بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
در حال حاضر، تأثیر مستقیم اخبار ناشی از روند چگونگی نگارش متن نهایی توافق هسته ای از جمله بزرگترین دغدغه فعالین بازار سرمایه به لحاظ آینده صنایع پیشرو به حساب می آید.
کد خبر : ۱۴۶۸۱۶
نویسنده :
محمدآموخته
در حال حاضر، تأثیر مستقیم اخبار ناشی از روند چگونگی نگارش متن نهایی توافق هسته ای از جمله بزرگترین دغدغه فعالین بازار سرمایه به لحاظ آینده صنایع پیشرو به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، انتخاب صنایع پیشرو در بازار سرمایه از مهمترین فاکتورهای فعالین بازار در جهت کسب بازدهی قابل قبول از سرمایه گذاری است به گونه ای که این امر می تواند بازارهای موازی بورس را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

در همین راستا، مؤسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان (پورتال آی تحلیل) به منظور سهولت فعالین بازار سهام در شناخت هرچه بیشتر از صنایع مذکور در بورس، اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان "بررسی تأثیر نتایج مذاکرات بر بازار سرمایه" طی هفته جاری کرده است. برهمین اساس، از کلیه متقاضیان شرکت در کارگاه "بررسی تأثیر نتایج مذاکرات بر بازار سرمایه" تقاضا می شود با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده، هرچه سریع تر حضور قطعی خود را از طریق آدرس لینک زیر اعلام نمایند.

http://www.boursenews.ir/fa/forms/45

لازم به ذکر است، هزینه شرکت در کارگاه به صورت کاملاً رایگان بوده و حضور برای عموم آزاد می باشد.

متقاضیان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 88624106 و 88624139 داخلی 114 و 111 و یا از طریق ارسال پیامک با کد 51 به شماره 10004824545 تماس حاصل فرمایید.


زمان برگزاری:

چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه سال جاری

ساعت برگزاری:

17 لغایت 19

محل برگزاری:

تهران میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیراز جنوبی جنب بهاران پلاک 3- ساختمان اقتصاد ایرانیان

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
به نقل از پرريسك عزيز : ثمسكن و بانك حكمت درصدر بايد قرار گيرند... بزودي شاهد تشكيل صف هاي ميليوني در اين دو نماد خواهيم بود
معین
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
خوش بحالت ، چه دل خوشی داری،البته میگن وصف العیش نصف العیش
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
ببین دوستان غالباا جهش به یکباره هر ده سالی یکبار است سال۹۲ این امر شد پس تا ۸ سال دیگه اتفاقی نمی افتهه حتی
اگر توافق امضا بشه که دیدیم به هر طریقی نزاشتن بازار رشد کنه پس سعی کنید حد ضرررر را رعایت کنیدواسیر سایتهای بورسیی نشوید که ضرر برای شما خاهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
اگر اسیر سایت های به قول شما بورسی نشیم و بدون اطلاعات وارد بازار بشیم وضعمون میشه همون سال 92 که الکی تصمیم میگیریم ، هیجانی خرید و فروش میکنیم در صورتیکه ذهن من و شماس که باعث ایجاد عرضه و تقاضا توی بازار میشه!!!