بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
طبق اعلام برخی منابع آگاه

"رکیش"برنده یک مناقصه شد

شرکت کارت اعتباری کیش از جمله شرکت های فعال در گروه رایانه می باشد که در پی بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش کارمزد تراکنش دستگاه های POS از 206 ریال به حداقل 500 ریال و حداکثر 2500 ریال و پتانسیل های این مجموعه جهت رشد سودآوری مورد توجه سهامداران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۶۱۰۱۸
نویسنده :
جمشیدی

بازار سرمایه در حالی پس از اجرایی شدن طرح برجام و رفع محدودیت های روابط خارجی حرکت صعودی خود را آغاز کرده و در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می کند که در این بین انتشار اخبار مثبت پیرامون برنامه های شرکت ها و صنایع مختلف جهت انعقاد قرارداد جدید یا همکاری مشترک با شرکت های خارجی موجب شده تا امیدواری ها و خوش بینی ها برای بالندگی شرکت های فعال در بازار سرمایه بیش از پیش افزایش یابد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، شرکت کارت اعتباری کیش از جمله شرکت های فعال در گروه رایانه می باشد که در پی بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش کارمزد تراکنش دستگاه های POS از 206 ریال به حداقل 500 ریال و حداکثر 2500 ریال و پتانسیل های این مجموعه جهت رشد سودآوری مورد توجه سهامداران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است.

در این شرایط، برخی از شنیده ها حاکی از برنده شدن شرکت کارت اعتباری کیش در مناقصه 50 هزار دستگاه کارت خوان بانک سپه است که در صورتیکه این گمانه زنی ها صحت داشته باشد، با توجه به پتانسیل های موجود در "رکیش" می بایست منتظر روند رو به رشد سودآوری آن باشیم. گرچه بایستی منتظر اعلام خبر رسمی آن توسط خود شرکت و اظهار نظر پیرامون میزان اثر گذاری این مناقصه بر سودآوری "رکیش" باشیم.

شایان ذکر است، این مجموعه طی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 موفق به پوشش 86 درصدی سود برآوردی 243 ریالی شده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دكتر محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
از فردا صف خريد ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
زنده باد رکیش
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
این سهم مثل آکنتور شگفتی ساز خواهد شد . احتمال رشد سهم تا 1000تومن در میان مدت.
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
بفرض صحت این خبر مگر 50 هزار دستگاه کارتخوان چقدر سودآوری برای این شرکت خواهد داشت؟اصلا 50 هزار عددی هست؟اهالی بورس نیوز لطفا تحقیق کنید شاید مقصود پانصد هزار دستگاه باشد؟؟؟؟
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
حق تقدمشم الان تو کف و خوب میشه