بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد عنوان کرد:

برنامه های "بمیلا" برای سال مالی جاری/ افتتاح خط تولید جدید شرکت

در جهت پوشش ریسک تحمیل شده بر گروه توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، مجموعه نفت میلاد پارس راه اندازی شده است، این شرکت محصولات RPO تولید می کند و اولین تولید کننده روغن رابر با PCA زیر 3 درصد در ایران می باشد. این روغن در صنعت لاستیک و تایر مورد استفاده قرار می گیرد و در کشوهای اروپایی و آسیایی شرقی بازار فروش دارد.
کد خبر : ۱۶۳۶۶۵
نویسنده :
یارمحمدی
محور اصلی فعالیت شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، در حوزه فلزات اساسی و فولاد می باشد، اما با توجه به رکود حاکم بر بازار این محصولات طی دو سال گذشته، فعالیت های خود را در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز گسترش داده و در همین راستا راه اندازی مجموعه تولیدی فرآورده های پتروشیمی نفت میلاد پارس را دربرنامه داشتیم.

در همین راستا مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در جهت پوشش ریسک تحمیل شده بر گروه توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، مجموعه نفت میلاد پارس راه اندازی شده است، این شرکت محصولات RPO تولید می کند و اولین تولید کننده روغن رابر با PCA زیر 3 درصد در ایران می باشد. این روغن در صنعت لاستیک و تایر مورد استفاده قرار می گیرد و در کشوهای اروپایی و آسیایی شرقی بازار فروش دارد.

غلامرضا موذنی در ادامه افزود: این محصول مطابق با استانداردهای روز اروپا بوده و محصولی دوستدار محیط زیست می باشد به همین دلیل استقبال زیادی از آن شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز برای فروش و صادرات این محصول دو قرارداد منعقد شده و برخی کشورها آسیایی مثل چین، هند، کره و اندونزی از متقاضیان خرید این محصول هستند.

موذنی گفت: طی دو سال اخیر بازار فولاد و فلزات با تحریم های بین المللی و افت قیمت های جهانی مواجه بود اما برای سال جاری برآوردها خبر از رونق و گذر از رکود این بازار را می دهد و این امر موجب آن شده تا به صورت جدی طی سال مالی جاری فعالیت های اصلی شرکت را نیز در دستور کار قرار دهیم.

وی عنوان کرد: مجموعه نفت میلاد پارس محصولات دیگری نیز تولید می کند که بازار داخلی دارد. علاوه بر این خط تولید محصول CBFS نیز به تازگی افتتاح و به بهره برداری رسیده،CBFS خوراک صنایع دوره سازی می باشد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه های "بمیلا" برای سال مالی جاری عنوان کرد: اقدامات و مذاکرات لازم با سازمان بورس در جهت انتقال نماد معاملاتی "بمیلا" به بازار اصلی فرابورس انجام شده و امیدواریم با اعلام موافقت سازمان این امر تا پایان سال 95 عملی شود. چرا که این موضوع برای گروه توسعه بازرگانی فولاد و آهن میلاد بسیار حائز اهمیت می باشد و قطعاً پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

در پایان موذنی در رابطه با پیش بینی عملکرد سال مالی جاری این مجموعه توضیح داد: 3 ماهه پایانی سال 94 بهتر از 9 ماهه آن بود، اما هنوز هم نسبت به بودجه اعلام شده برای این سال انحراف وجود دارد که علت عمده این انحراف راه اندازی پروژه های جدید شرکت و رکود حاکم بر بازار فولاد و آهن است. اما برای سال مالی جاری با توجه به تمامی موارد ذکر شده قطعاً عملکرد بهتری رقم خواهد خورد و شاهد رشد سودآوری "بمیلا" خواهیم بود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
سهم خوبیه و با توجه به افزایش شدید قیمت آهن جای رشد زیادی دارد.