بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
یک خبرگزاری تحلیلی روس به اشاره به اقدام نظامی عربستان سعودی در یمن، نوشته است که ریاض در حال اجرای طرح‌های واشنگتن است، اما باید بداند که در صورت رویارویی نظامی با ایران، قطعا شکست تازه‌ای را در کارنامه خود ثبت می‌کند.
کد خبر : ۱۴۸۲۱۷
به گزارش جهان به نقل از فارس، «پتر لووف» کارشناس روس در مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرگزاری تحلیلی «اوکو پلانت» یادآور شد که بمب‌گذاری‌های وحشیانه نیروهای ائتلافی کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی به یمن منجر به قطع کامل برق، اینترنت و ارتباطات مخابراتی در صنعا شده است. در حال حاضر در بعضی از نقاط یمن، مردم این کشور با کمبود آب و مواد غذایی مواجه هستند، این در حالی است که عربستان سعودی از ورود کمک‌های بشردوستانه کشورهای مختلف ازجمله ایران به یمن ممانعت می‌کند. خسارت‌های ناشی از تجاوز ائتلاف عربستان به یمن بیش از ۳۲ میلیارد دلار برآورد شده است، بااین‌حال حزب انصار الله یمن و ارتش این کشور موفق شدند همچنان کنترل یمن را حفظ کنند.

لووف افزود: «حمله عربستان به یمن در داخل این کشور با نارضایتی روبه‌رو شده، بخصوص در مناطق نفت‌خیز شرقی که بیش از ۲.۵ میلیون شیعه در آنجا ساکن‌اند. از دیگر سو، تغییرات اخیر اشخاص کلیدی در خاندان آل سعود موجب شده است تا بسیاری از اطرافیان ملک سلمان مخالفت خود را با جنگ علیه یمن اعلام کنند».

تحلیل‌گر روس در ادامه می‌گوید: «درواقع در پشت پرده حمله عربستان به یمن، دست‌های آمریکا نهفته است. آمریکایی‌ها تصمیم گرفتند با دست‌ها و پول‌های آل سعود در یمن علیه ایران بجنگند. واشنگتن برای "تلفات جانی حداقل" سعی کرد حتی در بحرانی‌ترین شرایط نظامی در یمن به‌طور مستقیم وارد بازی نشود. چراکه عربستان سعودی نقشه‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده آمریکا را عملی می‌کند. واشنگتن نیز به‌صورت همه‌جانبه از ریاض پشتیبانی می‌کند. چراکه تجربه عراق و سوریه به‌وضوح نشان داده است که مداخله نظامی که فقط محدود به عملیات هوایی است، هیچ‌گونه نتیجه سیاسی و نظامی در پی نخواهد داشت».

وی در ادامه می‌گوید: «تجاوز عربستان به یمن نه‌تنها تلاش برای سرکوب شیعیان یمن است، بلکه پادشاه جدید سعودی در تلاش است ناکامی‌های گذشته خاندان آل سعود را به موفقیت تبدیل کند».

به گفته وی پادشاه جدید عربستان با تمام قوا رویکرد ضد ایرانی بودن را در عراق، سوریه و لیبی در پیش گرفت، به همین دلیل همکاری نظامی سیاسی خود را با ترکیه، پاکستان، قطر و مصر گسترش می‌دهد.

کارشناس روس یادآور می‌شود که عربستان سعودی به‌زودی خواهد فهمید که تسلیحات مدرن گران‌قیمت که به ارزش ده‌ها میلیارد دلار پول نفت از ایالات متحده خریداری کرده، هیچ‌گونه پیروزی برای ریاض به ارمغان نمی‌آورد. عربستان وارد جنگی تمام‌عیار شده است، جنگی که پیروزی نظامی در آن غیرممکن است، چراکه این جنگ نیازمند به زمان طولانی و هزینه‌های مالی فراوان است و از طرفی دیگر تهران از قدرت نظامی بسیار بالایی برخوردار است و موشک‌های ایران قادر به منهدم کردن هرگونه هدف در خاک شبه‌جزیره عربستان هستند. علاوه بر این در صورت کاهش قیمت نفت، عربستان سعودی با کسری بودجه بزرگی مواجه خواهد شد و درنهایت به‌جز شکستی دیگر چیزی برای خاندان آل سعود در بر نخواهد داشت.

به عقیده این کارشناس «جنگ یمن نشان داده است که عربستان بدون حمایت نظامی آمریکا نمی‌تواند در خاورمیانه نقش تأثیرگذاری داشته باشد. بنابراین تا زمانی که ریاض رویکرد سیاست خارجی خود را نسبت به ایران، عراق، سوریه و یمن تغییر ندهد، هیچ‌گونه موفقیتی در عرصه بین‌الملل به دست نخواهد آورد. از طرفی دیگر شاه سلمان در حال حاضر به نفع ترکیه و قطر عمل می‌کند. این در حالی است که ملک عبدالله به طرز ماهرانه این دو کشور را دور می‌زد. هر شهروند سعودی بر این امر واقف است که هرگونه فعالیت در راستای منافع قطر با منافع ملی عربستان منافات دارد. درنهایت عربستان سعودی به دلیل عدم توانایی در حل‌وفصل بحران یمن، در چشم متحدان خود به‌شدت تحقیرشده است.»


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اشکان
Germany
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
روسیه غلط کرده میخواد مارو وارد جنگ با عربستان کنه مسئولین ما چرا از تاریخ درس نمیگیرن که روسیه قابل اعتماد نیست فقط فکر منافع خودشه.
علی
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
چطوره شما بروید به مسئولین ما درس بدید؟
اشکان
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
چیه علی ساندیس خونت کم شده باز؟
مگه دروغ میگم روسیه چه نفعی داشته برای ما؟
شایدم اسمت علی اوفه
محمد
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
مملکت دوباره افتاده دست روس پرست ها.
طراحی سایت
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
حالا دیگه ما شدیدم گماشته روس ها! هی جنگ ما و عربستان رو مدل سازی میکنن
محمدرضا
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
حتی اگر اون ها هم بگن
مگه مسئولین ما بچه یا خدایی نکرده ناپخته هستند
اون ها (مسئولین ما)خودشون همه این چیز ها رو بهتر از ما و با جزئیات میدونن
پس خودتون رو بیخودی درگیر نکنید
اما از نظر من روسها همیشه به فکر منافع خودشون هستن اثبات در تاریخ
آذرخش
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
دوستان به زودی عربستان به ایران حمله خواهد کرد
محمد بن سلمان اصلا عقل و شعور نداره
باید همگی آماده بشیم
امیرمحمد
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
روسیه خیلی هم کشور خوبیه
مهدی
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
روسیه حق دخالت در کار های مارو نداره.ولی به عنوان یک همسایه و دوست میتونه اظهار عقیده کنه.
ناشناس
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
مرگ بر آل سعود
مصطفی
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱
چیه ؟ تا اسم جنگ میاد یه عده ..... عربستان با عرضه بیش از حد نفت باعث افت شدید قیمت نفت شده که به صورت اتوماتیک تمام کشور های نفت خیز دارن از سمت غرب استعمار می شن . ای بابا شما رو چه به این حرفا
مجید
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
سلام برادر اشتباه نکن این آمریکا است که میخواد کشور های به جون هم بندازه همه شم به نفع خودش . عربستا ن سگ کیه بتونه به ایران حمله کنه / گنده شون صدام بود که دلاوران ایرانی با نبود امکانات چه به روزش اوردند .
م - د
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مگر غربی ها قابل اعتماد هستندگل پشت رو ندارد این که ما فریب انها رانخوریمعربستان هم عددی نیست با یک موشک خودشان را خیس می کنند و تاریخ هم گفته
ک.و.ر.د
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
دوست عزیز اون شوروی بود که به ایران حمله کرد نه روسیه
درحال حاضر تنها کشوری که واقعا پشت ایران هست روسیه است الته ناگفته نماند که این حمایت ها براش یه منفعت هایداره
به نظر من نه شرقی نه غربی فقط...
سورنا
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
...............قبل از شوروی همین روسیه تزاری بودکه به لیران حمله میمرد پس بازم می‌فهمیم دنبال منافع خودشه و این وسط فقط میشه به کشور هایی مثل چین و کره شمالی اعتماد کرد میگی نه تاریخ رو ببین کی به ما یاد داد موشک هامون رو زیر زمین مخفی کنیم و کی تکنولوژی اولیه ساخت موشک های کروز و بالستیک رو بهمون داد به ترتیب چین و کره شمالی ولی روسیه همیشه در حال فروش به ما بوده و هست و خواهد بود.
دلیل نمیشه چون اونا کمونیست هستن بد هم باشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
فقط میتونم بگم تف به ذات شما روسهای بی شرف..بچاپ برادر
رضا
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
حقوق یکماه کارگر برابر با پول میوه وتنقلات یک روز اقا زاده ها چطور به نیابت از روسها بجنگیم چطور
م -د
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
نظر خودت را با ادب بده نه بی ادبی
شهلا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
از جنگ با عربستان باید پرهیز شود
ایمان
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
شروع کننده جنگ نیستیم اما اگر شروع شد از عربستان و هم پیمانانش باید به آفریقا فرار کنند . لعن الله تعالی علی قوم الظالمین
باید چنان این بی دین ها را کشت که قابل شناسایی نباشند. اینها از کافر ها هم بدترند .
جغد
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
محض اطلاع عربستان ذاتا در آفریقا قرار دارد و نیاز به فرار به آفریقا ندارد !!!
حامد
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
جناب جغد سوتی گیر، عربستان جز آفریقا نیست.
مجید
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
سلام . اسلام اجازه ورود به جنگ به هیچ کشور مسلمانی را نمی دهد وماهم تافته جدا بافته نیستیم . ولی اگر عربستان که هیچ عددی نیست آمریکا شم نمیتونه چنین غلطی نمی بکنه شیر مردان ایرانی ایستاده وبیدارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
اول امریکا اگه دنبال جنگ بود نمیومد بشینه مذاکره کنه
دوم این روس بی شرف غیرقابل اعتماده
سوم ایران باید بتونه با کشورای هم ددینو مسلکش تعامل کنه
جغد
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
همون جمهوری خواه های عوضی آمریکا که در حال به قدرت رسیدن هستند آل سعود رو بر علیه ایران خواهند شوراند.
سعید رستمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
یکی بگه اوضاع بورس چرا خوب نمیشه ؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
تا سال 96 همینه
هادی
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
میخوای زنتو طلاق بدی
عطا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
خدمت این تحلیلگر مثلن برجسته روسی باید گفت همانطور که آمریکا دوس داره با دستهای عربستان در یمن با ایران بجنگه جناب پوتین هم دلش میخواد با دستای ایران در یمن با عربستان که متحد آمریکاس بجنگه.
ایکاش معلوم میشد چرا بعضی از خبرگزاری های ایرانی آنقدر به تحلیلگران روسی علاقه دارن
ناشناس
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
بله ایران هم دوست داره با پول خودش وبدست یمنیها با عربستان بجنگه ولی عربها میدونن و جلوشو گرفتن
احسان
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
یادتون باشه اول ایران وارد عراق و سرویه شد ، بعد روسیه . اگر ایران وارد نمی شد الان باید تو خاک خودمون می جنگیدیم .
هر موضوعی راباید بدون چهت گیری بررسی کرد این که روسیه به نفع خودش کار میکنه که یه کار طبیعی هست . شما فکر می کنید ایران یا آمریکا و بقیه کشورها به نفع خودشون کار نمی کنن ؟
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
به احتمال قوی حوثی ها آن چنان ضرب و شصتی به عربستان نشون بده که عربستان جرات نزدیک شدن به کشتی ایران رو نداشته باشد
مقام نظامی ایران اگر یادتان باشد گفت که خویشتنداری و سکوت حوثی ها تاکتیکی بوده است و یادآوری این موضوع که عربستان در روزهای اول یورش وحشیانه اش چند فرونده جنگنده اش را از دست داد اما این روند دیگر ادامه نیافت که نشان میدهد حوثی ها علی رغم توانایی نظامی بنا به دلایلی فعلا اقدامی انجام نمی دهند .
سهراب
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
این چه تاکتیکی که به قیمت جان هزاران یمنی و ویران شدن کل صنعا تمام شد. تاکتیک؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
شتر - خواب - پنبه دانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
روسیه بدش نمیاد ایران به نیابت از روسیه وارد جنگ نیابتی با امریکا از طریق عربستان بشه. همین سه ماه پیش(22 بهمن 93) علناً یک مقام وزارت دفاع روسیه گفته بود: " اگر امریکا اوکراین را تسلیح کند، ایران را تشویق به جنگ با عربستان سعودی یا حمایت از آنها در این نبرد می کنیم که در آن صورت قیمت نفت سر به فلک خواهد کشید.!" !!!
همچنین دو هفته پیش (7 اردیبهشت 94) در خبری با عنوان "خروج ناو آمریکایی و کمک روسیه به کشتی‌های جنگی ایران " به نقل از جام نیوز، پایگاه آمریکایی دبلیو ان دی (WND) نوشت: "روسیه برای کمک به مبارزان حوثی یمن در کنار ایران قرار گرفته است. مقامات دفاعی گفته اند، کشتی های جنگی روسیه به دنبال اجرای مانوری هستند تا مسیر مشخصی را برای کشتی های ایرانی جهت دور زدن آمریکا و رسیدن به یمن ایجاد کنند. این پایگاه آمریکایی نوشت: همه این ها در حالی است که دولت اوباما ناو جنگی روزولت را از سواحل یمن خارج کرده است." ...

بنابراین این گفته های کارشناس روسی نیز در راستای اخبار و اقدامات مذکور و با هدف انداختن ایران در ورطه جنگ به نفع روسیه هست. بنابراین باید مراقب این تعریفها و تمجیدها و اقدامات مرموزانه باشیم. روسها هیچوقت دوست ما نبوده اند. روسها بهتره از جیب خودشون هزینه کنند و با امریکا وعربستان وارد جنگ بشن و مشکلشونو حل کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
به نظر من روسیه داره ایران رو تشویق میکنه تا با عربستان وارد جنگ بشه تا با بالا رفتن قیمت نفت خودشو نجات بده
روسها دارن سر ایران کلاه میزارن چون جنگیدن با عربستان به این ساده گیها نیست چون کل جهان اسلام جلوت می ایستن و امریکام از فرصت استفاده میکنه ایران رو ناک اوت میکنه
امریکا داره به عمد خودشو ضعیف نشون میده تا ایرانیا شاخ شن و به قول اون ضرب المثل که تا بادکنک باد نشه نمیشه ترکوندش ایران رو دارن باد میکنن
خیلیا تو داخل دارن بازی میخورن و فکر میکنن خیلی قوی شدن و میتونن با هر کی حتی امریکا بجنگن اما نمیدونن قدرت نظامی اونا در برابر ما خیلی خیلی خیلی زیاده و زود نابود میشیم
ناشناس
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
کوچولوی عزیز اونروزی که ما جلوی همه تجهیزات نظامی پیشرفته انگلیسی فرانسوی المانی و پول فراوون عرب ها با دست خالی وایسادیم رو یادت نمیاد شما پس لطفا راجع به قدرت نظامی چهارتا ارتش بچه کش حرف نزن.خیلی زورتون زیاد بررید از پس حزب الله و چهارتا چریک حماس بر بیاید.
ناشناس
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
همونطور که هیچ کس تو دنیا از تجاوز عربستان به یمن مظلوم صداش در نیومد اگه به ایران به قول خودشون حامی تروریسم هم حمله بشه نه تنها ساکت نمیشینند بلکه حمایت هم میکنن.
یک ایرانی
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
داداش این طوری که فکر میکنی نیست ایران خودش هم چیزی فعلا از خودش نشون نداده ایران توی مانور ها فقط قسمت کوچیکی ازقدرت خودش رو نشون میده کهامریکا میترسه کجاشو دیدی من در جنگ ایران و عراق به قول دوست عزیزمون ایران با عراق به ظاهر جنگید در حقیقت با با کشور های جنگید که قدرت نظامی بیشتری داشتند وما با دست خالی وباجان و دل جنگیدیم
اگه امریکا به قول خودت خودش رو ضعیف نشان بده فرقی به ما نمیکنه با جان ودل بجنگیم و خدا کمک کنه امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه .افتـــــــــــــــــــــــــــــــــاد؟
ناشناس
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
شما بر چه اساسی این حرفو میزتی؟اسکلیسم سیاسی دیده بودیم ولی نظامی نه.فقط کافیه یکم تحقیق کنی میفهمی جنگ یعنی چی و جنگ با ایران چه تبعاتی رو بدنبال داره قطعا با کمی تحقیق قدرت نظامی ایران رو متوجه نمیشی در ضمن روسیه ایران رو نمیتونه متقائد کنه وارد جنگ بشه و سعی میکنه امریکا رو تحریک کنه به عربستان فشار بیاره وارد جنگ با ایران بشه و البته بالا رفتن قیمت نفت مارو هم نجات میده و در اون مورد دیگه فعلا اکثریت جهان اسلام با ما هستن
ممنون
مجید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
ماالان هم باعربستان درحال جنگیم.امادرموردجنگ رو دررو مسلماعربستان بهیچوجه توان مقابله باایرانونداره چون عربهابشدت ترسوهستن وفقط بمباران میکنن وپیاده نظامشون صفره.ارتششون هم که کرایه ایه چون1دیکتاتورمسلمادرداخل کشورخودش پایگاه مردمی نداره.اگرآمریکادست ازحمایت عربستان برداره عربهاازترس ایران شروع به پاچه خواری ایران میکنن.
اشکان
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
خا شفات بده کشور دست امثال تو باشه یک روز دوام نمیاره
.
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کوچولوی ریزه میزه حواسش نبود از رومعده یه چیزی پروند دیگه شما به بزرگواری خودت ببخشش
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
زور و قدرت با پول ارزیابی میکنن واین تحریم ها مارو ازپا انداخته و ما الکی داریم تقلا میکنیم. ازطرفی روسیه همواره نشون داده خیانت کار بوده .تو همین بحث هسته ای میتونست وتو کنه ولی نکرد.الانم بفکراینه که چطوری از منجلاب تحریمای اروپاییش بگذره و گازشو صادرکنه و تسلیحات سوختشو به ما بچپونه.
عربها طی این سالهایی که ما تحریم بودیم چقدر از ماپیش افتادن و اینکه سوای نفت از کعبه مقدس به اندازه دو برابر بودجه کل ما درامد دارن.
روی کاغذ ما بازنده هستیم .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
روی کاغذ بدرد نقاشی کردن میخوره داداش !!
واقعیت اینه که ما جنگ 8 ساله + جنگهاي سوریه و عراق رو تجربه داریم
تجهیزات عربستان مث تجهیزات بچه پولداراس که ماشین و تيپ های آنچنانی دست و پا میکنن ، و حتی با پول خرج کردن عضلاتشون رو هم قلمبه میکنن ، ولی وقتی یه درگيري واقعی بین یه بچه پولدار با یه جنوب شهر نشین اتفاق ميافته ، عضلاتشون منقبض میشه
عربستان با اتحاد با چندين کشور عرب ديگه چندماهه ریختن رو سر مردم بدبخت یمن و اونا رو به گلوله بستن !! حالا خیال برشون داشته !!
من که مطمينم عمرا نمیتونن جلوی حریفی مثل ایران تاپ بیارن ، يادمون نرفته موقع لشکرکشی صدام به کویت چجور .... بودن به خودشون !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
ایران و عربستان با هم درگیر خواهند شد
عربستان ز این که ایران در سوریه و عراق و فلسطین و یمن مانع از شکست شیعیان شده و اهداف عربستان در این کشورها بدست نیامده شمشیرش را کشیده است

بر سر ژاندارم بودن (قدرت اول بودن)در خاور میانه این درگیری ایجاد خواهد شد

منتظر باشید احتمالا عربستان کشتی ایران را خواهد زد
.
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
عربستان مال این حرفا نیست مگر اینکه امریکا بزنه و اون هم هیچ وقت این کار را نمی کند.چون میداند این تو بمیری از ان تو بمیریها نیست
سالار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
سیاست ایران طوریکه هیچوقت وارد جنگ نمیشه.پشت صحنه شاید تحرکاتی داشته باشه ولی به ظاهر فقط استراتژی دفاع داره.پس تا نزنن نمیزنن.واگه بزنن واویلا.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
استراتژي ايران دفاعيه، اگه عربستان يا هر کشوري بخواد به حريم ايران تجاوز کنه با جواب قاطع ايران مواجه ميشه، جنگ با عربستان همون روز اول تموم ميشه چون با پاسخ کوبنده سر جاي خودش ميشينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
متاسفانه اغلب نسل جدید حاضرند زیر بار ذلت برند درعوض به خوشی هاشون لطمه نخوره ولی از جنگ بیزارند حتی اگه بهشون تحمیل بشه و حاضر به دفاع از و.. و ن.... خودشون هم نیستند.
ناشناس
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
افرین یکی حرف حسابی زد

اینجا همه دم از وطن پرستی میزنندخود را نواده کوروش و داریوش و.... میدانند
وقت دفاع و سختی که میشه....

انرژی هستهای کیلو چند ,اخه چقدر هزینه این اشغالها کنیم

مردم گرسنه هستند گرسنه

زنان دارند خود فروشی میکنند میفهمی...

از این حرفهای احساسی نا صحیح بقدر میزنند تا خودشان را توجیح کنند


کسی که مدعی است فرزند کوروش است کسی که مدعی است جانش در راه ایران ارزشی ندارد(در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما پاینده باد خاک ایران ما)

کسی که خاک میهنش را با ارزش تر از جانش میداند ,حتما حاضر هست شکم گرسنه شب را صبح کند
.
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
اینجوریام که میگی نیست
ناشناس
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
الان بین بد و بدتر ما حق انتخاب داریم جنگ الان بدترین گزینه است واسه مملک ما چون آمریکا منتظرهمچین جنگی هست و خود عربستان به خودی خودی هیچ عددی نیست
313
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
واو اين همه پيشگو داريم
واو اين همه هم متخصص و تحليل گر داريم
ديگه برا چي غصه بخوريم !
همه فراموش کردين ما رهبري باهوش و قوي داريم با مردمي با ايمان قوي اگر با خدا باشيم هيچ قدرتي هرچقدر هم قوي باشه هيچ غلطي نميتونه بکنه اين وعده خدا هست و با ظهور مهدي عج حکومت دنيا از آن صالحان خواهد شد پس اگر صالح هستيد ترسي به خود راه ندهيد اگر نيستين بايد بترسين .
در هشت سال جنگ ما ضعيف بوديم البته از نظر تسليحات نظامي ! ولي ايمان قوي و محکمي داشتيم .
از خيلي از کشورها اسير نظامي داشتيم که از پيش رفته ترين تسليحات آن زمان استفاده شد از مواد شيميايي استفاده شد حتي يک وجب از خاک مملکتمون رو از دست نداديم البته و صد البته با ياري خداوند.
اين تجربه گذشته ما بود قدرت ايمان با قدرت تفکر و استراتژي ميتواند تمام معادلات روي کاغذ را عوض کند .
اگر فکر ميکنين ايمان مردم کم شده خيال باطل است باز هم پاش بيفته هستيم و هستيم .
تاريخ هميشه تکرار ميشه و ترسوها هميشه پشت حرف قايم ميشن.
و مردان بزرگ هميشه تاريخ ساز بوده اند .
به اميد روزي که مهدي عج ظهور کند و دنيا با صلح و دوستي ميان ملل آباد شود .
به اميد روزي که هيچ فقيري روي زمين نباشد که اين وعده خداوند است و انشاا... به زودي محقق خواهد شد.
يا حق
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
راجع به جنگ ایران و عراق هم میگفتن سه روزه صدام سر جاش مینشونیم عربها ترسو هستند از این تحلیلهای ابکی ما اگه با هر کشوری وارد جنگ بشیم هر چقدر هم توانایی واقعی یا توهمی هم پیدا کرده باشیم تمام دنیا مقابلمان میاستند و دق دلیهای چندین سالشونو خالی میکنند پس اینقدر الکی شعار و جو ندید جنگ با صدام اگه خودمان تمومش نمیکردیم تا الان داشتیم میجنگیدیم
ناشناس
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
عزیز جان اونیکه مدعی بود 3 هفته ای تهران را میگیریم .........

امریکایی ها تو ریشش دنبال شپش میگشتند
313
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
احمد جان انگار منابع تاريخي شما از يه جا ديگه هست نه!
سيد حسين
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
اينقدر منفي باف نباشيد . من مطمئنم برادران روس ما با كشتي هاي جنگي شون به مردم مظلوم يمن كمك ميكنند و هيچ كس هم جرات تعرض به اونها را نداره. بقيه اش هم با ملت يمن
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
برادر؟ اونا نامردن کلاس چندمی؟ تاریخ سوم راهنمایی هم خونده باشی کافیه خدایی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
جنگ با عربستان چیزی جز تجزیه ایران را ندارد امیدوارم که رهبران گول نخورن چون اینبار ایران تکه تکه خواهد شد
مسعود
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
ایران من هرگز تکه تکه نخواهد شد جانم فدای میهنم ،من از نسل جدیدم. امانتی که با خون پدرانمان به ما رسیده است .را اجازه نخواهیم داد تکه تکه شود که در آینده مورد لعنت آیندگان و فرزندان سرزمینمان باشیم.
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
ما همه پيرو راه رهبريم
حامد
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
یعنی چی؟ نظر بده نه شعار
ایران
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
آفرین آقا ارسلان لبیک یا خامنه ای هر فرمانی بده اجرا می کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
مردم با جنگ مخالفند این بعضی افراطیون دارای نفوذ در حکومت اند که همه اش می خوان شر درست بشه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
بودجه نظامی عربستان به 100 میلیارد دلار میرسه به اندازه کل صادرات ما پس حریف دست و پا بسته ای اصلا نیست
در ضمن پاکستان پشتشه اصلا خط قرمزشه حواستون باشه پاکستانیا به شیعه های خودشون هم رحم نمی کنن روسیه هم به بهانه تحریم بیشتر آمریکا و متحدان قدرتمند اروپاییش دخالتی نمی کنه
باهوش
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
بوجه عربستان فقط 30 میلیارد نه 100 ملیارد بوجه چین 110 ملیارد اقا خسن
امیر
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
عربستان در راس 15 هزینه کننده دفاعی در سطح جهان محسوب می‌شود هزینه‌های دفاعی اش80 میلیارد دلار است
پوریا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
واقعا برام جالبه هر کی برای خودش یه نظری میده .
بودجه نظامی عربستان 55 میلیارد دلار که در اصل اسلحه های نسبتا مدرنی هستند که استفاده مناسب ازش کار سعودی ها نیس
از طرفی غربیها با قیمت خیلی گرون این اسلحه ها رو فروختن به اونا که در اصل کمتر از اون چیزیه که روی کاغذ هست .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
به صورت دقیق اختلاف ایران با عربستان از زمان درگیری روسیه با اوکراین تشدید شد. تهدید آن مقام روسی را یکی از دوستان عنوان نموده است.
ابولی
United States of America
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
من با نعلین ، تو دهن این پوتین میزنم !
پدرسوخته !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
آمریکا با جنگ عربستان و یمن داره به عربستان صلاح و خدمات مشاوره می فروشه و عربستانو اینطوری می چاپه و روسیه هم می خواد با جنگ ایران و عربستان مارو بچاپه
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
اینا همش حرف چرته
اگه میخواستن ایرانو وارد حاشیه کنن قبلا میکررررررردن
ایران الان کشوریه که چندتا کشور هم با هم نمیتونن خدشه ای بهش وارد کنن چه برسه جنگ
مهدی
Seychelles
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
ایران زرنگتر از این حرفها است که گول روسها را بخورد و با عربستانیها وارد جنگ مستقیم شود(هرچند وارد جنگ غیرمستیم هست) با این تحولات در منطقه اگر دقت کنید عربستان هم در کشورهای سوریه و عراق نتوانسته به هدفهایش دست یابد و همچنین گروه تروریستی داعش که موسس آن تا حدودی خود عربستان می باشد در آینده بلای جان خود عربستان خواهد شد و همچنین که مردم عربستان از این اعطلاف مصر و قطر و ترکیه احساس رضایت ندارند و در درون سلسه خاندان آنها نیز کشمکش است و ارزان کردن نفت که در اینده به ضرر خود عربستان است و همچنین با این شرایط خریدن تسلیحات زیاد و گران از آلمان و آمریکا و نا توان بودنش در جنگ یمن زیرا یمنی ها چیزی برای از دست دادن ندارند و اما ایران با خریدن زمان عرصه را بر این کشور تنگ کرده که دست به خودکشی زده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
بعله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
از امریکا بدتر نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به نام خداوند بخشنده و مهربان
ما ایرانیان در تاریخ هم نشان داده ایم که به مرز و ادیان دیگر کشورها نه توهین نه دخالت و نه حمله کرده ایم اما در هر زمان و هر لحظه آماده ایم چون غیرت شرف داریم . تمام
ناشناس
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۲
آفرین کوتاه و مفید
مرگ براسراییل
Germany
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
اولاجنگ نمیشه اگه بشه ایران پیروزه.گیلان
احسان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
سلام
ایران. تنها. امید مردمان. مظلوم. در جهانه. ایران هرگز. نابود. نمیشه ایران تجزیه نمیشه ایران شکست نمیخوره جمهوری اسلامی ایران قدرتیست صلح طلب که رو به سوی بالا ترین قدرت جهان شدن در حرکته و به همراه خودش اسلام ناب رو میبره تا حق بر همه روشن بشه
تا این آرمان و دیگر آرمان ها هست من حتی از جانم هم دریغ نمیکنم برایم دعا کند
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
آقا به دلتون صابون نزنین اگر ایران یا دشمنان یا دوستان ایران می خواستن ایران به شخصه یا به نیابت کسی به جنگه دوازده سال مذاکره نمی کردن همه هشت سال جنگ بستشون بود
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
زنده باد ایران و ایرانی, عربستان که هیچ خود امریکام مستقیم با ایران رو برو بشه شکستش میدیم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
آل سعود و پیروانش باید نابود شوند و میشوند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
دولت عربستان وهابیه
یعنی به نام اسلام به اسلام ضربه میزنن
ایران بانام اسلام ÷شتیبان اسلام است
اگر خب چشمتان را باز کنید میبینید که ایران بدون مشورت با کشوری اگر کشوری را مظلوم ببیند از او حمایت میکند
÷س اگر جنگ شود با دشمنان اسلام می جنگیم و تا اخر پای فرمان رهبرمان می مانیم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
مطمِین باشید اگر آمریکا اسراییل و عربستان می تونستن به ایران حمله کنند همانطور که به یمن و سوریه و عراق و فلسطین حمله کردند به ایران هم حمله می کردند نه اینکه با ایران وارد مذاکره شوند
شما دوستان درباره قدرت نظامی ایران خبر ندارین
ایران از نظر موشکی در جهان بعد از آمریکا و روسیه سوم است
و از نظر قدرت دفاعی در خاور میانه اول است
عربستانی که شما اینقدر بزرگش میکنین تو جنگ با یمن مونده چه برسه بخواد به ایران حمله کنه
ایران طی زمان نه دقیقه تل آویو حیفا را با خاک یکسان می کند
ابر سرباز
Germany
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
دوستان به ظاهر روشن بین
اولا ایران در رزمایش هایش فقط قدرت نامتقارن(چریکی) خود را به نمایش میگزارد و قدرت اصلی که همان جنگ افزار های متقارن خود هستند را تا روز نبرد کنار میگذارند
دوما کسانی که میگویند آمریکا خودش را ضعیف میدهد مگر آمریکا ابله هست که خود را ضعیف نشان دهد در صورتی که با همین کار اصلحه های عتیقه خود را به کشورهای عربی خلیج فارس بدهد
سوما ایران خود طراح سلاح جنگی است که یه امتیاز ویژه میباشد
چهارم موشک های ایرانی برای همه کشور ها ناشناخته است چون فقط مختص به ایران است مانند موشک سان برن که بعد از پرتاب به سمت بالا و پایین میرود که این کار باعث میشود که نتوان آنها را هدف قرار داد
پنجما: ایران تنها کشوری است که 7 لایه سامانه دفاع هوایی دارد که بر فرض محال اگر جنگنده های کلاس f بتوانند از آن عبور کنند باید با دوش پرتاب های ایرانی که مختص به شکار جنگنده است مقابله کنند که این بدترین قسمت کار است چرا که حزب الله با همین دوش پرتاب ها 21 فروند f 18 را سرنگون کندولازم به ذکر است تکنولوژی rq170با f22 و f32 از نظر رادار گریزی یکی است و به همین دلیل لقمه راحتی برای پدافند ایران محسوب میشوند
ششما:خوشبختانه آمریکا جنگنده های f14 خود از بین بردن زیرا این جنگنده چالش بزرگی برای ایران بود زیرا این پرنده بهترین جنگنده رهگیر تا حالا بوده و مسئولین نظامی آمریکا دولت آمریکا را متهم به کار کردن برای شرکت مارتین لاکتهید که سازنده نسل های بعدی f مانند f16,f18و ....بوده است میکنند خوشبختانه ایران این پرنده را به روز رسانی کرده و ما آن پرنده را بانام قاهر یا به زبان تخصصی f313مینامیم که علاوه بر ویژگی f14دارای سرعت بالا رادار گریز بودن مجهز به سیستم نشانه روی گرمایی شده است اجالب است که f22,f35به ترتیب مشکل سر گیجه خلبان و سرعت کند را داردند

و اما روسیه :
دوستان من باید بدانید روسیه ای که شما میشناسید شوروی نام داشت که الان به نام فدراسیون روسیه شناخته میشود و الان در حال نبرد با آمریکا و ناتو است به همین جهت ایران و روسیه و هند و چین و به احتمال نسبتا قوی برزیل در حال شکل دادن ائتلافی برای بیرون کردن ناتو و آمریکا از آسیا هستند ایران برای روسیه به مسابه دروازه امنیت ملی خودش میداند و این کشور مطمئنا کاری نخواهد کرد که یکی از اعضای صد در صد قدرتمند این ائتلاف مورد حمله قرار بگیرند به همین دلیل است که روسیه سعی میکند ایران را از بروز احتمالی جنگ بیرون نگه دارد اما در صورت جنگ تنها فرصت برای نابودی ارتش آمریکا و ناتو به دست میآید که این کشورها آن را از دست نمیدهند و نابودی ارتش آمریکا و ناتو زمانی اتفاق میافتد که این 4 کشور که با هم قدرت بسار بیشتری نسبت به ناتو و آمرکا دارندبا هم قرار میگیرند پس برای همین است که میگویم روسیه در حال حاضر نمیخواهد هیچ کدام از اعضای ائتلاف در حال حاضر وارد جنگ شوند این حرف برای تمام کشور های ائتلاف یکسان است یعنی اگر روسیه مورد حمله قرار ایران به علاوه دیگر کشور ها بیاد به او کمک کنند
هفتما :
من میخواهم تفاوت شوروی و فدراسیون روسیه را برای شما توضیح بدهم
قبلش یه مثال میزنم ایران قبل از انقلاب برای آمریکا مانند یک برادر بود و اسرائیل و ایران را خواهر خوانده مینامیدند اما بعد از انقلاب همون برادر آمریکا شد خطر درجه یک برای آمریکاهمین موضوع درباره شوروی هم بود بود شوروی همیشه یک پای جنایت آمریکا بود آما بعد از سقوط شوروی فدراسیون روسیه در باره ی برقراری ارتباط با ایران دچار سر در گمی بود چون نمیدانست انقلاب اسلامی طرفدار شوروی است یا نه
یه ضرب المثل آمریکایی هست که میگوید
دشمن دشمن من دوست منه
دوستانی انگلیسی رو به صورت آمریکایی و اصطلاحات زبانی بلد هستند کتاب ایران iran new superpower رو که رئیس سازمان سابق cia به نام رابرت بیر نوسته را بخونند حتما شوکه میشوند و به خود میگویند ما این همه قوی و خودمان نمیدانیم
فری
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
تو چه قدر بیکاری
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
واقعا تحلیل درست و مفیدی بود،دمت گرم یه چیزی یاد گرقتیم
فری یاد بگیر
علی
Germany
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
راست میگه
ایران
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
موندم شما که میگن ایران انقدر پیشرفتس چرا دنبال موشک های روسیس که تکنولوژی ۳۵ سال پیشو دارن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
خدمت دوست عزیز بای بگم که عرب ها اونقد عاقل نیستن که بتونن جلوی ایران رو بگزرن همین الان ایران داره به یمن تسلیحات میده وگرنه انصارالله موشکش کجا بود
مهدی خانلو
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
به نام خداونده مهربان
مهدی خانلو هستم ازکرج
نظرمن به اینه که ایران ایران قدیم نیست ایران امروز ایران قدرتمند و بااقتدارملی است
کشوری که دورتادوره خود درکشورهایه همسایه خود جنگ و ناآرامی میبیند ولی خوده ٱن کشور در امنیت کامل به سرمیبرد یعنی این یک قدرت بی نظیر و خواص

وباید این رادانست که هرکشوری متحدانی دارد و الان هانگونه که ایران خود متحدانه عراق.سوریه.لبنان.یمن و غیره است
روس.چین.کره شمالی هم هم پیمانانه ایران است

و نظریه کارشناس روس درست است

واین که جنگ با ایمان و اعتقاد بدونه هیچی هماننده جنگ ایران وعراق که ایران باهیچ به پیروزی رسید

الان هم همانگونه است تابحال ازخودتان پرسیدید که چرا عربستان جرأت جنگ زمینی بایمن را چراندارد
چون جنگ آنها بی ایمان و اعتقاد است
ومیدانن که مرگ برای آنهاجهنمی سخت و عزاب خیلی سختی است
عربستان بازی راشروع کرده است که دران چه عقب بنشیند
چه پیروزشود که عمران فکرشوکنم بشه
ولی در دوحالت بازنده است و مرگ خود را حتمی کرده است

به گفته آقا خامنه ای امریکا شیطان بزرگی است که دنیارا به چالش کشیده است
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
سلام .ایران میتونه بایه سیاست تدریجی وقت بخره تا خوب پایه علمی نظامی وتسلیحاتیش رو افزایش بده به قول یه راننده تاکسی خرشون کنه تا بموقع سواری بگیره .دکترای سیاست
Hasan
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
اقا من کاری ندارم فقط میخوام ببینم اون ادمااایی که دادو بیداد راه مینداختن ن غزه ن لبنان جانم فدای ایران.
میخام ببینم اگه جنگ بشه بین ایرانو عربستان ببینیم اونا اون موقع کجا هستن
ایرانی
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
مرد حسابی ، روس پرست ، افراطی ، عرب زاده ، اصلا ارزش پاسخ گویی نداری با این نظری که دادی ، جانم فدای ایران ، مرگ بر روسیه ، و عرب های تازی ملخ خور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
وارنگ شدن باعربستان با طناب پوسیده روسیه اشتباه بهتر که بفکرم اوضاع اقتصادمان باشیم تانگ
نوید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
زنده باد ایران و ایرانی ... کشورای عربی مجاور خلیج فارس کلا باید نابود شوند
محمود
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
زمانی خواهد شد که مردم جهان به قدرت ایران پی ببرند،،،
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
با سلام و خدا قوت به ایرانی ها
این نظر من و فراموش نکنید و به یاد داشته باشد.
در ایینده ی خیلی نزدیک ایران عربستان و در دست میگیرد و وبا ثروتی که گیرش میاد قوی ترین کشور کره ی زمین میشود.
منتظر همچین روزی باشید
TAHA
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
والا در پیشگاه استادان تحلیل گر چیزی نداریم بگیم..
یدونه جون داریم اونو فقط میتونیم تقدیم کنیم ن حرف ن حدیث و ن سیاست اونم از روی پاکی و در راه صحیح خودش...
یاشاسین اذربایجان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
سلام قابل توجه همه اونایی ک تااسم جنگ میاد تنشون می لرزه شماراحت باشید وآسوده خاطربخوابیدماقبلاهم باکلی کشورجنگیدیم واگرلازم باشددوباره بازبا همه آنان میجنگیم خدامیفرماید من ترسی درسینه آنان نهادم آنقدرک ازشمامی ترسندازمن خدانمی ترسند درهرصورت هرچ ازدوست رسدنیکوست خداماراکفایت میکند
روژان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
با جنگ بعدی ایران با هر کشوری..ایران تجزیه خواهد شد...البته اگه جنگی در بگیره....جدایی حتمی کوردستان...بلوچستان...و با احتمال کمتر جدایی مناطق عرب نشین خوزستان.
ایرانی
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
دوست عزیز ، مردم ایران در طول تاریخ نشان دادن که میهن پرست ترین مردم جهان هستند و واژه وطن پرستی اصلا از خود ایران نشئت میگیره ، ایرانی ها همشون ، حاضرن جونشون رو برای ایران بدن و هیچ وقتت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد
بهروز
France
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
اگه جنگ بشه ایران ده روزه شکست میخوره به دو دلیل.اول اینکه بجای تعصب الکی و بجای اینکه بلوف بیجا بزنید برید راجع به تجهیزات ده سال قبل امریکا تحقیق کنید بعد ببینید میتونیم باهاش دربیفتیم یا نه.مثلا امریکا 70 ساله که بمب اتم رو ساخته و ما هنوز تو کیک زرد گیر کردیم.و دوم اینکه جوونای ما روزیکه جنگ بشه میرن بانکها رو خالی میکنن پس لطفا مثال جنگ با عراق و جوونای متحد اونروزارو از سر بیرون کنید.چون اونروزا به تاریخ پیوسته
امیرمحمد
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
برات متاسفم
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
اگر مقامات ایران این نوع حرفها را می زدند آمریکایی ها یک لحظه هم در حمله به ایران تردید نمی کردند. هر کشوری حتی اگر هم واقعا ضعف داشته باشد آن را ابراز نمی کند. اظهاراتی هم که درباره ی قدرت نظامی ایران می شود چه درست باشد و چه غلط ( به نظر من تا حدودی درست است) بیشتر برای جلوگیری از جنگ است.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
داداش شما یکی دو سال از بحث عقبی !!
موضوع جنگ ایران و امریکا مختومه اعلام شده و امریکا با توافقی که با ایران کرد بزبون خودش اعتراف کرد از جنگ با ایران واهمه داره !!
الان موضوع ایران و عربستانه !!
جنگ افزارهای مدرن هم در دست اعراب مثل ایکس باکس وان ميمونه و کاربرد عملی نداره واسشون !
کافیه از پريز برق بکشی بیرون ، خاموش میشن !!
حمله سايبري ایران بتنهایی برای فلج کردن عربستان کافیه
حسن
France
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
شاهین جان با احترام.اما فکر کنم شتر در خواب بیند پنبه دانه.حکایت عرایض شما مثل اون بقالیه که ظرف روغنی داشت و تو تصوراتش میخواست با فروش اون روغن تاجر بین المللی بشه اما با عصا زد ظرف روغن و شکست........
احمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
باسلام آقابهروز بنده حقیر ازخدامیگویم شماازآمریکادم میزنیدآیه 122آل عمران می فرمایدخداوندشماراب حقیقت درجنگ بدریاری کردوغلبه بردشمن دادباآن ک شماازهمه جهت درمقابل دشمن ضعیف بودیدودرادامه آیه 123میفرمایدای رسول ب یادآرآن وقت ک ب مومنین گفتی آیاخداب شمامددنفرمودوب یاری شما3000فرشته نفرستاد؟ودرآیه بعدی میفرمایداگرشماصبرومقاومت پیشه کنید وپیوسته پرهیزکارباشیدچون کافران شتابان وخشمگین آیندخداوند5000هزارفرشته ب کمک شماخواهدفرستاد. پس بااین حساب بولوف نیست مگرآنکه ب وعده خداشک کنیم ک دراین صورت آن نشان ضعف ایمان ؟.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
سلام ب همه بااحمدموافقم حرف حساب جواب نداره
اكبر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
احساس انسان به آدم دروغ نميگه . الان همه حتي بچه كوچيكا ميدونن كه ما تو دوره آخرزمان هستيم . طبق احساسي كه مطمئنا تو وجود همتون هست و جواب خيلي از سوالاتونو ميده بايد احساس كرده باشيد جهان به مرحله اي رسيده كه جنگ شروع شده و كشورهايي هم كه هنوز درگير نشدن به زودي درگير ميشن و همين الان خيلي از جاهاي دنيا اين اتفاق افتاده و ما هم بايد آماده باشيم . چون ديگه وقوع جنگ اجتناب ناپذيره . راه ديگه اي هم نيست . قضيه پهپاد آر كيو نشان داد كه ايران پدافندش در حدي پيشرفت داشته كه هواگردهاي پيشرفته رادارگريز رو به زير بكشه . روسيه هم مثل يه سگ ميمونه كه بايد تربيتش كنيم كه به دشمنامون حمله كنه و پاچه خودمونو نگيره . همين كه دشمني نكنه براي ما كافيه . لازم نيست ازمون حمايت كنه .
محمد یوسف
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
عربستان عددی نیست حتی سرباز به اندازه کافی نداره در ضمن مفت خوردن و خوابیدن. اگر جرات دارن کوچکترین غلطی بکنن فقط سردار سلیمانی براشون بسه !
رهبری هم که اعلام کرد جواب خشن و دندان شکن میدیم انشاالله
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
اسراییل درکمتراز یک هفته تمام عربها را ذلیل کرد.
امیر حسینّ
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
عزیزان من در مناطق جنگ زده بودم خدا نکند اصلا جنگی شکل بگیرد آنهم بین مسلمانان با توطئه کفار و یهود .
تبعات روانی آن زیاد است مگر عزیزانمان را در برنامه خندوانه ندیدید. این تازه گوشه ای از هزاران قربانی جنگ با اعراب و غرب بود.
میناگلرو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
ببینین میترسم نظرم رونذارن فقط خودمو خسته کنم ایشالله که بزارید ببینین دوستان من متاسفانه ایران درشرایطی نیست که مستقیم واردجنگ بشه چون اولا شرایط منطقه ای به نفع ایران نیست الان کشورهای پرقدرت منطقه مثل ترکیه عربستان وپاکستان تو یه جبهه وعلیه ایران موضع گرفتن دوم نیروی هوایی عربستان فوق العاده قویتر وبروزتر از ایرانه الکی خودتونو گول نزنین اگه ایران توجنگ باعراق باتمام دنیامیجنگید پس سلاح ازکجامیاوردپس کشورهایی هم کنار ایران بودن از اونطرف ایران چون فاقد مرز زمینی هستش مثل دوره جنگ باعراق نیست که بسیجی هاجنگ رو پیش ببرن واین جنگ یه جنگ کاملاتکنولوژیکیه ار اونطرف همین یمن وفلسطین مگه عرب نیستن خوب بماچه که ازیک مشت عرب حمایت کنیمو منابعی رو که باید صرف ابادانی کشور کنیم باید توجنگ یه مشت عرب باعرب دیگه ازبین ببریم زمانیکه مازیر موشک بودیم عراق برادر خونی همین یمنیها بودیاسر عرفات نماینده فلسطینیها اول جنگ گفت ایران دوست عراق برادر وعلنا از عراق پشتیبانی میکردن اقای پوتین دوست شفیق ما به همه قطعنامه های ایران ستیز رای مثبت داد بی وجدان برای پاچه خواری غربیها حداقل ممتنع هم نداد
ناشناس
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
صحیح...خدانکنه جنگ شه...این ابرو برداشته ها وارایش کرده ها میخوان برن جنگ؟
مهدی
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
خانوم شما مث اینکه فکر میکنین جنگ مثل دعوا با جاریتونه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
دوستان من الکی بهم نپرید
سیاست پدر مادر نداره
جنگ دو ابر قدرت آمریکا و روسیه کشیده به هم پیمانانشون
ایران یار روسیه
عربستان یار آمریکا
گربه برای رضای خدا موش نمیگیره
ایران و عربستانم بازیچه دو تا کشور ابرقدرتن....الکی بجون هم دارن میفتن.... والسلام
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
سلام خلاصه میگم من ازاولیای خدا رودرهمدان میشناسم که دوست حاج اقاالطافی ومرحوم شیخ رجبعلی خیاط بوده باهاش صحبت کردم راجع به این موضوع وگفت جنگ رخ میده واراده خدا برپیروزی ایران ونابودی اسرائیل وآزادی مکه است
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
خدا شفات بده برادر !!! چي میزنی اینهمه توهم زاست ؟؟؟
مهدی
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
نابودی اسراییل سال 2036 تو قران پیشبینی شده
SOHEIL66
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴
طبق احادیث و روایات موثق فرج آقا از زمانیست که اختلاف بین پادشاهان سعودی منجر به مرگ پادشاه عربستان میشود پس نتیجتاجنگ مستقیم عربستان وایران شکل نمیگیرد! الله اکبر
فری 2
United States of America
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
در هر صورت ما هشیاریم تا به فرمان رهبر عزیزمون تا آخرین قطره ی خون جنگ کنیم...
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد / ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
محسن امیری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
آل سعود اگه اهل جنگ بود که پاچه خواری آمریکا رو نمیکرد.
درحدی نیستن که برا جنگ با هاشون سردار سلیمانی وارد جنگ بشه همون سربازای معمولی و بچه های کوچه خیابون مادرشونو به عزاشون مینشونه
سردار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
به نام خدا
هم وطنان عزیزم
از هیچ کشوری ترس نداشته باشید
و در کمال ارامش سعی کنید به مردم عزیزمون خدمت کنید
در رابطه با گزینه نظامی هم باید خدمتتون عرض کنم که
عربستان عراق داعش ترکیه و حتی کشور های اروپایی در مقابله ما عددی نیستند
اما سه کشور امریکا چین و روسیه که هم قدرت ایران هستند هم د مقابلمان قطعا با شکست رو به رو خواهند شد چراکه تسلیحات ما تنها نظامی نیستند ما شیعیانی که از نسل کوروش هستیم باتبر هم حاظریم در مقابل متجاوزین به ایستیم
ما ایرانی ها رو ایرانی بودنمون تعصب و رو نوامیسمون غیرت داریم هرگز ساکت نمی شینیم
یک خلبان جنگنده سعودی امریکایی و حتی روسی برای پول می جنگد
پس وقتی ببیند جانش در خطر است فوری عقب نشینی میکند
اما یک خلبان جنگنده ایرانی برای خاک میهنش میجنگد
و هیچ گاه دست از دفاع بر نخواهد داشت
مثال فوق برای تمام نیرو های مسلح صادق است
در نتیجه ملتی با تقوای ما با ایمان ما هیچ گاه شکست نخواهد خورد چه با شمشیر بر روی اسب و چه با موشک هسته ای بر روی بهترین جنگنده
خدا قوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مسولین و ملت هوشیارانه با عربستان بجنگند نه لفظی
مرگ بر عربستان سعودی
سعيدازيكان اذربايجان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
توجه .توجه برادران نظرتون محترم اكرنقشه ايرانونكاه كنيدشبيه به كربه است كه اذربايجان سركربه است وهميشه يك كربه باسرش ميجنكد بس تاايران اذربايجانوداره راحت باشه اذريهابمب اتم هستن من اين حرفمو بارسال توسامرا اثبات كردم جندتاازبرادران تهرانيمون شاهد بودن عراب انزمان نمىتونستن ازبس بابك بربيان تااينكه باسياست كاري، بابك روباسربازان خودش كشتندوازهمه شماهاخواهش ميكنم يكدل ومتحدبشيدوبانظريههاى شخصى همديكرونرنجونيدودراخرعرايضم حضرت على به تنهاى يك لشكربود ماهم شيعه همان بزركوارهستيم.
ناشناس
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
چی میگی؟
ناشناس
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
خدا شفات بده
ناشناس
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷
بابک دیگه کیه؟
یکی اینارو بی زحمت ترجمه کنه
ناشناس
United States of America
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
باید بدونید که جنگ با عربستان یعنی جنگ با آمریکا و,پاکستان و افغانستان و بقیه کشور های مسلمان
تنها حامیان ایران روسیه خائن و سوریه فلک زده هستندحالا خودتون قضاوت,کنید
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷
از کی تاحالا امریکا جزو کشورهای مسلمان بحساب میاد اخوی ؟!!!!! ولی روسیه خاين و سوریه فلک زده رو خوب اومدي
ناشناس
United States of America
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
ایران و عربستان چند سالی هست که وارد ی جنگ پنهان و آشکار شده اند .عربستان با رفتارهای خصمانه نسبت به ایران و بد رفتاری با شیعیان در کشورهای دیگه وارد یک جنگ نیابتی از طرف اسراییل و امریکا با ایران شده البته تفکرات وهابی رهبران مذهبی عربستان نسبت به شیعیان تاثیرات بسیاری در ضدیت با ایرانیها که قویترین کشور شیعه هستن داشته .ما الان وارد یک جنگ مذهبی شده ایم البته جنگی که از طرف وهابیت و سلفیها شروع شده ولی شیعیان با آن مدارا میکنن و حاضر نیستن وارد جنگ و خونریزی شوند .در سالهای اخیر مسولان ایرانی همیشه ندای وحدت بین کشورهای اسلامی رو زده اند ولی متاسفانه طرف مقابل حاضر به صلح و دوستی با شیعیان نیستن و اصلا آنها رو‌قبول ندارن .به نظر من ایرانیها و شیعیان هم صبری دارن و اگه یک زمانی جنگی بین این دو کشور اتفاق بیافته مطمعنا در مقابل قدرت ایران نمی توانند باایستن .و شکست سختی خواهند خورد چون اعتقادات شیعه بزرگترین خطر نسبت به وهابیت خواهد بود و شیعه انها رو‌قاتلان امام حسین میدانند و آنها رو بازماندگان بنی امیه و بنی سفیان میدانند و انتقام خون حسین رو از بنی امیه های زمان خواهند گرفت
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
دولت خودمون باهامون رو راست نیست و هوامونو نداره چطور توقع داره هرچی بگه ما باید بگیم چشم.
طرف تو مجلس ماهی. حداقل 20 میلیون حقوق داره اونوقت میگه ما با امریکا توافق نمیکنیم ما در مقابل تحریما وایمیستیم.بابا تو شکمت سیره فکر کارگرایی باش ک ماهی 700 تومن حقوق دارن و کلی خرج و مخارج و گرونی ها رو بروشونه.
sina
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
دوست عزیز با تصویب برجام دیر یا زود هم تحریم ها بر می گرده و هم جنگ میشه فقط یه یه مورد فکر نکن
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
چه روس ها در تاریخ ما را دور زدن یا نزدن کاری ندارم اما در حال حاضر جبهه ایران و روسیه یکی هست منافع هر دو کشور یکی هست ودشمنانشان یکی,روس عاشق ایران نیست یا ایران عاشق روس نیست فقط منافع شان یکی ودشمنانشان یکی هست,ایران هیچ وقت به یک کشور حتی دشمنش حمله نمیکنه اما اگر کشوری به اون حمله کنه صد در صد جوابشو میده,اگر یک کشور تهدید به جنگ کنه اگر سکوت کنی یعنی ترسیدی واین دلیل خوبیه که جنگ رو شروع کنند,ولی اگر ایران هم آن ها راتهدید کنه احتمال پیش آمدن جنگ کم میشود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
نه دوستان هیچ وقت به طور کامل منافع ما و روس ها یکی نیست و هیچ وقت نمیشه به روس ها اطمینان کرد . روس ها قبل از انقلاب دشمن خونی ما بودند و همین طور بعد از انقلاب هم ایران برای اون ها یک وسیله ای بود برای معامله با امریکا و کشور های غربی که اکثرا هم ایران رو میفروخت و به تعهدات خودش نسبت به قرارداد هایی که با ایران داشت عمل نکرد و تمام این قرار داد ها برای این بود که امتیازاتی رو از امریکا بگیرد و نمیشه از این گذشت که اعراب و روس ها و ترک ها بعد از انقلاب سنگ اندازی های زیادی در رابطه ایران و امریکا داشتند تا از این اوضاع بیشترین استفاده اقتصادی و سیاسی رو داشته باشن در کل روس ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند
وطن
Germany
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
جنگ :)
واژه اشناست
دودش چشم مردم
افتخارش مقامان
سودش چابلوسان و فرصت طلباست
چه سرمایداریی ایجاد کرد جنگ عراق و چه مقامایی داد به مقامات الان
نواده کورش شاه پارسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۲
به اهورا مزدا سوگند یاد میکنم که احدی از شما روس پرستان انیرانی را یک دم اسوده نگزارم
ایا دیگر خدای را بالای سرتان نمیبینید؟
حق دارید,مال ناحق بدین گونه ثمر دارد,
یک دم به فردای شروع هر جنگی بیاندیشید
دنیای واقعی بازی xbox نیست,خون,تجاوز به زنانتان,
غارت,و....اندکی به سوییس نگاه کنید ۵۰۰ ساله دم از جنگ نزده است الان چه و ضعی دارد
احمق های نابالغ,یادتون رفته روسیه جونتون خاک همچون زر سرزمینهای شمالیمان را اشغال ۱۰۰ ساله دارد؟
جنگ میخواید؟میخواهید این بار هم خر بشید که اگه دیروز باکو و عشق اباد رفتن حالا اصفهون و گرمون و هرمزگونتونم بره زیر چتر برادر بزرگتر رفیق شوروی جون نه؟
خدا شفاتون بده یه مشت خود باخته فراموش شده اید
ايراني
United States of America
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
كساني كه از جنگ خوششون مياد طعم جنگ رونچشيدن وتاحالا هم جنگ روازنزديك نديدن فكر ميكنن بازي كالاف ديوتيه يا بتل فيلده. ماخوزستانيها جنگ واقعي رو ديديم وتاالانه اثراتش هست بعد ازسالها خوزستان آبادنشده جاي تركشها رو ديوارهاي خرمشهر وآبادان هستش هنوز بيخانمان شدن همشهريها از خاطره هامون نرفته ميدونيد به مرزنشينها چقدر تجاوزشد چقدر آدم بيگناه كشته شدن. آب نبود برق قطع ميشد اونم توگرماي شديد هرروز آرزوي مردن ميكرديم همه ازخونهاشون فراري بودن جوانيمون حدر رفت 8 سال بدبختي كشيديم بعد دم از جنگ ميزنيد كسي كه جنگ روازنزديك ديده يعني جنگ واقعي هيچوقت حرف جنگ رو نميزنه ثانيا دولت مردان ما تجربه اينو دارن ولازم نميدونن الكي وارد جنگ بشن باصلح ميشه همه چي رو حل كرد كه خدا رو شكر همينطور هم داره پيش ميره كساني مثل آقاي روحاني وآقاي ظريف بااجازه رهبر عزيز ومردم روشن فكر كارشون رو به پيشرفته
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
دریغ است ایران که ویران شود.بهردلیل اگرکسی نگاه چپ به ایرا کند بافرمان رهبرتااخرایستاده ایم
سیا
Thailand
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
باید جنگ بین ایران و عربستان بشه .
فقط یه مشت جوون ایرانی ترسو تو ایران موندن قیرت تون کو ؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
نیروی نظامی ایران بسیار قدرتمند تر از عربستان هستش . عربستان نمی تونه در برابر نیروی نظامی ایران حتی 24 ساعت مقاومت کنه اما اینو هم باید در نظر گرفت که 100 میلیون شیعه در برابر 1 میلیارد سنی خواهد شد . و تمام گروه های جنگجوی سنی به طرف ایران سرازیر میشن
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
فقط اینو بدونید که برای ایران نه عربستان عددیه و نه امریکا

ایرن در حال حاضر حدود 150 تا 200 میلیارد دلار پول ذخیره ای داره-پس نگران موارد مالی در جنگ های احتمالی اینده نباشید

امریکا رو مرگه ودیگه عدد خاصی نیست

تا سال 2035 چین میشه ابر قدرت و اونم مثل امریکا شروع میکنه به انجام بازی با کشور های ضعیف تر-پس ما باید نگران چینی ها هم باشیم

ایرانی جماعت یعنی سلحشور

در مورد قدرت نظامی اینو بدونید که ایران سامانه هایی رو که ما الان دیدیم و فکر می کنیم خیلی ایران پیشرفت کرده در عرصه نظامی باید اینو عرض کنم که تمام ادوات نظامی ایران مربوط به ده سال پیش هستش-چون تمام کشور ها ده سال پس از ساخت سلاحی اونو رو می کنند-پس فکر کنید چه توانایی هایی رو پنهان کرده و چه توانایی ها رو تازه ساخته-بنابر ایران ایران مشکل نظامی در منطقه ندارد و نخواهد داشت

در ضمن جنگ ایران با هر کشوری به نفع ایران است

چون با پیروزی اسلام و ایران هم تبلیغی میشه برای قوم اسلامی و هم اسم و رسمی به توان کشور می بخشد.

و من ینصر الله و من ینصر
سینا
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
دوست عزیز چرا شما با جنگ و خورنریزی و ازبین رفتن هزارن جوان دیگر برای اسلام تبلیغ کنی
بخدا ازطریق مزاکرات و روحیه ی صلح پذیری هم میشه برای اسلام تبلیغ کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
مرگ بر آل سعود
LRN
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
عربستان باید نابود شود.
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
چی میگین شماها ؟ روسیه مگه احمقه بخواد از پشت خنجر برنه..بابا کجای کارین شماها همه بچه دبیرستانی هستین نه؟ ایران.روسیه چین و کره شمالی پشته هم هستن هیچ کس هم هیچ غلطی ننی تونه با ایران بکنه..بچه شدین؟اصلا نیازی به این بحث ها نیست الکی نظر ندین لطفا ...اینا همه دودش از انگلیسی ها بلند میشه بابا این و بدونین امریکا به مترسکه.این انگلیسی ها با پنبه سر میبرن ..نقشه فقط و فقط زیر سر انگلیسه چشمش رو نفته خاورمیانست ...همین و بس
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
شما احتمالا اسمتون دایی جان ناپليون نیست ؟؟
فرزاد
Germany
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
روسیه از امریکا نامردتره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۱
بوی جنگ جهانی میاد . سال 1945 اگه اشتباه نکنم آلمان بخاطر آلمانی تبارهایی که تو لهستان به بردگی کشیده شده بودن و داشتن قتل عام شون میکردن وارد جنگ با لهستان شد ... تاریخ داره دوباره تکرار میشه ... ایران بعنوان رهبر و پرچم دار شیعیان جهان برای دفاع و حمایت از اونها وارد جنگ میشه ولی آغازگر جنگ نیست . بدنبال ایران صددرصد کره شمالی علیه کره جنوبی و پایگاه های امریکا که تو تیررسش هست . ایران و حزب الله و سوریه و عراق به ترکیه و اسراییل و آل یهود حمله میکنن . روسیه و چین و ناتو منتظر میمونن تا ببینن جنگ به کجا کشیده میشه و اینبار وقتی وارد جنگ میشن که سفره در حال جمع شدن باشه
ناشناس
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷
خدا همرو شفا بده
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
به نظر من ایران باید با برنامه های مختلف وجدید به صورت غیر مستقیم به آل سعود و دارو دستش فشار بیشتری بیاره و اونا رو خوار کنه ما دوتا مثل سردار سلیمانی داشته باشیم عربستان وکشورهای دور ورش که به اندازه یک پونز روی نقشه اند کافیه مرگ بر آل سعود در ضمن گفتنه که شاه عربستان گفته ایرانیها از اجداد من گه خاندان پیامبره پیروی میکنن خواستم بگم شما که فرزند نامشروع هند جگر خوار هستین چه ربطی دارین به خاندان پیامبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
ماعربستان رازیر پامیگذاریم
امیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
دلو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
این حرفا چیه من بچه اهوازمو عربم بخدا ایران اراده بکنه ............
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ...

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
شاهین
Germany
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
منارزوی جنگ نمیکنم و نمی خوام ک جنگ بشه ولی اگر این اتفاق اوفتاد خودم شخصا میرم و پای حرف ام هم هستم تا این عرب های کثافت هارو از روی زمین محو کنیم یاشاسین ایران
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
باید با عربستان بجنگیم
همون ناشناس بهتره
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
سلام خدمت همه
یه چیزمیگم شاید بهتون بر بخوره اما واقعیت داره
الان تمام پایگاه های هوای و پدافنده ایران دست روس هاست چه بخوایم چه نخوایم ما بدون چین و روسیه نمیتونیم از خودمون دفاع کنیم اگه توجه به جمعیت کنید میبینیت بیشتر جمعیت پیرن از کار افتاده پس امیدی ندارن و بقیه هم که جون و امیدی به زندگی ندارن باقی جمعیت هم که بچه وتوانایی جنگ رو ندارن پس هنوز باید به روس و چین اعتماد کرد
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
روسیه فقط دنبال منافع خودشه
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
فکر می کنید به کشف بزرگی نائل شده اید که روسیه دنبال منافع خودش است؟یا اینکه تنها روسیه اینطور است و مثلا آمریکا به فکر کشورهای دیگر است؟ خب معلوم است که همه ی ابرقدرت ها دنبال منافع خودشان هستند؟ همه شان هم مثل هم هستند. اما اگر شما فکر می کنید این بد است و آن یکی خوب از نظر عقلی مشکل دارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
ما دنبال جنگ نیستیم هشت سال برامون بست بود هرکی دنبال جنگ وشهادت بره سوریه وعراق
فربد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
آقایون هیچ نترسیده فعلا منفعت روسیه در ایران پس خیانت نمیکنه ما منفعت میبریم تازه آمریکا هم اینقدر خنگ نیست که بابته یه مقدار نفت کلی هزینه کنه
علی
United States of America
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
دین اسلام. صاحب خدا. مسلمان پاسدار اسلامه و گوش به فرمان امام.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
با سلام ،اول که مرگ بر آل سعود ،دوم به نظر من آل سعود در آستانه فروپاشی هست و این پادشاهان جاهل و بی تجربه و بی ظرفیت آل سعود خودشون دارن خودشون رو میندازن تو چاه وبه نظر من ما نباید مثل اونا بی ظرفیت باشیم و باید با هوشیاری عمل کنیم و خودمونو درگیر پادشاهان جاهل بی ارزشی که در حال فروپاشی هست نکنیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
اخ جون جنگ بشه ما هم میریم پناهنده میشیم تو اروپا
مانا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
ماشاااااااالااااااا چقدر سیاستمدار داریییییم.
خب دنیا هم از همین چیزا میترسه دیگهههه
هر ایرانی خودش یه ارتش واس خودشه با یه دنیا فکر و استراتژی
آفرین مردای گل ایرانی،خوشحالیم که هستین،حالا با هر عقیده ای که دارین
یکی از همه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰
من نمیگم کی درست میگه کی غلط.من فقط میدونم که چه جنگ بشه چه جنگ نشه پول من و شماها تو این درگیریها خرج میشه همون پول نفت من وشما یی که از صبح تا شب همدیگه رو تیکه پاره میکنیم تا شکم زن بچه مون رو سیر کنیم.فسطینی ها و لبنانی ها کم بودن یمنیها و سوری ها و عزاقیها هم اضافه شدن.من باید زن و بچم رو بذارم تو ماشینی که هیچ امنیتی نداره اونوقت با پول نفت من تو کشورهای دیگه جنگ بشه.حالا واسه من چه فرقی میکنه که با پولم دفاع میشه یا تهاجم میشه؟برادرم خواهرم من منظورم بی خیالی نیست ولی من میگم ایینهمه کشور تو دنیا هست که هم قوی هستن هم مردمش تو رفاه زندگی میکنن!ادمین مرد باش و نظرم رو کات نکن
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
جنگ ایران و عربستان به احتمال زیاد جنگ جهانی سوم را ایجاد میکند
qunash
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
انقد از جنك كفتين بس نبود عزيز ايران جه ببره جه ببازه اين جنك برما حكم فقرو بدبختي نداره جنك و ولش به اقتصاد بالا بيشرفت فك كن نابود كردن اسونه ولي اباد كردن سخته بجايه جنك مسولان بايد فكري به شغل ما بدبختا بكنن مثل اروباييا جنك كردن سخت نيست اباد كردن كشور شغل مردمان يا بيشرفت سخته
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
سلام بر همگی *همه با هم یکصدا : مرگ بر ال سعود ***** مرگ بر وهابیها .مرگ بر دشمنان ایران ***** خوشت اومد ؟؟؟؟؟پس هی تکرار کن **** .
حمید ضامن راز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
سلام دوستان به نظر من ال سقوط باید از بین بره تا داعش و القاعده وطالبان هم از بین برند ال سقوط لکه ننگی بر لباس اسلام هستند که باید پاک شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
و اگر خداوند بعضی از مردم را به (وسیله ی) بعضی دیگر دفع نمی کرد، بی گمان دیرها(ی راهبان) و کلیساها(ی مسیحیان) و کنشتها(ی یهودیان) و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می شود؛ ویران می گردید، و مسلماً خداوند یاری می کند کسی که (دین) او را یاری دهد، بی گمان خداوند قوی پیروزمند است. اینم پیام الله امپراطورجهان در سوره حج آیه40
یونس
Netherlands
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
اگه روسیه بیل زن بوداول باغچه خودشوبیل میزدکه ازهم نپاشه توهشت سال جنگ کجابودندکه الان دارنددرموردجنگ ایران وعربستان نظرمیدندشدیم بازیچه دست یک مشت کمینست که دارندتحریک میکنندبه جنگ بایک کشوردیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
آقای احمدی نجات گفت در دنیا فقط دو تا قدرت هست که حرفی برای گفتن دارند یکی ایران و بعد آمریکا بقیه عددی نیستند .............
ناشناس
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
مرسی، خنده دار بود........
سربازرهبر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
اگررهبرفرمان دهد یک استان ازایران ال سقوط رابه سکوت میکشاند تمام
به هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
همه ایرانی ها یکدفعه با همدیگر وارد عربستان میشویم و همه حاجی می شویم انشاءالله
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کل ارتش اعراب تو جنگ با اسراییل با اونهمه تجهیزات و حمایت شوروی چیکار کردن که حالا عربستان بخاد با ایران کنه غیر از اینه که از ترس نیرو های خودی رو بمباران کردن؟ تو جنگ ایران و عراق چیکار کردن؟ اگه تونستن وارد ایران بشن بخاطر خیانت خودمون بود اگه ما بنی صدر نداشته باشیم کسی نمیتونه به ما آسیب بزنه تو کل تاریخ اگه ایرانیا شکست خوردن بخاطر خیانت خودمون بوده نمونه دیگش بابک خرمدین یا جنگ قادسیه
شدت
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
وقتی کالین پاول میگه ایران ظرف چند ساعت میتواند عربستان را به قبل از عصر صنعتی برگرداند فکرشو بکن داستان چیه.من فقط اینو میدونم که به جنگ با عربستان اصلا نباید فکر کنیم و نظر بدیم.این نظر دادنها ابوهت ایران رو کم میکنه البته تو فضای سایبر.به قول دکتر حسن عباسی ما قراره ریشه ی آنجلو ساکسون رو خشک کنیم اینا که دیگه رقمی نیستن.ما سلیمانی و همدانی زاپاس زیاد داریم.همه ی ما سلیمانی.هستیم.نظر من در آخر اینه:جنگ ایران و عربستان یعنی تغییر نقشه ی جغرافیا به نفع ایران.وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
گفته اگر عربستان جنگ راه بیندازد شکست خواهد خورد؟ چرا چنین حرفی شما را ناراحت می کند؟ ظاهرا اگر می گفت عربستان با حمله به ایران این کشور را نابود خواهد کرد دوستان خوشحال می شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
چه کسی در ایران خواهان جنگ است؟ همه می گویند اگر آنها حمله کنند ما هم واکنش شدیدی نشان می دهیم. این به معنی جنگ طلبی است؟ یعنی اگر ابراز ضعف و حقارت کنیم و بگوییم وای نابودمان می کنند جنگ طلب نیستیم؟ مطمئن باشید در آنصورت احتمال جنگ بیشتر خواهد بود. یعنی هر چقدر آنها احساس کنند ایران ضعیف است و راحت برنده می شوند.
SMS
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
سلام ، هیچ کشوری دلش به حال ایران نمی سوزه ما خودمون باید حواسمون جمع باشه . با طناب پوسیده این و ان به چاه نرویم ، طبیعی است که هر کسی به دنیال منافع خودش است . جلوی ضرر را از هر جا بگیری بهره است .
عاقل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
نباید اجازه بدیم عربا وامریکاپروتر بشن،اگه اقا فرمان بده با خاک یکسانشون میکنیم.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
درسته
موسی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
بجای این حرفا یکی پیدا شه فکری به حال وضعیت خراب حقوق پرسنل ستمدیده پلیس ایران کنه.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
دوستان لطفا به روسیه توهین نکنید. از بعد انقلاب تنها کشوری که به ما کمک نظامی رسوند روسیه بود
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
باسلام
خواهشا غیرت ایرانی داشته باشیم،بعضی نمیدونم چرا همیشه بیگانه پرستندو.....حداقل یه ذره تعصب داشته باشیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
سلام ب ردوستان وبرادران عزیز به نظر من با اینپشتیبانی هایی که ایرانیان مسلمان با غیرت از ایران و انقلاب دارن نه عربستان بلکه هیچ کشوری جرات حمله به ایران رو نداره و اگر بخواد با ایران کشوری دربیافته مطمین در میافته
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
نیروهای مسلح ما با توان خود وتجهیزات مدرن که در اختیار دارن بی نیاز از روسیه هستند . امریکا و متحدانش هیچ غلطی نمیتوانند کنند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
فقط برین بخونین جنگنده F16امریکا جنگنده فوق پیشرفته سوخو روسیه رو راحت میزنه چه برسه به F35 که پیشرفته ترین جنگندهی امریکا تو دنیاس ضمنا امریکا تو دریاهم یعنی زیر دریا پایگاه موشکی هسته ای داره
عنایت
Afghanistan
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
جنگ ایران و عربستان یعنی اغاز جنگ شیعه وستی ونابودی تمام مسلمانان
دیوید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منا فقین اسلام مرگ بر اسراءیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
هیچ جنگی بین ایران و عربستان در نمیگیره کار عربستان تو همین یمن تمومه همتون هم دارین اینو خوب میبینید زیاد طول نمیکشه که مردم خود عربستان قیام میکنند عربستان الان مثل کسی که داره غرق میشه به هر چی میتونه چنگ میندازه مثلا میبینید که هی با کشتن ایرانی ها داره ایران رو تحریک میکنه که یه جنگ جهانی درست کنه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
این سنت الهی است که همیشه بین حق و ناحق جنگ و مخاصمه است حالا شما روزی را تصور کنید که نه ما بلکه عربستان به ما حمله کند داشتن دوست نا مطمین بهتر از نداشتن ان است روسیه در ان صورت می داند که ما دشمن دشمنش هستیم و بعد از ما سراغ روسیه می روند ما که نمی توانیم با همه دشمنی کنیم .
منصور
Afghanistan
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
ایران و عربستان جنگ کنه روسیه تهی کار با عربستان است بهش کمک میکنه و از پشت به ایران خنجر میزنه چقدرمیخوایند گول بخوریند تعجب نکنید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
هرچه که باشم اگر روزی جنگ بشه با اعراب به جنگ میرم
رضا رضایی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
گذشته تاریخی ایران و روسیه در زمان خودش و تحت حاکمیت حکام زمان خودش شکل گرفته، و رویدادهای تلخ گذشته از حاکمیت ناپخته زمان خودش حادث شده است. اما الان زمانه ایست که روسیه و ایران در شرایط واحدی احساس خطر دارند و مجبورند بدور از کدورت دیرینه در کنار هم باشند. ایران خودش میداند که توافق هسته ای امتیازی به ایران نخواهد داد اما میخواهد در دنیای دیپلماتیک بین اروپا و امریکا شکاف ایجاد کند و به اروپا بفهماند که منافع ملی و امنیت آنها بازیچه امریکا شده. ایران با این شکاف و به طمع انداختن منافع اقتصادی بین ایران و اروپا امید دارد که ورق این توافق را به نفع خود برگرداند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
سنی هستم فامیلام تمام امارات قطر هستن.امریکا بخاطر ایران داره میلارد سود میخوره از عربها
اگه جنگ بشه انشالاه ایران عربها را ناود میکنه
عربها ترسو هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
انها میخو استند مسلمانها را به جان هم بیندازن چنین کاری هم میکنن با ایجا د گروهای جاهل عصر جاهلیت بازهم از عربستان به پا شده تا نابودی سرزمینهای اسلامی به بهانه شیعه بودن معلومه که مسلمان نیستند چون هرکس به فکر مسلمانان نباشد مسلمان نیست بس مسلمان قلابی کافر هستن.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
اگر قدرت نظامی برتر هم باشیم جنگ خطر بالایی دارد و به اقتصاد ضرر های زیادی می زند.
بهتر است جنگ را راهکار آخر قرار داد چون موضوع قطعی روسیه و آمریکا و... معلوم نیست. به هرحال دفاع پسندیده است اما حمله به عربستان چهره ایران را در جهان خراب می کند.
فردین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱
اینکه دوستان همه حرفارا گفتن تکرارمکرارت نباشه.کلا اهداف و سیاست هاش در دنیا واققا عالیست بیست و بیست (.سیاست دفاعی )(خطوط ومیدان جنگ را به خارج مرزهاش کشونده و با عقلانیت و تومأنینه رفتار میکنه خیلی خوب و پسندیده هست و فقط یک ایراد اصلی میکشه گرفت به ملت خودش بایسته و شایسته رسیدگی نداره. حکومت مانند سر است و ملت مانند بدن اعضا و جوارح ..سری که به دستان خودش نرسه و بفکر رفاهش نباشه سر بی دست و پا خواهدبود
reza
United States of America
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹
بعد جنگ جهانی دوم سلاح های کشور منفعت طلب رو دستشون باد کرده میخوان اونا رو ازمایش کنن
الانم هی ایران و عربستان و داعش ..... رو میندازن جلو تا تسلیحات تو انبارشون رو به اینا بفروشن
امریکا و کشورایه اروپایی از اون ور سیخ میزنن روسیه هم از این ور
اخرشم مثل قبل که امریکا بمب اتم رو زد تو هیروشیما و ... میاد یه موشک جدید رو میزنه تو سر یه کشور بد بخت میگه همتون بشینید سر جاتون من از همه قویترم
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
اگر ایران وارد جنگ بشه برای ایرانیان خیلی سخت میشه اون عربی ها با پولشون میتونن پیشرفته ترین ابزار بخرن
امید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
برای پیروزی در جنگ سلاح پیشرفته شرط نیست میگی نه؟ شما یه الاغ رو تا خرخره بار اسلحه کن بزارش تو بیابون بعد دو روز جسدشو پیدا میکنی مث آل سعود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مهم توانایی ها و خودباوری هر نغر از مردم که نتیحه تقابل ما با هر کشوری و رغم میزنه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴
روسیه تنها کشوری بود که موقع تحریم پشت ایران ایستاد و قطعنامه های زیادی ضد ایران رو وتو کرد.ودر ضمن عربستان تو جنگ با یکی از مهره های ایران یعنی یمن کم آورده حالا چگونه میخواد با ایران بجنگه?. درود بر آقای پوتین که جلوی استکبار جهانی (آمریکا)ایستاده.
محمد ص ی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
درود برایران مرگ برآل سعودوهم پیمانانش.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
در جنگ باهرکشوری برنده میدان ما هستیم. مرگ بر ال سعود. درود بر رهبرم سید علی تاج سرم. خیلی دوس دارم اقا من یکی از فدایی تو باشم و سربازی در رکابت
مجاهد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
دوستان اين نكته رو در نظر داشته باشن اگر ايران با عربستان وارد جنگ شه و عربستان رو سر جاش بشونه تمام مشكلات منطقه حل ميشه ، تمام مشكلات اعم از داعش و ... زير سر عربستانه و اگر جنگ بشه با عربستان شايد فشار زيادي رو تحمل كنيم ولي مطمعنم كه نهايتا براي ما خوب ميشه چون عربستان رو از روي نقشه برميداريم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
با سلام
دوستان عزیز من اصلا موافق جنگ نیستم چون در هر صورت دودش تو چشم ما میره به چند دلیل اول اینکه اقایون پول دار قطعا از کشور خارج میشن به همراه سرمایه شون دوم اینکه سیاست مدارا و فرزندانشون و جد و آبادشون به هیچ عنوان وارد جنگ نمیشوند و فقط امثال من و شما باید تامین کننده نیروی انسانی این جنگ باشیم
سوم اینکه در حال حاضر در کشور خیلی از جوون های تحصیل کرده بدون پارتی بیکارن و بی پول حالا شما بعد از جنگ رو در نظر بگیرید
فقط گرسنگی و حرج و مرج و بی سامانی حالا چه ایران پیروز شود و چه خدایی نکرده شکست بخورد
ولی اگر جنگ شود من هم جزو کسانی هستم که دفاع خواهم کرد اما کسانی که در این دولت دارای قدرت هستند دست کشیده و خود را کنار می کشند و اینجاست که دزدی و کلاه برداری همین مدیرانی که دم از نظام جمهوری اسلامی و خدا و پیغمبر می زنند شروع می شود .خلاصه کلام در هر صورت وضعیت ما همین است که همین است در صورت شکست یک سری به پست و مقام و در صورت پیروزی هم یک سری به مقام و منزلت می رسند ما فقط نردبانی می شویم برای بالا رفتن یک سری ...... از مدیریت سایت عاجزانه تقاضا دارم این مطلب را بدون سانسور در اینجا قرار بده
سید یاسر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
عزیران . اینها یک اضهار نظر فلان نظامی در فلان جا هست .کدوم جنگ .مسیولین ایران ثابت کردند که در بحرانها مثل اردوغان و محمدبن سلمان و ... احساسی عمل نکرده بلکه عاقلانه و بر اساس منافع و مصالح درازمدت عمل میکنند . ایران اگه اقتصادش داغونه ولی سیاست و دیپلماسی اش حرف اول منطقه رو میزنه .
مهدی
United States of America
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
اول خدا کنه که جنگ نشه چون از همه نظر خسارت بدی میبینیم اگه هم جنگ بشه ما ايرانيا نشون دادیم که بی غیرت نيستيم میریم با تمام قوا جلوشون میجنگیم.
کوردستان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
روسیه امریکا انگلیس آل سعود
هیچ کس دلسوز ما نیست
جنگ فقط خونمه و خراب میکنه
لعنت بر همشون که ولمون نمیکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
.غصه نخورده ما شیعه مرتضی علی هستیم خودش کمک میکند عربستان هیچ وقت جرات جنگ با ایران ندارد
ارش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۵
روسیه هم مرز ایرانه . از این بابت هیچ وقت ایران رو وارد جنگ نمیکنه . ایران از نظر موقعیت استراتژی در مکان جغرافیایی خاصی قرار داره که روسیه هیچ وقت این خطر رو نمی کنه که ایران رو به سمت جنگ ببره . اگر هم تا حالا جنگی نشده و توافق صورت گرفته دلیلش فقظ ترس از قدرت نظامی نیست بلکه ترس روسیه است از خطر جنگ در ایران و به دست اومدن پایگاه اصلی خاورمیانه در هم مرزی روسیه از طرف دشمنان روسیه. روسیه و ایران به پشتوانه هم در کشورهای دیگه با دشمنانشون به شکل غیر مستقیم در حال جنگند. هیچ کشوری هم تا حالا برادر یک کشور نبوده و سر وعدش نایستاده . حتی ایران . چه برسه به روسیه . هر کشور دنبال منافع خودشه. و تا این جا منافع روسیه و ایران گره خورده به هم. و اگر با امریکا هم ، هم منافع باشند فردا با هم هم پیمان میشند. فقط مسئله اینه که آمریکا و ... سالیانه با دوگانگی و دشمنی انداختن در میان کشورهای خاورمیانه مثل ایران عربستان و ترکیه دارند منفعت میبرند و هیچ وقت هم نمیزارند قدرت به یک سمت بره و همیشه توازن قدرت رو در بین چند کشور خاورمیانه حفظ می کنند . فکر کن اگر خاورمیانه مثل اروپا با هم متحد بودند بازیگر نفت و اقتصاد میشدند و اروپا و امریکا ضعیف و ضعیف تر میشد . زمانه هم مثل قدیم نیست . جنگ بین دو کشور برابر هست با پایان هر دو کشور و استسمار توسط کشورها . درست مثل سوریه و عراق که شده میزبان جنگ ده ها کشور با هم. امیدوارم درست تحلیل کرده باشم.
منوچهر
United States of America
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
روسیه نامرد هست ,درسته اما منافع ایجاب میکنه ازش استفاده کنیم،دشمن تراشی نکنیم,اما بوقتش دهن هرکس که به کشورت چپ نگاه کرد,,,,,,,
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
چرابعضی ها اینقدرازجنگ میترسندآخه بسلامتی همه جنگجویان 8 سالدفاع مقدس که هنوزیارزمنده اندیاجانبازوایثارگر،ماتجربه جنگ 8 سال باتمام دنیا رادر کارنامه انقلابمان داریم کسانیکه جبهه رفتند دیدندچه معجزه هایی درشبهای عملیاتها بچه های رزمنده از خودنشان میدادنداگرتفحص وتحقیق کنیدچون من خودم انشب در خطوط مقدم بودم ومشاهده نمودم شب عملیات والفجر8 درمنطقه فاوعراق که بچه ها باآنهمه موانع وتجهیزات دشمن بعثی چطوراز اروندرودگذشتندو خط راشکستند ،به خداهیچ کس باورش نمیشد ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶
مادرجنگ باعربستان مانندشیرباروباست ،ارتش عربستان را قیاس با ارتش وسپاه ایران آنهم باتجربه سی ساله وبرگ برنده در8 سال دفاع مقدس میدانید
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
بچه میخوام بدونم این حرفی که اردوغان به رئیس جمهورمون گفت درسته یا نه
اینکه در حمله عراق به ایران تنها کشوری که مخالف و ندادن تجهیزات نظامی اعم از موشک و غیره به عراق بود فقط ترکیه بود
و روسیه نیز کم نقشی نداشت از آمریکا زیرا روسیه نیز به عراق زیاد مهمات میفروخت

کسی اطلاعی داره بیان کنه
تا مردممون بشتر با روسیه آشنا بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
عرب ملخ خور
ماکان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
سلام
دوستان هموطنان ...
اونایی که نمیفهمید یا خودتون رو به نفهمی میزنید ...
روسیه قابل اعتماد نیست ...

اما این ایران نیست که میخواد با اعراب بجنگه ...
این اعراب هستن که میخوان با ایرانی ها بجنگن ...
شعور که ندارند هیچ تغییری هم نکردن از زمان جاهلیتشون ...
اگه عرب به مرزهای ایران تجاوز کگنه ما نیاز به سلاح و تجهیزات داریم که روسیه برامون فراهم کرده(تاکید میکنم اعتماد به روسیه اشتباه بزگیه)
پس فعلا بحث بر سر این نیست روسیه داره چطور تحلیل میکنه و چه نظری میده ..
اینو بدونین وقتی عربا بدونن نمیتونن با تجهیزاتی که داریم به مرزهامون تجاوز کنن این یعنی یک کار بزرگ ...
اما دیر یا زود جنگ علیه ایران چه با تجهیزات و چه بدون سلاح محقق میشه ...
انشاالله که جوونای ایرانی با غیرت باشیم
یاعلی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
حکام و شاهزاده های عربستان تعلقی و تعصبی به کشورشان و حتی اسلام ندارند بنابراین درگیر شدن ایران با چنین کشوری که یک طعمه محسوب میشود میتواند به ایران و اسلام ضربه جبران ناپذیری وارد کند. در جنگ تحمیلی آینده این کشور در معرض حمله اتمی قرار دارد . فقط باید با درایت از درگیری اجنتاب کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
خدا عربستان رو نابود کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲
درود بر ایران
هاشم میانالی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
یک کلام ختم کلام .ما باید با عربستان وارد جنگ شویم .و یک بار برای همیشه این عرب هارو از تاریخ حذف کنیم .افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
چی هی جنگ جنگ میکنید اون موقع که جنگ شد جوونها با گوشی موبایل بازی نمیکردن الان با اون موقع یکی نکنید عواقب جنگ و دیدم خدا نکنه باید تعامل بشه نه جنگ و خون ریزی مثل ما بجنگیم تاج روی سر بچه هامون میزارن نه خیر یه بدبختی بیخانمانی بیچارگی برای مرز نشینهای کشورمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
باید نوشته پرچم عربستان رو اینطوری تغییر دهی
این عبارت شود
( لا اله الا الله محمد رسول الله و علی ولی الله )
Mostafa
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
عربستان مثل یک کبک سرش رو توی برف کرده و از تحولات منطقه هیچ گونه آگاهی نداره و فقط دلبسته ی اون امکانات نظامی ایی شده که از آمریکا گرفته شده.
این رویکرد عربستان تنها باعث وخیم تر شدن اوضاع منطقه خواهد شد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
فقط این بگم طراح بمب افکن فوق پیشرفته امریکایی ی ایرانه دوما الان به قول دوستان جنگ مثل قدیما نیست پس اینو بدونید فقط یه گروه سایبری ایرانی ترکیه رو 24 ساعت خاموش کرد چه برسه ارتش سایبری ایران که اگه بخواد عربستان رو جوری از نظر همین وسایل ارتباطی فلج میکنه تا شاه عربستان برای ارسال دستور پیک با شتر و اسب بفرسته
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۳
اینو قبول دارم ، عربا تجهیزات تكنولوژيك زیادی دارن ولی هوش استفاده بهيته از اونا رو ندارن
بنظرم ايرانيا بخاطر هوش بالاتر ، ميتونن از تجهیزات ضعیفتر استفاده بهینه ار بکنن
مهدی
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
ارتش سایبری ایران در از روسیه و چین یکم عقب تره ولی خیلی زود داره پیشرفت میکنه و تا حالا زخمای زیادی بع امریکا زده
فرزند کوروش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
اقا اینجوری نگید بخدا هنوز جوونای باغیرت و باشرف زیادن من خودم 17سالمه جنگ که بشه میرم چون وطنم برام مهمه.دوستایی هم دارم ابرو برمیدارن و هرکوفتی ولی واقعا دلشون پاکه و دیدم که یوقت حرف از جنگ زده شده میگن که ما میریم حالا چه راست چه دروغ ولی همین نشون دهنده غیرته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
آقا، یکی نقشه جدید خاورمیانه را برای ماهم بیاره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
اگر عربستان بخواهد شکر زیادی بخور به مدد مولا امیرالمومنین از روی زمین محوش می کنیم
تحلیلگر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
قدرت به سینه چاک چاک و فدایی بودن نیست به عضلات ورزیده و کمربند مشکی هم نیست اون چیزی که مهمه داشتن سلاح و اطلاعات در جنگ هست
shobayr
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
تو شرایط کنونی بهتره از هرگوته درگیری و تنش دوری کنیم و به فکر پیشرفت و اباد کردن کشور باشیم . اما اگه عرب های امی بخوان با ما در بیوفتن و اقدامی ضد منافع ملی و امنیت ما بکنن اونوقت ما هم از جنگ ابایی نداریم و یکبار واسه همیشه کار عربستان رو میسازیم.
در اونصورت ما انتقام ایرانی های 1400 سال پیش رو هم میگیریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
به نظر من روسیه به ایران احتیاج داره و ایران به روسیه
اتحاد این دو کشور و حزب الله و انصارالله و سوریه و عراق می تواند آمریکا و بقیه نوچه هایش را شکست دهد.
در ضمن روسیه در طی این صد سال تغیر زیادی کرده است
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
ولی یک چیزو یادتون نره غرور زیاد و منم زیاد باعث شکست هست.
شماها فکر کردید جنگ مثل قبل هست با دست خالی بری ما میتونیم.
یکم عاقلانه فکر کنید.
دیگه کسی جنگ نمیره یک هواپیما بدون سرنشین با رگباری که در هر دقیقه با نشانه گیری میلیمتری بفزستند در هر دقیقه 6000 ت گلوله میزنه.
پس بهتره الکی هی ما میتونیم نکنیم.امریکا با اون قدرتشو و این همه متحد اینجور غرور نداره که ما داریم.
برگ ها موقعی میریزن که فور میکنن طلا شدن.
پس بهتره الکی جوگیر نشیم.
جنگ ایران و عربستان نه دو روز تموم میشه نه نفعی هست این وسط برای ما.
جز بدبختی مثل جنگ عراق که ما رو بصد سال عقب مونده تر گرد.
جوری که الان یک جیز میاد شما به به چه چه میکنیم انگار به جیز جدید ولی این تکنولوژی مال 40 سال پیش.
خیلی باید احمق باشید که فکر کنید ما میتونیم بیان جلو ببینم این حرفا.جنگ اگه پیش بیاد دیگه باید بریم خر سوهر بشیم.
پس بهتر سیاست داشته باشیم تا قدرت و جنگ.
البته روی حرف من با ادمهایی هست که میفهمن چی میگم.وگرنه حرف های من در سر کسانی که عقل ندارن مثل میخ در سنگ کوبیدنه.
خداروشکر ادمهای با سیاستی د ایران حکم میدن وگرنه امثال شما ایران میکنید ویران.
در ضمن جنگ عراق ایراج دست خالی نبود.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
سلام
دوستایی که میگن روسیه تعیین تکلیف نکنه واسه ما یه کارشناس بدبختشون کارشناشی کرده نمیدونسته شما نمیفهمید تازه عرب ها که خودشون به تنهایی زورشون ب ما نمیرسه اما اگه کشورای دیگه ازشش حمایت کنن یکم کار سخت.میشه واسه ما
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
باسلام
باتوکل برخداوندمتعال وتکیه برمردانی نیرومند وشجاع وروحیه عدالت گستربه همه دنیا اعلام میداریم ماسرجنگ باهیچ کشور یاقومی نداریم ودوست هم نداریم به هیچ انسانی صدمه وارد کنیم ولی به خداوندی خدا قسم که اگرپاپیچ ماشوند وبه گستاخی شان ادامه دهندوبخواهندمارامحک بزنند روزگارشان راخاکسترخواهیم کرد
یاعلی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
باسلام
اخه مگه این سعودیای شکم پرمیتونن تکون بخورن یکی باید دنبالشون شکمشونا بگیره
کی جا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
به عربستان میگیم
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
علي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۴
تمام عرعري که عربستان میکنه بخاطر توافق هسته ای هس که ایران رو به پولهاي بلوکه شدش ميرسونه و منابع مالی زیادی رو به ایران ميرسونه ، از طرفی هم امکانش هست بخاطر سقوط قیمت نفت از 100 دلار به زیر 40 دلار ، همه این داستانها طراحی شده باشه که قیمت نفت بخاطر درگيريهاي خاورمیانه بالا بره !!
ولی این اعراب شعور درست و حسابی ندارن ، همشون با هم متحد شدن و از اسراییل شکست خوردن !
در صورت بروز جنگ هم مثل جنگ ایران و عراق ديگه نیست که ملت بخوان برن رو مین و جلو گلوله ، عربستان به هواپيماهاي جنگنده تکیه میکنه ، ایران هم بقدرت موشکی + تكنولوژي بومی
حالا باید دید که هواپيماهاي جنگنده برتری دارن یا موشکهای بالستیک هدایت شونده ؟؟
بنظر من موشکها بسیار قوی تر و وحشتناكترن ، چون علاوه پر اینکه بكارگيري همزمان 1000 موشک خیلی راحتتره تا بكارگيري همزمان 1000 هواپيما ، اینم باید درنظر بگيريم که داشتن 1000 خلبان ماهر که بتونن به خاک کشور ما وارد بشن و اهدافشون رو بزنن و برگردن ، از غربها برنمياد !
خصوصا اینکه ایران هم از نظر نیروی هوایی اونقدرها دستش بسته نیست و يادمون نره که پيشرفته ترین هواپيماي بدون سرنشین امریکا رو همین چند سال پيش نشونديم رو زمین و حتما تاحالاهزاران عدد از اونها رو كپي کردیم
ولی مشکل اساسی ایران هم وجود نیروهای ناشناخته و خودسريه که به خودمون ضربه میزنن و از اون ناحیه بیشتر باید بترسیم
بهرحال من فکر نمیکنم توی رویارویی واقعی جنگ بین ایران و عربستان پيش بیاد و نهایتا با تقسیم یه سری منافع به تفاهم ميرسند
ولی اگه جنگي هم دربگيره ، اطمینان دارم قدرت موشکی ایران طی چند روز عربستان رو به سازش و باجدهي ميكشونه
البته با بررسی مسایل سیاسی این چند سال و بررسی حرکات ديپلمسي ایران ، بعید نیست که ایران عربستان رو بازی میده و بتدریج از قدرت و نفوذش تو منطقه كم میکنه
اینهمه شاخ و شونه کشیدن عربستان بعد از توافق هسته ای هم نشون میده که ترسیدن
چون یه مثل قدیمی هست که ميگه ، تو جنگ اگه ضعیف هستی خودت رو خشن و قوی نشون بده ، و اگه قوی هستی خودت رو ضعیفتر نشون بده
این هارت و پورت عربستان و این انفعال ایران هم ممکنه مصداق این ضرب المثل باشه
ایران سر افراز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲
تورو خدا از این حرفا نترسید
ما همیشه ثایت کردیم که پیروز میدانیم چه در جنگ با عراق چه در شورش 88
ما پیروزیم چون به رهبری و ولایت فقیه ایمان داریم
عربستان یک کشور خود فروخته و ضعیف است
ملت ما و جوانان ما همیشه ثابت کردند تا اخرین نفس از نطامشون حمایت میکنن.
ما همیشه پیروزیم چون بر حقیم.
یا علی
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
امیدوارم جنگ نشه و همه چیز مسالمت آمیز حل بشه واینم بگم تنها راه حل جنگ نیست تنها راه حل هم صلح نیست دقت کنید تا چگونه باید رفتار کرد یا علی
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
ما نقشه ی کل دنیا رو عوض میکنیم ...آمریکا کیلویی چند.....فقط حکم جهاد بدن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
امریکا و روسیه اگه تا الان قدرت حمله کردن به ایران رو داشتن به ایران حم له میکردند ولی نمیتونن
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
من کرد قوچانم داش
ارزوم خرخره ی این ال سعود رو بجوم عربای مفت خور این مگه اهل جنگن دوتاشونو بزنی بقیه فرار...
به خدا کینهای چندین و چند ساله من واسه این جنگ اماده کرده مخصوصا فاجعه ی منا
امبر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به نظرم یک کشور نباید جنگ طلب باشه اما اگه بهش توهینی شد و یا تجاوزی باید محکم جلوش وایسه و از حقه مردمش دفاع کنه شکر خدا کشورمون رو پای خودش وایساده و متکی به هیچ کشوری نیست از عربستانم نترسید عربستان یک طفاله ی کثیفه زیر دست آمریکا هیچ .... هم نمیتونه بخوره برین ببینین یمن داره شخمش میکنه
ناصر انزلیچی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
برادران عزیزان همه نظرات شماروخوندم بانظربعضی هاموافق وبا بعضی ها مخالفم اماهمانطورکه بعضی از عزیزان فرمودندجنگ اصلا خوب نیست اما بی تفاوتی وبی خیالی هم خوب نیست درمواقعی نیازهست که درمقابل تعرض واهانت ازخوذوناموس وخاک کشوزعزیزمون دفاع کنیم ودرمقابل اهانت وپرخاشگری طرف مقابل سکوت وتعامل هم حدی داره ایران آنگونه که بعضی از عزیزان فکرمیکنندضعیف وناتوان نیست ازنظرقدرت نظامی وسلاح های پیشرفته وشیمیایی ومیکروبی وهسته ای توانمند ومقتدراست وشرایط حکم میکند که توانمندی سلاح های نظامی خودرا پنهان کند مگرکشورهای شرق وغرب توانمندی وداشته های خودرا آشکارمیکنند ؟ مادرطول مدت جنگ 8 ساله ازحهاتی ضررکردیم امااقتداروسلحشوری وایثاربرادران ما درجبهه های جنگ هنوزوحشت رادردل دشمنان قرارداده اینومطمئن باشید اگرایران که با پشتیبانی شماعزیزان وملت سلحشوروجوانان غیوردرمقابل فشارقدرت های بیگانه چنین ایستادگی نمیکرد وقدرتمندنبود هرگز کشورهای دارای قدرت برسرمیزمذاکره با ایران نمی آمدند وهرگزنتوانستندبدین خاطرازموضع قدرت با ایران وارد سخن بشوندآنها بهتر ازمن وشما ازایران وقدرت وداشته های آن مطلع اند جنگ با عربستان نه به سود ایران است ونه به سود عربستان وفقط منطقه خاورمیانه رابه آشوب میکشد وآنکه دراین بلوا وآشوب سود می برد کسی است که هم اسلحه میفروشد وهم نفت را به مفت به یغما می برد که همین الان هم توسط افراددست آموزخود با نام ها واشکال مختلف (داعش و...) انجام میدهد وبیچاره مردم بی گناهی که دراین بین بی خانمان واسیروکشته میشوند درخصوص اینکه ابرقدرتها که بدنبال منافع خودهستند موافقم وشکی نیست ، اما هوشیاری واتحاد وهمبستگی ودفاع از ارزش ها خوب است چیزی که هرقوم ونهاد وکشوری را به هلاکت کشیده اتحاد وهمبستگی نبوده بلکه خیانت های افراد خودی ومسامحه وبی تفاتی افرادی از آن جامعه باعث پیروزی دشمن شده است تاریخ براین موضوع گواه بوده که ایران متحدومقتدر همیشه درهمه جنکها وکشمکشهاپیروزبوده الا مگر خیانت باعث شکست ماشده است من موافق جنگ نیستم اما هرگز اجازه نمیدهم که به خاک کشورم تجاوزشود حال اگر عربستان باشد یا آمریکا ویا اسرائیل ویا روسیه ایران ایران است وهمیشه ایران همیشه سرفراز ایران مقتدروسربلند خواهدبود جوانان ما بحمدالله همه خوبندچه آنهایی که باظاهری آراسته درخیابان هستند وچه آنهایی که درمساجد من مطمئنم زمانش برسه همه دست دردست هم با اتحاد وهمبستگی از خاک میهنمون دفاع میکنیم من به این جوانان افتخارمیکنم وبه غیرت جوانان ایرانی بخودمی بالم درود براین اتحاد وهمبستگی وغیرت ایرانی
ناصر انزلیچی
یکم عاقل باشیم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
قطع رابطه با عربستان به نفع ماست ولی جنگ با اون به ضررماست. از همه لحاظ جنگ خوب نیست مگر اینکه اونا جنگ و شروع کنن.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
روس کیلو چنده .جنگ جنگه وقتی یکی از عربو بگیرن ایرانیا دستو پاشو قطع کنن تو بی بی سی پخش کنه همه ی کشوراجفت میکنن به ایران نگاه چپ کنن.
مخصوصا این داعشیا کله...-فکر کردن کی هستن مسجدو میترکونن جرعت دارن بیان ایران
جواد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
عشق است سید علی ک اعراب جاهلی عربستان جلوش زانوزدن
مهران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
اختلاف بین دو کشور مسلمان چه ربطی به روسیه دارد.تمام بدبختی الان مردن افغانستان به خاطر شوروی سابق است..مرد ایران از شوروی یه خاطر قراردا ترکمنچای و گلستان متنفرند
ناشناس
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
احسنت یکی حرف حساب زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
بابا هنوز جنگی نیست این همه اختلافه اگه لشه چی کی شه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
مطمین باشید اگر ایران رودررو باعربستان بجنگه امریکا پشت عربستانو خالی میکنه ما هیچ دشمنی نداریم جز عربستان ریشه تو عربستانه ال سعود باید نابود بشه اونهم فقط بدست ایران میسر میشه مردم عربستان با ایرانن
balal
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
همچین میگن روسیه به فکر منافع خودشه که آمریکا
به فکر حقوق بشره حتما!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
خدا کنه جنگ بشه اعراب رو بنشونیم سر جاشون
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
چو جنگ آوری با کسی بر ستیز . . . . که از وی گریزت بود یا گذیر. (سعدی)

شعر فوق حاصل 2500 سال تجربه تاریخ ماست.
اگر بخواهید توضیح بیشتر خواهم داد.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
روسیه هیچ وقت کمک ایران نمیاد همیشه از پشت خنجر زده ولی آمریکا با متحداش کمک میکنه با تمام قوا بعدم ایران با عربستان فقط جنگ نمیکنه با تمام کشورها عربی حتی همین فلسطین که داریم کمکش میکنیم بقیه هم بهش پول میدن اسراییل هم هست جنگ با عربستان برای ما اصلا خوب نیست
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
صلوات بفرستید..به امید اتحاد مسلمانان شیعه وسنی
ناشناس
Kazakhstan
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
روز قیامت نزدیکه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
1) با توجه به موقعیتی که ما داخل منطقه داریم چه بخواهیم و چه نخواهیم جنگی در پیش رومون هست حالا یا با اسرائیل یا با عربستان و یا با...
2) در ثانی جنگ بر روی کاغذ با جنگ در میدان عمل از زمین تا زمان فرق دارد و مطمئن باشید اگر جنگی میان ما عربستان باشه این اسباب بازی های گرانشان زیاد به کارشان نمی آید برای مثال در جنگ حزب ال... با اسرائیل ارابه های خدایان اسرائیل در مقابل نیرو های حزب ال... و موشک های زد زرهشون حرفی برای گفتن نداشتند
3) نکته سومی که باید عرض کنم اینه که جنگ بر سر هر چیزی که باشه و با هر کشوری که باشه خساراتی برای هر دو طرف دارد
4) آخرین موردم اینه که در جنگ ایران با عراق همه قشر از جوانان مملکتمون به جنگ رفتن ( جوونامون رو دست کم نگیریم )
احسان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
عربستان مسلمان نيست لعن الله علي آل سعود اگر دست ازپا خطا کنن نابودشون ميکنيم بحمدلله آرزوم جنگ با آل سعوده
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
کلا جنگ با هر کشوری سخته
ویرانی خودشو داره
خدا نکنه جنگ بشه ولی اگرم بشه بازم باید مردم سطح پایین داغ دار بشن
شاهین ایران پرست
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
بابا این جنگ کی شروع میشه. ما اماده اماده ایم به خونه ال سعود تشنه ایم خدا خدا کنه عربستان کشتی مارو بزنه وای چی میشه . عربستانو بگیریم تمومه. یارانه هم افزایش پیدا میکنه خوبه دیگه نه؟ حالا ما جووانایی ایران زمین نوادگان کوروش و داریوش و.با دین اسلام. اماده. دفاع و. کوبیدن ریاض هستیم . هرکی امادس بکوبههههههههه لایکو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
چه روس باشه چه نباشه توبقیع حرم می سازیم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
روسیه پشت ماست نگران نباشید قدرت نظامی بالایی داره الان هم که رابطمون خیلی باهاشون خوبه
کوروش کبیر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
جنگ جنگ تا پیروزی
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
ببینین دوستان ترس برادر مرگه ما هشت سال با ابر قدرت ها جنگیدن به اسم عراق درسته کشته دادیم ولی خاک ندادیم در حالی که اون موقع دستمون خالی بود.اما الان موشک هایی داریم که هر نقطه از ریاضو با بالاترین دقت میتونیم بزنیم در صورت جنگ اگه بیستو چهار ساعت زیر ساختای عربستانو بکوبیم.سلمان چکمه هاشو میندازه گردنش.درسته عربستان بهترین تجهیزاته جنگیو از المان انگلیسو فرانس خریده ولی کو اون نیروی انسانی که نقشه هاشونو پیاده کنه؟اونا برا انجام امور زندگیشون از پاکستانو فیلیپین نیروی کار میارن برا جنگشونم مزدور به نظرتون مزدور با جانو دل میجنگه؟به قول بابام,میگه دوتا برادر اگه پشت به پشت هم بدن میتونن جلو اهل یه روستا واستن. واما سخن من راجبه او دسته از دوستانی که میگن نباید به روسا اعتماد کرد.الان دیگه مساله اعتماد نیست سیاست ایران و امریکا مث دوتا خط موازیه یعنی محاله تلاقی کنه.الان باید بین روس ها و امریکایی ها یکیو انتخاب کنه پس ایران روسو انتخاب میکنه و همین موضوع سیاست ایرانه چون امریکا از ترس نزدیک شدن ایران به روس ها مجبوره به ایران نزدیک شه.همون طور که داره میشه پس ملاها سیاست مدارانه خوبین.امریکا دنبال متحد با ثباتی در خاورمیانست نه مث عربستان که خودش عامل بی ثبات کنندست,عربستان الان فقط به خاطره نفتش بوسیله امریکا حمایت میشه.مث بچه پولداری که همه میخوان جیبشو خال کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
سلام - به تعبیر رهبری عزیز ما از جنگ با هیچ کشوری استقبال نمی کنیم؛ولی پاش برسه ان شاءالله!!چه حالی میده گوشمالی عربهای کثیف سعودی که از روس و امریکا خیلی بدترن؛ضمنا" نظرات و روحیات شخصی سوء خودمون رو نباید به مردم عزیز و نامدار ایران نسبت بدیم؛ایرانیهای مسلمون وطن پرست غیرتمند رو باید روز امتحان و سرنوشت محک زد؛شک داشتید تاریخ بخونید، پس عجله نکنیم،منتظر بمونیم تا خدا چطور مصلحت بدونه ظالم رو تنبیه کنه،این سنت و وعده محقق الهیه...
مهدی خورشیدی فرد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
سلام.درسته آمریکا قدرتمند تر از ایران هستش اما اونا از عشق شهادت ایرانی های با غیرت هراس دارند،روسیه هرچی هست باشه برای خودش،ایران رو کوچیک نبینيد برادران و خواهران.کشوری که امام زمان (علیه السلام) رو داره نباید از هیچ چیز ترسید الا خدا.چرا شما قدرت خدا رو فراموش کردین?
سفارش میکنم که به خداوند ایمان بیارید چون دست هیچکس رو خدا خالی نکرده.
سعی کنید مطابق سخنان رهبرمان پیش بريم.اگر لحظه ای از سخنان رهبر قافل بشیم ضربه بدی خواهیم خورد،همان جوری که در مسائل کشور داریم ضربه می خوریم.
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام.التماس دعا برای بنده و تمام شیعیان جهان
امین
Canada
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷
عربستان به تنهایی هیچ غلطی نميتونه بکنه با حمایت دنیا هم غلط زیادی نميتونه بکنه
ناشناس
Germany
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳
روسیه میخواهد از اب گل الود ماهی بگیره .دوستان روسیه هیچ وقت دوست ایران نبوده روس ها به خنجر از پشت زدن معروف اند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۲
در اینکه آمریکا به وسیله دولت پست و جیره خور سعودی نقشه هاش و توی منطقه عملی می کنه شکی نیست. از یه طرف هم توو دنیای امروز هر کشوری برای تأمین منافع و قدرت گرفتنش توو عرصه بین الملل باید هم پیمان داشته باشه. هر رابطه دیپلماتیک بده بستونايي داره. پس بدون شک روسیه دنبال منافعشه و از ایران کمک میگیره و گاهی به ایران کمک میده. ولی دشمنی با آمریکا اصل مهم تريه برای روسا تا بهره بردن از ایران. یعنی دولت روسیه بدون شک حاضره برای مقابله با آمریکا به ایران کمک زیادی کنه. با همه این حرفا و ملاحظات ديپلماتيک و سیاسی ایران قدرت زیادی داره و دولت سعودی خدای نکرده با اعلام جنگ علیه ایران حتما گور خودشو میکنه، چون همه عقیده داریم : "ید الله فوق ايديهم " " ومکروا و مکرالله والله خيرالماکرين" "والعاقبه للمتقين"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
عربستان هیچ وقت جرات جنگ با ما رو نخواهد داشت و هیچ شکری نمیتونم بخوره
علی کریمدادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
سلام من یه جوون 19 ساله ام جنگو دوست ندارم اما اگه بشه برای محافظت از مادرم خاهرم ناموسم ناموس شما و بخاطر کشور عزیزم ایران جونمو فدا میکنم و راه شهادتو مثل عموی عزیزم میرم
متین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
دوستان اگر‌ما وارد ججنگ‌ با عربستان بشیم منطقه در یک نگاه از بین میرهمیره عربستان و حامیان سنی ش جلو ایران می ایستند ما نباید ب روس ها اعتماد کنیم اونا میخوان قیمت. نفت بره بالا خودشون سود ببرند این روسها خیلی مرموضن بعدم امریکاهیا ب اهدافشون ب منطقه میرسند با نابود شدن ایران منطقه از کنترل خارج میشه از ی طرف حوثی ها ممکن است ب ما خیانت کنند
ایران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
من فکر نمیکنم عربستان حریف ایران بشه...عربستان اصلا سابقه جنگ طولانی نداره...ما هشت سال تقریبا با دست خالی تونستیم دووم بیاریم ازین به بعدم دوام میاریم و نمیزاریم ایران رو تکه تکه کنن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
عربستان باید کفشهای ما رو واکس بزنه خخخ
mohammad
Germany
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
دوستان عزیز کشور عزیز ما کشوریه که خود امریکاهم جرعت حمله نداره چه برسه عربستان در ضمن روسیه که بعضی ها بدشه میگن سخت در اشتباهن اگه ایران با قدرتا جهان جنگش بشه روسیه سرسخت پشت ایرانه و خواهد بود .اگه ایران بخواد لو بده که چهقدرتی دارد تن غرب را میلرزاند در ضمن نمیدونم این عربستان سقوطی با چه جرعتی به ایران بد حرف میزنه در ضمن در زمان های قدیم به حضرت محمد گفتن جهان از چه کشوری اطاعت خواهد کرد یا ساده تر بگم اول قدرت جهان چه سرزمینی میشود پیامبر هم دستش را به روی سلمانفارسی گذاشتو گفت سرزمین سلمان فارسی قدرت جهان میشود
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
نه تا دیروز که همه از دولت به خاطر کوتاه اومدن تو قضیه فرودگاه و حج انتقاد می کردند که چرا جلو عربا رو نمی گیریم نه به الان که همه از دولت می خواند جلو زر زر عرب کوتاه بیاند واقعا ملت باحالی ایم بذارید خود دولت عقلش می رسه عربستانم باید تاوان همه جنایت هاش رو از صدر اسلام تا حالا بده
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۹
عربستان نیروی زمینی بی عرضه ای داره..هروقت ارتش عربستان خواست یمن حمله کنه نیروهای انصارالله تار و مارسون کردن... فقطم هوائی حمله میکنه... حالا فکرشو بکنین به ایران حمله .... بقیشو توضیح ندم بهتره...

ولی لپ کلامم اینه.... ""عربستان هیچ غلطی نمیتونه بکنه...همونطور که گنده تر از خودش نتونست""
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
جنگ با کشور های عربی باعث شادی ماسونهای صحیونیست میباشد.ایران باخیشتن داری وصبر می تواند بجنگد.این نوع جنگ جهاد اکبریست که توان کشور های عربی را جهت مند می نماید جهت از بین بردن قده سرطانی منطقه(اسرائل قاصب)انشا الله.تا بحال دیده ویا شنیده اید.دوارتش صحیونیستی با هم بجنگند.ایران همانند یک پدر بزرگ در منطقه باید عمل نماید.وبا به اتحاد رسوندن مسلمین کفا صحیونیست رانابود نماید.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
ما ایرانی هستیم به ایرانی بودن افتخار میکنیم و.پا هر متجاوزی رو که چشم به این خاک داشته باشه قطع و نابود خاهیم کرد ما جوانان فقط وفقط منتطر یک دستور از رهبر عزیزمان هستیم تا نظام دنیا رو بر هم بریزیم به حول قوه اللهی انشاالله
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
جنگ ها؟؟
آواز دهل شنیدن از دور خوش است دوستان.
جنگ ایران و عربستان روی نخواهد داد چون احتمال جنگ اتمی بسیار بسیار بالا میرود.پاکستان اتمی متحد نزدیک عربستان وهابیه.از اونطرف ایران دروازه روسیه هم هست.نابودیه ایران مساوی با محاصره روسیه هست.چین هم که به نوعی در جبهه روسیه هست این شرایط رو برنخواهد تابید
بگذریم از کره شمالی و ... .
پس تا میتونید شعار بدین.خبری نیست.
ولی اگر میشد چی میشد.انتقام قادسیه و نهاوند و جلولا رو میگرفتیم و در تاریخ ثبت میکردیم.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
اقا با بيستا غول و هشتا ويزارد و صد تا ارچر و دو تا والبريكر عربستان رو سه ستاره تحويل ميدم اصلا عربستان خودش ميدونه هر كي با ما در افتاد ور افتاد :) شما هم بريد سر كاراتون يه جاي مملكتو بگيريد سر و سامون بديد ✋
سردار ایرانی
Germany
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
جنگ خوب نیست چون بوجه مملکت خرج فشنگ میشه.ولی اگر عربستان جنگ رو کلید زد.باید همه ایران پشت هم باشه.با این نظرات معلومه هیچکدوممون پشت هم نیستیم.امیدوارم اندازه ارزنی به هم احترام بزاریم و فقط جانم فدای ایران.الان انتخابات مجلس ،همین شما ها هستید که با رای غلط و درست سرنوشت مملکت تغییر میدید.جانم فدای قران و ایران
بهرام
Sweden
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
نه دوستان هر کس جزئی از واقعیت را میگوید. ایران یک منطقه ی استراتژیک است و مرزی با روسیه دارد و به چین و هند هم نزدیک است. اگر قرار باشه که امریکا بین ایران و عربستان یکی را انتخاب کنه ایران را انتخاب خواهد کرد. روسیه هم اینرا می داند و میخواهد به ایران بگوید نرو به طرف آمریکا ما هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
قبول جنگ خوب نیست اگه عرب ها حمله کردند ایران باید چی کار کنه
شما که تحلیل سیاسی بلدید
Alireza
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
من یه ستوان یک هستم از هشتم شکاری اصفهان و در حال حاظر اماده باش هستیم من به سعودیها و هم دستای سعودیها تذکر میدم اولین پروازشون بر فراز اسمان ایران اسلامی اخرین پروازشون هست حالا خوددانید تصمیم با خودتونه ما پرسنل خلبان جنگنده اماده ایم یا سید الشهدا
جواد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
ایران کلید منطقه هست و ورود ایران ب جنگ باعث عواقب ناخوشاخندی برای ایران و البته عربستان دارد .
پیروز این جنگ ن ایران است ن عربستان بلکه کسایی که پشت صحنه میخوان از این جنگ برا خودشون منفعتی کسب کنن.
اگه ایران میخواد کلید دستش باشه اصلا جنگ صلاح نیس.
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
جنگ باایران برای هرکشوری سنگینه بدلایل اول. ارتش بیس میلیونی دوم موشکای اماده سوم گروهای زیرنظرایران چهارم ایران وانرژی پس اینجا ایران است ن لبنان ویمن
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
جنگ قطعا رخ میده واونهم باحضور آقا امام زمان (عج) خودمون رو برای استقبال وکمک به آقا آماده کنیم وسرنوشت آخرالزمان مطمئنا به دست ما ایرانیهاست .
Mohamed B
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
بچها هر کشوری بدون شک اولویت اول و مهمش منافع خودشه، از روس گرفته تا آمریکا و یا حتی کشور 800هزارنفری مثل جیبوتی؛؛پس با این حساب ما یعنی ملت ایران نبایستی فریب سیاستهای دیگر کشورها مثل روسیه بشیم(احتمالا همتون میدانید تو طول تاریخ روسیه بیشترین ضربه رو ب ایران زده و...)
روسیه واسه نجات اقتصاد تحریم شدش تلاش میکنه ایران رو ب جنگ با عربستان سوق بده حالا ما باید حواسمونو جمع کنیم گول روس رو نخوریم. هرچند عربستان در قدوقواره ایران نیست ولی ای کاش اگر جنگی بین ایران و عربستان اتفاق افتاد با چراغ سبز روس نباشه بلکه برای منافع خودمون بجنگیم ن دیگر کشورها...
باور کنید عربستان و کشورهای عربی در مقابل ملت ایران هیچی نیستن،هیچ
زنده باد ایرانو ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
پیرو خط رهبر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
امریکا که هیچ غلطی نمتواند بکند و عربستان تنها یک هفته تحمل قدرت ایران را ندارد
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
با لطف خدا ویاری ائمه اطهار ایران ابرقدرت جهان خواهد شد
کامران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
به نظرمن هرکسی از زاویه دید خودش به این مسئله نگاه میکنه به نظر من اینها همه دلیل رودستی هست که ما تو مذاکرات خوردیم بیاید واقع بین باشیم هرچی رهبر گفت به آمریکا نمیشه اعتماد کرد کسی گوش نکرد اونقدر جو رو این آمریکا پرستان در داخل خراب کردند که اگر آقا هم میخواست مخالفت کنه جو رو کاملا بر علیه ایشون میکرد و آقا تن داد به این مذاکرات حالا دوست دارم یکی از اون کسایی که برجام برجام کردند ساختار هسته ای ما رو تغییر دادن سوخت رو خارج کردند ما بیست سال طول میکشه به اون سوخت دست پیدا کنیم بعدش شروع به تهدید کردند اونا تا حالا به خاطر نقطه کور احتمالات اتمی به ایران چپ نگاه نمیکردند اما حالا . . .
ناشناس
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کامی جون ! خوب بود یکم هم از اون 200-300 میلیارد دلاری که برای تاسیسات 2 قرن پيش روسی هزینه گردید از جیب ملت توضیح ميدادي !!
البته فکر نکنم اسمت کامران باشه ، ولی يادمون هس که قبل از توافق هسته ای چطور مملکت رو مورد تهدید و حمله نظامی امریکا و اسراییل قرار داده بودید !!
خدا رو شکر که اون اورانيومهاي بدردنخور رو از مملکت خارج کردن ، چون تنها کارایی اون اورانيوما این بود که تو کشور خودمون پخش میشدن و یه فاجعه زیست محیطی و ژنتيكي واسه ملت بيچاره درست میشد !!
البته واسه شماها که مساله مهمی نیست !!
مگه درياچه ارومیه و تمام ابهای زیرزمینی ایران رو در عرض 4-5 سال نابود نکردید !!
ولی بالاخره اونعده خس و خاشاک هم ادم بودن و نشون دادن که ....
لیلا وکیلی نسب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
روحیه شهادت و غیرت ایرانیان باعث شده که کشورهای دیگه از ایرانیان بترسند ایران بدون صلاح توی 8 سال دفاع مقدس موفق شد حال با این همه تجهیزاتی که داریم قدرت بیشتری داریم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
سلام
گیریم که جنگ شد و شما بگید من ایرانی برای چی و برای کی بجنگم؟
وقطی از نظر مالی توان خوبی ندارم چگونه میتونم به شخص یا ... اعتماد کنم که خانوادم در امان باشه؟
با ۷ ملیون تومان میرم اروپا و شما را به خدا میسپار
.......
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
اگه همین الان از مملکت گم میشدی بیرون بهتر بود خاک تو سر.تو هنوز نمیدونی ناموس چیه بدبخت
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
دکتر سمیعی کفته است با پول یک سال حاجی های ایران که در عربستان خرج می شود می توانم ۵۰ بیمارستان فوق تخصص مغز و اعصاب با تمام تجهیزات مدرن دایر کنم که ایران مرکز مغز جهان بشود . اگر عربستان قطع ارتباط با ما بکنند به نفع ما است که تا به هوش بیایند ایران در این قحطی دلار کار خودش را به سرانجام برساند و این بار سرمایه داران عرب جهت جراحی مغزشان به ایران بیایند . شاید علمای ما به واجب بودن حج پافشاری کنند اما زندگی پیامبر برای ما الگوست ، پیامبر و یارانش سه سال در شعب ابی طالب بودند و به حج نرفتند اما مسلمان ماندند .
داود
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
ما هرچه از سیاست بدانیم باز چیزی نمیدانیم سیاستمداران ما خودشان بهتر میدونند دارن چکار میکنند این یک. دوما همه کشورها به نوعی دنبال منافع خودشان هستند. سوما عربستان کیه که به خاطر اون دارین بحث میکنید. چهارما از روسها تاریخ خوشی نداریم.وتا الان که ایران پا برجاست به علت همبستگی ملت غیورشه والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
یکی ب من بگه جیبوتی دقیقا کجاس؟ کجایی جیبوتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
ایران هرچه قدر قوی باشه جنگ با امریکا بازی با دم شیره
آرین
United States of America
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
عاشقتم روسیه....اگر روسیه نبود و چین نبود ایران الان ویران شده بود....بعد شما فحش میدید بهشون؟؟؟اونوقت ما یک تفنگ برا دفاع نداشتیم!!!!
ههه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
خداییش روسیه دمش گرم.ولی خودمونیما قبلا روسیه پشت ماروخالی کرده بود الانم اگه این کاروکنه نابودمیشیم
Amir
Saudi Arabia
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
سلام حرف درباره سیاست و جنگ اونقدزیاده که فکرشم نمیشه کرد آمریکا واسراییل وآل سعوددارند همسایگان وکشورهای دوست مارا تجزیه میکنندتاما را محاصره کنند وگرنه ب چه علت ایران بایدبیاد این همه سلاح برای یمنو سوریه وحزب الله لبنان بفرسته برای اینکه بازوی خودشو از دست نده بازوی ایران همین همسایگان ماهستند ک دارند یکی یکی نابودمیشن مردم بیدار باشید زمان جنگ ما با کشورای غربی وآل سعود داره آغاز میشه ماهیچ وقت شکست نخوردیم ونخواهیم خورد ما بسیجی داریم مانیروی جوانی داریم ک حاضرن جونشونوفدا کنند اونا ازاینها میترسن
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴
سلام
فقط اينو بگم كه نگران هيچي نباشيد و اضطراب آينده رو نداشته باشيد چون يقين بدونيد يه متفكر فرزانه هست كه تاريخ ثابت كرده هميشه بهترين تصميم را ميگيرد. يا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
تاسیدعلی وقاسم سلیمانی هست ما پشت اونا هستیم حاضریم جانمونم به ایران وخاکش بدهیم نترسید مردم ایران روزی یکی میایداسمش مهدی هست
ایرانی شجاع و در هم کوبنده غرب و عرب
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
ببینید بچه ها یک کلوم ختم کلوم کشور جنگ دیده تا مدتها وارد جنگ با کشوری نمیشه چون بدی های جنگو دیده تو جنگ خوبا کشته میشن پدرها پسرهاشونو خاک میکنن و زن های جوان و بچه ها بی سرپناه میشن و .... مشکلات اجتماعی ......اما بعد از سه دهه احتمال جنگ مجدد تو کشور جنگ زده زیاده منظئرم ایران.... حوصله تایپ ندارم برید کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ بخونید اینقد رو طبل جنگ با عربای کثیف نکوبید .... فقط سپاه جدید پاسداران ایران برای تمام دنیا بسه جنگ با عربستان باید داد دست بسیج و سپاه و ارتش و نیرو هاس مسلح بشینن تماشا کنن چون اگه کل نیروهای نظامی ایران از زمین و هوا بخان وارد جنگ بشن قول میدم کمتر از یک ماه عربستان سقوط میکنه و قطر و مصر با خاک یکسان میشن...بدرود
محراب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
عربستان هیچ غلتی نمیتونه بکنه حالا بزار واس خودش هرچقدر طرفدار میخاد جمع کنه ما نباید کشور خودمونو دست کم بدونیم ما الان یکی از ابر قدرت های اسیا هستیم به امید خدا (یا زهرا)
مردی از اقلید فارس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
به نام خدا .دوستان کینه ما از عربستانی ها بر می گرده به 1400 سال پیش که امام های ما ایرانی ها رو شهید کردن دقیقا بعد از رحلت پیامبر این احمق ها کافر شدند و از دین ناب اسلام خارج شدند بخدا شیعه باید انتقام 14 معصوم را از این حرام زاده ها بگیرد .اول از همه باید انتقام حضرت فاطمه را گرفت .یا مهدی
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
يه چيزيو ميدونين؟ شايد فكر كنين الان كه تحريما برداشته شده و ما از حقمون كه داشتن انرژي هسته اييه گذشتيم ..همه چيز خوب ميشه .. نه تازه اوله ترسامونه ..ما ديگه سلاح هسته ايي نداريم و عربستان داره از امريكا ميخره..اين يعني درسته ارزوني رفا مياد كه اونم معلوم نيست ولي اگر جنگ بشه عربستان كلاهك هسته ايي داره و ما نداريم..من خودم حاضرم اگه يه زماني قرار باشه جنگ بشه كل دنيا تحريمم كنن ولي ما نيروگاهامونو راه بندازيم و نزاريم اين عربا احساس برتري كنن نسبت به ما

يا علي
ناشناس
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
از کجا میدونی نداریم.مگه میشه نداشتهباشیم چی فک کردی پیش خودت داش
سالار همدان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
مفيد به سند خود از امام صادق (ع) اين نكته را نقل كرده است زمانى كه امام حسين (عليه السلام) حركت فرمود، گروهى از ملائكه براى پيشنهاد كمك خدمت آن حضرت آمدند و گروه‏هايى از مسلمانان و شيعيان جن براى كمك آمدند اما حضرت در پاسخ جنيان فرمود: خدا به شما جزاى خير دهد من مسؤول كار خود هستم و محل و زمان قتل من نيز مشخص است. جنيان گفتند اگر امر شما نبود همه دشمنان شما را مى‏كشتيم. حضرت در پاسخ فرمود ما در اين كار از شما تواناتريم اما چنين نمى‏كنيم تا لِيَهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَنْ بَيِّنَةٍ وَ يَحْيى مَنْ حَىَّ عَنْ بَيِّنَةٍ/ تا آنها كه گمراه مى‏شوند با اتمام حجت باشد و آنها كه راه حق را مى‏پذيرند با آگاهى و دليل آشكار باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
ک میکنید امریکا بچه هس که بخواد به این راحتی دس از سر ایران ورداره اونها تمام سعیشون اینه که ایرانو نابود کنن حالام کهاومدن کلاهک ههستی ای هامونو ورداشتن بردن خدا به دادمون برسه
آزاذه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
سلام ودرود بر دوستان
عزیزانی رو میبینم که از ترس خودشونوخیس کردن
عزیزانی رو میبینم که به جایه دفاع از ایران جو سازی میکنن
عزیزانی رو میبینم که یادشون رفته اینجا ایرانه نه عراق نه سوریه نه.............
عزیزانی رو میبینم که نامه نانوشته میخوانند
آخه بد نیست به معادلات دنیا یک نگاه بندازین
ایران بیدی نیست که با این نسیمها بلرزه اونم عربستان
تمام تحلیلگران زبده دنیا میگن اگر عربسان وارد جنگ با ایران بشه نابود میشه.اونوقت عزیزمون میگه ایران تجزیه میشه
باید بگم آن دسته از دوستان که اینجو نابخردانه نظر میدن حق دارن چون یا یهودی هستند یا منافق ویا سلطنت طلب
چشمو گوشتونو باز کنید بابا مرد . تموم شد اون دوران
ایرا نجایگاه خودشو تو دنیا تثبیت کرده اونوقت شما میگین فلان
از لحاظی این نظرات برایه تفریح بد نیست یکم میخندیم
رستم رشتبری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
عزیزان یک ایرانی از بمب اتم قویتره امریکاهر چه داره از صدقه سر نخبه ما داره خلاصه ایران وایرانی همیشه پیروز است . وسلام
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲
دوستان عزیز تعامل با کشورهای همسایه به نفع ماست. اسیب به تاسیسات زیربنایی و ویرانی شهرهایی مانند عسلویه برای ما بسیار زیان اور می باشد.به وضوح برای همه روشن است عربستان در جنگ با ایران مغلوب میشود اما جنگ نتیجه ای جز ویرانی برای ما نیز نخواهد داشت.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کاملا درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
درود. به نظر من بهتر ایران وارد جنگ با عربستان نشه درست که عربستان در حد ایران نیست ولی شرایت منطقه خراب میشه که کشورهای غربی هم به دنبال همین موضوع هستن و بهونه ی خوبی واسشون که وجه ی ایرانو تو دنیا بیشتر خراب کنن پس بهتر ایران با سیاست به عربستان ضربه بزنه .
مهدی علویان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
اخرین مقاتله ما نه با دموکراسی غرب که با اسلام امریکایی است که اسلام امریکایی از خود امریکا دیرپا تر است اگرچهاین یکی نیز ولو هزار ماه باشد به یک شب قدر فرو خواهد ریخت و حق پرستان ومستضعفان وارث زمین خواهند شد (شهید اوینی)
عربستان عددی نیست
محمد
Germany
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
فقط کافیه سید علی اشاره کنه.همه سرباز اوییم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
ایران وایرانی سالاره وسرورکل دنیاس .ایران مث یمن وفلسطین شغال نیس که به هرسگی که پارس کردباج بده ایران شیرخاورمیانتآبدپابرجاس ودشمناشویکی یکی باخاک یکسان میکنه.
علی رضا
Kazakhstan
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
اول اینی که این حرفو زده کاره ای نیس دوم روسیه کمک به ایران و کشور های جنگ زده چه نفعی براش داره سوم هرچی سید علی بگه فقط کافیه پلگ بزنه تا نماز ظهرمون رو تو بقیع میخونیم هرکه مرد این راهه یا علی
محمد
United States of America
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
اولا کسی اسم جنگ بیاد خودشو خیس نمیکنه عربستان سعودی قدرت بالای نظامی دارد و اگر جنگی بین سعودی و ایران در بگیرد مسلما ایران شکست سختی خواهد خورد چون قدرت نظامی عربستان بسیار پیشرفته تر از ایران هست ظرف یک ماه نیروی هوایی و دریایی ایران را کلا نابود میکند به منابع نظامی رجوع کنید مگر چند روز پیش عربستان نگفت قدرت ما را ایران بیازماید چرا نشد چون می دانند ال سعود از صدام حسین بدتر و قوی تر هستند . در ضمن حمله به سعودی حمله به جهان اسلام هست و پاکستان ترکیه افغانستان مصر و حتی فلسطینی اماده حمله به ایران هستند هر کس میخواهد برود جنگ اخرش شکست است
افشین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
مرگ بر آل سعود
ایرانی
United States of America
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
اقای محمد عربستان سگ کی باشه که بخواد از این غلطها بکنه امریکا با این ادعا جرات اینو نداره اونوقت شما میگید سلاح های پیشرفته برو بابا اسم خودتو گذاشتی ایرانی بجای حمایت از کشور خودت اب به اسیاب سوسمارها خورها میریزی .
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
آقایونی که میگن روس دخالت نکنه لازمه بگم رگ گردنت نزنه بالا اون فقط داره پیش بینی میکنه بعدشم ایران و روس روابط خوبی دارن برقرار میکنن اینجوری یعنی میگید ایران با همه دشمن باشه هیشکیم برا خودش نگه نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
سلام برایرانیان باغیرت دشمن اصلی رو ول کردیددارید دنبال دشمن خیالی میگردیداگه ماتونستیم جلواختلاس ،رشوه،پارتی بازی روبگیریم انوقت بردنیامسلط میشیم بقول بزرگمردان مبارزه بادشمن داخلی بمراتب سخترازدشمن بیرونی است عربستان یعنی اختلاس ،امریکایعنی بی عدالتی مابه نون شبمان محتاجیم انوقت دم ازکوروش یااقتدارمیزنیم اگه کسی بگه ماحاضریم باشکم گرسنه ازخاک وطن دفاع کنیم دروغگواست اگه کسیتونست واسعه من یک کارابرومند پیشنهادبده ان وقت میگم اره مابردنیا مسلط میشیم ای برادر تو درنازونعمت من درعذاب بوقت جنگ من توخط مقدم تودعاگوی من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰
سلام . اصلا باورم نمیشد اینهمه ازادی نظر بدون فیلتر شدن داشته باشیم. افرین خوب بود. به قولی هر کسی را بهر کاری ساختن... اما در سیاست همه ایرانیا احساس میکنن انشتین سیاستن!!!!!! برا همین خیلی خوشبختیم!!!! و درست که تاریخ گواهه روسها همیشه پیمان شکن بودن. اما اگه اینبار طرف ایران رو نگیرن برای همیشه از طرف غرب در انزوا قرار خواهند گرفت و روسیه قدرتمند به تاریخ خواهد پیوست.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
من با مسایل سیاسی کشورمون کاری ندارم و اینکه مسولین بی عدالتی میکنن یا خیر گناهشون پای خودشون ولی اینو بدونین بنده های خدا مسولین کشور کی هستن من و تو هستیم ما باید از خودمون شروع کنیم و مسلمان باشیم و این به معنای این نیست که در مقابل بی عدالتی ها سکوت کنیم. ولی به عنوان یک شیعه عاشق اهل بیت علیه السلام به شخصه اگه عربستان کافر وارد جنگ با ایران بشه به قدری از این وهابی های حروم زاده متنفر هستم که داوطلبانه به جنگ میرم.
علی
Hong Kong
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
سلام‌‌‌به‌نظرمن‌‌مسعولین‌ایران‌زرنگترازاین‌حرفاست‌که‌جواب‌‌یه‌مشت‌‌‌وهابی‌بی‌سواد‌را‌بدون‌فکر‌جواب‌بدن‌ایران‌‌جنگ‌نکرده‌با‌عربستا‌‌عربستان‌کم‌آورده‌از‌کشورای‌دیگر‌‌درخواست‌سرباز‌کرده‌‌تا‌با‌یمن‌وارد‌جنگ‌شود‌
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
روسیه برای نفوذ در ایران هر کار ممکن رو انجام داده در ادامه شوروی سابق ابنیه روسیاه. ابدی حتی حاضر شد تمام توده ایها را قربانی کند تا سرچشمه را بگیرد. و متاسفانه موفق هم شد..بله اگر روسیه بخواهد ایران وارد جنگ خود نابود ساز با عربستان هم خواهد شد که نتیجه ان حمله همه جانبه ترکیه پاکستان واعراب خلیج فارس خواهد بود و برنده هم روسیاه روسیه خواهد بود که به ارزوی دیرینش و رسیدت به دریای ازاد خواهد رسید... ایران هم اکنون پادوی روسیه در سوریه است و بس 100درصد در جهت منافع روسیه و منفی 100000000000درصد به نفع منافع ملی ایران.
ضمنا ایران در دنیا پنج کشور را به عنوان متحد ذاتی و همخون دارد که آلمان و امریکا و ایتالیا و فرانسه اند و بزرگترین دشمنان واقعی ما اعراب و روسیه اند.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
خمینی کبیر یه شعار برای ما به یادگار گذاشت :
نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی
دوستان عزیز آمار و ارقام و تحلیلای همتون قابل ستایش ، ولی به خط مشی سیاسی ایران و رهبری اطمینان کنید.
اشداء علی الکفار و رحم الله بینهم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به نظر شما اگه جنگی پیش بیاد حالا چه با عربستان یا امریکا یا هر کشوری دیگه برخورد مردم عادی ما با این درگیری چه خواهد بود آیا مثل جنگ با عراق مردم چه موافق و چه مخالف با نظام میرن جبهه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
در حال حاضر فقط روسیه پشت ماست میدونید قدرت نظامی روسیه تو دنیا تکه اگه روسیه نباشه ترکیه عربستان بهرین کویت مصر الجزایر اسراییل و...... به ما حمله میکنن پس ما به خاطر این که به کشورمون صدمه ای وارد نشه باید باروسیه باشیم.. درسته ما توانایی نظامی بالایی داریم و هیچ کشوری نیاز نداریم ولی بده مگه کسی پشتت باشه
wolf
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کاری به سیاستو این حرفا ندارم جانم فدای وطنم برای یه وطن پرست فرقی نداره پشتی برای تکیه داشته باشه اگه قسمتمون جنگ باشه باید نشون بدیم ایران با کسی شوخی نداره اگه ساکت میشینه دلیل بر ترس نیست حاضرم اگه جنگی باشه جزو اولین جان نسار کشورم باشم من از نسل کورش کبیرم اسمش کافیه تا تن اعراب به لرزه دربیاد سلامتی ایرانو ایرانی
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
این روسیه با روسیه قدیم فرق کرده....روسیه الان از همه کشور ها مورد اعتماد تر..به همین دلیل ایران داره از روسیه سلاح میخره..اس300هم به خاطر تحریم ها نداد و الان داره میده..روسیه حتما در جنگ به ایران کمک میکنه..اگه روسیه بده پس چرا انقدر با ایران خوب رفتار میکنه ..یه قران به رهبر هدیه میده،نوع رفتارش در ایران با دیگر کشور ها خیلی فرق میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
در هر صورت اماده ایم . فقط یک اشاره کافیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
بهترین کار ایران اینه که بی طرف باشه.این سیاست آمریکا و انگلیسه ده سال پیش عده ای از روسا انگلیسی و آمریکایی پیش فالگیری رفتند که پیشگوی بسیار خوبی بود اون فالگیر گفت تا چند سال دیگه جنگ جهانی سوم از یه طرف روسیه و ایران وسوریه و از یه طرف انگلیس و آمریکا و اسراییل و عربستان اونا سیاست دارن خودشون این جنگ رو شروع میکنند ولی ما نباید این جنگ رو شروع کنیم چون دوباره خون جوان های بی گناه ما میریزه تا کی جنگ مردم بی چاره ایران این وسط فدا میشن ولی دولت خودش مثل همیشه سالم هستن.پس بهتره رییس روسای ما مردم ایران این جنگ رو شروع نکنند و اگه شروع کردن خودشون اول برن جنگ. دیگه جنگ و خونریزی بسه
محمد معصومی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
خدا را شکر میکنم که رهبری لایق و دانا در کشورمان ایران داریم که سخنش حق است . مرگ بر امریکا و ال سعود .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
اگه جنگ رو بهمون تحمیل کنن بلایی به سر آل سعود بیاریم که به زندگی مردم سومالی حسودی کنن.توی کشور اختلاف نظر زیاد هست ولی در یه مورد همه با هم متحدیم و از هم پشتیبانی میکنیم اونم نفرت از آل سعوده که اگه جنگ بشه اصلاح طلب و اصول گرا و ضدانقلاب همه دست تو دست هم میذاریم و ریشه هر چی وهابیه میکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
بچه ها مطمعین باشید اگه ما با فلسطین هم وارد جنگ بشیم شکست میخوریم چون دشمنان ایران زیادن
کامران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
عزیزان بحث قدرت نظامی ایران و عربستان نیست به خدا . بحث اینه که جنگی رخ بگیره تنها و تنها بعد مذهبی و فرقه ای میگیره در حالی که در جنگ عراق این نمود کمتر دیده میشد. پس اون بعد مذهبی و فرقه ای هست که نتیجه و پیامد جنگ را نامعلوم میکنه و این یعنی جنگی فراتر از مرزهای دو کشور . لطفا واقع بین باشید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
چون کوروش کبیرگفت چو ایران مباشد تن من مباداگه قراره همه دنیابماحمله وربشن وماروونابوودکنن پس تن ووجان مال ووهمه چیزارزارزانی تووووووای ایرااااااااان
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
دوستان، دوستان خوب
در دنیا، دو نیرو قدرتمند بعد از هیتلر به قدرت رسیدند:
1) آمریکا
2) روسیه
بقیه کشورها بازیچه سیاست های قدرت طلبانه این دو کشور هستند.
ایران، ایران نیستیم. ایران ، روسیه است.
عربستان، عربستان نیست. عربستان آمریکاست.
بازی شطرنج
جمال
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴
ماشاالله به شما جوانان امروز خیلی خوشحالم میبینم جوانان وطنم به بلوغ سیاسی رسیدن همین که فهمیده اید ایران مهره ی روسیه و لایه ی دوم جبهه ی روسیه با غرب میباشد نشان از اینده ی روشن است. امروز روسیه به ما بها نمیدهد امروز روسیه در ایران دولت مرد و سیاست گذاری میکند . ایران از نظر استراتژیک فارغ از منابع طبیعی در جایی از کره ی خاکی قرار گرفته است که ثبات روسیه به کشور ما وابسته است و این کشور خائن به دوست هیچ موقع راضی به پیشرفت ایران نمیشود تا برای خودش شاخ نشویم
امان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
پوتین باحمله به داعش ونجات سوریه بهشت رو علنن واسه خودش خرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۸
هیچکس به اندازه روسیه و اسراییل از جنگ ایران و عربستان بیشتر خوشحال نخواهد شد. اسراییل که همیشه میخواهد ایران با عربها بجنگد و همیشه با نفوذ در دانشگاهها و رسانه ها در حال ایجاد اختلاف میباشد و روسیه که با این جنگ به افزایش قیمت نفت برسد و به دارمد افسانه ای خود برسد
رضا معاذالهی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
مسولین ما نباید
سربه سره روسیه بذارن
ملت ودولت جمهوری اسلامی ایران کوچک هیچ کس نیست.فقط عربستان کافیه یک گلوله ب سمت خاک عزیزایران شلیک کنه .خاک عربستانوگورستانی میکنیم برای وهابیون جنایت کار من خودم بسیجی ام گوش به فرمان رهبرعزیزم خامنه ای هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
روسیه دورو و منافقه و از آمریکا خطرناکتر..
گول ژست صلح‌طلبانه این کشور رو نخورید.
محمد احمدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
به خوانندگان می گوییم این خائن هایی که نظر مثبت به این وهابی های داعش پرور می دهند ایرانی نیستند یا اینکه دوست دارند داعش دست پرورده عربستان به خانواده آنها در ایران تعرض کنند یا سرشان را ببرند و البته خیلی از این نظر بده های منفی به اصطلاح ایرانی در خارج از کشور هستند .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
چقد شما ها ساده اين .روسيه ميخواد همنجوري كه امريكا اسرائيل رو نوچه خودش قرار داد اونم يكي برا خودش داشته باشه و روسيه ايران ور انتخاب كرده
سید علی
Netherlands
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
واقعا چه فکر میکنید ؟ چهره واقعی جنگ به قدرت نظامی نیست ، جنگ فقط یک سیستم کشتار جمعی است ، که یک یا چند ملت درگیر اون هستند افرادی که حتی یک دیگر را نمیشناسند با گلوله و توپ یکدیگر رو نابود میکنن . حتی اگر قدرت یک دنیا هم باشیم باز هم عزیزان ما از کنار ما خواهند رفت ، مردم بیگناه کشته خواهند شد ، کودکان اواره خواهند شد . بهتر است به جای نظر دادن در این باره به درس و مشق خود برسید اینده کشور را بسازید . به فکر جنگ نباشید ، حتی پیروز میدان باشیم جز یک افتخار ظاهری هیچ سودی به حال شما ندارد برادران و یا خواهران ما از کنار ما میروند و ما دلمان را به پیروزی در جنگ خوش خواهیم کرد .
بهترین راه پایان دادن به تنش ها میان اعراب هست . انها حتی ارزش جنگیدن هم ندارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
عرب ها بابد چن سال قبل نابود میشدند واگر چن کشور هم پشت سعودی ها باشه باز شکست میخورن من مطمهنم ایران دیگه دیگه خیلی قوی شده
سفید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
سفید
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
بله روسیه کشور دوست و همسایه خوب ماست اگه عربستان وهابی پرور همچنین غلطی بکنه فک نکنم در مقابل موشکهي ما نیم ساعت دوام بیاره. همه بند پوتينهايمان سفت بسته ایم. اماده
ناشناس
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
منظورت از بند پوتین چیه؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
ایران قویترین کشور تو خاور میانه هست ومشخصه که برا هیچ کشوری به همین سادگیها هم نیست که بخواد با ایران درگیر بشه .همه اینو میدونن.داعش هم که کلاعددی نیست که بخواد ایرانو بگیره.ومشخصه که تو هر حمله ای که بکنه همون لحظه اول له میشه.
نواده فرخزاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کاش جنگ بشه انتقام قادسیه را بگیریم که این جنگ مثل یک بغض گلوی هر ایرانی اصیلی را می فشارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵
ایران عزیزم هر چه رهبر عزیزیان بیشتر از همه میداند هر فتوای که ایشان بدهد من جانم رو نسار ایشان میکنم ای ایران ای وطن من
تمام کشورها فقط فکر منافع خودشان هستند و تمام اینها رو رهبر عزیزم بهتر از آنها میداند جانم فدایی رهبر عزیزیان سید علی خامنه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
آنقدر ساده نگاه نکنید.
روسی میدونه که آمریکا داره تو جهان نفوذ میکنه.تضعیف ایران به هر دلیلی باعث میشه منافع روسیه به خطر بیفته. روسیه در اصل داره از همسایه های دوستش همایت میکنه تا آمریکا تو این منطقه نزدیک نشه.اون ها میدونن اگه ایران دچار مشکل بشه کشور بعدی خودشون هستن.پس نتیجه میگیریم روسیه در راستای حمایت از ایران حرکت میکنه.هر کشوری به منافع خودش فکر میکنه.بی لیاقتی شاه های گذشته ایران باعث سو استفاده دیگران میشه. خودتون رو گول نزنید
سربازولی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
سلام چرابعضیاحرف بیخودمیزنن؟چطوربعضیامیگن ایران مهره روسیه است یاعربستان حمله میکنه...اولاعربستان هیچ وقت چنین غلطی نمیکنه بنده خودم پاسدارنیروزمینی هستم تجهیزاتی که ماداریم روبامال عربستان مقایسه کنین اون موقع میفهمین که اگه جنگ هم بشه کی برندس اصلاایناهمه کنارمیدونین همین سپاه فقط(ارتش هم جای خودش)چه قدرفرمانده زبده داره این حاج قاسم فقط یکیشونه که توسپاه خیلی اسم درکرده یاسردارجعفری و...دوماایران خودش محورجبهه مقاومت اسلامیه چطورمیگین مهره روسیس واقعامتأسفم ازاین فکرهای ضعیف این انقلاب شروع نشدبرای این که مهره ی روسیه باشه هدف بالاتری داره شماهم بایکم مطالعه واستفاده ازمغزتون متوجه میشین بعدم اون برادرکه شعرفردوسی روکه گفته چوایران نباشدتن من مباد/بدین بوم وبرزنده یک تن مباد. روبه کوروش نسبت دادی حواستوجمع کن بعدم اونی که گفته بوددرتاریخ روسیه همش به فکره منافعش بودالآن هم هست برادرمگه مثلااگه یکی دزدباشه تاآخرعمرهمه میگن این الآن هم دزده خصوصاالآن که بحث یه نفرنیست یک ملته
یاعلی
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
ما چقدر کارشناس جنگی داشتیم و خبر نداشتم.
برید پلی استیشنتونو بازی کنید بجای این همه مذخرفاتی که میگید.البته بلا نسبت بعضی از دوستان که واقعا عاقلانه نظر دادن
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
مسئولین ما بهتر از همه ما به این مسایل آشنا هستن. ..نمیگم رسد خوبه ولی هر چی باشه از عربستان که خوبه..بماند قبلا با ما چه ها که نکردند ولی الانشم عربستان هر روز داره یه دین جدیدی میاره و همه دنیا رو بر علیه شیعه تحریک میکنه.این تکفیری ها همه تفکرات سعودیهاست برادر
محمد طاها
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
باسلام
عربستان باجنگ کردن باایران جز نابودیه خودش کاری نمیکنه اما اگه بخواد بجنگه باید ازهمه طرف حمله کنه منظورم باهمکاری ترکیه وداعش و رهبری امریکا ازاونجایی که ترکیه از ترس حمله روسیه کاری نمیتونه کنه و داعشم نمیتونه بیاد ایران چون با سوریه داره میجنگه که درصورت حمله به ایران از جبهه پشت مورد حمله قرار میگیره و اگه به فرض امریما هم وارد میدان بشه حزب الاه اسراییل رو میزنه .پس مطمن باشید جنگی باایران درکار نیست که اگرم باشه باخت صددرصدی عربستان و انریکا وبقیه متحداانشه .
ناشناس
Austria
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
دوستان هرکاری میخواید بکننید ولی فقط با هندوستان در نیفتین من خودم دیدم یکی از این هندیا با طناب یه هلیکوپترو گرفته بود نمیذاشت بره بالا...
بیکار
United States of America
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
مثل جنگ عراق برکاتی داره مثل مساوی شدن همه طبقات جامعه هیجانات روزانه رادیو میگیری انگار پشت تانکی بعدش ایجاد شغل اونایی که تو شرکتها هستن فرار میکنن بعد با خواهش تمنا میگن فقط بیا کار کن و ووووو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
ایران به هیچ عنوان دوست ندارد جنگ کندولی ال سعود از ترس ایران که فکرمیکنه تمامی قدرت خاورمیانه را در دست دارد با کم عقلی به اسراییل وامریکا روی اورده وبا پول کثیف دیگر کشورها راخریداری کرده ولی اگر به جای اینکارهایش با ایران متحد میشد کاملا اوضاع خاورمیانه تعغیرمیکردچراکه عربستان دوستی بهتر از ایران در خاورمیانه ندارد ونخواهد هم داشت ومطمعننا اگرال سعود به ایران حمله کند باگذشت زمان کمکم امریکا ومتحدانش تجهیزات نظامی ونیرو هایشان را کم خواهند کرد چرا که توان مقابله با ایران راندارند واگرجنگ پایان یابدامریکا ودیگر متهدانش برای جبران خسارت مستقیما به عربستان حمله خواهند کردوتمامی سرمایه های ملی را چپاول خواهند کرد تاریخ نشانگرهمچنین جنگهای بوده است
amir hossein
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
سلام نظری ندارم فقط میدونم اگه جنگ بشه بد میشه فقط بیشتر عقب میوفتیم از بقیه کشورا
Snayper
United States of America
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
سلام.
دوستان گلم الکی بحث نکنین تو جنگ دو چیز هست که صحنه بازیو تغییر میده یکی پوله که عربها دارن جنگ هزینش خیلی زیاده دومم تجربه جنگی که اینو دیگه عربها ندارن.فرماندهان سپاه و ارتش ما تو ۸سال جنگ زمینی حضور داشتن پس عربها با کوچیکترین اشتباه گور خودشون کندن٬حتی آمریکا هم تو جنگ زمینی جراعت رویارویی با ایران و نداره
حسین خط قرمزم تبعیت ازسردلداگی به مولا علی
United States of America
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
خوشبختانه اینطورکه به نظرمیرسه مردم مادر همه زمینه هاکارشناس وصاحب نظرندکه جای خوشبختی داره مابه به لطف خدارهبری عزیزراداریم که درعرصه نظامی هم تجربه عملی داردوهم ورزیده ترین مشاورین نظامی رادارند مسعولین ماهم کاملا میدانندباموضوع عربستان چطوربرخوردی داشته باشنداگرهم جنگی بشه که بعیدمیدانم برای مدیریت ان فنون کامل تعامل یا تخاصم رابه خوبی بلدند جای هیچ نگرانی نیست
جواد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
من فقط میتونم دعا کنم همه بتونن دنیایی مملؤ از صلح و عدالت رو ببینن.
عماد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱
زنا هم میتونن برن جنگ؟
محمد مبارزه حرم
Seychelles
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
دعا کنید سری عربستان نابود شه وهابی ها نسلشان منقرض شه و مکه هم ماله ما شه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
اگر مقام معظم رهبری صلاح بدانند و دستور دهند نسل ال سعود را برمیداریم و باقی مانده هایشان را قلاده و زنجیر میکنیم گوشه و کنار خیابان های کشورمان میبندیمشان تا از باقی مانده غذای هموطنانمان تغذیه کنند عاقبت سعودی اگر قصد حتی نزدیک شدن به مرز ایران را داشته باشد همین است
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
با سلام و درود به همه خوانندگان فهیم
واقعا برای افرادی که از دنیا بی خبرند متاسفم که بدون اینکه معلومات خودرا به روز کنند همینطور میان نظرمیدهندو به برادران مسلمان ما یعنی عرب ها توهین میکنند.
بروید تحقیق کنید در ده سال آینده ما به نفت نیاز نداریم یا عربستان ؟
بروید تحقیق کنید در اون زمانهای قدیم که ایران وروم برای خودشان امپراطوری داشتند ازهمین عربهای عربستان شکست خوردند و همون طوری که شما میگویید ما از نسل کوروش هستیم
اونها هم از نسل عربهای اون دوران هستند.پس تاریخ هیچ وقت ثبت نکرده که ایران عربها را شکست داده بلکه شکست خورده
موسی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
جنگ با عربستان که نه، بلکه، با کشورهای حوزه خلیج فارس اجتناب ناپذیر، منتها نباید انبارهای مهمات آنها از بین بره و یا ویرانی گسترده صورت بگیره، چون برای جنگ جهانی سوم بهش نیاز داریم.
زهره
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
اگر مردم هیچ کس نره مکه عرب ها میفهمند که چطور با یک ایرانی رفتار کنند
COD
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
به نظر من راست گفتن که باید بازی های کامپیوتری رو رده بندی سنی کنیم. الان انقدر بچه ها تحت تاثیر بازی هایی مثل Call of Duty قرار گرفتن که فکر می کنن الان با یه شور انقلابی یه اسلحه بهشون بدن می تونن با کشتن دشمن مثبت 100 امتیاز بگیرن...
Hassan
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
از عربستانی ها بدبخت تر نیست
به جای اینکه حتی به اسم اسلام هم شده با کشورهای اسلامی مثل ایران متحد شه علیه زورگوهایی نظیر آمریکا و روس باشن به جز اینکه با به راه انداختن جنگ برای فروش تسلیحات نظامی خودشونو هدفی دیگه ای ندارن
خودشون از جنگ دورن و فقط می خوان با به جون هم انداختن مسلمانان و تفرقه بین مسلمانان اسلام و مسلمانان و نابود کنن
چرا ما جزو کشورهای جهان سومیم چون این جنگ ها به ما فرصت پیشرفت نمیده
فقط مونیدم همدیگرو بکشیم
ما کی می خوایم درس بگیریم
تاریخ داره دوباره تکرار میشه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
شما که دم از ایران می زنید چرا پرچمتون ایرانی نیست برو ایران و روسیه رابطه خوبی با هم دارن و حضرت آقا هم موافقه پس حرف الکی نزنید برید اس ۳۰۰ روسیه پاده به ایرانو نگاه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
سلام.واقعا نظرات بعضی از دوستان که فکر میکنن عربستان از نظر تسلیحات نظامی ضعیفتر از ایرانه خنده دار بنظر میاد شما واقعا فکر کردید با خرید ی اس۳۰۰ از روسیه یا به نمایش گذاشتن چند مانوور ایران شد ابر قدرت!!؟عزیزانم اگه ایران به تازگی موشک بالستیک اس ۳۰۰که تکنولوجیه بالای۲۰سال داره خریده عربستان موشکهایی با تکنولوجی حدید از امریکا فرانسه اگلیس بریتانیا.داره.خواهشن با فکر نظر بدید تعصبی نباشید.
عمار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۴
جنگ میان ایران و عربستان شروع شده ولی کسی متوجه نیست
درگیری نیروهای ایرانی و عربستانی در سوریه قدم اول این جنگه که چند روزیه شروع شده
فرخی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
وهابیت دستش برای مردم جهان رو شده که بزرگترین تروریست جهان است و درحال دست و پا زدن است. درحال حاضر تلاش کشورهای مرتجع عرب با همراهی داعش و امسال آن این است که امریکا بچاپد و اسراییل زنده بماند.
دنیا اکنون به جایی رسیده که مردم به دین حق یعنی شیعه گرایش پیدا کرده اند. تا آنجایی رسیده که عالمان اهل تسنن در رابطه با حقانیت اهلبیت ع با وهابیها در شبکه های خودشان مناظره می کنند. و همین امر باعث شده که وحشت عربستان را فرا گرفته و امریکا و اسراییل هم با همین ترفند از آب گل آلود ماهی می گیرند. و مطمئنا" دودش به چشم عربستان و نابودی حکومتهای وهابیت و سلفیت خواهد انجامید. ان شاءالله
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
اینگونه که تاریخ نشون داده روسیه هرجا بره به نفع خودشه...

اگه بین ایران و عربستان جنگ بشه احتمال برد ابران بیشتره، چون مردم ایران با دل و جون برای حفظ خاک و ناموس شون تا پای جون میجنگن
من عاشق جنگ با صهیونیست و آل سعود هستم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
در هر شرایطی من عاشق جنگ با صیونیست و آل سعود کذاب و مکار هستم
ماااااااا فرزندان کوروش کبیر هستیم شجاع و دلاور
ما با کلاش .... آل سعود و صهیونیست رو پرچم میکنیم
ما مردمانی از دیار پارس هستیم
مرگ بر آل سعود مرگ بر اسرائیل
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
من که معطقدم روسها با ما دوستند درست که گزشته اینا نشون نمیده اما در دوران جنگ سرد روسیه وچین تنش بسیار زیادی داشتند اما حالا چی بزرگ تر ین متحد حمدیگه حستند روسیه متحد خوبی برای ایرانه. منطقی هست که حرکی به فکر منافع خودش باشه اگه قیر این باشه باید شک کنی در مورد عربستانم درسته که سلاح های پیشرفته ای از غرب خریده اما ما از اونا بهتریم وتنها با قدرت موشکی که داریم اونارو در لحزه نابود میکونیم ایران خودش یه قدرت نظامی وکسای که قدرت ایرانو دستکم میگیرن توحم دارن واز آمریکا یه قول میسازند من نمیگم ما با آمریکا برابریم اونا خیلی بهترند امااونا اگه میتو نستند مارو نابود کنند تاحلا صددفه کرده بودند اما نمی تونند چون میدونند میتونند جنگ شروع کنند ولی خارج شدن از این جنگ براشون گرون تموم میشه وممکن دیگه قدرت اول نباشندچون جنگ با کشوری که حرفای زیادی واسه گفتن دارد خرج زیادی رو دستشون میزاره آمریکا بدهکار ترین کشور دنیاس وبا جنگ با ایران وقد خودشا متلاشی میکنه
الهه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
من فقط میدونم خدا خلف وعده نمیکنه همینکه ما بادلهای گنه کارمون
نو دلمون امان زمانموم دوست داریم خودش بزرگترین یاوره اگه خدا تو قران وعده داده زمین را به شایستگان میسپریم پس مطمین باشیام که اهالح رو بهقدر میرسونه پس مسلما دست کسانی امثال امریکا و عربستان نمیفته.در جنگ احد ودیگر جنگها تعداد مسلمانان خیلی کمتر بود از کفار ولی خدا اونارو پیروز کرد.خدای ماهم همون خداست بخدا ظهور اقامون خیلی نزدیکه و روزی میرسه که شاهزاده های ایرانیرو واسه حکومت به جای جای دنیا میفرسته
Ghost
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
جرات حمله ندارن...مال این حرفا نیستن..اینا از جنس همون کوفیا هستن که تد صدا جنگ میا خودشونو قایم میکنند...جرات دارن؟خنده داره !!!ایران لقمه دهن عربستان نیست ..لقمه دهن عربستان
مار و سوسماره
سایه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
باسلام .
بنظر من زمانی فرا رسیده که باید یک اعتلاف بوجود بیاد علیه تجاوز گری و قلدری امریکا و الان روسیه و چین بشدت نیازمند قدرتی مثل ایران هستند و بیشتر از همه انها ایرانه که پرچمداره مخالفت امریکا و نوچه های عربیشه حالا داره اون اتفاق مهم ایجاد میشه ما باید با کسانی که میتوانند مارو در هدف و مقصدمان یاری کنن استفاده کنیم ولی هرگز خیانت ها و گذشته های انهارو فراموش نمیکنیم هرچند شرایط تغییر کرده اون زمان امریکا دوست ایران و الان دشمن سرسخت ما شده بهر حال باید با تجاوز و متجاوز برخورد کرد و بحرین را به اغوش ایران بازگردانند که اگر چنین بشود خلیج همیشه فارس ابراه بین المللی نداره و این نقشه شوم امریکا در زمان دوستی با شاه ایران بود دوستان بیایید به ایرا ن و ایرانی خارج از هر دین و ایین افتخار کنیم زنده باد ایران عزیز
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
جنگ بشه ب نمیشه ایران اوغده ی خودشو خالی میکنه ما چشم ب دستور رهبری فرماندهای ایران هستیم هرچی باشه اونا بهتر از ما مید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱
نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی
یادتون رفته ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره . همشون به فکر منافع خودشون هستن . ملت ما باید فقط گوش به فرمان رهبری باشند. والسلام . یا علی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
حکومت عربستان نوکر آمریکاست خاک تو سرشون هیچ عزتی ندارن اینقدر بدبختن
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
ببینید بچه ها هر کشوری دنبال منافع خودشه واینم از نظر مسعولین ما پنهون نیست مثلما روسیه منافعی در جنگ ایران و عربستان میبره ببینید . ایران همون طور که گفته شده سیاست دفاعی داره و بقیه حرف ها دیگه پوچه تا زمانی که ایران. از طرف عربستان مورد تعرض قرار نگیره هیچ اقدامی نمیکنه البته جدا از اقدامات پشت پرده . مثل کمک به هامیان خود علیه دشمنان وهمچنین برای ایران هم منافعی در رابطه با روسیه وجود دارد گذشته ها گذشته باید به این فکر کرد که اگه ما با آمریکا بجنگیم یا با عربستان تنهاییم . با این طرز فکر قدرت مانور به مرور زمان بالا میره پس اینقدر به دولت خودمون فوش ندین وهمچنین به روسا .خواهش مندم
ناشناس
Iraq
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
فقط ایران
امیر
Slovakia
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰
بابا بیخیال بذارین جنگ بشه یه کاریش میکنیم مگه جنگ کشکه به همین مفتی راه بیفته ایران و عربستان به جون هم بیفتن کل منطقه نا امن میشه دهن همه کشورها سرویس میشه حتی همون روسیه شما فکر کن ایران درگیر جنگ بشه خوب مشخصه داعش خیلی راحت وارد ایران میشه وارد عربستان هم میشه کشورهای همسایه هم از هم میپاشن عربستان درسته از آمریکت مهمات خفنی خریده ولی کو اون خلبان عربستانی کلپاسه خور که بتونه پشت همچین هواپیماهایی بشینه؟؟؟کل خلبانان عربستانی آمریکایی هستند آمریکا دلش واسه عربستان نسوخته طوری عربها رو تیغ بزنه که حال کنن ولی اگر جنگ بشه یا ایران از هم میپاشه یا عربستان و یا به احتمال خیلی قوی جفتشون با هم از بین میرن اونوقته که عربستان با نفت هاش میفته دست آمریکا ایران هم که مشخصه میفته دست روسیه اونجاس که پوتین و اوباما یا رئیس جمهور بعدی با هم بشینن شراب بخورن و به ریش امثال من و شما قاه قاه بزنن
ناشناس
Germany
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
دوستان کشورهای غربی امریکا و اسراییل با ایران هراسی قصد فروش سلاح به کشورهای عربی را داشته و دارند از طرف دیگر روسیه و چین هم با فروش اسلحه به ایران دارند همه رو بازی میدن داعش و جنگ سوریه و عراق رو هم برای فروش سلاح درست کردن اینا همشون دستشون تو یه کاسه هست
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
ایکاش این دشمنامون قدرت بی حساب ایران را در منطقه میدیدند که چه قدرتی در جهان هستی وجود داره که قدرت الهی در دل ان ریشه داره، بخدا اگه امریکا از ایران نمی ترسید از افغانستان و عراق زود تر به ایران حمله میکرد چه برسه به یه وهابی شکم پرست بی غیرت بچه کش
Amir
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
دوستان همه توجه آمریکا سیاستش فوق العاده قویه امریکا کشورای همسایمونو ..... و هرکاری بخواد میتونه باهاشون بکنه.آمریکا زیاده خواهه و میخواد کل دنیارو به دست بگیره.باید قبول کنیم که محبوب ترین کشوره.و همه کشورا دست نشاندشن.رویارویی با آمریکا واقعا سخته.فعلا فقط باید خودمونو تقویت کنیم
محمد حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
ایشاالله جنگی با عربستان سربگیره و انتقام سقیفه رو از این حرام زاده ها که از نسل حروم زاده ی دومی هستند رو بگیریم.
علیرضا
Germany
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
جنگ در بگیره عواقبشو مردم می کشن.دردشو ا.ن ها حس می کنن.اون بالا که همه جاشون راحته.(یه نکته روسیه الان طرف ایران هم نظامی و تجاری روابط عالی دارن اون شوروی بود از عراق تو دفاع مقدس حمایت می کرد)
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
در جنگ برنده وجود ندارد برنده ظاهری هم بازندست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
با فیشهای حقوقی کلان و مفسدان بزرگ اقتصادی راستی اقای رحیمی معاون احمدی نژاد که مبلغ چند میلیارد ناچیز میلیاردی هم اختلاس نمودن ظاهرا زندان نیست واسه دخترشم عروسی میگیره تو دهن عربستان میزنیم مگه آقازاده های رانتخوار مردن؟اونا آماده به نبردنlol
احمد
United States of America
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
مرگ بر آل سعود کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
روسیه به فکر خودشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۷
سلام دوستان عزیز عربستان سعودی باید نابود بشه باخاک یکسان بشه قرار هست بریم چاه عمیق بزنیم هندونه بکاریم
توحید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
سلام به دوستان من شش ساله بودم که شهرمون جلوی چشام همین عربای بی شرم بمباران کردن همین عربها بودن که با حمایت غرب به کشوری حمله کردن که مدت کوتاهی بود از یه انقلاب که هنوز هیج کس جایگاه و هدفشو نمیدونست حمله کردن در حالی که قدرت نظامی و سیاسیمون هنوز سازماندهی نشده بود بازم نتونستن یه سانتیمترم از خاک این کشور چپاول کنن قشنگ یادمه هواپیماهشون میومد بمباران میکرد میرفت پدرم هشتاد ماه جبهه بود و من امسال من هم شک نکن باز نمیزاریم عربها و هر حکومت دیگه ای بهمون تعرض کنه چون ایرانی هستیم هم من هم شما شهید دادیم بازم میدیم جانباز دادیم بازم میدیم چون خاکمون با دنیا عوض نمیکیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
مرگ بر ال سعود خبیث
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
اگه عربستان میتونست غلطی بکنه ذله پاپتیهای یمنی نمی شد
نادر
Denmark
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
سلام از هیچ چیزی نترسید .عربسنان در جنگ با یما اخرین نفس هارا میکشد.پول ها را رفت .ابروهم نداشت.امریکا پس بردن پول ها وخالی شدن جیب عرب ها.کشورش به چند کشور نقسیم خواهد شد. باز برمیگرددبه وضعیت قبل از سال 1447 سال پیش.اصلا جرات نداردبه ایران تمدن دنیا چپ نگاه کند ودقیقا عواقب اشتباهات گذشته بازتکرار کند.چون از صحنه دنیا پاک خواهد شد
حسین
United States of America
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
بچه ها زیاد به خودتون فشار نیارین سیا ست پیچیده تر از این چیزاست که شما میدونین
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
دوستان،من با خوندن نظرات شما،متوجه شدم که کمتر از 1% شما از تاریخ یا سیاست سردرمیارین،بهتره بجای نوشتن این چرت و پرت ها و تلف کردن وقت،یکم مطالعه کنید،درستون رو برای تحصیل علم بخونید(نه برای مدرک).اونوقت می شه به نظر شما بها داد.همه ما میدونیم که افراد بی سواد که فقط مدرک تحصیلی دارن،از صحبت هاشون مشخصن.اکثر مسئولین هم با دانششون به ای مقامات رسیدن،کلام آخر هم اینکه تا سایه آقا بالای سر اسلام بخصوص ملت ایران هست،نگران نباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
اعراب از 1400 سال پیش فقط به فکر تجاوز و دشمنی با ایران هستند. اون هم بخاطر حس حقارت و عقب ماندگی . ولی برعکس قادسیه و ... این بار ما دمار از روزگارشون در میاریم .
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
نه روسیه نه امریکا نه اراییل هیچ کدومشون نمیتونن غلطی بکنن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
سلام من نه بسیجیم و نه آدم خیلی مذهبی ولی یک وطن پرستم عربستان غلط میکنه حمله کنه کافیه حضرت آقا حکم جهاد بده بخدا همین موهای فشن تبدیل میشن به چفیه چی فکر کردین مگه عزیزان نظامی ما چیزی از اونا کم دارن بخدا تک تکشونو میفرستیم جهنم نترسین تا کی ایرانی برای زیارت خانه خدا تحقیر بشه آمریکا چرا از نظام پادشاهی حمایت میکنه ما فرزندان ایرانیم با قدرت جلوشون می ایستیم و از حضرت آقا حمایت میکنیم زنده باد سید علی
اندرانیک
United States of America
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
یه مشت بچه که از سیاست اصلا سر در نمیارن ریختن اینجا فقط نظر میدن.برید درستون رو بخونید شاید فهمیدید دورو برتون چه خبره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
درست عبرت برای ایران نمیشه که روسیه قابل اعتماد نیست و اینها دنبال منافع خودشان است یه ذره بیدار باشید ابتدا امریکا و الانش هم روسیه توجون ماها افتاده. بخدا وقتی که لیست کشورهای معتبر جهان نگاه میکنی تنها کشوری که اسمش در اون لیست نیست فقط ایران است. تمام دنیا و جهان ازش تنفر دارند
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
بنظر من اگه ما بتوانیم از حمایت روسیه و عراق و سوریه استفاده کنیم قطعان توی هرجنگ نظامی پیروز خواهیم شد وهمنتور که میدانید عربستان همایت کشور های غربی رو داره چون کشور های غربی میدونن که اگه السعود رو حمایت نکنه نفت اونو ازدست خواهند داد من مطمعنام اگر جنگ ایران والسعود رخ بدهد جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
بخدا جنگ اشتباه محضه و بازیچه قدرتهای بزرگ شدن، امت اسلام باید متحد باشه،واگه این دوبرادر شیعه وسنی همديگررو نابود کنند غیر از نیستی اون یکی دیگرشون نیست مثال شکستن همون چوب هاست که تک تک راحتر شکسته میشوند و این اساس فکری قدرت های استکباریست که فعلا ماهارو به جون هم بندازن تا یکی کم بشه بعد سراغ اون یکی خواهند رفت در ضمن تسلیحاتشان را هم بفروش میرسانند و از ميدان جنگ بعنوان یک رزمایش برای قدرتمند کردن خود استفاده خواهند کرد
ندای حق
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴
انشالله که شروع کننده جنگ عربستان باشه تابهشون بفهمونیم غیرت ایرانی یعنی چی مارمولک خورهای نجس
بهزاد محمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
من وابسته به کسی دیگری نمی توانم از قدرت حرف بزنم چرا . چون در درگیری شدید همه داشته های وابستهگی هایم را از دست دادم . اگر بخواهم دوباره برخیزم کار از کار گذشته است . و در ضمن ما هم به هیچکسی اعتماد نکنیم ( چه ان کس سیاه . سفید و زرد باشد .)
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
اگه جنگ بشه پیروز اصلی امریکاست
چرا چون قیمت نفت میاد پایین
بعد امامریکا از ایران و عربستان
نمیخره و در اخر شکستی بزرگ برای عربستان و ایران
باقی میمونه
علیرضا سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
جنگ با عربستان دیر یا زود باید انجام گیرد پس چه بهتر که الان که ترکیه و پاکستان درگیر مسائل داخلی خود هستن انجام شود تا ما تلافی سالها بد احترامی و ............... عربها را در اوریم . من جنگ طلب نیستم چون جنگ ایران و عراق را یادم هست و زمان جنگ در اهواز بودم البته ان زمان 12 سال داشتم ولی ان جنگ هم جنگ عربها و ایرانیان بود و هنوز انروزها یاد همه ما هست و بایست یک روز طلافی کنیم که ان روز امروز است . فقط کی باید برویم ؟
محمد اخترکاوان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
درسسته که ما با روسیه در حال حاضر دوست هستیم ولی ما هم به منافع خودمان فکر میکنیم سیاست یعنی این.در هشت سال دفاع مقدس ایران با همه کشورهای عربی جنگیده و من خودم به ان افتخار میکنم
ستوان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
آمریکا منو زدo_O
آیناز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
چرا کشور های ترکیه ٬ عربستان ٬ ایران ٬ روسیه ٬ آمریکا باهم صلح رابطه بر قرار نمی کنند ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
اگه جنگ بشه شکست میخوریم عربستان تجهیزات پیشرفه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
اگه ما باکشور عربستان صلح کنیم جنگه نمیشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
خانم روژان جان شما کلاس چندمی ؟
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
پسرا ودخترا ماالان باکدام کشور ها جنگ داریم
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
خانمه روژان الان این وسط جنگ عربستان وترکیه و آمریکا روسیه هست نه اونایی گفتی باهوش جان
جک بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵
امریکا و روسیه میخان ایران عربستان رو ب جون هم بندازن بعد صلاحاشونو بچپونن ب این دو کشور
مگه یا مسئولین ماد سادلوح باشن یا مال عربستان گنگ و بی عقل باشن ک وارد ای بازی بشن
چ جونورای کثیف و نجسی ان ای روسها و امریکاییها
سلاح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
با سلام خدمت دوستان عزیز نظر من اینه که اگه آمریکا به ایران حمله کنه اعتماد کشورایه دیگرو از دست میده خب چرا چون طی توافق هسته ایی که آمریکا با ایران کرد هیچ وقت نمیاد به ایران حمله کنه چون اگه این کار کنه میدونه اعتمادشو نصبت به کشورایه دیگر از دست میده و کشورایه دیگر علیه آمریکا بلند میشن
علی
Saudi Arabia
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
سلام به همه به نظر من توی این وضعیت فعلی باید با روس ها متحد شد همون طور که عرب ها با آمریکا متحد شدن در ضمن تاریخ رو بذارید کنار چون خیلی وقته که تاریخ رو بستیم حالا چرا چون که برید وضعیت فرهنگ و... رو ببین پس کلا بی خیال تاریخ
در ضمن من روس پرست نیستم ویک ناسیونالیستم و در این وضعیت به همه پیشنهاد می کنم که روس ها رو به چشم ی دوست برای آخرین بار ببینیم.زنده باد ایرانی ناسیونالیست.
فاطاگل
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
روسیه وامریکا با عربستان جنگ دارن ۰
عربستان با ایران بود قبلا ۰
که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
با سلام خدایی ابرقدرتها با هتدونه گزاشتن زیر بغل کشورها اونها رو به جون هم میندازن و چه بهتر که دو تا کشور اسلامی باشن سودش تو جیب اونها میره اگر خدای نکرده جنگ بشه هیچ کشوری پیروز نمیشه و فقط منابع مالی و جانی کشورها هز بین میره بعد اتش بس میشه فقط خرابی و آوارگی نصیب کشورها میشه همین
ياسر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
واي اگر خامنه اي رهبر حكم جهادم دهد،خيلي وقته انتظار نابودي آلِ سعود رو ميكشم....زنده باد رهبر معظم انقلاب اسلامي
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
همان طور كه هشت سال بدون صلاح جنگيديم و امريكا قصد فروش اصلحه هاي خودش را داشت الانم كه جريان همون هشت سال دفاع مقدس به خدا زشته انقدر ايران و قدرت نظاميشو دست كم بگيرين ايران قدرت نظامي هوايش قدرت اول جهانه عربستان كه هيچ امريكا و تمام كشورهاي دنيا نميتونن جلوي ايرانو بگيرم ايران خيلي خون سرده به جاش بيكله ترين كشور دنيا هم ميشه مثل ادماي كه جلوي چشمشونو خون گرفته باشه ول نميكنه فقط كافيه عربستان به ايران حمله كنه ايران عربستان با خاك يكسان ميكنه توي سه سال قول ميدم
حبیب
Iraq
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
واقعا برای اون دسته از کسایی که از جنگ میترسن متاسفم چون ما ۳۰ سال قبل با دست خالی امریکایی که پشت عراق وایستاده بود شکست دادیم بعدشم هیچ کشوری تو دنیا به اتحاد مردم ایران نمیرسه چو اتحاد داریم مطمن باشید امریکا و عربستان هیچ غلطی نمیتونن بکنن خود امریکا از تمام مغزهای ایرانی داره استفاده میکنه پس بدونید که ما چقد قدرتمند هستیم که امریکا جرات نمیکنه مستقیم حمله کنه چون میدونه شکست میخوره با واسطه میاد که اسمش خراب نشه بعدشم کیا بودن که هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین خوابوندن یعنی این دانشمندایی که ما داریم و این همه علم دارن نتونستن چهار تا موشک تو این ۳۰ سال بسازن که الان عربستانو با خاک یکسانش کنن
دوستان وطنتونو با این حرفا نفروشید ما بهترین کشور دنیا و بهترین نژاد روی کره ی زمین هستیم باید به وطنمون افتخار کنیم
زنده باد ایران .
روزی رو میبینم که پرچم زیبای ایران رو بالای خونه ی خدا نصب کنیم و به جهانیان ثابت کنیم که ایران و ایرانی یعنی چی
خواهشا دوستان حرف مفت نزنن که عربستان تجهیزات قوی از امریکا گرفته
مطمن باشید هیچ غلطی نمیتونن بکنن
ناشناس
United States of America
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کسانی که میگن روسیه قابل اعتماد نیست به کار های انجام شده ی روس ها برای همایت از ایران نگاهی بیندازن اون بی اعتمادی مال زمانی بود که رژیم شوروی پابرجا اما حال که این رژیم فلج کننده نابود شده روسیه مورد اعتماده و کسانی که میگن روسیه به فکر منافع خودشه باید بگم که همه ی کشور ها دنبال منافع خودشون هستند فکر می کنین چرا آمریکا بعد از انقلاب با ایران دشمن شد به خاطر این بود که دیگه ایران همه چیز خودش رو در اختیار آمریکا نمی گذاشت مثل چطور مصرف کردن نفت-قانون گذاری و چیز های دیگری که اون زمان آمریکا بر اون ها حکومت می کرد
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
مرگ برال سعود خاک بر سرشون خاک برادر بخواب گربه هست چیتش کنی میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
این خود مردم ایران و حکومت ایران هست که عرب ها رو چاق کرده چرا پیش از اینها عربستان حتی نمیتوانست اسم ایران رو بیاره دولت باید طوری قدم برداره که قدرت اول خاورمیانه بشه بعدش عربستان و سر جای خودش بنشونه و از همه مهمتر اینه که اول باید خونه ی خودشو ضد زلزله کنه تا خونه ی همسایه رو.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
یه نگاه به جوونای سال ۵۹وجوونای الان بندازین کی میخواد بجنگه جنگ مساوی با نابودی ایران واز بین رفتن اندک امیدیه که به اصلاح این مملکت وجود داره تو رو خدا احساساتی فکر نکنید ما ایرانیها بدبخت این احساساتی بودنمون هستیم مشکلات اقتصادی وفقر داره غوغا میکنه به جای فکر به جنگ اگر مردید بیاید وبه جنگ غول فقر ومشکلات اقتصادی وفساد برید جنگ تیر خلاص به سر این تن رنجوره میدونید قطع برق برای روزها وهفته ها یعنی چه میدونید قطع آب یعنی چه میدونید قحطی یعنی چه میدونید بمباران وموشکباران یعنی چه میدونید پرپر شدن بهترین جوونای مملکت یعنی چه میدونید بی پدرشدن بی مادرشدن بیوه شدن یعنی چه میدونید آلوده شدن منابع آب وخاک مملکت حتی درمقیاس اندک به اورانیوم یعنی چه نابود شدن راه ها وپلها یعنی چه خداوند به ما عقل داده بیاندیشید تورو خدا بیاندیشید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
سلام هموطنان خوبم ببینید من حدود بیست روز هست در اینستاگرام دارم در پیج عربستانی ها بر علیه آنها می جنگم جنگ روانی و تبلیغ شیعه و نشان دادن اتحاد شیعه و سنی بر علیه وهابیت و استفاده از احادیث و قرآن و بیاناتی که ان ها را خشمگین می کنه ولی خیلی خیلی دوست داشتم هدایت شوند تا خشمگین این وهابی ها تا زمان ظهور امام زمان جز محالات هست که حقیقت را بپذیرند لعنت خدا بر قوم ظالمین امثال اینها روزی به پیامبر و امامان ما از جمله امام علی و امام حسین این همه ظلم کردند کاش مردم آن زمان مثل مردم ااین نسل بودند البته من احساس می کنم اعراب وهابی هیچ بویی از انسانیت نبردند و فکر ردند حج برای آنهاست نه حج برای خدا کاش زودتر امام زمان تشریف بیاورند و حکومت جهان از جمله مکه به دست بگیرند و ما زنده باشیم و خواری قوم سعود را ببینیم طبق پیش بینیعلمای شیعه در جهان قیام خراسانی با یمانی متحد میشود و با قیام سفیانی در شام مخالف میشوند و رهبر قوم سفیانی فردی بنام عثمان بن عنبسه هست که با امام زمان می جنگد و با حرکت به طرف مکه برای جنگ با امام در مسیری بنام بیداءکه بیابانی خشک واقع در مکه و مدینه هست به اذن خدا دل زمین شکافته میشود و همه را میبلعد قط یک نفر زنده میماند برای ارسال خبر به مردم مکه و مدینه و این میشود که مردم جهان با امام زمان بیعت می کند و جامعه ای پر از عدل و بدون قتل و غارت و فقر گسترش پیدا می کند البته ناگفته نماند این قیام سفیانی می گویند الان ز ارتش سوریه فردی با همین نام هست که مخالف اسد هست و این فرد طبق روایات امامان صورتش آبله دارد که بهلول در سپاه سوریه او را دیده است و این عثمان از نوادگان و طرفداران آل ابو سفیان است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
به نظر من ایران داره حواس عربستانو از یمن پرت میکنه تا یمن بتونه خودشو بازسازی کنه بعد از چند جهت سعودی رو تحت فشار قرار بده
فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹
مهم نیس ک کی دخالت میکنه مهم این ک اماریکا مثل سگ از کشورمون ایران میترسه ما به امید خدا در همه جنگ ها پیروزیم هیچ کشوری مثل ما نیس
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
اینکه مسولین امریکایین یا روسی مهم نیست مهم اینکه از منافع ملی مون دفاع کنیم که همین رویکرد دولت مردامون به منافع ملی مون درسته و فقط حمایت مردمو میخواد که انشالله پیروز بشیم.بیایید از تاریخ درس بگیریم که وقتی رضا شاه از چشم انداز سیاسی اقتصادی کشورمون صحبت کرد به دست کشورهای بزرگ دنیا سرنگون شد اخرش تو مصر مرد.پس به دولت مرداتون اعتماد داشته باشید چه قبل از انقلاب که جزعی از تاریخ شد چه الان که ما و دولت مردامون که داریم تاریخو رقم میزنیم پس حمایت کنین که انشالله پیروزی با صابرین است
محمد
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
رضا شاه را خوب آمدی. باید از سرگذشت رضا شاه درس بگیریم.
سلام هستم
Turkey
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
به نظر من ایران با این که به کشورهای لبنان و سوریه و عراق تا به امروز باج داده موقع جنگ با عربستان تنها خواهد بود.
قادسیه ای دیگر رقم خواهد خورد. اونایی که طبل جنگ رو میزنن همونایی هستن که سال 58 جنگ ایران و عراق رو شروع کردن و الکی الکی جوون پر پر کردن . همونایی هستن که دهه 60 الکی الکی اعدام کردن .
طبل جنگ رو میزنن و سودش رو خودشون میخورن ضررش رو ملت ایران میده.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
روسیه خیلی خوبه من جنگوبا عربستان می پذیرم .واقعا که بعضیاتون خیلی ترسوید
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
ایران امریکا را پودر میکند عربستان چیست امیمان به خدای متعال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
ایران نمیتونه با عربستان بجنگه . یه نگاهی به کشور های همسایه بندازین همشون سنی ان اگه ایران با عربستان بجنگه کشور های پاکستان و ترکیه علیه ایران خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
اینا همه بازی آمریکاواسرائیله میخوان ما مسلمونارو به جون هم بندازن امیدوارم رهبران گول چنین فتنه رو نخورن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کاش مسءولین ما بجای کمکهای ملیاردی به یمن اول به فکر فقر در کشور خودش باشه
افسوس که گفتنی ها زیاده
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
تا رهبر هس خیالتون راحت راحت باشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
ای خدایا کی میشه تمام انسانهای روی زمین باهم یکی بشن کی.چرا نباید همه باهم خوب باشیم چرا همه همدیگرو می کشن مگه انسان با انسان فرقی داره اگه اینجوری باشه پس خداهای ما هم باهم فرق داره دیگه.امیدوارم یه روزی نمی دونم کی ولی یه روزی تمام انسانهای روی زمین با هم یکی باشن برادر باشن. همدیگرو نکشن سر همو نبرن همه در کنارهم .
محسن جدی
France
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
ایول.خداکنه عربستان به ایران حمله کنه و ما عربستانو اشغال کنیم و قبرستان بقیع رو هم آزاد کنیم و نماز جمعه رو در بقیع بخوانیم.انشاالله
ستار کلیبر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
الو آی محسن جدی داداش هوایی نشو ها.
امیر
United States of America
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
جنگ اسمش خوبه،،در واقع موقع جنگ افراد متوسط وفقیر جامعه به جنگ میرن و افراد پولدار و آقازاده ها الفرار به کشورهای همپیمانی مثل روسیه و چین،،پس خواهشأ نگید حمله کنه حمله کنه
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
قابل توجه دوستان نیروی هوایی عربستان از ما قوی تره وچون ما با اونا مرز زمینی نداریم یکم مشکل میشه اما نیروی دریایی ما سرتره.جنگ اصلا به سودمون نیست چون وضع. اقتصادی خیلی داغونه.اگه قرار باشه دوباره دویست هزار جوون شهید بدیم واقع دیگه داغون میشیم .نمیگم عربستان برنده میشه ساید اونا بیشتر ضرر ببین ولی جنگ به ضرر همه وبه سود اسراعیل و امریکا است ولا غیر.از مسئولان نظام خواهشمندیم با حل وفصل سیاسی اوضاع اروم بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
اون که درست و تاریخ هم گویاست
جنگ هم جز ویرانی چیزی نداره ، شاید آمیریکایی ها دنبال همین جنگ هستند ،بعید میدونم ملخ خورها جز سر بریدن چیزی دیگه ای حالیشون بشه
ولی مطمعنم که بدجور شکست میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
اون که درست و تاریخ هم گویاست
جنگ هم جز ویرانی چیزی نداره ، شاید آمیریکایی ها دنبال همین جنگ هستند ،بعید میدونم ملخ خورها جز سر بریدن چیزی دیگه ای حالیشون بشه
ولی مطمعنم که بدجور شکست میخورن
سیاست خیلی کثیفه
معلوم نیست حالا که ثابت شده آل صعود حادثه 11 سپتامرو درست کرده ، چرا بازم متحد آمریکاست؟
دنیا مگه چقد ارزش داره ( بزودی شکم طمعشون با خاک پر میشه )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
ایران بعد چندین سال جنگ بازم مشکلات اقتصادی و بیکاریش سرجاشه جنگ بشه این ما فقیر فقراییم که میریم جنگ همین تعصب ماها باعث این بلاها شده خواهشا با فکر قضاوت کنید
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
ایران بعد چندین سال جنگ بازم مشکلات اقتصادی و بیکاریش سرجاشه جنگ بشه این ما فقیر فقراییم که میریم جنگ همین تعصب ماها باعث این بلاها شده خواهشا با فکر قضاوت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
سلام به همه میهن پرستای کشور عزیزما ایران رهبر ما امام حسینه پس هیچ وقت زیر بار ذلت نمیریم دنبال جنگ نیستیم ولی اگه کسی شروع کنه فقط خدا میدونه به چه فلاکتی میافته .تا وقتی ایمان داشته باشیم ازکل دنیا هم نمیترسیم.روی روسیه و بقیه هم حساب نکنید خدا خوشش نمیاد افریدش رو کسی غیر خودش حساب کنه
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
چرا مادست به دامان روسیه دراز کردیم،پس اون شعار نه غربی ونه شرقی چه میشود،دیروز دشمن امروزدوست چراتوی لاک پوتین همه نفت وثروتمادست روسهاست ،جنگ بس است ،مردم گرسنگی دارن می میرند اونوقت فکر جنگ دارید،برادرا یه خورده منطقی باشی ،شما برید این کشوراعربی راببینید شما کجا اونا کجا
بابک
Turkey
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۶
امیدوارم زودتر عربستان و آمریکا دوتا موشک ول بدن تهران و قم با خاک یکسان بشه.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
عربستان را باید. با خاک یکسان کر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
دولت ایران با بلائی که سر ملت خودش آورده هیچ پایگاه مردمی نداره تجهیزات نظامی هم نداره تمام هواپیماهای جنگی ایران یا آماده پرواز نیستن اگرم باشن در حد اسباب بازين چون هیچ کشوری در دنیا از هواپیما استفاده نمی کنه در حد نیروی دریایی هم با چهار تا قایق نمیشه به جنگ ناو جنگی رفت بسری موشک هم که خریداری کردن دقت درس حسابی ندارن جنگ ایران بصورت مستقیم پایان ایران خواهد بود
بولان زاهدان
United States of America
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
جنگ میان دو گروه که میجنگند ولی همدیگر را نمیشناسند برای کسانی که نمیجنگند ولی همدیگر را خوب میشناسند دکتر علی شریعتی
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴
با عرض سلام ..جانم فدای کشورم . عربستان باید اینو بدونه هنوزم خیلیا هستن کهبه این باورند که خون ریختن از عربستانی حامی داعش یک راهی برای خداست ..پس بی خودی خط و نشون نکشن ....روسیه هم کشوریه که در زمان حال کشور خوبیه و ب درد بخور اما نباید به کسی کامل اعتماد کرد چرا که همه به فکر خویش هستن و تمام ...یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
سلام .خدا هیچ کشوری رو درگیر جنگ نکنه .ما باید پشت آرمانهای امام (ره) بایستیم و پشتیمان کشورمان باشیم و از رهبر عزیزمان تشکر و قدردانی کنیم که آرامش رو آوردن به این مملکت.
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
سلام به همه۰خطاب به برخي هموطنان خوش خیال و خام و فریب خورده ای که فکر میکنن ایران میتونه جلوی...آمریکا که اصلا حرفشم نزنين....ارتش عربستان بايسته۰با ی مثال بهتون بگم۰دوست من نظامیه و الان چند ساله نیروی دریایی خدمت ميکنه۰ماها همیشه تو تلویزیون از کسایی مثل جناب رهبر یا یه افسر نظامی می شنویم که ایران توانسته فلان تجهیزات نظامی رو بسازه و نیروی بالفرض دريايش دیگه داره تو دنیا یک میشه و خلاصه ازین حرفای مفت و دروغ۰دوست من تعریف ميکردايران اغلب به زیر دریایی و تجهیزات دریایی بسنده میکنه که سالها پیش رضا شاه از کشورهای خارجی وارد کرده و ایران به زور همونارا تعمیر میکنه و اميدواره باهاشون تو جنگ کاری از پیش ببره۰چون توانایی ساخت زیر دریایی و تجهیزات مدرنا نداره۰علمشا نداره۰ي مشت تجهیزات و زیردریایی های پکيده قديمي۰که در ی مورد چند نفرا با ی زیر دریایی فرستاده بودن ماموریت که زیر دریایی رفت زیر آب و به علت پکيدگي و فرسودگی حالا معلومم نبود دقیقا در کدوم قسمت از دریا خراب شده بود تا ابد ماندگار شد۰افراديم که باهاش رفتن احتمالا الان با فرشته ها گرمن۰هیچ جایم اجازه ندادن صداش در بياد۰ما خیلی ساده و شاید ابلهيم که فک
میکنیم جلوی ارتش تا دندان مسلح عربستان که تازه از طرف آمریکا حمایت ميشه بشه ايستاد۰اونايم که تو رسانه ها میگن ما تو عرضه نظامی پیشرفت کردیم و فلان و بهمان دارن دل من و تورا خوش ميکنن۰جنگ که بشه چیزی ازما باقی نميمونه۰ما فقط میتونیم دعا کنیم جنگ نشه ۰وگرنه اگه جنگ شه کار آنچنانی از دستمون بر نمياد۰نابوديمون حتميه۰ما حتی داریم از کلاس و ژ3 استفاده میکنیم که روسیه و آلمان هفتاد سال پیش داشتن ازش استفاده ميکردن که حالا اسلحه های خیلی خیلی پیشرفته تری ساختن۰ههه شاید تا یکی دو دهه دیگه روسیه کلاشا بذاره موزه و ما هنوز از کلاش استفاده کنيم
ایسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
سلام هموطنان ترسو که این همه از امریکا میترسند بهتره برند یه فکری برای خودشون بکنند زیر زمینی جان پناهی بسازند چون اینها به نظر من به زیاد اعتقاد به جهاد وشهادت ندارند وبه خدای خود امیدوار نیستند تا وقتی ما در مکتب سرخ شهادت هستیم وفرمانده ما امام حسین (ع) هستند هیچ قدرتی نمیتواند جلو ما باستد حتی اگر دست خالی باشیم یادتان باشن سخنی که تا الان حقیقتش روشن شده امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند(امام خمینی)
سایه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
در جواب دوستمون و برادر ترسویم نترس جنگ نمیشه اگرم جنگی بشه هستن کسانیکه تا اخرین قطره خونشونو فدای سرزمینشون کنن که امسال شما شلوارتون خشک و شیک باشه اخه مرد حسابی جوری حرف میزنی انگار امریکا یا عربستان موشک و یا گلوله ای برای جان نازکت درست کردن اگه الان حرفی بزنی فردا به قلبت میزنن نترس چشماتو باز کنن الان نمیری 50 سال دیگه خواهی مرد ای ایرانی پس با شرف بمیر نه با ننگ و خواری من سرباز کوچکی از اسلام اباد غربم در راه وطن و میهنم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
حالا بیخیال این موضوعا
از بالا تا پایین همه نظرات خوندم
حدود50دقیقه وقت برد ولی دمتون گرم کلی خندیدم
حرفای جالبی میگفتید.
برید درستون بخونید کوچولوها
جنگ ک شد ههممون میریم جنگ به حمایت رهبر
یا حق
خاک پای تمام هموطنانم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
ما ایرانی هستیم و غیرت داریم اگه عربستان چنین غلطی بکنه ما عربستان را با خاک یکسان میکنیم اما در کل ما همیشه ارزو داریم که در هیچ کجای جهان خون وخونریزی نبا شه
جوکر
Germany
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
دوستان.جنگ میدونید یعنی چی ؟ یغنی اینکه شاعد مردن عزیزانت باشی.شاهد خراب شدن زندگی و آسایش خودت و هموطنانت.صدای گریه.وحشت.جنگ.الان که الانه امنیت هست دکترها پر از مریض هست.قیمتها گرون و نردوم بیکار و بدبختی فراوان.خدا هیچوقت جنگ نیاره.در جنگ همیشه پولدارا و مسولین در امانند ولی همیشه فقرا هستند که میجنگند.فقرا میمیرن و مجروح میشن.باز هم بعد جنگ اونایی که توی رفاه رفتن خارج یا پناهگاهشون.باز میان سود میبرن و نفع میبرن.ولی خب اگه خدای نکرده جنگ بشه.باز امثال من و شما بخاطر ناموسمون و ..مجبوریم تا آخر نفس بریم بجنگیم تا زنده هستیم جلوی این کفتارها بایستیم.ولی امیدوارم هیچوقت جنگ نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
عربستان بازیگره کارگردا امریکا تا وقتی نقش خوب بازی میکنه از طرف کارگردان حمایت میشه ولی در دراز مدت نخواهد تونست نقش خودرا به خوبی بازی کند در نتبجه از طرف کارگدارن کنار گذاشته خواهد شد درود بر پوتین
علیرضا شبان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
عربستان نمیبینیمت
نیما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
با سلام - حکایت جنگ ایران و عربستان همچون حکایت جنگهای عثمانی است با صفویه ( با آب زیر کاهی استعمار پیر ) تا بدین وسیله جلو حرکت و پیشروی ؛ نیروهای عثمانی به قلب اروپا گرفته شود و در نهایت حکومت یکپارچه عثمانی به چندین کشور تجزیه شد. - ما با عربستان اختلاف بسیار داریم . ولی آیا اختلافات ما با عربستان بیشتر است یا با اسرائیل و غرب - باید صبوری ؛ و هوشیاری به خرج دارد و سلاح خود را بطرف دشمن مشترک مسلمین بگیرم. نه اینکه با یک خدا - با یک پیامبر و یک کتاب هادی و روشنگر نیروهای رزمی و مالی خود در ستیز با یکدیگر به کار بریم و در نهایت شاهد تجزیه منطقه باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مرگ برآل خر سعود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
واقعا شما گزارش رو نخونده چطور نظر میدین این گزارش یه کارشناس روس بود در مورد عملکرد عربستان چه ربطی داره ب سیاستهای روسیه .واقعا مردم مشکل روانی دارن فقط میان تو فضاهای مجازی با فحش دادن تخلیه روانی بشن متن رو نخونده شروع میکنن ب نظر دادن
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
من هشت سال در جنگ بوده ام وبه عنوان پزشکیار بهداری خدمت کردم انشالله که جنگی پیش نیاید هر چی درتوانم هست در خاک وطن واسلام عزیز بکای می برم تا به دینم ووطن خدمتی کرده باشم زنده باد دینم رهبرم وطنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد والسلام
ناشناس
-
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
یا ابا صالح المهدی عجل علی ظهورک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
ایاتابه حال دقت کردید که چرا تمام جنگهای اخیر تو خاور میانه است داعش کل کشوری عربی رادرگیرکرده است عربستان باامریکاایران باروسیه این ها همه نقشه است که امریکا وروسیه بر کشور های خاورمیانه کشیدن تاکی میخواهید بخوابید مردم حقیقت واضع است هدف این هاسردرگم کردن مسلمینه این کشور ها فقط به فکر منافشون نن اخه بیسوادا این چرت پرتا چی این ها همه سیاست که بر کشور های اسلامی کشیدن ایاتا حالا دقت کردیدکه چرادر دیگر کشورهای که مسلمان نیستند هیچ اتفاقی نمی افته حتی بینی یک نفر خون نمیشه امریکا میگوید عربستان بامن است روسیه می گوید ایران بامن این ها همه نقشه مردم عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
اسراییل نابود کنیم.ایناخودشون نابودمیشن.بچه ها اول اسراییل اصل و ول نکنین دنبال جزعیات برید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
عربستان باید با خاک یکسان بشه ایران گربه ترسو نیست ایران باید غرش کنه که سلطان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
عربستان خر کی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
همش چرته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴
دوستانی که نظر دادن به خیلی چیزا دقت نکردن اول اینکه عربستان چند حامی گردن کلفت به اسم اسرائیل و آمریکا و انگلیس و کشور های حاشیه خلیج فارس عرب نشین داره و بی شک توی نیروهای زمینی و هوایی و دریایی عربستان رو حمایت میکنن دوم اینکه دم از صلاح های عربستان نزنید که اگه عربستان چیزی نداشته باشه بی شک حمایت صلاحی کامل میشه سوم اینکه ایران قدرت جنگیدن داره ولی نه در برابر این همه گردن کلفت ، اگه زمان صدام حسین پیروز شدیم واسه ۳۸ و ۳۹ سال پیشه الان جهان داره روز به روز پیشرفت میکنه و قدرتمند تر میشن کشورها اگه یادتون باشه زمان جنگ ایران و عراق صدام حسین از صلاح شیمیای استفاده کرد و کی بهش داد ؟؟؟؟؟ همون کسای که ازش حمایت میکردن ولی وای به حالمون اگر جنگی میان ایران و عربستان در بگیره بی شک بمب اتم در اختیار عربستان میزارن برای سرنگونی ایران ، و این عمل یعنی تمام قدرت نظامی ما زیر خط بمب اتم قرار میگیره نیاید بگید امکان پذیر نیست تو جنگ خیرات نمیدن که یا روضه بخونن چون زمان جنگ ایران و عراق صلاح شیمیایی جز صلاح های ممنوعه بود ولی در اختیار صدام قرار گرفت و مطمئن هستم که بمب اتم هم آمریکا و اسرائیل ۲ دستی تقدیم عربستان میکنن برای نابود کردن ایران ، الان هم ترامپ شده ریس جمهور آمریکا و ضد ایرانیان هست انگلیس و اسرائیل هم که از ایرانیان متنفر هستن پس نگید که عربستان چیزی نیست ما خیلی خیلی خیلی اگه حمایت کننده داشته باشیم روسیه هست که اونم به ظاهر میگه حمایت میکنم ولی هدفش فروش صلاح های خودشه و یه پولی این وسط به جیب بزنه و براش هم اهمیتی نداره که چه کشوری با هم میجنگه ، بقیه متحدین ایران هم در گیر جنگ داخلی خودشون هستن پس این وسط ایران تک و تنهاس ، به عقیده من با کشوری که این همه گردن کلفت مثل آمریکا و اسرائیل و انگلیس وترکیه و مصر کشورهای جهان عرب پشتش هستن نباید وارد جنگ شد که جنگ با عربستان مساوی با نابودیه ایران هستش اینو به واقع میتونم بگم که از هیچ کمک نظامی حامیان عربستان برای نابودی ایران دریغ نخواهند کرد ، حالا چه کمک صلاحی و موشک و فلان بسان باشه چه کمک نیروی انسانی زمینی و هوایی و دریایی و غیره . . . پس دوستان گلم یکم واقع بین باشیم که ما قدرت مقابله با عربستان رو داریم به شرطی که خودش تک و تنها با ما بحنگه ولی قدرت جنگیدن با کشوری که تک و تنها نیست رو نداریم ، اگر زمان صدام پیروز شدیم بخاطر این بود که صلاح های که الان هست اون زمان نبود که پیروز شدیم ولی الان دنیا پیشرفت کرده و صلاح های آنچنانی ساختن و قدرت مقابله با اون هارو نداریم این حرفم از روی ترس نیست من خودم جانباز ۷۰ درصد هستم چیزی که به واقع دارم میبینم رو میگم پس هوشیار باشید که این وسط فقط مردم بی گناه پایمال میشن بخاطر شاخ و شونه کشیدن دولت ها یکم به فکر مردم بدبخت و بیچاره باشید به فکر کودک های بی گناه .
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
نمی دونم چرا ایران همش باید ظلم ببینه چرا همیشه دشمناش بیشتر میشه چرادست ازسرمون برنمیدارن ماهم دوست داریم زندگی کنیم دوست داریم پیشرفت کنیم بی شک اگه جنگی بشه یابرنده ایم یا بازنده اما مطمئن باشید حضرت مهدی پشت ماست پشت ما آریایی ها پشت ما غیرتی ها تا آخرین قطره خونمون میجنگیم مطیع امر سید علی هستیم.یاعلی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
تا وقتی رهبری مثل حضرت اقا رو داریم از هیچ چیز نکران نباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
چقد کارشناس جنگی داریم آورین آورین
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
دوستان؛،ایران بگوزه، دنیا میلرزه.عرب کیه ملخ چیه.خود آمریکا هم جرات نداره غلطی علیه ایران بکنه.مگه الکیه.دنیارو زیرو رو میکنیم اگه کسی غلطی بکنه.
محمد حسين
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
بابا غمتون نباشه عربستان راهم نابود ميكنيم
کلنا عباسک یا زینب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
روسیه به عنوان همسایه و دوستانمان هست و اظهار نظر خوب و دقیقی داشته است و به امید خدا بر عربستان پیروزیم ما در جنگ خودمان را چندین سال پیش ثابت کردیم و ازمودن ما برای عربستان گران تمام خواهد شد همه در راه وطن میرویم تا مانند قادسیه صدام شود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کار سیاست مال سیاست مداران است کشور ما هم سیاست مداران مسلمان و شیعه دارد از ترس خودشون هم که شده تا جهنم نرند تصمیم بدی نمی گیرند تا خون بیگناهان بیش از این ریخته نشه !!!
هادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
امیدوارم اتفاق بدی نیوفته چون جنگ واقعا خانمان سوزه ولی با این اتفاقات خرید سلاح عربستان از امریکا و حمایت لفظی (فقط لفظی) روسیه از ایران هیچ بعید نیست جنگ!!!
چون بعد خرید سلاح امریکا تسط عربستان کشور روسیه هم به دنبال منافع خودشه که توسط فروش سلاح به ایران و فروش نفت بعد از درگیری بین ایران و عربستانه چون اگه جنگی رخ بده قیمت نفت بیش از ۵ برابر میشه که این موضوع به نفع روس ها میشه پس مطمئن باشید هیچ کسی دل سوخته برای ایران نداره امیدوارم با مذاکره حل بشه به امید روزهای بهتر برای ایران سرفراز
ایرانی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
بابا عربستان و آمریکا و..... اینا کیلو چند .ما از 2500سال پیش متمدن بودیم یعنی طبیعت این جور کشور ها رو می دونیم نا سلامتی از زمان کورش کبیر تا ....یزد گرد سوم زیر سلطه ما بودن نه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
سلام ایران عزیز اگر جنگ شود تنگه هرمز را می بندد واین یعنی فاجعه فقط همین مساله کافیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
گم شه هرچی روس و آمریکایی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کشور روسیه جز ابر قدرتمندترین کشورهای جهان میباشد که هم اکنون دوست کشور ایران محسوب میگردد.ودر صورت جنگ عربستان که عددی نیست در مقابل قدرت کشور ایران .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کشور روسیه جز ابر قدرتمندترین کشورهای جهان میباشد که هم اکنون دوست کشور ایران محسوب میگردد.ودر صورت جنگ عربستان که عددی نیست در مقابل قدرت کشور ایران .
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
هرکشوری به دنبال منافع خودش هستایران تاریخ نشان داده از روسها بسیار ضربه خورده و دوست قابل اعتمادی نیست اما در سوریه نشان داد استراتزی که در آسیا و در برابر ایران داره مخالف ناتو هست اما میبینیم همین روسیه مخالف جنگ ایران با اسراییل هست یعنی سیاستش هم سو با ایران نیست اما چنانچه جنگی صورت بگیره مقدورت سوریه در تحمل جنگ و ادامه آن بسیار پایین تر از ایران هست و اقتصاد عربستان ضربه وحشتناکی میخوره که در این امر کشور های اروپایی که در عربستان سرمایه گزاری کردند و الخصوص امریکا ضربه وحشتناکی میخورند کوچتکرین مشکل و ضربه ای که ناتو میخوره بحران سوخت هست و بیکاری جمع کثیری از مردم کشورها خود در این جنگ تنها نیروی هوایی عربستان بر ایران پیشی داره اما اگر حمله ای می خواهد صورت بده پشتیبانی ضعیفی داره به علت قدرت موشکی ایران که این باعث میشه قدرت تهاجم به خاک ایران نیروی هوایی عربستان نداشته باشه ناو ها یک هدف بزرگ و راحت به زدن توسط موشکهای ایران هستند و در صورت جنگ ناو های امریکا مجبور به عقب نشینی هستند مسلم هست عربستان بدون کمک ناتو در این جنگشکست بدی می خوره و اگر ناتو به حمایت عربستان در بیاد تماو ناو های امریکا منهدم میشه و این برای امریکا فاجعه باره خلاصه مطلب عربستان و امریکا زر زیادی میزنند جرات جنگ با ایران را ندارند حتی ناتو انهم جنگ با مردومی که تجربه هشت سال جنگ را داشتند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مسلم هست اگر جنگی صورت بپذیره تاسیسات حیاتی وسرمایه های بسیاری ازکشور از بین میره البته آلمان در جنگ جهانی اولشکست خورد اما به علت دانش ساخت سلاح وتکنولوژی پیشرفته آن توانست درقبل جنگ جهانی اول به قدرتمند ترین ارتش دنیا تبدیل بشه هر جنگی بر اصولی استوار هست نادیده گرفتن ان با عث شکست در جنگ میشه از جمله این اصول
وحدت فرماندهی تمرکز نیرو و قوا یا بهره وری نیرو غافلگیری خلاقیت سرعت عمل ابتکار عمل نیرنگ وفریب تک و حمله و مانور و جابجی نیرو دفاع وشجاعت و ماهرت و قدرت فردی نیرو اقتصاد هماهنگی وعنصر زمان...و با شناخت مقدروت خودی و دشمن استراتزی ما ساخته میشه عراق در اوایل جنگ استراتزی خود را بر تک برق آسا و پیروزی در کمترین زمان ممکن برای حمین سلاحهایی که براین کار قرار میداد تهاجمی بوداز جمله انها تانکها چون شناخت عراق از مقدورات ما غلط بود فکر نمی کردعرب های ایرانی شجاعانه به مقابله با او بپردازند ودرآبادان وسوسنگرد جلو تانکهای او را بگیرند آلمان هم در جنگ جهانی دوم به کامل نکردند نیرو و تجهیزات و وسعت زیاد منطقه نبرد وعدم درستشناخت از مقدورات دشمن شکست خورد اما اگر ایران وارد جنگ بشه چه پیامدی داره آیا ایران شکست خواهد خورد اگر ایران به تنهایی با ترکیه و یا عربستان و اسرایل وارد جنگ بشه به این معنا تنها دو کشور به مقابله هم بپردازند مسلم هست ایران دراین جنگ شکست نخواهد خورد جنگ اگردر خاک خود باشد اگر زمانبر باشد مسلم هست خساراتبسیاری خواهیم دید اگر ناتو به حمایت عربستان واسرایل که در جنگ با ایران هستند وارد عمل شود چه پیامدی بر ان خواهد داشت در اینخصوص
پنج جنگ ویتنام و چین زمان ماءوجنگ ناتو با صربستان و جنگ ناتو و عربستان با عراق و جنگ تحمیلی ایران و عراق درسهای بسیاری به ایران می دهد تا استراتزی و تاکتیکهای خود را بر ان بنا کند مسلم هست ایران در همه این جنگها خسارات بسیاری خواهد دید و عاقلانه هست از این جنگ دوری کند البته این به معنای شکست نیست جنگ ویتنام میگه اگر وحدت سیاسی و نظامی باشه ان کشور زیر سلطه کشور متخاصم قرار نخواهد گرفت اما ویتنام اسیببسیاری در جنگ دید و نیروهای بسیاری از مردم ان کشته شدند وقتی روسیه افغانستان را مورد تصرف خودش قرار داد بامبارزان افغانی کهسلاحهای بسیار قدیمی داشتند هم نتوانست افغانستان را مورد تسلط خودش قرار دهد ومجبوربه خروجاز افغانستان شدحمله کردن وگرفتن همانطور که مهم هست نگه داشتن آن مهم تر هست امپرا طوریهای بسیاری در تاریخ چون روم و ایران.. بودند و به علت اینکه نتونستن مناطق متصرفه را نگه دارند امپراطوریشان به اضمحلال رسید در جنگ ایران با عراق ایرانحتی قدرت ساختنیک خمپاره شصترا نداشت واسلحه سازمانی نیروها ژ3 بود که گیر میکرد و در حصرآبادان اسلحه من ام یک بود اما با همین ام یک عراق نتونست آبادان را بگیره که اینجا اصل شجاعت نیرو و ایمان او نشان داده میشه چقدر مهم هست در جنگ ناو و عراق شبیه جنگ ناتو با صربستان بود منتها صربستان به علت پدافند بهتر هوایی ضربات سنگینی به ناتو زد هرچند هر دو انها شکست خوردند اگر این سه جنگ را با هم تلفیق کنیم دانش های رزم اناین هست نلتو تلفات سنگینی در جنگ با ایران خواهد دید بهخاطر قدرت پدافند و دفاعی او در جنگی که ناتو با صربستان وعراق پیروز شد قدرت هوایی نیروی ناتو سلاح برنده جنگ بود که باعث شد اما ایران قدرت شگرفی در مقابله با ان دارد ناتو نمی تواند از همه اصول جنگ با توجه به وضعیت استقرار بهره لازم ببردازجمله غافلگیریو ابتکار عمل و خلاقیت اما برای ایران قابل دسترسی به ان هست مردم ایران تجربهیکجنگ هشت ساله راداشتند پستبحرو مهارت نیروایران بالاتر از ناتو هست اگرایران از جنگ نامتقارن استفاده کنه ضربه های وحشتناکیاروپا و امریکا میبینهو جهان با بحرانسوخت مواجه میشواد وراکد شدند صادراتوکشور و میزان در امد کشورها اروپایی وامریکابه نحو چشمگیری پایین می اید الان مدتحدود سی سال هست دارد ایران خودش را آمده چنین جنگی میکنه تا بازنده این جنگ نباشد و استقلال خودش را در جنگ حفظ کند ایران به خوبیضعف های خودش را شناخته وبه خوبی از قدرت و ضعف ناتو باخبر هستو همینطور عربستان واسراییل اما ناتو و عربستان و اسرایل نه هنوز ناتو نمی دادنه آیا واقعا ایران دارای بمب اتمی هست آیا ایران داری سلاحهای مخفی استراتزیک هست و تاکتیک های ایران در جنگبا ناتو برای ناتو مشخص نیست ایران ازچه تاکتیک استفاده میکند و ایران قدرت تسلط بر زمین را دارد و می دادند چگونه در این زمین حمله و دفاع کند حتی شیرهم جرات واردشدند به خانه روباه را ندارد
مسلم هست هرچهزمان بگذرد و جنگی صورت نپذیردروز به روز ایران قدرتمند تر میشود پس برای ایران سودمند نیست وارد جنگ شود برای عربستان واسراییل هم زیرا دگر بقایی بر انها نخواهدبود وهمه سرمایه های خودرا ازدست می دهند اگر چه ایران به ویرانهای تبدیل شود جنگی که شکست برای کسانی که واردجنگ میشود در بر خواهد داشت مسلم هست احمقانه هست وارد این جنگ شوند فعلا دو طرف دارندبه هم رجز وکوری میخوانند و در ضمن ار روسیه به حمایت ایران باشد این جنک ممکن نیست صورت پذیرد وقتی روسیه ازایران در سوریه حمایت می کندیعنی ....
علرضا
United States of America
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶
بابا اسراییل که مدعیه که ارتش بزرگ و قدرتمند داره نتونست در برابر حزب الله در جنگ ۳۳ و ۶ و ۲۲ روزه دوام بیاره.و تانکهای مرکاواش تق و تق منهدم شد.چون ایران این دانش را به حزب الله داده.نکنه میگید خود حزب الله سلاحهای مدرن میسازه.امریکا هم پشتیبان اسراییله در تموم زمینه ها.اونوقت یه کشور وهاااابی میخواد با ایران در گیر بشه.عربستان هنوز تو یمن برای گرفتن یه بندر داره دست و پا میزنه و هنوز نتونسته.فقط تونسته زن و بچه قتل عام کنه.خنده داره که بعضی افراد قدرت را در فقط داشتن سلاح میدونند.خوب اگه اینطوریه که امریکه اول و اخر تولید تسلیحاته.پس چرا نمیاد سفره ایران را جمع کنه.پولم که داره.نه بابا.امریکا دنبال یه سگ مجدد بعد از صدام میگشت که تا مدتی پااااارس کنه کسی را پست تر از عربستان پیدا نکرد.دوستان عزیز کمی عقل را بکار بندازیم و مورچه را فیل و لکه‌سیاه را. انبوه مدفوع نبینیم.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
باسلام خدانکنه که جنگ بشه جنگ غیربدبختی چیزی دیگه نداره دوکشورمسلمان جنگ کنندکه کشورهایی مثل روسیه واسرائیل نفع کنندچرا کسی به فکرملت ایران نیست کارخانه اسلحه سازی سود میکنند مگری ایران توجنگ چیزی گم کرده باید باسیاست کارحل کنند جنگ فقط بدبختی داره حیف جوانان ایران نیست که نابود شوندخدانکندفقط صلح درتمام دنیا باشدانشاالله
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
روییه فقط به نفع خودش میخاد کار کنه وگرنه نه به فکر ما است نه هم به فکر عربستان در تاریخ هم همینطور بوده من موندم چرا مسولین ما از این درس نمیگیرن که روسیه به نفع خودشه کار میکنه
ناشناس110
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
جنگ که اصلا نمیشه و اگر خدایی نکرده بشه امریکا به هیچ وجه دخالت مستقیم نداره چون خوب میدونه این کارش میتونه منجر به جنگ جهانی بشه دوم در مورد عربستان که اصن ولش اگه یکم مطالعه در مورد صنایع نظامی داشته باشی میدونی جنگ با عربستان برا ایران مث میدون تیره(تو میزنی به هدف اونم هیچکار نمیتونه بکنه)و روسیه اصلا نمیخواد همچین کاری بکنه و نمیتونه و اگرم جنگ بشه که قطعا از طرف ایران نیست ناوگان هوایی فرسودمون تقویت فراوان میشه و تاریخ نشون داده تو جنگ بزرگترین پیشرفت ها صورت میگیره مثل جنگ سرد اگه جنگ سرد نبود الان تازه به فکر ساخت جنگنده ای مثل اف 16 افتاده بودن چون انسان وقتی به یه چیزی نیاز شدید داشته باشه برای رسیدن بهش تلاش میکنه
ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
درس تاریخ به مامیگویدکه هم مسلمانان وهم ایران آنقدر که از روسیه ضر به خورده از آمریکا نخورده روسیه فقط غارت میکند
همای سعادت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
ما مطیع دستور رهبریم.هرچه پیش آید خوش آید.عربستان که ممدشونه.آمریکا و اسراییل هم بخوان با ما مقابله کنن بدونن که ما برای شهادت لحظه شماری میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
ایران قدرتمند تر از عربستان سعودیه جنگ با ایران یعنی نابودیه اقتصاد جهان پس عربستان هیچ وقت به ایران حمله نمیکنه اما اگر ولیعهد عربستان قدرتو تو دستش بگیره با نادونیش عربستان نابود میشه