بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
رئیس هیأت مدیره شرکت ماشین سازی اراک عنوان کرد:

با هیچ گونه بحرانی مواجه نیستیم/ ارائه بودجه 96 شرکت در آینده نزدیک

"فاراک" برای بودجه سال مالی جاری که تنها یک ماه از پایان یافتن آن باقی مانده، فعلاً برنامه ای جهت تعدیل سود هر سهم ندارد، اما برای سال مالی پیش رو این مجموعه پیش بینی درآمد هر سهم با تعدیل مثبت در درآمد و سودآوری همراه خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۷۳۸۸
نویسنده :
یارمحمدی

پیرامون شرکت ماشین سازی اراک شایعاتی مبنی بر تعدیل سود هر سهم و متوقف شدن نماد معاملاتی این شرکت در بازار دوم بورس مطرح می باشد.

رئیس هیأت مدیره شرکت ماشین سازی اراک در خصوص این شایعات در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت:"فاراک" برای بودجه سال مالی جاری که تنها یک ماه از پایان یافتن آن باقی مانده، فعلاً برنامه ای جهت تعدیل سود هر سهم ندارد، اما برای سال مالی پیش رو این مجموعه پیش بینی درآمد هر سهم با تعدیل مثبت در درآمد و سودآوری همراه خواهد بود. جزئیات این بودجه و میزان تعدیل را به زودی به سازمان بورس ارسال و روی سامانه کدال نیز جهت اطلاع سهامداران قرار خواهیم داد.

امیرحسین رضایی در خصوص روند حرکتی چند روز اخیر "فاراک" در بازار بورس عنوان کرد: سهامدار عمده شرکت ماشین سازی اراک، مجموعه سرمایه گذاری فرهنگیان می باشد و این مجموعه باید در خصوص روند حرکتی سهم شفاف سازی کند. من از علت این موضوع اطلاعی ندارم.

وی با اشاره به حواشی که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر اراک در رابطه با "فاراک" مطرح کرده بود، گفت: به نظر می رسد این نماینده مجلس نظر خود را در رابطه با ماشین سازی اراک مطرح کرده باشد. اما بهتر بود قبل از مطرح کردن این سخنان بررسی ویژه ای از عملکرد شرکت انجام می شد.

رضایی تأکید کرد: سال گذشته که مجموعه "فاراک" را تحویل گرفتیم ارزش بازار سهام این شرکت روی تابلوی معاملات حدود 500 میلیارد تومان بود در حالی که اکنون این ارزش به 1800 میلیارد تومان افزایش یافته است، ببدین ترتیب ما به تفاوت این دو ارزش طی یک سال گذشته خود به تنهایی گویای بسیاری از مسائل می باشد.

وی تصریح کرد: اعتراض کارکنان و برخی کارگزارن از حاشیه های موجود در هر مجموعه ای می باشد و شرکت ماشین سازی اراک نیز این مشکلات داخلی و درون سازمانی را حل و فصل کرده است، در حال حاضر از نظر عملیاتی با هیچ بحرانی رو به رو نبوده و با وجود رکود اقتصادی موجود در کشور تنها کارخانه ای است که دغدغه حقوق و پاداش را ندارد، از طرفی با توجه به پروژه هایی که برای "فاراک" تعریف شده شرایط این مجموعه در سال مالی آینده بهتر از سال های قبل خواهد بود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
-
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
بی خیال هرروز دعوا واعتصاب مردم را فریب ندهید
رضایی
ROMANIA
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
بسیار زیبا و پر محتوا بود
سپاسگذارم