بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

تکنیکال مستعد رشد در "تکمبا"، تیری در تاریکی

در روزهایی که بازار به صورت عمومی در شرایط رشد قرار ندارد، یافتن گروه‌هایی که در مسیر رشد قرار داشته باشند، حتی به لحاظ تکنیکی نیز پیچیده به نظر می‌رسد و در چنین وضعیتی فقط می‌توان به تک‌ سهم‌هایی که شرایط مناسب تکنیکی دارند، دل خوش بود.
کد خبر : ۱۷۱۵۳۸
در بررسی نمودار قیمت سهام شرکت کمباین سازی ایران با نماد معاملاتی تکمبا، همانگونه که شاهد هستیم، قیمت بر روی خط روند صعودی بلند مدت خود در حال حرکت می‌باشد و اکنون به این خط روند نزدیک شده است. این خط که در گذشته همواره در برخورد قیمت به آن، از افت بیشتر قیمت جلوگیری کرده است، این بار نیز انتظار می‌رود نقش حمایتی مناسبی را ایفا نموده و منجر به رشد قیمت بشود.
بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، از طرفی دیگر قیمت در آخرین گام اصلاحی خود در حال تکمیل الگوی هارمونیک خفاش می‌باشد و از آنجا که با نزدیک شدن به کف کانال نشان داده شده، الگوی سیمتریکال AB=CDرا نیز تکمیل می‌نماید، احتمال بازگشت از این محدوده و حرکت تا تراز قیمتی 100 تومان چندان دور از انتظار نمی‌باشد. در چنین وضعیتی توصیه می‌شود رفتار قیمت در برخورد با سطح حمایتی ذکر شده را مورد بررسی قرار داده و در صورت واکنش مثبت به این تراز، به معاملات خرید وارد شوید.

 تکنیکال مستعد رشد در


تکنیکال مستعد رشد در


با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: آدنا طروسیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر