بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر : ۱۶۳۴۲۰
فوتبال ایران - ساعت 16 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه جاری، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در هتل ارم در حالی برگزار می‌شود که اجرای آن بر عهده جواد خیابانی است.
به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ اين مجري- گزارشگر باتجربه تلويزيوني برنامه‌هايي براي آن روز دارد كه... بهتر است خودتان مصاحبه ما با جواد خياباني را بخوانيد؛


* مثل اينكه اين روزها خيلي سرتان شلوغ است؟
بله، درگير برنامه‌ريزي براي مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي هستيم و يك مقدار سرمان شلوغ شده. اما براي شما هميشه وقت داريم (با خنده).

* آقاي خياباني ماجراي درگيري رسانه‌اي عليرضا عليفر و خداداد عزيزي را كه مي‌دانيد؟
هم خداداد عزيزي و هم عليرضا عليفر براي من قابل احترام هستند و به نظرم اين دو عزيز بايد كوتاه بيايند و سكوت كنند.

* آخر عليفر آمده و يك فوتباليست ملي و محبوب را بي‌سواد و بي‌تربيت خوانده است. شما اين كار را مي‌پسنديد؟
گفتم كه اين دعواها اشتباه است. در دعوا هم كه نقل و نبات نمي‌دهند. از آنجايي كه هر دو آدم‌هاي تأثيرگذاري هستند بايد سكوت اختيار كنند. به هر حال مردم از خداداد و عليفر انتظارات ديگري دارند.

* شما هنوز هم با خداداد عزيزي در ارتباط هستيد؟ خيلي‌ها آن گزارش خاطره‌انگيزه بازي استراليا و ايران را فراموش نكردند...
خداداد خودش هم مي‌داند چقدر دوستش دارم و به همين خاطر از او خواهش مي‌كنم اين بحث را تمام كند. همين طور از عليرضا عليفر كه به هر حال يك بزرگتر است و نبايد به اين ماجرا دامن بزند.

* برنامه‌اي براي آشتي دادن اين دو نداريد؟
اتفاقاً قصد داريم هم خداداد عزيزي و هم عليرضا عليفر را به مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي دعوت كنيم. البته مي‌دانم با هم قهر نيستند اما سعي مي‌كنم با روبوسي ماجرا را حل و فصل يا به قول شما اين دو را آشتي بدهيم.

* راستي شما از ليگ برتر پيشنهاد مربيگري نداريد؟
(مي‌خندد) همه اين داستان‌ها زير سر شما خبرنگاران است!

* به ما چه ارتباطي دارد كه دو نفر به هم پريده‌اند؟
(به شوخي) شما اين دو را به جان هم مي‌اندازيد! زنگ مي‌زنيد به خداداد يك چيز مي‌گويد و بلافاصله هم با عليفر صحبت مي‌كنيد (با خنده ادامه مي‌دهد) البته شوخي كردم! اين شغل شماست و به هر حال ما بايد حواسمان جمع باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
من نمیدونم واقعا این اقای علیفر چطوری گزارشگر شده من که تمام بازیهای بارسلونا رو نگاه میکنم دیشب و در بازی با بتیس واقعا اعصابم از گزارش این اقا خرد شد و تلویزیون رو خاموش کردم