بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر : ۱۵۵۷۸۷
خبرگزاری صدا و سیما / میزان: برای نخستین بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه‌های موشکی در دل کوه را داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرد: پایگاه‌های موشکی ما در اعماق ۵۰۰ متری زمین آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده گفت: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های دور برد جمهوری اسلامی ایران در همه استانها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده هستند و در اعماق 500 متر زیر کوه‌های بلند قرار دارند.

شهر موشکی سپاه در دل کوه +عکس

وی که نخستین بار فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه‌های موشکی در دل کوه را داد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود: موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم.

سردار حاجی زاده گفت: در مقابل جدیدترین و مدرن‌ترین ماهواره‌ها و تجهیزات جاسوسی و تهاجمی دشمنان انقلاب اسلامی، کوچک‌ترین نگرانی نداریم.

وی با اشاره به طراحی و ساخت انواع موشک‌های دوربرد، میان برد و کوتاه برد از سوی متخصصان ایران اسلامی در وزارت دفاع و سپاه پاسداران تصریح کرد: این نمونه‌ای از انبوه پایگاه‌های موشکی کشور است و از سال آینده نسل جدید و پیشرفته موشک‌های دوربرد سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد.

سردار حاجی زاده گفت: آنها که دل خوش به گزینه‌های روی میز خود هستند، تنها نگاهی به گزینه‌های زیر میز سپاهیان اسلام بیاندازند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: توانایی و اقتدار ما، مانند کوه یخی است که بر آب شناور و تنها گوشه‌ای کوچک از آن روی آب عیان است.

سردار حاجی زاده تأکید کرد: به ملت ایران قول می‌دهم که کوچکترین تهدید و ناامنی از بیرون مرزها متوجه کشور نخواهد بود و مسئولان باید با قدرت تمام مقابل نفوذ دشمنان بایستند و هیچ سستی از خود نشان ندهند.

شهر موشکی سپاه در دل کوه +عکس

وی گفت: این عظمت و اقتدار موشکی که گوشه‌ای از آن را امروز جهان به چشم دید شرط لازم برای اقتدار کشور است اما شرط کافی آن وحدت، یکدلی، ایستادگی و استکبارستیزی مردم و مسئولان است که می‌تواند تضمین کننده ثبات و امنیت کشور باشد.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است افزود: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروهای مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سر زند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان از برگزاری رزمایش گسترده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شهر موشکی سپاه در دل کوه +عکس

شهر موشکی سپاه در دل کوه +عکس

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کاوه
RUSSIAN FEDERATION
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
باید هم همینطور باشه .
هیچ کشوری دلش واسه ما نسوخته !
ناشناس
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
آیا کسانی که منفی داده اند انسانند؟ یا مزدور
ناشناس
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
اصلا هم نباید اینجوری باشه ما ملت ایران اینقدر اخلاقماخوب هست و بشردوست هستیم که احتیاجی به این جنگولک بازی ها نیست
محمد
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کسانی که منفی دادن مزدورن. فقط شما انسانی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
درود بر مدافعان این مرز و بوم
*********************

سلام و رحمت الهی بر بندگان خوب و صالح
*******************************

سلام بر تمام شهدای راه حق و حقیقت و انسانیت
************************************
omid
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
با سلام

اکنون فقط فرصت خرید است

**********************************

موفق باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
زیاد به موشک روسی اعتمادی نیست روس اومد داعش را بزنه 4 تا موشک زد ایران
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
احسن
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
نفسشون را باید گرفت تابدونند به من ماست چقدرکره داره
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
جالبه که کشور سوییس از امن ترین کشورهای جهان است، درآمد سرانه مردم آن چندین برابر ماست و در عین حال ارتش هم ندارد.
راستی چرا؟
ناشناس
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
افرین برای اینکه ان ها راه تعامل با دنیا را یاد گرفته اند
واقع بین
ESTONIA
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کشوری که موج جوانان بیکارداردوتحصیلکردهای آن درحسرت یک زندگی شرافتمندانه هستندواقتصادآن روبه نابودی است خیلی نمی تواندبرموشکهایش حساب کند.
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
کره شمالی هم موشکهای پیشرفته تر از ما داره ولی همیشه در انزواست !!! چون با دنیا تعامل نداره . مردم کره شمالی در گزسنگی و بدبختی دارن زندگی می کنن ولی دلشون به داشتن انواع سلاحها خوشه ؟؟؟ واقعا ارزش داره ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
ما دوست داریم که در منطقه نفرین شده خاور میانه قدرتمند باشیم که آسیبی به مردم و کشورمان نرسد امیدواریم همه نیروهای علمی و نظامی ما را خدای متعال حفظ کند . ولی باید هم فاز با قدرت نظامی به رفاه مردم توجه شود . متاسفانه اغلب مردم افسرده هستند چون نتیجه کار کردن و گذر عمر خود را نمی بینند و هر سال به دلایل مختلف در تنگناهای فشار اقتصادی به مرز جنون می رسیم .بیش از نیمی از سرمایه خود را طی 3 سال کذشته در بورس از دست داده ایم در حالیکه همه خوب میدانند یک میلیون تومان پس انداز برای یک خانواده چند ماه طول می کشد ! آیا فریادرسی هست ؟ خدایا کمک کن اعتماد در جامعه زیاد شود و دروغ را از ما دور کن و ایمان ما را زیاد کن چون می دانیم که تو قومی را که ایمان واقعی دارند چقدر دوست می داری و چقدر قدرتمندند آنها
مرتضی اراک
-
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
ای کاش نشان داده نمیشد یا لااقل قسمتهایی نشان داده میشد که دیارهها رنگ زده شده بود یا پوشیده بود چون نوع سخرهها از طریق عکس قابل شناسایی است
محمد
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
سخره درست نیست صخره درست است
مملو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
چرا منفی میدی مگر ایرانی نیستی
صفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
واقعا به قدرت واقتدار نیروهای مسلحمون افتخار میکنم خداوند با ماست
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
اگر ما چنين توانى داريم كه شهرى به اين عظمت در ٥٠٠مترى زمين داريم ، من موندم چرا اين بزرگراه تهران شمال براى ٩ كيلومتر تونل البرز كه ٢٠ متر زير زمين ميره ٣٠ ساله علاف هستيم/
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
افتخار میکنم به کشورم
به نیروهای مسلح کشور
افتخار میکنم به این تفکر
چون تا نیرومند نباشی نمیتونی از خودت دفاع کنی
تو این دنیا که منافع حرف اول رو میزنه، تا نیرومند نباشی نمیتونی از منافع و از حقوقت دفاع کنی
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
سلام:علت روکردن این سایت موشکی چیست.
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
خراب کردن برجام و امید مردم به صلح
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
با چه فکری این کارو کردن اینکه کافییه در سوراخ موشکها بمباران بشه تا ابد در 500متری زمین مدفون میشن به نظر منطقی نمییاد این کار.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
متاسفم که پول مردم صرف اینجور چیزا میشه.اگه به اندازه نابودی تمام دنیا هم بمب جمع کنید باز هم فایده ای نداره . باید دنیا رو همینجوری که هست قبول کرد
ناشناس
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
والا نظر ما هم همینه به جای موشک سازی اخلاقشان را با دنیا درست کنن و مثل همه دنیا با هم زندگی کنن والا ما که اخرش نفهمیدیم این تعامل که اینها میگن چه جوریه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
آفرین بر غیور مردان ایرانی.جز این نمیشه از دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس انتظار داشت.اینها گوشه هایی از اقتدار کشور جمهوری اسلامی است که لرزه بر اندام عربهای جاهلی عربستان و اربابان کثیفش اسراییل و امریکا می اندازد.مطمئنا متخصصین ما سورپرایزهای بسیار زیادی دارند که در آینده رونمایی خواهد شد تا هیچ دشمنی جرآت نگاه چپ به ایران اسلامی نداشته باشد.
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
پس معلوم شد بودجه کشور کجا داره میره...مردم محتاج نان شب بعد....
محمد
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
حالا اینجا بره باز راضی هستیم. نفرستن سوریه و لبنان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
خداوندا توخود پاس دار پاسداران اسلام و ایران را
امید
ROMANIA
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
سلام و درود خدا ب دلاوران همین نهضت را ادامه دهید متشکریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
ما امریکا را زیر پا می گذاریم/.
محمد
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
امریکا رو زیر پا گذاشتید که دوان دوان اومد قرارداد اتمی رو امضا کرد دیگه!
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
ما با امریکا دوست هستیم و در راه اعتلای ایران با او همکاری خواهیم داشت می گویند اگر می خواهی بزرگ شوی با برگان بلند و برخواست کن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
کره شمالی و کره چنوبی را باهم مقایسه کنید بعد قضاوت کنید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
از منفی هایی که داده شده مشخصه که دشمن خارجی دارای عناصر خود فروخته داخلی است که نمی توانند اقتدار نظامی این مملکت رو ببینند.گرچه هیچ کس مخالف رفاه عمومی جامعه نیست.اما این حقیقت رو نباید کتمان کرد که کشور ما رو نمیشه با سوئیس و امثال اون مقایسه کرد.سوئیس نه نفت داره تا دیگران چشم طمع به آن داشته باشند، نه در منطقه نفت خیز واقع شده، نه در طول تاریخ با هجوم مغولها و یا اسکندر با خاک یکسان شده، نه در جنگ جهانی انگلیسی ها اون رو به غارت برده اند.نه فرهنگ و اعتقادت ما رو دارند و نه خیلی چیزهای دیگه.ما مسلمان و شیعه هستیم. در خاورمیانه زندگی می کنیم.36 سال قبل مردم ما که از ظلم و ستم شاه که نوکر امریکایی ها بود به تنگ اومده بودند انقلاب کردند و گفتند می خواهیم مستقل و آزاد باشیم و خودمون برای مملکتمون تصمیم بگیریم.آمریکایی ها هم که کشور ما رو از دست داده بودند شروع به انواع توطئه ها از جنگ و ترور و کودتا و تحریم بر علیه ما نمودند.الان هم هر روز دارند ما رو تهدید نظامی می کنند.ما هم باید به تهدیدات پاسخ بدهیم.پاسخ ما هر چه باشد برای دشمنان ما بخصوص آمریکا و اسراییل و عربهای جاهل منطقه کوبنده خواهد بود.ظاهرابعضی از سهامداران بورس ایران هم از همین وهابی ها و عربهای جاهل و خائن کشورهای جنوبی خلیج فارس هستند.بعضی ها هم بهایی های وابسته به اسراییل و گروهی هم سلطنت طلب ها هستند که با نظام جمهوری اسلامی یعنی تنها حکومت اسلامی شیعی در جهان مشکل دارند و هر جا صحبتی از اقتدار جمهوری اسلامی می شود ساز مخالف می زنند و منفی میدهند.اتفاقا خوبه گر چه کسی شاید نفهمه اینها کی هستند اما در پرونده اعمال همه ما ثبت خواهد شد که با چه گروهی مخالفت و یا موافقت کرده ایم
محمد
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
دقیقا همین طوره. حدودا هشتاد درصد مردم ایران خودفروخته و مامور امریکا هستن. فقط بیست درصد مثل شما هستن. برای همین هم این هشتاد درصد خودفروخته حق ندارن هرکسی رو دوست دارن رای بدن یا هرجور میخان زندگی کنن. خودفروخته هستن دیگه!
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
محمد مزدور خودفروخته روسها , همه می دانند دست امثال تو تو دست اسراییله , همون رییس جمهور پاکدستتون بیشترین خدمتو به اسراییل کرد .
برو این قصه هارو جای دیگه تعریف کن ...
خوشبختانه مردم مزدور را از غیر مزدور تشخیص میدهند .
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
محمد جان حرف دل مارو زدی، ممنون
کورش
GERMANY
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
این تجهیزات که شما نمایش می دهید , همگی از تجهیزات ارتش شوروی سابق و از رده خارج هستند و تنها بدرد نمایش می خورند .شما خوب می دانید که منظور چیست ؟ با این سلاح ها حتی یک روز هم در برابر جنگ الکترونیکی دوام نمی آورید .پس خواهشن برای مردم فهیم ایران نمایش خنده دار بازی نکنید ...........
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
دقیقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
خدا عاقبت همه من را بخیر کنه
یادمان باشه تو خون شهدا زندگی میکنیم
پر توان سالم همه کسانی که برای کشور زحمت می کشن
جمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
بیکاری گسترده داریم قبول، اقتصاد متزلزل داریم این هم قبول، اما اسرائیل دیوانه، عربستان بزدل، داعش وحشی و ... اینها را چکار کنیم! اگر این موشک ها نبودند انصافا اسرائیل یک لحظه در بمب باران ما مثل آن کاری که با عراق زمان صدام، لیبی زمان قذافی و حتی سوریه انجام داد آنهم در اوج قدرتشان، تعلل می کرد!
اجاز بدهید واقع بین و منصف باشیم.
محمد
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
بیکاری و اقتصاد متزلزل از کجا اومد تو این کشور؟ امنیت ملی رو هم همون به خطر انداخت.
ناشناس
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
اسرائیل دشمن ما نبود، ما از اسرائیل دشمن ساختیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کاش به جای اینا به وضع هواپیماها می رسیدن که موتورش یهو نیافته تو سر مردم.
کشوری که دو تا هواپیمای درست و حسابی برای مردمش نداره با موشک پوز دادنش واسه چیه؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
من شهروند امنیت میخام تو خیابون روم چاقو نکشن، معاش میخام محتاج نباشم، یه عدلیه صالح می خوام بشه بهش شکایت کرد، برابری و ازادی میخام. اینا رو از ما گرفتن موشک میسازن که چی؟ شما اصلا خود شوروی از لحاظ نظامی، فایده ش چیه؟ زمان خاتمی با تنش زدایی نیازی به موشک نبود. حالا هم با توفق اتمی باید تنش زدایی کنید نه اینکه موشک نمایش بدید.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
هزینه کنید از جیب ملت بدبخت و گرسنه کشور وخط دفاعی روس ها را در مقابل غرب قویتر کنید تا روس ها هم دریای خزر را ببرند و شما همچنان دنبال نام خلیج فارس باشید هم پول نفتمان را هشتصد میلیارد دلار چه شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
دوستان دقت کردید روسیه چقدر مزدور داره در ایران اسلامی ؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
اگر این موشکها نبود الان داعشیها نصف ایران راهم اشغال کرده بودند وازبرجام هم خبری نبود.اکنون هم برای اینکه زیر برجام نزنند،لازمه توان دفاعیمان را بالا ببریم.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
تو که راست میگی !!!! اصلا" شما خوبی !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
نمایش این موشکها هیچ ارزشی نداره وقتی 60 درصد مردم زیر خط فقر هستند ...

ما که دو ساله بالای 50 درصد تو ضرریم ادم نیستیم ایرانی نیستیم ؟ مالمونو از سر راه اوردیم ؟ یا نکنه کافریم ؟؟؟
اتحاد جماهیر شوروی با اون عظمتش و برتری موشکی و بزرگترین ارتش جهان چی شد ؟؟؟
رفت .. فرو ریخت ... از هم پاشید ...

حالا شما هی بیا عکس موشک بذار برا یکسری ادم مالباخته که اصلا" نمی دانند اینا چی هست ؟ ماکته ؟ از رده خارجه ؟ میان برده ؟ بالستیکه ؟؟
که در اساس هیچ فرقی هم نداره ... به فکر مردم اگر نیستید به فکر خودتون باشید .
ناشناس
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
احسنت و افرین .
عالی بود .
چارک میرزا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
حریف موشهای موذی نشدیم ، موشک ساختیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
برای بنده که رانت خواران و پول شویان و وارد کننده گان بی رویه کالاهای بی ارزش و بی کیفیت و تبرم اوران حکومتی که باعث بیکاریم شده است وکارگری بیش نیستم یک کیلو گوشت با ارزشتر از تمام این پزهایی که با خون ما کارگران بوجود امده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
من فقط یک سئوال برام پیش اومده ، مگر ارتش نیروی رزمی رسمی ما نیست ، پس چرا فقط سپاه قدرت و ثروت داره ، خوب یعنی حتما یک سری گروههایی که وابستگی مستقیم به سپاه دارند هم قدرت میگیرند. ایکاش همه اینها تو ارتش اتفاق می افتاد.