بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر : ۱۵۴۵۱۳

فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، این دیدار پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) انجام شد.


دیدارفرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب

رهبر انقلاب: امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای این کشور است/ نفوذ اقتصادی و امنیتی در مقابل نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی اهمیت کمتری دارد/ البته مسئولان گوناگون از جمله سپاه جلوی نفوذ امنیتی را با کمال قدرت میگیرند / چشمان بینای مسئولان اقتصادی باید در مقابل نفوذ اقتصادی باز باشد.

رهبر انقلاب: دشمن برای نفوذ فرهنگی سعی میکند باورهایی را که جامعه را سرپا نگه داشته دگرگون، مخدوش و در آنها رخنه ایجاد کند/ برای نفوذ سیاسی سعی میکنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند/ وقتی یک کشور اینگونه تحت نفوذ سیاسی قرار گرفت حرکت و جهت‌گیریهای آن کشور طبق اراده مستکبرین خواهد بود.

رهبر انقلاب: اگر ما بیدار باشیم امید دشمن ناامید خواهد شد/ وعده میدهند که ایرانِ 10 سال دیگر، این ایران نیست/ نباید گذاشت این فکر و امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد/ باید پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی را بسیار مستحکم کرد/ این وظیفه اساسی نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی کشور است


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
لاماسیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
دشمن نه تنها نمی تواند هیچ کاری بکند.

بلکه با یک برنامه درست .ما به خاک دشمن نفوذ پیدا خواهیم کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
لبیک