بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
کد خبر : ۱۴۶۰۲۵
مدیر ناشران فرابورس از برنامه عرضه اولیه سهام دو شرکت ۱۵۰۰ و ۱۰۰ میلیارد تومانی در فروردین و آماده شدن سه شرکت دیگر خبر داد.

رضا غلامعلی‌پور پایگاه خبریبورس پرس، درباره برنامه شرکت فرابورس برای عرضه اولیه سهام شرکت های جدید در روزهای آینده اظهار داشت: شرکت بهمن دیزل در روزهای پایانی سال گذشته آماده عرضه اولیه بود اما مقرر شد این عرضه در سال جدید انجام شود. بنابراین با توجه به ارایه اطلاعات کامل این شرکت و برنامه سهامداران عمده ، 10 درصد از سهام بهمن دیزل در هفته سوم یا چهارم ماه جاری عرضه اولیه می شود.

به گفته وی شرکت بهمن دیزل از 5 مرداد سال گذشته با نماد " خدیزل" در بازار دوم فرابورس درج شده است. این شرکت با سرمایه 100 میلیارد تومانی وابسته به گروه بهمن بوده و پیش بینی سود هر سهم این شرکت برای دو سال 93 و 94 حدود 68 تومان است.

این مقام مسئول در مورد دیگر شرکت آماده عرضه اولیه نیز توضیح داد: شرکت فولاد هرمزگان با سرمایه هزار و 500 میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه در ماه جاری است اما به نظر سهامدار عمده یعنی فولادمبارکه بستگی دارد. این شرکت سود هر سهم سال گذشته را 11 تومان و سود سال جاری را یک ریال پیش بینی کرده است.

غلامعلی‌پور ادامه داد: علاوه بر این سه شرکت وابسته به کشتیرانی نیز در حال طی مراحل نهایی هستند تا بعد از تکمیل اطلاعات و نظر مسئولان عرضه اولیه شوند. این شرکت ها شامل کشتیرانی قشم،جنوب خط ایران و والفجر هستند .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر