقدر داری تو جامعه دید میزنی میدونی رعایت نمیشه
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۲
کسانی که قوه تشخیص و اختیارندارند بهتر است برای درمان به متخصص اعصاب و روان جهت درمان بیماری مراجعه نمایند.
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
تو این جامعه زندگی پاک هم که بکنی می فهمی چیه لزومی به چشم چرانی کردن نیست که پی به عمق فاجعه ببری مثل شما

شما هم بهتره مراجعه به متن احادیث و قران بفرمایید تا ببینید چی در مورد جامعه پاک و به دور از فساد زدند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
عجب فیلم فارسی طراحی کرده باشگاه خبرنگاران معلوم بدجور تو کف هستن بهشون بگید پسرهای خوب کسی تو اون کشورها برای ارضا نیازی به اینجور کارها نداره بسته بابا چرند نوشتن برای خراب کردن دیگران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
شبکه منو تو یک شبکه اسرائیلی است
نوید
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
هزینه اش راتامین میکند.اقای مرداک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کنتور که نمی ندازه . همین جوری بگید .
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
هدفمند بودن این شبکه مشخص است
شبکه ای که لحظه ای پیام تبلیغاتی تجاری نداره
ولی در عوض، فراوون پیام تبلیغاتی فرهنگی داره!
اونم چه فرهنگی
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
با منطق امثال تو هر شبکه ای که پیام تبلیغاتی نداشت یعنی داره کار ضد فرهنگی می کنه ؟؟؟؟ مراقب باش ندزدنت .
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
ایرانی مثلا مسلمان شما که از ما بیشتر به برنامه های این شبکه آشنایی داری پس تو هم منو تویی هستی و ظاهرت را متظاهر کردی
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
چه فرهنگی تو که داری نگاه میکنی به ما هم بگو تا برنامه هاشونا نگاه کنیم ایرانی مسلماااااااااان
مارمولك
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
آخه وقتي چند دقيقه ديگه ميخان مهمونا بيان چرا از صبح تا شب كاري نكردن
بعد چجوري تونسته با اون حال خراب برنامه رو ادامه بده
اصن چرا برنامه رو ادامه داده

اينكه شايد اونا مشكل داشته باشن شكي نيس اما چرا بايد چيزي كه إثبات نشده رو ترويج بديم
اين شد اسلام مگه كافر آبرو نداره؟؟؟
از بورس نيوز بعيد بود اينكارا
زشته نكن
باز كه داري ميخوني بسه برو آب بكش بر شما طهارت واجب أست
بعد اين قضاوتاااا برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
من که باور نکردم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
دوستان نظرات شما را خوندم بیشتر این خبر را باور ندارید. دلیلش اینه که ما کلا خودمون را باور نداریم متاسفانه در جهان سوم اینطوره . حس اعتماد به نفس پایین است . هرچه خبر گزاری های ما بنویسند دروغه . وهر چه خبرگزاری های صهیونیستی نوشتن درسته . ممکنه خبرگزاری های ما دروغ هم بگویند ولی مطمئن باشید .خبرگزاری ها - روزنامه ها و سایتهای غربی بیشتر از ما دروغ می گویند و در جهت منافع خودشون از هر دروغ و ترفندی استفاده می کنند.اگر غیر از این بود.آنها سلطه گر و ما سلطه پذیرنمی شدیم
nothing
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
من یکی قانع شدم. شما مجازی هر چی دلت خواست درو بگی و بشنوی و بخونی و باور کنی
حسن خطرناکه
Germany
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
حضراتی که اینجا اظهار فضل کردن از اون ور آب که چه خبره ! تا حالا پاشون از امام زاده هاشم اونورتر نذاشتن میان از خارج میگن ! کی میگه اونجا تجاوز نیست؟ کی میگه اونجا گل بلبل ؟ شما مگه رفتید الکی حرف میزنید ؟
ناشناس
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مگه تو نرفتی تا حالا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
یعنی خداوکیلی سندتون منو کشته
در مواقع دیگه که می گید حرف کافر مورد استناد نیست اما الان یه سایت که معلوم نیست از کجا اداره میشه دیگه حرفش کلا سنده.
تیام هم که تا پریروز هم جنس باز بود اما حالا غیر همجنس گرا شده
کانادا هم که بی در و پیکره لابد.به قول کفاشیان کانادا هم از خودمونه.
خدایا اینجا که ما داریم زندگی می کنیم کجاست واقعا؟؟؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
کاملا مشخص خبر دروغ است
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
به نظرم خانم خودش وا داده شما درو قفل کن و رو به مرد غریبه نیشت و باز نکن امکان نداره این اتفاق بیوفته متاسفانه بعضی معاشرات تحت لفظ امروزی بودن با مردای غریبه دامن گیر خانواده ها شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰
من فکر کنم کار کار امریکاست
آرش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
همه سناریو درسته فقط نمیدونم اون سایت ایرانیان مقیم کانادا چرا پسوند tk هست یعنی توی ترکیه ثبت شده مگه توی کانادا نمیشه دمین ثبت کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
برای پی بردن به دروغ بودن این خبر به سایت ایرانیان کانادا مراجعه کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کلا تو این مملکت واسه هرکی میخوان شایعه درست کنن به جز تجاوز و مسائل جنسی چیز دیگه ای به عقلشون نمیرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کسانی که می گن تو اون کشورها به دلیل آزادی روابط جنسی هیچ نیازی به تجاوز و زور نیست بهتره چشماشونو باز کنن تا اخبار جهانو بهتر ببینن لااقل یه کم در مورد این فرهنگی که طرفداریشو می کنید تحقیق کنید میبینید با آزاد کردن نمیشه جلوی رفتار آدمهای مریض رو گرفت . کسی که مشکل روانی داره چه اینجا باشه چه اونجا همین کارو میکنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
واقعا" مردم را تا این حد ابله فرض کردید ؟؟!
افسوس ....
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
البته در مورد بعضیها خیلی هم اشتباه نکردنن!!!از ماست که بر است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
یه دختری که مورد تجاوز قرار گرفته چطور تونسته بقیه برنامه رو ادامه بده هیچ کسم نفهمه..یعنی حتی مهمونا هم نفهمیدن این دختره مضطرب و غیر عادیه..
امین
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
آی گل گفتی، این بورس نیوز کارش همینه که دروغ های ناشیانه بگه
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
در غرب اگر کسی مدل لباس ورفتارش (مرد وزن فرقی نمی کنه) غربی اما اخلاق وعواطف وغیرت شرقی داشته باشه،برای خواهان متفاوت میشه،زشت یا زیبا فرقی نمی کنه،شهوت انتها نداره،به همین دلیل مدل شهوترانی درغرب تغییر میکنه،همجنسبازی گرفته تا حیوانبازی وکودک آزای وحتی تجاوز به بچه چند ماهه،هیولای شهوت اگر ترمزش رابردارند که در غرب برداشته اند مایل است در مسیری ارضا شود که تصاحبش کند نه اینکه در خانه بقل یا کویی دیگر حراج باشد بدنبال دریدن حریمها وحرمتهاست وحریم ومحرم نامحرم درزندگی غربی معنا ندارد باید دریده شود وهیچکس درامان نیست نه بچه نه زن ونه مرد ونه حیوانات ونه جانها چون شهوترانیها باقتل وحتی آدم خواری وبیماریهای وحشتناک دیگری بعنوان لذت محض آمیخته شده که اینجا جای مطرح کردنش نیست،عزیزان هوشیارباشیدومطالعه کنید،قربون ایران وایرونی
in khabar dorogh ast
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
قابل ذکر است که همچین خبری در وب سایت ایرانیان کانادا منتشر نشده است و اگر به وب سایت ایرانیان کانادا نگاه کنید و به اسکرین شات خبری که از ما نقل شده دقت کنید متوجه خواهید شد که این خبر خیالی با فتوشاپ کاری خیلی ناشیانه و کاملا آماتور تنظیم شده و تنها در این خبر دروغ با ساخت صفحه فیک و قرار دادن لوگو وب سایت ما “ایرانیان کانادا ” و قرار دادن تصویر اگهی های مشتریان وب سایت ایرانیان کانادا خواسته اند که به این خبر خیالی اعتباری دهند
حیران
Germany
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
توجه کردید بورس نیوز خیلی تو کوک گلشیفته فراهانی و شبکه من وتو هستش!
بورس نیوز جان دلبندم از شما که ادعای سایت اقتصادی معتبری که اخبار بورسی میزنه را داری
بعیده که اخبار روزنامه های زرد بشه تیتر خبرات
حالا بازم سانسورم کن!سانسورچی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
فيلم هندي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
خیلی جالبه به این دختر اول تجاوز شده بعد ایشون بفرمایید شام را هم اجرا کرده ؟
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
یک سوال ؟
افرادی که در برنامه بفرماید شام من وتو شرکت میکنند ازچند ماه قبل که درخواست خود را به شبکه جهت شرکت در این مسابقه میدهند باید فرم های مخصوصی را پر کنند که درآن مجرد بودن ومتاهل بودن رضایت کامل همسروخیلی مشخصاته دیگر را برای شرکت در این مسابقه باید بنویسند و شبکه هم قبل از عزیمت به منازل این شرکت کننده ها از هفته ها قبل هماهنگی میکند حالا سوال من این است که:
این خانم میگه :
به آنها گفتم من شوهر دارم؟
صبح که شوهرم سر کار رفت اینها آمدند؟
شوهرم که فهمید به هم ریخت؟
وازهمه جالبتر اینکه بعد از تجاوز ایشون با همون گروه به قول این خانم متجاوز رفتند برنامه بفرمایید شام را اجرا کردند؟
جواب منا کی میده من منتظره جواب قانع کننده هستم
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
اونایی که میگن راسته جواب بدهند ما هم مثل شما می دانیم دروغه این داستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
شما ها که کانادا نرفتين و سرتون هميشه مشغول حساب کردن ضرر بورسه چرا نظر ميدين؟ اگه يکي خودش تمايل نداشته باشه که نميشه و...
پویان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶
بنده حدود یک سال کم و بیش شبکه من و تو رو می دیدم ولی خدا رو شکر چهار سالی هست که انتن ماهواره رو جمع کردم و از شبکه های داخلی هم خیلی راضیم . بدون شک این شبکه های غربی جز ترویج بی بندوباری فایده دیگری ندارند و از حال و روز دست اندرکاران این شبکه بر میاد که یک کار اینچنین ناجوانمردانه وبی شرمانه ای انجام دهند همانطور که سابقا در برنامه اکادمی اتفاقاطی از این دست افتاده بود و چه بسا ممکن است موارد دیگری هم بوده که برای حفظ ابرو علنی نشده . لذا بنده جسارتا وبا عرض پوزش توصیه می کنم حداقل جهت تحکیم خانواده از شبکه های غربی خودداری شود . زنده باد ایران و ایرانی!
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
این یکمی مغزی هم که برات مانده به خاطر یکسال نگاه کردن من و تو هست و الا الان تعطیله تعطیله بودی پویان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
اخي ادم ياد فاطماگل ميفته
پرستو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
زندگی درغرب را تجربه کردم،خیلی خانوما آرزودارند یکی نگاشون کنه،درسته،بااین نظر موافقم که انحراف جنسی هست حتی رفتارهای جنسی نسبت به حیوانات وپرندگان،و...اما ارضای جنسی به هرطریقی آزاده،البته کودک آزاری ممنوعه ولی مثلا ازدواج باسگ وتمساح واسب ومرد بامرد آزاده واین باعث توجه کمتر به خانوما شده وحتی عروسک ووسایل مصنوعی هست،که همه اینها باعث تنهایی زن میشه،البته زن ایرانی مورد توجه خاص است چون عقاید مابراشون عجیبه ومیخواند این حفاظ عقیدتی را بشکنندولذت میبرند.
شهرام
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
پرستو خانوم زندگی کردن اونها به یقین از زندگی کردن ما خیلی بهتره چون هیچوقت به هم که میرسند برای هم پپسی باز نمیکنند و وقتی از هم دور میشن هر چی تهمت و حرف ناروا نثار هم نمیکنند برعکس ما
شهرام
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
بورس نیز من از شما خواهش میکنم یا نظر را پخش نکن یا اگرچاپ میگنی کامل چاپ کن اینطوری که حذف میکنی بیشتر اهانت میکنی تا چاپ نشدنش
عسل
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
ا. پس هاستلر مال کیوان عباسیه؟ هاستلر 3d هم همینطور؟ لطفا شفاف سازی کنید مردم بدونن که اینا مالک اونان.
نارون
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
احتمالا با میل خودش و از رو هوس بوده وگرنه ممکن نیس برنامه رو ادامه داده باشن ... بعدا که شوهرش فهمیده خواسته توجیه کنه
abc def
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
با این سند! معتبر دیگه جای شبهه و شک نداره!!
اکبر مرادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
این خبر دروغ از کار درآمده است .
تکذیبیه این خبر را در سایت اصلی ایرانیان کانادا مشاهده کنید . باید به حال این ملت تاسف خورد و اشک ریخت که به جای رفتن به دنبال انسانیت و کمال و گرفتن دست دیگران اینقدر سخیف شده اند که وقت خود را به شایعات زشت و کارهای عبث و بیهوده می گذرانند.
لطفا تحقیق کنید و سپس اخبار خود را در سایت قرار دهید.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
با سلام
نمی دونم دوستان چرا اینقدر بد بین هستن به این جور اخبار حالا فرضا اگر این اتفاق تو ایران بود آیا کامنتها و منفی مثبتا همین قدر بود؟
واقعا معلوم نیست این اتفاق افتاده یا نه و اگر افتاده چجوری بوده ولی این مسائل همه جا هست دوستان تو اخبار هم میشنوید مثلا آخرینش ترکیه بود چند روز پیش در ضمن کارکنان این شبکه هم بچه های پیغمبر که نیستند ممکنه اشتباه کنن چرا اینقدر جبهه میگیرید؟
دوستان ماشالا همه تحصیل کرده و اهل مطالعه
کمی دقت در برنامه های این شبکه بد نیست:
تونل زمان = کلا قبل از انقلاب خیلی با حال بوده و همه خوشحال بودن به شدت
مستند ها درباره خاندان پهلوی = تقریبا ایرادی نداشتن اگر هم کم و کسری و دزدی بوده اونا کمترین نقش رو داشتن
اتاق خبر = کلا اخبار مثبت به ندرت دیده میشه توش همش منفی بافی آدم افسرده میشه آخرش.
دوستان برنامه سازی با این حجم امکانات و استودیو کارکنان ایرانی و خارجی خرید انواع مستند ها و پخش همزمان از چند ماهواره هزینه گزافی داره که با اندک تبلیغاتی که این شبکه گاهی پخش میکنه غیر ممکنه در بیاد پس قبل از منفی دادن به کامنت کمی فکر کنیم چه کسی و به چه دلیل داره برای سرگرمی و تفریح ما اینقدر پول هزینه میکنه؟
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
فک که نیست اتوبانه تهران قم
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
تا حالا فقط یکبار خبر داخلی رو دیدی ؟؟؟ ادم جنون ادواری میگیره مخصوصا" بخش تحلیل خبر و مهمانهای !!!!! باسوادش ..
نارون
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
احتمالا با میل خودش و از رو هوس بوده وگرنه ممکن نیس برنامه رو ادامه داده باشن ... بعدا که شوهرش فهمیده خواسته توجیه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
خدا نکنه این اقا تیام و همکارای هوسران و همجنس بازش دست داعش نیفتن اخه شنیدم داعش دو نفر رو بخاطر لواط از بالای ساختمان مرتفع چند طبقه به پایین پرتاب کرده ، پس اقا تیام و همکارای این شبکه بسیار فاسد باید دعا کنن که این خبر به گوش داعشی ها نرسه وگرنه به فردا نرسیده به سرنوشت لواط کارا دچار میشن چرا که این گروه مثل سایه همه جا هستن و حکم صحرایی رو بالفور اجرا می کنند.
ضمنا کسایی هم که طرفداری اینجور ادما را می کنند مواظب خودشون باشن ، اخه برای داعش شهرام بهرام نداره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
چرا خبر دروغ میگید فقط موندم جواب خدا و اون دنیا چطوری میخواین بدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
چیه دیدید این شبکه خیلی مخاطب داره اینطوری میخواین خرابش کنید؟ برنامه های مستند و تاریخیش حرف نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
پس چرا تلویزیون خودمونو نمیگید؟ همه دنیا بخصوص اروپا و آمریکا در فقر و بدبختی و نا امنی هستند ولی ایران امنیت و آرامش و گل و بلبل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
بورس نیوز کم جک بگو
یک ایرانی عاشق ایران
Germany
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
دوستی در بالا گفته بود من به زنم اعتماد دارم و اگه بره تو یک لشکر سرباز سالم بیرون میاد.قبول ولی آیا به اون یک لشگر سرباز هم اعتماد داری?????????این ضرب المثل اساسا غلته.اسلام خیلی زیبا سلیس و راحت میگه تنها بودن زن و مرد نامحرم زیر یک سقف حرامه.اصلا جای شک و شبه ای نذاشته.پس متاسفم برای کسی که مشکلی نداره زنش با مرد نامحرم زیر یک سقف تنها باشه.فقط به این افراد میشه گفت سیب زمینی.
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کدوم ضرب المثل؟ تو اساسا قاطی داری
به جز الهام
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
:))))))
یک ایرانی عاشق ایران
Germany
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
دوستی هم سوال کرده که دلیل این همه منفی خوردن کامنتهای من چیه.دلیلش اینه که من درست دارم میگم(گالیله)زمین مرکز دنیا نیست و همه میخوان بهم امتیاز منفی بدن و مثل گالیله میخوان منو بیندازند تو آتیش.هر وقت با جمعیت خیلی زیادی همصدا شدی بدون که یک جای کارت میلنگه و برو به مسیر زندگیت خوب فکر کن.من که دارم برعکس کلیت جامعه می‌نویسم میتونم گالیله بشم توجه کردی چرا همیشه مردانی که دارن مسیر درست رو طی میکنن توسط جامعه طرد میشن دلیلش چیه مثل بهلول مثل ملا نصرالدین.چون دارم درست می‌نویسم و طرز تفکر من برای افرادی که بهم امتیاز منفی میدن قابل هضم نیست برای مغزشان و مغزشون کشش لازم برای حرف‌های منو نداره بخاطر همین بهم امتیاز منفی میدن و فکر میکنن من دیوانه هستم.تازه میفهمم کسانی که حرکتهای عظیم تاریخی میکنن همیشه در این دنیا در عذاب هستن چون جامعه با طرز تفکر آنها هم مسیر نیست
ناشناس
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
درود به هرچه ایرانی با شرف.
ناشناس
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
بابا گالیله
حالا کشفت چی بوده، میشه بگی ما هم استفاده ببریم....
حتماً کشف کردی زمین دور خورشید میگرده، فقط چند صد سالی دیر....
ناشناس
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
الهام خانوم یکبار در یک سایته دیگه به شما گفتم
این یدونه مثبتی هم که میگیری ماله خودته دوم اینکه گالیله را تو آتیش نمیخواستند بندازند از بالا برج پیزا میخواستند بندازنش پایین
سوم اینکه شما باید هرچه سریعتر به یک روانپزشک مراجعه کنید
چهارم اینکه من مغزم کشش این حرف ها را داره و اگر شما میگید نداره این خود دلیلی میشه که بدن شما اصلا مغز نداره
ناشناس
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
خیلی حال میکنی میشینی کامنت میزنی آره؟یک ایرانی عاشق به شوهر و بچه هات کی میرسی؟
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
توضیح:
منظور من به مخاطبم الهام همون یک ایرانی عاشقه که همون الهام چرخنده است
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
بابا گالیله , بابا الهام , بابا مغز .... یعنی الان تو حرکت عظیم تاریخی کردی ؟؟؟؟ بابا روان پریش ..
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
ناشناس 13:39 خیلی باهات حال میکنم به یاد ندارم زیر یکی فقط یکی از کامنتهای من کامنت منفی نزاری و بهم نگی الهام چرخنده.جدا خیلی باحالی.میدونیه چیه شما دخترای ایرانی چون خوی پسرانه گرفتید و خیلی مغرور هستید فکر میکنید اگه از پسری خوشتون میاد باید عشقتونو به پسرا با خشم پسرونه ابراز کنید که البته این نحوه ابراز عشق رو برای پسرای زیر ابرو برداشته میتونید انجام بدید و ازتون خوششون بیاد نه برای مردای واقعی پس خواهشن برای کاستن از رفتارهای پسرانه خودتون حتما به روانشناس مراجعه کنید.در ضمن الهام خانم ارزشش از 1000000 دختر مثل شما بهتره و خانمتر چون توبه کرد و وبعد از بیماریش دلشو سپرد به خدا.ناشناس به روانشناس مراجعه کن و اخلاق پسرونه خودتو کم کن.دختر مهربونش خوبه برو سراغ شوهر داری و بچه داری نیا توی مساعل پیچیده فکری مردانه.
ناشناس
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
این ایرانی نمیدونم عاشقه چی (الهام ) هرکاری میکنه خودشا داش مشدی جلوه بده که بگه من پسرم من بیشتر اطمینان پیدا میکنم که خود چرخنده هست ،دختر خوب تو چرا اینقدر فکر میکنی کسی هستی حتما الان با خودت داری میگی اگه یه روز نباشم بورس میره رو هوا
دست بردار
ناشناس
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
الهام ایرانی عاشق بی سواد ,,, مسائل درسته نه مساعل .
جالبه از فرضیه نسبیت اظهار نظر میکنه تا روانشناسی مدرن .. خدا یه عقلی به تو بده یه پولی به ما , که البته بعید می دونم .
اه الهام
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
:))))))))
خیلی باحالی الهام جون چرخنده ی گالیله که فهمید زمین میچرخه لاجرم چرخید
shahpor
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
زیاد جوش نزنید اونی که اسمشو آوردید تجاوز کرده و تو کانادا دستگیره دیشب اومد برنامه زنده شبکه من و تو در رابطه با این خبر و گفت فعلا که لندن هستم و هیچ خبری از دستگیری نیست.
انقدر دروغ بگید کیه که باور کنه.
بنگاه دروغ پراکنی= مشرق نیوز
javad
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۸
واقعا‏ ‏که‏ ‏!!!!!!!!!!!!!!! اول‏ ‏واسه‏ ‏خودم‏ ‏بعد‏ ‏هم‏ ‏شما‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏متاسفم‏ ‏که‏ ‏وقتمونو‏ ‏با‏ ‏چی ‏چرت‏ ‏و‏ ‏پرتهایی‏ باید‏ ‏پر‏ ‏کنیم‏ ‏،‏ ‏به‏ ‏درست‏ ‏یا‏ ‏نادرست‏ ‏بودن‏ ‏خبر‏ ‏هم‏ ‏کاری‏ ‏ندارم
فرنگیس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
یکم درست فکر کنید اخه مگه خارج از ایران دختر قحطه یا این خانم حوری بهشتین که اینا نتونن خؤدشونو کنترل کنن و بهش تجاؤز کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
اینم نتیجه بی بندوباری وولنگاری وراحتی وازادی شرابخواری یه زن شوهردارچندتامردغریبه روصبح تاشب توخونه راه میده بخاطریه برنامه نتیجه نادیده گرفتن باورای دینی همینه درضمن تیام فیلمبرداری کرده اون همون همجنسبازسابقه
تیام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
مزخرف نگید باشگاه خبرنگاران یابو که وابسته به ...هستش از علاقه بیش از حد مردم به شبکه من و تو ناراحت بودن و در صدد این بودن که به یه شکلی عوامل شبکه رو زیر سوال ببرن این وصله ها به شبکه .من و تو نمیچسبه .