بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر : ۱۴۸۵۹۳
فرارو-رییس جمهور تصریح کرد که هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران آن هم مردم آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی تبریز در جمع اقشار عمومی تبریز با اشاره به اتفاقات مسابقه فوتبال تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران با تاکید بر اینکه تراکتور متعلق به ایران است، گفت: تراکتور تیمی است که آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

گزیده اظهارات روحانی در جمع مردم تبریز را در ادامه می‌خوانیم:
  • هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم قهرمان آذربایجان و تبریز بازی کند، اگر کسی در این حادثه مقصر باشد تردید نداشته باشید که دولت با همه توان خود برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.
  • آذربایجان و تبریز قهرمان، سازنده آزادی و مشروطه در ایران هستند و چنانچه قهرمانی و ایستادگی مردم بزرگ آذربایجان در 29 بهمن ماه سال 56 نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.
  • تبریز آذربایجان استان علما، بزرگان و مراجع از جمله مقام معظم رهبری است، آذربایجان سرزمین مردان و زنان نامدار و بزرگ است. آذربایجان سرزمین ستارخان‌ها، باقرخان‌ها، سردار باکری‌ها، شهریار عزیز، پروین اعتصامی، نظامی گنجوی، شهیدان بزرگوار قاضی و آیت‌الله مدنی است و هنوز هم در خیابان‌های تبریز بوی عطر علامه طباطبایی و علامه امینی به مشام می‌رسد.
  • از حدود 21 ماه گذشته که دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرده است، در همه موفقیت‌های کسب شده مردم بزرگ ایران پیشتاز بوده‌اند.
  • متاسفانه امروز در روزگاری هستیم که همه اطراف کشور و منطقه در آتش اختلاف و جنگ می‌سوزند.
  • امنیت، ثبات و آرامش در سراسر کشور برقرار است، امروز با دلاوری مردم و انسجام و وحدت ملت بزرگ ایران نه تنها امنیت، ثبات و آرامش در سراسر کشور حاکم است، بلکه امید ملت‌های منطقه و چشم آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران است.
  • هر کجا که لازم بوده و در توان نظام و دولت و کشور بوده است، برای آرامش، امنیت و ثبات کشور گام برداشته‌ایم.
  • امروز در صحنه بین‌المللی به نقطه بسیار مهمی دست یافته‌ایم، امروز در حال شکست دادن نهایی ایران‌هراسی در سطح دنیا هستیم. ملت، دولت و رهبری و نظام همه در یک تلاش منسجم و هماهنگ هستند تا چهره واقعی ملت بزرگ ایران را به جهانیان معرفی کنند.
  • امروز در صحنه بین‌المللی سرداران مذاکرات و دیپلماسی ایران برای ملت ایران غرور و افتخار آفریده‌اند و مردم ما پشتیبان مذاکره کنندگان که به تعبیر مقام معظم رهبری فرزندان غرورمند انقلابند، هستند.
  • بدانید پایان مذاکرات به لطف خدا افتخاری برای ملت ایران خواهد بود، همه مردم باید بدانند که در ایران مردم ما خواهان آرامش و توسعه و شغلی آبرومند برای نسل جوان هستند و در یک مسابقه جهانی به سمت توسعه در اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی بوده و خواهند بود.
  • اظهارنظر برای همه آزاد است، در این کشور اظهارنظر همه چون یک کشور مردم‌سالار است آزاد است و همه می‌توانند نظر خود را بیان کنند اما باید یادمان باشد که دولت یازدهم و مردم از 24 خرداد سال 92 با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند تا وحدت، انسجام و آشتی ملی که در سراسر کشور وجود دارد روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شود.
  • وجود افکار جناح‌ها و احزاب مختلف اشکالی ندارد، باید وحدت ملی‌مان حفظ شود چرا که ما یک ملت واحدیم و یک دولت و رهبری واحد داریم و صدایی واحد در برابر بدخواهان خود داریم.
  • در کشور در کنار فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حرکت سالم اقتصادی هم می‌خواهیم، در این کشور اشتغال برای جوانان، جامعه آزاد و واحد توام با ثبات و آرامش و نشاط می‌خواهیم.
  • فکر نمی‌کنم کسی باشد که از خوشحالی مردم ناراحت باشد، فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که از پیروزی ملت در مذاکرات هسته‌ای نگران باشد. من فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که نسبت به خروج از رکود و رونق اقتصادی کشور نگران و ناراحت باشد.
  • آیا کسی اجازه دارد برای اینکه سخن درشت و شعاری تند و بی‌خاصیت بزند، دست در جیب مردم کند و اموال آنها را بردارد و زندگی‌شان را از هم بپاشاند، اگر کسی می‌خواهد شعاری دهد باید از جیب خودش هزینه دهد نه از جیب ملت.
  • ما حق نداریم از جیب مردم در جامعه افراط و شعارزدگی ایجاد کنیم و حق نداریم که کاری کنیم که مردم برای آینده و امنیت کشور نگران شوند.
  • ملت ایران ملتی صلح‌خواه و صلح‌دوست هستند، امام ما صلح‌خواه بود و رهبر معظم انقلاب نیز صلح‌خواه هستند. ما قصد تجاوز به کشوری را نداریم اما اگر کسی بخواهد چشم طمع به ما داشته باشد با تمام قدرت در برابر او مقابله خواهیم کرد.
  • در طول 31 ماه گذشته توانسته‌ایم یک آرامش اقتصادی در سراسر کشور ایجاد کنیم.
  • گرچه امسال در سالی قرار داریم که قیمت نفت به نصف کاهش یافته اما دولت مصمم است که با همه توان مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی را پیش ببرد.
  • امروز هیچ کس در ایران نیست که تحت پوشش بیمه درمانی نباشد، ما توانستیم در سال گذشته و نیز ماه‌های ابتدایی سال جاری 9 میلیون نفر از مردم را تحت پوشش بیمه درمانی قرار دهیم. در همین راستا چنانچه در گذشته مردم 37 درصد هزینه‌های درمانی خود در بیمارستان‌های دولتی را پرداخت می‌کردند امروز در روستاها و شهرهای کوچک سه درصد و در شهرهای بزرگ شش درصد هزینه‌های درمانی توسط مردم پرداخت می‌گردد.
  • با توجه به نگرانی مردم آذربایجان شرقی و غربی و همچنین بخش غربی کشور نسبت به وضعیت دریاچه ارومیه، دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود در این زمینه اهتمام کرده و همه تلاش خود را به کار گرفته تا این دریاچه به شرایط قبل خود باز گردد.
  • در طول 20 ماه گذشته اقداماتی فراوانی از جمله تغییر الگوی کشت در منطقه و نیز بسته شدن بسیاری از چاه‌های غیرمجاز برای احیای دریاچه ارومیه انجام گرفته است و در مجموع می‌توانیم بگوییم که امروز نسبت به گذشته بسیار امیدوارتر هستیم.
  • امروز وضع دریاچه ارومیه نسبت به سال قبل و همچنین دو سال قبل به مراتب بهتر است و ما مسیر و راه خود برای احیای این دریاچه را ادامه خواهیم داد و تا پایان دولت یازدهم برای احیای این دریاچه به تلاش خود ادامه خواهیم داد.
  • در جریان این سفر 32 طرح و پروژه اعلام می شود که همه آنها در سال های 94 و 95 تکمیل و به بهره برداری می رسد، در مجموع برای انجام این 32 طرح علاوه بر 517 میلیون دلار اعتبار مورد نیاز برای خط دو متروی تبریز، 965 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
آقای روحانی
متن شما در جریان اسیدپاشی اصفهان هم شبیه این متن بود
7 ماه گذشت و عاملینش دستگیر نشدند
لطقا اگه کاری از دستت برنمیاد نمک هم نپاش ومردم را امیدوار نکن
با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
چرا سعی میکنید خودتان و مردم را فریب دهید


بدنبال مدیریت ضعیف بازی توسط مدیران تراکتور و عدم مدیریت احساسات مردم تبریز و ناتوانی در مدیریت خواستههای تماشاگران این وضعیت را بدنبال داشت.

بی برنامگی و بیتدبیری واضح در مجموعه تراکتور و مسئولین شهر و ایجاد شایعات و ابهامهای فراوان با هدف انتقال مسئولیت گردن یک مدیریت ضعیف به سایر افراد و مجموعه ها باعث این وضعیت شد.
حسن
UNITED STATES
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
مردم می دانند کار کیست مردم ساده نیستند کار مافیا فوتبال است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
روحانی , جان من یه کمی شدت عمل به خرج بده
ببینیم مثلا چیکار می خوای بکنی . بابا بسته از بس شعار شنیدیم , به قوله آن دوستمون تو کامنت بالا هر چی در مورده قضیه اسید پاشی تو اصفهان شدت عمل به خرج دادی در مورده این قضیه هم همین قدر شدت عمل به خرج می دی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
عاملان فتنه88 چه کسانی بودند آیا در این دولت جایی ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
آقای روحانی شما بهتر است به مسائل کلان کشور بپردازید،در تبریز حق را به ترکتور میدهید ودر اصفهان حق را به سپاهان!