بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
مدیریت بازار فرابورس خبر داد:

سهم معامله گران آنلاین در عرضه اولیه "شلیا"

صندوق های سرمایه گذاری اعم از مشترک و قابل معامله، هیچ گونه سهمیه ای جهت خرید سهام این شرکت ندارند. مقتضی است آن دسته از صندوق های مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا می باشند، نمی بایست از ایستگاه معاملاتی خود جهت ثبت سفارش خرید در نماد معاملاتی مذکور استفاده نمایند.
کد خبر : ۱۵۳۹۸۹
نویسنده :
یارمحمدی
مدیریت بازار فرابورس از عرضه اولیه سهام شرکت مواد ویژه لیا در نماد "شلیا" طی روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، روز دوشنبه سهامدار عمده شرکت مواد ویژه لیا، قصد عرضه سهام زیر مجموعه خود به عموم را دارد. تعداد کل سهام این شرکت 80 میلیون و 820 هزار سهم می باشد که تعداد 12 میلیون و 123 هزار سهم معادل 15 درصد از کل سهام شرکت قابل عرضه بوده و از این مقدار سهم معامله گران آنلاین 6 میلیون می باشد.

بر اساس این گزارش، صندوق های سرمایه گذاری اعم از مشترک و قابل معامله، هیچ گونه سهمیه ای جهت خرید سهام این شرکت ندارند. مقتضی است آن دسته از صندوق های مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا می باشند، نمی بایست از ایستگاه معاملاتی خود جهت ثبت سفارش خرید در نماد معاملاتی مذکور استفاده نمایند.

همچنین بر اساس اطلاعات و صورتهای مالی ارائه شده از طرف این شرکت روی سامانه کدال، پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31 مرداد 95 مبلغ 272 ریال می باشد، همچنین این شرکت برای سال مالی گذشته نیز مبلغ 186 ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده که طی عملکرد 9 ماهه موفق به شناسایی 120 ریال سود شده است و هیئت مدیره شرکت مواد ویژه لیا برای سال مالی منتهی به 31 مرداد 94 در نظر دارد به ازای هر سهم مبلغ 100 ریال به عنوان سود نقدی جهت تقسیم بین سهامداران خود پیشنهاد نماید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
اگه مثله کوثر کلک نزنن
الوندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
توجه به سهام وصنایع نسا جی هم مهم است
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
با سود 186 ریال 94 و پی بر ای 4 قیمت 800 ریال مناسب ست
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
فقط اميدوارم اين نماد درست باز بشه و حرف اولش هم ضمه يا فتحه نداشته باشه ،فقط كسره