بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
دنیای اقتصاد: معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: آینده قیمت مسکن را نمی‌توان به صورت دقیق پیش‌بینی کرد؛ اما میزان افزایش آن کمتر از پنج درصد خواهد بود؛ ضمن اینکه انتظار می­‌رود از اواخر بهار سال آینده بازار مسکن به تدریج از رکود فاصله بگیرد.
کد خبر : ۱۴۴۵۱۶
حامد مظاهریان افزود: دولت برای سال آینده، طرح مسکن اجتماعی را در نظر گرفته که این طرح برای دهک‌های یک و دو است و آخرین وضعیت آن این است که با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب یک تیم برنامه‌ای تدوین کردیم و توافقات کلی انجام شده است.
وی افزود: منتظر تاییدیه نهایی از سوی ریاست‌جمهوری هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان درباره افزایش وام خرید مسکن تا سقف 80 میلیون تومان گفت: برای افزایش مبلغ وام در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم که پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبلغ80 میلیون تومان بوده است؛ اما هنوز برای این مبلغ به توافق نهایی نرسیده‌ایم.
مظاهریان در ادامه با بیان اینکه در چند سال اخیر قیمت مسکن افزایش داشته است، گفت: این میزان افزایش باعث شده فاصله آشکاری با مبلغ وام‌ها ایجاد شود که در حال مذاکره برای افزایش میزان وام‌ها نیز هستیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
با افزایش تکراری وبی رویه قیمت مسکن تمام سرمایه های کشور را به بخش مسکن منتقل کردید وبقیه صنایع وکشور رافلج کردید ومردم رامفلوک اما هنوز ازاین رویکرد حمایت میکنید واقعا چی توی سرشما میگذره چرا بخودتون نمی اید تاحالا چند بار وام مسکن را بیشتر کردید اما پس ازمدت خیلی کوتاهی با افزایش شارپی قیمت مسکن ااثرافزایش وام خنثی شد
ناشناس
-
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
با کاهش قیمت آهن وسایر نهاده ها وقدرت خرید مردم حباب مسکن باید بترکد هنوز در خیلی از شهرها حباب نترکیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
جهش میکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
آش ،ماش ،به همین خیال باش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
آقای مظاهریان خدا روزیتو جای دیگه بده . قیمت مسکن و زمین باید پایین بیاد شما می خواهید قیمت ها را به زور بالا نگه دارید و بجاش وام بدید که مردم بیچاره این رقمی را که شما باید کاهش بدهید از طریق وام به جیب شما بریزند . اگر دولت اینکار را بکند محبوبیتش را از دست خواهد داد چون ما بخاطر اینکه قرار بود در جهت رفاه حال مردم گام بردارد به دکتر روحانی رأی دادیم اگر قرار باشد برای رفاه رانت خوار فعالیت کند موجی از نارضایتی ایجاد خواهد شد .
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
خجالت بکشید .... مردم قدرت خرید ندارند با وام دادن که مشکلی حل نمیشود .... بهتره برید به همکاران بساز و بنداز خود بگویید چاره ای نیست باید قیمتها را پایین بیاورند.....و به یک روزی حلال اکتفا کنند....