بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
موسسه مطالعات و پژوهش اقتصاد ایرانیان برگزار می کند:

کارگاه رایگان تاثیر ذهن سرمایه گذاران بازار بورس بر سود و ضرر سرمایه

در سال 1394 داشتن ذهن هماهنگ و اطلاعات از ابعاد اقتصاد ایران، که شامل 1) تاثیر توافقات هسته ای پیشرو 2) سقوط جهانی قیمت نفت 3) رسیدن به رشد اقتصادی مد نظر 4) تاثیرات بودجه انقباضی 5) کاستن از شتاب تورم 6) کاهش بیکاری، ضروری است
کد خبر : ۱۴۷۷۹۳

نظر به استقبال مخاطبین و اعضای باشگاه مشتریانبورس نیوزازکارگاه آموزشی - تحلیلی "تاثیرذهن سرمایه گذاران بازار بورس بر سود و ضرر سرمایه"، طی هماهنگی انجام شده باموسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیانکارگاه دیگری با همین عنوان روز پنج شنبه (فردا)برگزار خواهد شد .

نقش ذهن بر سرمایه گذاری در بورس :

سال 1393 با فراز فرودهای بسیار پایان یافت، برای تصمیم گیری فعالان اقتصادی در سال 1394 داشتن ذهن هماهنگ و اطلاعات از ابعاد اقتصاد ایران، که شامل 1) تاثیر توافقات هسته ای پیشرو 2) سقوط جهانی قیمت نفت 3) رسیدن به رشد اقتصادی مد نظر 4) تاثیرات بودجه انقباضی 5) کاستن از شتاب تورم 6) کاهش بیکاری، ضروری است. هماهنگی ذهن با تصمیمات مقام های ارشد و تصمیم ساز، برای جهت دهی صحیح سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضرورتی انکار ناپذیر است.

این اهداف در تقابل بایکدیگر، چالش جدی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در بازار بورس ایجاد می کند. چگونگی رسیدن به این اهداف و دغدغه های سرمایه گذاران بورس برای سال جاری و الزامات مدیریت سبدهای فعلی ما را بر آن داشت تا با حضور شما سرمایه گذاران از یکسو و اساتید این حوزه در سویی دیگر امکانی بی بدیل برای ارتباط این عناصر کلیدی را فراهم آوریم.

مسائل مورد بررسی در این کارگاه:

  • چرخه روانی سرمایه گذاران بازار بورس
  • فرایند بقاء سود در بازار بورس
  • تعیین روشمند حجم معاملات
  • ترجمه نمودار های سهام

برهمین اساس از کلیه متقاضیان شرکت در کارگاه تقاضا می شود با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده؛ حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.لازم به ذکر است که حضور در این کارگاه برای عموم در صورت ثبت نام از طریق لینک ذیل آزاد می باشد.


لینک ثبت نام کارگاه

زمان برگزاری:

پنجشنبه 17 ادیبهشت ماه 1394 ساعت10 تا 12

محل برگزاری:

تهران،میدان ونک،خیابان ملاصدرا،خیابان شیراز جنوبی،بن بست بهاران،پلاک ۳،ساختمان اقتصاد ایرانیان.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر