بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر : ۱۶۹۹۸۴
صفحه اصلیمعرفی محصولات جدیداین پاور بانک، در هر نقطه الکتریسته سبز را فراهم می‌کند (+ فیلم)
portable-x200-power-hub-1

هم رسان: اگر شما به دنبال یک پاور بانک قابل حمل و قدرتمند هستید تا در هر زمان و مکانی که دور از پریز برق هستید بتوانید از آن برای شارژ دستگاه‌های مختلف خود استفاده کنید، مطمئناً به پاور هاب ایکس ۲۰۰ علاقه مند خواهید شد.

به گزارشهم رسان، این محصول توسط شرکت Innogen Energy ساخته شده است.
پاور هاب ایکس ۲۰۰ دارای یک دسته است که با چرخاندن آن با سرعت ۶۰ دور در دقیقه می‌توانید در هر زمان و هر مکان برق لازم برای شارژ گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های خود را در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های این پاور بانک همه کاره و کوچک شما را به تماشای فیلم زیر دعوت می‌نماییم.

specs
ایکس ۲۰۰ را می‌توان با اتصال به پریز برق و یا از طریق باتری خودرو شارژ نمود. همچنین با استفاده از پانل‌های خورشیدی یا توربین‌های بادی نیز می‌توان به شارژ آن پرداخت.

e1f900b76dadfa67b4eb4b7598f9b27d_original
ایکس ۲۰۰، یک جایگزین تمییز و مقرون به صرفه است که برای استفاده در محیط‌های داخلی و فضای باز طراحی شده است. با استفاده از انرژی بیومکانیکی، ایکس ۲۰۰ بدون نیاز به هیچ سوخت، دود، و یا سر و صدا برای شما برق تولید می‌کند. در ضمن ایکس ۲۰۰ بسیار سبک وزن و قابل حمل است. با وجود پورت‌های خروجی متعدد ایکس ۲۰۰ می‌تواند برای روشن کردن چراغ‌ها و لوازم الکترونیکی قابل حمل استفاده شود.

3cab8ec5b4b9f77716c44f9093fef981_original

منبع:geekygadgets


اشتراک گذاری :
ارسال نظر