بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر : ۱۴۹۱۳۸
پذیره‌نویسی واحدهای ۱۰۰۰ تومانی صندوق ۵۰ میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن به عنوان دومین صندوق بادرآمد ثابت و قابل معامله بازارسرمایه ایران و با سود ۲۶.۵ درصدی از شنبه آینده شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبریبورس پرس،در پی صدور مجوز از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار،پذیره‌نویسی واحدهای 1000 تومانی صندوق دومین صندوق بادرامد ثابت و قابل معامله شروع می شود. پس از پایان پذیره نویسی نیز ،معاملات ثانویه واحدهای آن در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس آغاز خواهد شد.

به این ترتیب از شنبه آینده 16 خرداد به مدت سه روز ( تا دوشنبه 18 خرداد) پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن از طریق شبکه کارگزاران فرابورس انجام می شود. حداقل خرید واحدهای آن 10 واحد 1000 تومانی و حداکثر 49 میلیون واحد، تعیین شده و از قرار معلوم بخش اعظمی از واحدهای آن دارای مشتری است.

این صندوق 50 میلیارد تومانی با مدیریت کارگزاری آینده ( به عنوان سومین صندوق این کارگزاری و بعد ازصندوق سرمایه گذاری مشترک تدبیرگران آینده و تجربه ایرانیان) و با بازارگردانی شرکت تامین سرمایه آرمان ( روزانه حداقل 500 میلیون تومان) به صورت 90 درصد سرمایه گذاری در سپرده بانکی و 10 درصد در سایر اوراق فعالیت می کند وخالص ارزش دارایی های آن (NAV) به صورت لحظه ایی قابل مشاهده خواهد بود.

براساس این گزارش، حداقل سود روز شمار این صندوق با نماد "صایند" 23 درصد تعیین شده ولی به گفته مدیران و مسئولان صندوق تلاش می شود تا سود 26.5 درصدی محقق شود. این درحالی است که کارمزدی هم دریافت نخواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر