بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر : ۱۶۶۹۶۶


تروریست‌های داعش در ادامه جنگ روانی علیه سربازان سوری و عراقی، اقدام به انتشار فیلمی از جنایات و اعدام‌های متعدد خود کردند.

به گزارش خطب شکن به نقل از باشگاه خبرنگاران، با شدت گرفتن حملات نیروهای ارتش سوریه، عراق و ائتلاف آمریکایی علیه داعش، عناصر این گروه تروریستی جنگ روانی را آغاز کرده‌اند که در آن فیلم‌هایی از جنایات و اعدام‌های گذشته خود منتشر می‌کنند.

به گزارش سایت هِوی؛ در جدیدترین فیلم منتشر شده از سوی داعش در آنچه "ولایت انبار” می‌نامند،  در ابتدا حملات نیروهای ارتش عراق با کمک ائتلاف آمریکایی به مواضع داعش نشان داده می‌شود. عناصر داعش تصویری از "حسن روحانی،” رئیس جمهور ایران، "رجب طیب اردوغان،” رئیس جمهور ترکیه، و "ولادیمیر پوتین،” رئیس جمهور روسیه، در کنار پرچم کشورهای عضو ائتلاف آمریکا نشان می‌دهد و مدعی می‌شود آنها که علیه داعش متحد شدند، نمی‌توانند راه به جایی برند و شکست می‌خورند.

سپس داعش تصاویری از تسخیر سراسر جهان از شرق –چین- تا غرب –آمریکا- را با تصاویر گرافیکی به نمایش درمی‌آورد و سازمان ملل را "سازمان کفر” لقب می‌دهد.

در ادامه فیلم ۳۵ دقیقه‌ای داعش چندین اعدام مربوط به سال‌های گذشته نیز مشاهده می‌شود که صرفا با هدف ایجاد رعب و وحشت بار دیگر در یک فیلم جمع‌آوری شده است.

کشتن سربازان عراقی و نسل‌کشی ایزدی‌ها بخش‌های دیگر این فیلم تاثربرانگیز هستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
لامصب یه طوری تیتر زدی فکر کردم حسن جوون هم از اهداف داعش شده بزن بورس نیوز تو هم ما رو دست بنداز دنیا ما رو دست انداخته تو هم دست بنداز کی به کیه!!!!