بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
مسئولان جمهوری اسلامی ایران معتقدند اگر تعرضی از جانب گروهک تروریستی «داعش» از خاک عراق علیه ما صورت گیرد، برای ورود احتمالی به خاک این کشور جهت سرکوب داعش مشکلی وجود نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۴۹۱۱۹
به گزارش خبرنگار پارلمانیباشگاه خبرنگاران، اخیرا تحرکات گروه تروریستی - آمریکایی «داعش» در منطقه پُررنگ شده و با حمایت برخی کشورها از جمله آمریکا، انگلیس، عربستان، ترکیه، قطر ... و البته با خیانت برخی مسئولان عراقی توانسته اند، به موفقیت های موقت دست یابند.

تغییر موازنه تحرکات «داعش» که از سوی آمریکا هدایت می شود، منجر به آن شد که مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به گردانندگان گروهک وحشی «داعش» هشدار دهند که جریانات منطقه را به خوبی زیر نظر دارند.

البته در این بین برخی مسئولان میانی نیز خواستار افزایش آمادگی در مقابله به هر نوع تهدید احتمالی از سوی گروهک تروریستی – آمریکایی « داعش» شدند.

واکنش سخت
حضرت آیت الله خامنه ای 30 اردیبهشت 94 در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام فرمودند: «بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی از مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج‌فارس - نه همه‌شان، بعضی - درصدد هستند کهجنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند. پاسداران انقلاب اسلامی و همه‌ی پاسداران حریم امنیّت ملّی در سازمانهای مختلف بیدارند، هوشیارند. این را بدانند که اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود».

نزدیکی تروریست ها
همچنین امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش که به مناسبت 3 خرداد در صحن علنی مجلس حاضر شده بود، گفت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته فرق دارد.

وی افزود: نیروهای تروریستی و تکفیری در نزدیکی مرزهای ما هستند. در سال گذشته همین موقع بود که ستاد کل نیروهای مسلح به ما ابلاغ کرد که تروریست‌ها در جلولا و سعدیه هستند و گام بعدی آنها خانقین بود که می‌خواستند به کشور ما بیایند.

پوردستان تأکید کرد: این گروهک‌های داعش در استان‌های مرزی ما فضاسازی کرده بودند و زاغه مهمات و نیرو پیش‌بینی و آماده کرده بودند تا در زمان ورودشان با ترور، انفجار، آشوب کنند که توسط سربازان گمنام کشورمان خنثی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اما ما در کمتر از سه روز 5 تیپ رزمی را برای مقابله با آنها سازمان‌دهی کردیم و نیروهای پیاده و بالگرد شناسایی ما تا 40 کیلومتر به داخل خاک عراق رفتند و توپخانه‌هایمان را ثبت تیر کردیم.

پوردستان گفت: امروز جای پای داعش را در افغانستان و پاکستان می‌بینیم و آنها خودشان را آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لذانیروهای زمینی ارتش و سپاه باید تقویت شوندتا بتوانیم تانک بخریم، سامانه‌هایمان را متحول‌سازی کنیم و بالگردهایمان اورهال شوند. امروز نبرد، نبرد نیروهای زمینی است.

پوردستان گفت: در بودجه امسال نگاه خوبی به نیروی زمینی شد اما باز هم از مجلس می‌خواهیم این نگاه ویژه‌تر شود.

خط قرمز 40 کیلومتری
یک روز پس از اظهارت فرمانده نیروی زمینی ارتش در مجلس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران گفت: مرزهای مشترک ما با عراق می‌تواند تحت تأثیر خرابکاری‌های داعش قرار بگیرد، اما استقرار نیروهای ما در مرزها و اقتدار و قوت آنها و تدبیر مسئولین هیچ‌گونه حادثه امنیتی را تاکنون در مرزهای ما رقم نزده است.

وزیر کشور افزود: ما قبلاً هم اعلام کرده‌ایم که اگر داعش به حدود 40کیلومتری مرزهای ما برسد و قصد خرابکاری داشته باشد حتماً ایران دخالت خواهد کرد و ما رسماً این را اعلام کرده‌ایم.

رحمانی‌فضلی حضور نیروهای خارجی به‌رهبری آمریکا در منطقه برای مبارزه با داعش را اشتباه دانست و افزود: آنها امروز با ناکامی مواجه شده‌اند و نتوانسته‌اند مانع پیشروی داعش شوند و در مناطقی که ارتش عراق موفق بوده‌اند مناطقی بوده که نیروهای مردمی به‌درخواست آیت‌الله سیستانی با پیشروی داعش مقابله کرده بودند.

رصد داعش
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز عصر پنجشنبه 7 خرداد در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجد النبی (ص) شهرقشم گفت: جامعه ایرانی پذیرای حضور نیروهای گروهک تروریستی داعش نیست.

وی تاکید کرد : بطور قطع توان نیروهای امنیتی ، نظامی وانتظامی ایران درحدی است که می تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هر حرکت گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می شود.

سردار دهقان با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی داعش توان انجام حرکتی علیه امنیت ایران را داشت تاکنون اقدام های خود را آغاز کرده بود، افزود: اما توانمندی نیروهای نظامی ، امنیت و انتظامی ایران سد راه تحرکات آنهاست.

وی تاکید کرد : آنچه برای ما مهم است تامین امنیت مرزهای کشور است که با توانمندی ، ظرفیت بالا و آمادگی نیروهای داخلی این مهم به بهترین شکل ممکن تامین شده است.

سردار دهقان اضافه کرد: بطور قطع نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر حرکت تهدید کننده امنیت کشور را جواب سختی خواهند داد.

ضربه به داعش
همچنین حجت الاسلام سید محمود علوی 8 خرداد در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: هسته‌ها و تیم‌های مرتبط با داعش یکی پس دیگری کشف و امکانات آنها ضبط و نفرات آنها زیر ضربه قرار گرفتند و می‌بینید که با تمام مساعدتی که از طرف سرویس‌های دشمن می‌شوند که یک گوشه‌ای از جمهوری اسلامی را به نا امنی بکشند موفق نشده‌اند و این یک امر تصادفی نیست.

شوخی ممنوع!
احمد شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران و چرداول در رابطه با تحرکات گروهک تروریستی – امریکایی «داعش» به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع «داعش» جدی است ولی مسئولان آن را جدی نمی گیرند.

وی افزود: موضوع داعش مستقیما امنیت ملی ما را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حوزه انتخابیه من 425 کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم، اخیرا به امیر پوردستان که به مجلس آمده بود؛ گفتم در استان من نیرو ی کافی ندارید، که گفت بله درست می‌گویید.

وی ادامه داد: به فرمانده نیروی زمینی ارتش گفتم پس شما موضوع داعش را جدی نمی‌گیرید، در مرز ما چهار تا پاسگاه داریم که در هر پاسگاه 10 نیروی مرزبانی وجود دارد و این‌ها آسیب پذیر هستند.

شوهانی تاکید کرد: نتوانستیم مرزها را محکم کنیم و خیلی خلاء مرزی داریم.

وی افزود: سوریه و عراق هم جزء امنیت ملی ماست ولی بعضی اوقات داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کرده و الان هم در همین حدود است.

شوهانی گفت: وقتی مردم می‌خواستند به اربعین بروند داعش را در مسیر کربلا دور کردیم تا به مردم نزدیک نشوند.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور که گفته است، اگر داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کند، ورود خواهیم کرد گفت: فرض کنید داعش امشب به 35 کیلومتری آمد، چگونه می‌خواهیم مقابله کنیم چرا که زیرساخت‌ها آماده نیست.

وی ادامه داد: داعش به دنبال تقسیم عراق است و حتی بغداد را در اقلیم سنی قرار دادند و دشمنان می‌خواهند داعش را تثبیت و سپس تقسیم عراق و سوریه را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این کمیسیون نیز صرفا افراد را دعوت می‌کند و از آن‌ها توضیح می‌خواهد ولی ما که نمایندگان استان‌های مرزی بوده و درگیر این مسئله هستیم می‌دانیم چه خبر است.

شوهانی تاکید کرد: به همه مسئولان می‌گویم حمله داعش به ایران را شوخی نگیرید.

وی ادامه داد: آن‌ها که به عراق و سوریه حمله کرده‌اند هدفشان ایران است.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، چرادول اظهار داشت: اگر عراق و سوریه را بگیرند قدم بعدی ما هستیم و داعش با روحیه و امکاناتی که دارد به راحتی دست بردار نیست.

وی تاکید کرد: باید آمادگی ما در مرزها صددرصدی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در سال‌های گذشته در مرزهای شرقی اقدامات خوبی صورت گرفته ولی مرزهای غربی را جدی نگرفته‌ایم بنابراین در این مناطق خلاء مرزی داریم.

شوهانی در پایان گفت: با صحبت‌هایی که اخیرا شده امیدواریم شاهد تحرک بیشتری در این رابطه باشیم.

حکم حمله
این در حالی است، محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزه‌وار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات اخیر داعش در منطقه گفت: توان رزمی و عِدّه و عُدّه ما در راستای حفاظت و صیانت از انقلاب و نظام خوب بوده و با قوت و قدرت روز افزونی روبه رو هستیم.

وی افزود: در بودجه سال 94 اعتبارات خوبی برای ارتقای سطح دفاعی در نظرگرفته‌ایم و بیش از آنکه در لایحه دولت آمده بود مجلس عنایت ویژه داشت که منجر به ارتقای سطح بنیه دفاعی کشور شد.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ارتش و سپاه همواره به پشتوانه مردم و بسیج مردمی معتقد هستند و این موضوع همیشه به عنوان یک نیاز است.

وی تاکید کرد: بیشترین توان ما در راستای بخش قدرتمند بسیج مردمی است که توانستیم در همه بخش‌ها توفیقاتی را داشته باشیم.

محسنی‌ثانی در مورد نزدیکی داعش به مرزهای ایران گفت: همان خط قرمزهایی که اعلام کردیم پابرجاست و در حال حاضر نیز حریم 40 کیلومتری با قدرت و قوت به عنوان خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: آنچه گاهی ادعا می‌شود طبیعتا از قبل هم بوده که گاهی رخنه‌هایی از سوی برخی گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بخش‌های مختلف صورت می‌‌گیرد که دفع شده است.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس در مورد ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش گفت: همکاری ما با عراق در ابعاد مختلف وجود دارد و همان طور که توانستیم در داخل عراق داعش را سرکوب کنیم و از عتبات عالیات با راهکارهایی که از نظر مشورتی داشتیم صیانت کنیم یقینااگر تعرضی از جانب داعش در خاک عراق علیه ما صورت گیرد برخورد سخت و قاطعی انجام خواهیم داد و به لحاظ همکاری و هم پیمانی که با عراق داریم در این رابطه مشکلی نخواهیم داشت.

گزارش از وحید عظیم نیا


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
تا آمریکا و همپیمانانش در عراق هستند نیروهای داعش تقویت میشوند- بایستی چاره ای اندیشیده شود تا دم آنها از عراق کوتاه گردد تا امنیت به منطقه غرب کشور برگردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
ما باید بمب های شیمیایی قوی بسازیم. در صورت حمله داعش شهر رقه در سوریه و موصل در عراق را بمباران باید بکنیم. بمب شیمیایی بسیار مهم است
ناشناس
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
پسرم مردم عادی در اون شهر ها هستن
ناشناس
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
همان مردم عادی! زمان جنگ ایران و عراق تف به صورت ما مانداختند. همان شیعیانی که ما آنها را برادر خطاب می کنیم. وقتی آتیشی روشن میشه تر و خشک میسوزه
ناشناس
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
ما با بعثی های عراق جنگیدیم همین هایی که الان به عنوان داعش سر از هم زبان هم وطن خود جدا میکنند ! . همین شیعیانی عراق را که میگویی ، در اربعین و عاشوراها به خیابان ها می آیند و التماس میکنند برای استراحت به منازل آنها برویم اما در این سوی مرزها و در شرق کشور خودمان در مشهد وقتی میلاد امام رضاست و یا وفاتش خانه های اجاره ای و مهمانسراهارا با قیمت چندین برابر به زائرین ایرانی اجاره میدهند حالا خودت مقایسه کن . در ضمن ما که نمیدایم در آن شهر چه کسی در جنگ ایران شرکت داشته یا خیر . آنها اینگونه بودند ما که نباید مثل آنها باشیم
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
احسنت به این هوش
تکلیف مردم بی گناه چی میشه که در انجا هستن
خدا را شکر بوی جنگ به مشامت نخورده تا ببینی چه فاجعه ای پیش می اید و فقط دعا کنیم ریشه داعش کنده شود . التماس دعا
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
در این صورت خط مرزی ایران خط پایان و گورستانی برای داعش خواهد بود ..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
این حشرات موذی را باید با حشره کشهای قوی و مخصوص این کار تار و مار کرد.
برنج سادات
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳
تبلیغ جالبی بود.
ناشناس
GERMANY
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
یا علی مقتدای من تویی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
اتفاق خواستی نمی افتد فقط امریکا می خواهد انتقامش را از ایران بگیرد و پولهای ازاد شده را ایران خرج جنگ با داعش کند تا ایران خرج تروریسم نکند
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
اتفاق خواست نه ! اتفاق خاص
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
تبلیغات داعش بزرگتر از جثه اش است،آنها علاوه بر سلاحهای مدرن دنیا ازسلاح رعب ووحشت استفاده میکنند،داعش برای کل جهان خطر آفرین است واین سیاست آمریکای در حال افول است که دنیا را باخودش غرق کند،هدف چند سال آینده داعش وتروریسم جهانی دستیابی به ضرادخانه های هسته ای برای ناامن کردن جهان ونابودی اروپاست.
dina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ ( به نیت پیروزی هر چه سریعتر نیروهای مردمی و ارتش عراق و سوریه بر ضد تروریست های تکفیری و نابودی همه داعش های کثیف)
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
این معنی جمله عربی بود که نوشتی؟
سخن گرانبهایست
ناشناس
GERMANY
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
ما امریکا را زیر پا می گذاریم داعش که عددی نیست.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
تو که راست میگی اما.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
ولی باید به این موضوع جدی فکر کرد دیر یا زود به مزر های ما هم دست دزازی می کنند
یاید کاری دگر کرد که به از این باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
ما ایرانیها هم فقط بلیدم شعار بدیم و حرف بزنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
كاش مسئولين هرچه سريعتر فكري به حال اتباع بيگانه كه تعدادشان خيلي زياد و اكثرا غير مجاز هستند نيز بكنند.چراكه اين افراد ( كه ممكن است افرادي با گرايشهاي خاص نيز با آنها باشند) ميتوانند مشكل ساز شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
2ماه قبل از جنگ با گروهی اطراف فکه تحقیق کردیم وامدیم و گزارش نمودیم که عراق حدود 2 تیپ زره را به نزدیکی فکه اورده اند در صورتیکه ما چند تانک فقط در تپه های دوسلخ داریم . شنیدند ولی حرکتی نکردند تا جنگ شروع شد وهمان تانکها تا 2کیلومتر دوسلخ هم امدند...... حدود 15 روز بعد از شروع جنگ پیاد ه از خرمشهر به ابادان بعد ماهشهر امده وبه اهواز رفتم و گفتم عراق در تدارک ورود به ایران از طرف دارخوئین دارد ... گفتند میدانیم ومنتظریم بیایند و ما قازانبری خفه اشان خواهیم کرد......دیدیم چه شد وبابت ان بی توجه هیها چه تاوانی دادیم .... شما را بخدا اینبار نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشید. ومن اله التوفیق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
توکل به خداوند،برادران نگران نباشید ایران به لحاظ قوا در وضعیت بسیار خوبی است
ناشناس
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
اشتباهی منفی دادم.
مهدی
GERMANY
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
ولی ب نظر من آمریکا ک متحد داعش هستش در حال قوی کردن اون از لحاظ نظامی و گسترش مساحت جغرافیایی در دست حکومت داعش هستش ک نتیجه اینها 3پاره شدن عراق و آمادگی در سالهای آتی برای جنگ با ایران هستش.....
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
داعش 37ساله تو ایرانه مثه اینکه خوابین!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
فعلا که داعش اغلب خاک سوریه و عراق و تصرف کرده. متاسفانه از جاهایی ساپورت مالی خوب می شن و اصلا هم بعید نیست هدف بعدی کشور ما باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
سلام کاری کنید نگذارید داعش به ایران بیاید فکری به حال سربازان کمک بکنید جانشان درخطر است.... ارتش و سپاه دست در دست هم بدین و نگذارید داعش به ایران بیاید
فرشته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
من بچه ی کوچیک دارم واز جنگ میترسم.داعش حمله های وحشیانه ای داره.وکشتارو سر بریدن...انرژی هسته ای باید باقی بمونه گرونی بهتراز کشتار وحشیانس.هم وطن من به وعده های پولی داعش بها ندین.اونا از بیرون نمیتونن داخل شن اما مارو میخوان تحریک کنن نقطه ی ضعف ما مشکل مالیه اما با شل اومدن جان کودکانمون پدرو مادر خواهرو برادرامونو به دست وحشیانه ی داعش سپردیم.نکنید و محکم باشیم.خدا بزرگه.
سرباز ایرانم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
ماهمگی گوش به فرمان رهبرمان هستیم تا این لکه نگ که داعش منفور می باشد را از صحنه روزگار حذف کنیم ..پس بیاید با جان ودل به حفظ مرزهای کشورعزیزمان ایران اقدام کنیم وآن اقدام فقط همبستگی ومتحد شدن می باشد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
نیروی هوایی ارتش باید مستقیما دخالت کنه، باید اونارو تو خاک عراق نفله کنه
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
مگر از رو نعش ما جوانا بگذرن تا به خاک کشورمون حمله کنن داعش واسه ترسوها داعشه.نه واسه ما ایرانیا
فقط جرات دارن حمله کنن.اینجا ایرانه نه عراق نه افغانستان نه پاکستان نه سوریه.جانم فدای ایران
ناشناس
ROMANIA
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲
سلاح میکروبی وشیمیایی بدرد این وقتها میخوره این حشرات ازمیکروبم بی ارزش ترند.
امثال این گروهکهارو قبل از اینکه رشد قارچ گونشونو ادامه بدن باید مثل گروهک ریگی از بیخ قیچیشون کرد...
چو ایران نباشد تن من مباد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲
شما آدم محترمي كه ميگي ما فقط بلدين شعار بديم! در مورد جنگ ٨ ساله چيزي نشنيدي؟؟ ما بوديم و ١ دنيا! فكر شده اظهار نظر كن..
سپاه ناحیه شهرستان آغاجاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
برادران و خواهران من آقای کرم پور هستم تو سپاه پاسدارن آغاجاری بهتون میگم خیالتان جمع شود گروهک داعش حمله خودرا از سوی مرزهای خوزستان 100 درصد کرده بایدآمادی هر حمله ناگهانی باشید یا حق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
سلام داعش هیچ غلطی نمیتونه بکنه من به شخصه منتظر حکم. جهاد م که مقام معظم رهبری دستور بده بعدش سگی که هو هو میکنه گاز نمیگیره پس داعشیا حکم سگ دارن
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
داعش بی شرف اشغال کثافت اشغال عوضی انتقام این بچه های بی گناه ازتون میگیرم مثل سگ میکشم نه سگ شرفش از شما خیلی بیشتر شمارو باتبر از وسط نصف میکنم عوضی ها به دستم بیفتین زجر کشتون میکنم میزارم با ماشین از روتون رد میشم
نیما
CANADA
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
با سید علی موافقم
ناشناس
IRELAND
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹
مثله بچه ها فش نده برو عراق.به قول خودت اشغالارو بکش .درضمن الان باید تانگ بخریم!!!!!به به اینم قدرتمون
ضد داعش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
اونها داعشن سر می برن من نبرده مغزشونو بیرون می کشمفقط حضرت آقا حکم جهاد بدهد ببینین مادر ها چه چیزی به دنیا آوردن
علی شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
پاسدارا و بسیجی ها کجاييد. بريد با داعشي های کثافت وبی ناموس بجنگید...
علی شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
مرگ بر داعش
مرتضی از پایتخت عاشقانه حسین اردبیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶
باسلام از نظرهای که دادن معلومه 60درصد زیر 16سالن.پاسدار کجاید.پس خودت چی تو این کشور زندگی نمیکنی؟از کارهای داعش وحشت نکنید سر ادمه دستو پا بسته کاری نداره.داعش به کشوری حمله کرده که ارتش منظم نداشت رژیمش عوض شده یا درگیره جنگ داخلیه.همه داعش انگشته صدام حسین نمیشد که با ارتشی منظم به کشوری که ارتشش ضعیف شده بود اکسره فرماندها رفته بودن حمله کرد.به ایران اخرش چی شد تا بصره پیش رفتیم.داعش علمی شده که حقیقت شیعه دیده بشه.شیعه مظلومه و ستونه دینه اسلامه. داعش هم دورش تو عراق یا فوقش در نزدیکیه مرز ایران تموم میشه. اگه عربستان هم زیاد خارش بگیره مجبور میشیم از عربستان فقط مدینه و مکه باقی بزاریم.
دیوکان
UNITED KINGDOM
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
اونهایی که میگفتن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران داعش ۴۰کیلومتری رسیده بفرمایید بسم الله
ناشناس
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
یعنی طرفداران لبنان نباید از وطن دفاع کنند؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
اگه رهبرم حکم جهادم دهد تا آخرین قطره خونمو نثارمیکنم داعش ک سهله هرکی باشه زیره پا له میکنیم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
من فرمانده یک پایگاه بسیج در خرمشهرم مگر ما نباشیم که داعش دستش به خاک کشور برسد آماده فرمان رهبریم تا در ایران که هیچ در هر جا که دستور بدهند عملیات کنیم پس برادران و خواهران آسوده بخوابید که ما بیداریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
ماباید بمب اتمی بسازیم تا هرکی حرکت کرد بزنیمش اول نیویورک رو میزنیم یه 10 /20نفری میرن درک بعدش روسیه چین هرجاکه دلمون خاست رو میزنیم بعد میشیم قدرت اول جهان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
با سلام داعش هیچ غلطی نمی تونه بکنه.و بین خودشون درگیری افتاده و دارن هم دیگر و می کشن.
safar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
با سلام داعش هیچ غلطی نمی تونه بکنه داعش یک گروه وحشی و خون آشام است و دشمن ، ولی دشمن را نباید دست کم گرفت می بایست دشمن را در نطفه خفه کرد
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
ما نه از داعش ونه از هیچ دشمن دیگری ترسی نداریم ما ایرانی هستیم واز خاک وطن حمایت میکنیم
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
بنام خالق حق
کافی فقط 40 کلیومتر خط قرمز رو زیر پا بزارن آن وقت ما اونها رو با اربابانشان تجزیه می کنیم 40 تیکه یا 50 تیکه یا ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
تا حاج قاســـــم هست غمی هم نیســــــــــت تو کشورمون حاج قاسم ی زیاد داریم وجود حمله ب کشورمونو ندارن
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
ایران 8 سال با دنیا جنگید اونم با دست خالی داعش عددی نیست اونها فقط میتونند خرابکاری کنند و اگه بخواهند وارد ایران بشوند تنها راهش ورود از مرز اونهم در میان زوار اربعینه که حتما تدابیری اندیشیده شده من که باور نمیکنم وجود داشته باشه به ما چپ نگاه کنه مثل اینه که یه طوله سگ بخواد با یه شیر روبرو بشه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
سلام.
من در زمان حنگ با عراق جزو گمجن ( گروه مشترک جنگهای نامنظم ) بودم و آموزش کامل را دیدم . با اینکه الان جانباز 15 درصد هستم و در مورد جانبازیم شدیدآ حق کشی شده .اما از آنجایی که عاشق مملکت و ملتم هستم آمادگی کامل خودم را در دفاع از کشور و ملت ایران عزیزم اعلام میکنم.جانم فدای ملت عزیز تر از جانم
سوسن
RUSSIAN FEDERATION
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
با سلام و احترام به همه نظرات ولی به نظر من داعش داره ما رو محاصره میکنه اگه از هر طرف حمله کنه ما فلج میشیم ما باید نیتشون رو در نطفه (عراق و سوریه)خیلی مسمم خاموش کنیم برامون کاری نداره و حمله هوایی انجام بدیم تازه درسته ایران میبره ولی قیمتش خیلی زیاده عقب موندن از دنیا حداقل ۳۰سال و شهید شدن میلیونها نفر از بچه ۱۱ساله بگیر تا پیرمرد ۹۰ساله نظامی داشتیم تو جنگ عراق و ما خیلی خون میدیم ولی باید الان به همه ما آموزش نظامی و دفاع از خود رایگان از طرف دولت بدن حتی اگه احتمال صفر بدن به حمله داعش اینطوری لا اقل هر کدوم ما یه تقلایی برای زنده موندن خواهیم داشت
هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
ازشون متنفرم ایران یه باره د یگه قهرمان ستو تسبیط کن خیلی دوست دارم ایران قهرمان
بارقه نور
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
عزیز برادر--- احساساتت را کنترل کن
تازه تثبیت نه تسبیط
ستو چیه؟
علي محمدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
ترسي نداريم بذاريد بيايند قبرشان حاضره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
جانمان فدای رهبرمان ان شاءالله ک داعش نمیتواند وارد کشورمان شود و من الله التوفیق
یه ٱریایی
UNITED STATES
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
اعراب از زمان کوروش کبیر با ما مشکل داشتن، هدف گروه داعش هم تصرفه ایرانه،مهمترین منطقه ای که داعش ارزو داره اشغالش کنه کشور ایرانه ولی ملت ایران سخت تر ازین حرفا هستش، هشت سال با ارتش صدام جنگیدیم سی چهل سال پیش، دقیقا عین الان اون موقع هم کشورای ضدایران صدامو حمایت میکردن،کشوری که رژیمش تازه عوض شده بود یه ارتش نامنظم داشت هنوز جا نیفتاده بود هشت سال جنگیدیم شهید دادیم خون دل خوردیم ولی اخرش پیروز میدان بودیم ملت اریایی یعنی این!! زنده باد ایرانو ایرانی ، شیر خاورمیانه هنوز بیداره
حبیب
GERMANY
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰
آقایون با علی مدد.ما ولی نعمت داریم کشور امام زمانه ما هم فدایی امام زمانمونیم.پس هیچ باکی نداریم از این سگهای ملعون.
ناشناس
UNITED KINGDOM
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
درود برهمه وطن دوستان پاک سرشت چوایران مباشد تن من مباد جدا" دلم تنگ شده برای جنگیدن بهترین مرگ مردن در راه مبارزه وجهاد درراه خداست .
فرزند آسمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
داعش نمیتونه بیاد توی ایران
اسماعیل مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲
من یه پسر 16 ساله ام، اگه رهبرم اجازه بده حاضرم فی سبیل الله و در راه ازادی وطنم، هزار بار تیکه تیکه بشم تا این نسل یزید و معاویه دست کثیفشون به خاک وطن عزیزمون ایران نرسه..ما شیعه حسینی هستیم
فائزه
ROMANIA
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵
جانم فدای ملت عزیز ایران بخصوص رهبر عزیزم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۴
بسم الله القاسم الجبارین
قریب 38 سال از پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ایران می گذره که هر روزی به شکلی خواسته اند غلطی بکنند به لطف الهی و عنایات حضرات معصومین علیهم صلوات الله و مراحم ویژه حضرت ولی عصر روحی فداه، دشمنان،تکرار می کنم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند. بیایند مستقیما راهی جهنمشان خواهیم کرد، با رهبری چون سید علی داریم، کشورما در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله است. داعش کیلوچنده بابا. ما از نوادگان میثم تماریم(انشاءالله) مادر داعش را به عزایش خواهیم نشان. به لطف حق و در سایه سار امام زمانمان و رهبرمان امام سید علی خامنه ای. داعش بیا که جهنم رفتنت امضا شده زود بیا که نجاستت فقط با آتش جهنم برطرف شدنی است. یا علی.
بنده خدا
ROMANIA
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
من 13 سال بیشتر ندارم و در ایلام هم زندگی میکنم و در اینجا کلی داعش هست حالا هم در دره شهر بمب گزاشته بودند