بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
در طرح وفاداری مشترکین فعال شده در نوروز ۹۴، به مشترکین اعتباری که پس از یک دوره غیر فعال بودن، تا سی ام اردیبهشت ماه مجدداً فعال می شوند، معادل ۵۰ درصد مبلغ شارژ شده، عیدی تعلق می گیرد.
کد خبر : ۱۴۷۴۳۲
نویسنده :
همراه اول
همراه اول به مشترکین اعتباری خود که پس از یک دوره غیر فعال بودن، با شرکت در کمپین نوروزی مجدداً فعال شده اند، عیدی می دهد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در طرح وفاداری مشترکین فعال شده در نوروز ۹۴، به مشترکین اعتباری که پس از یک دوره غیر فعال بودن، تا سی ام اردیبهشت ماه مجدداً فعال می شوند، معادل ۵۰ درصد مبلغ شارژ شده، عیدی تعلق می گیرد.

در این طرح که از یکم تا سی ام اردیبهشت ماه اجرا می شود، برای مشترک پیامکی ارسال خواهد شد که طی آن اعلام می شود، وی مشمول دریافت ۵۰ درصد شارژ هدیه درون شبکه (مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه ای داخل شبکه و اینترنت همراه) است و نحوه فعال سازی آن نیز توضیح داده می شود.

مشترکین مشمول این طرح می توانند از طریق کد دستوریPIN# *۱۲۶ *۱۱۱* و یا ارسال PIN *۱۲۶ به سرشماره ۱۱۱ از طریق پیام کوتاه، عیدی خود را فعال و پس از فعال سازی به مدت ۳۰روز از این اعتبار هدیه استفاده کنند.

مشترکین اعتباری وفادار همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به پرتال همراه اول به نشانیwww.mci.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
اینکه طرح وفادری نیست اینا اگه وفادار بودن که غیر فعال نمیشدند شما باید برای وفاداران و سیمکارت فعال طرح بذارید کارشون برعکسه خخخ