بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
آکادمی اقتصاد برگزار کننده دوره های تخصصی بازار پول و سرمایه، دوره " تحلیلگری تکنیکال جامع بازار سرمایه" را برگزار می کند.
کد خبر : ۱۷۱۸۳۹
نویسنده :
آکادمی اقتصاد

آکادمی اقتصاد برگزار کننده دوره های تخصصی بازار پول و سرمایه ، دوره " تحلیلگری تکنیکال جامع بازار سرمایه" را برگزار می کند.

محمد اکبری مدیر عامل آکادمی اقتصاد: سرفصل های این دوره که منطبق با سرفصل های آزمون بین المللی CFT تدوین گردیده و یک دوره بین المللی محسوب می گردد، توسط مدرس مجموعه ، علی شریف آزاده تنها ایرانی دارای مدرک بین المللی تحلیلگر تکنیکال خبره CFT، برگزار می گردد. علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند جلسه اول را بصورت رایگان شرکت کرده و پس از بررسی محتوای دوره و در صورت کاربردی بودن مطالب ارئه شده اقدام به ثبت نام نمایند.

آیا شرکت کنندگان به این دوره به پیش نیاز یا علم خاصی نیاز دارند؟

این دوره به نحوی تدوین گردیده که تمامی علاقه مندان به بازار پول و سرمایه (بورس) حتی بدون داشتن کمترین اطلاعاتی در رابطه با این بازار بتوانند شرکت کنند و پس از پایان این دوره به یک تحلیلگر حرفه ای بازار پول و سرمایه تبدیل شده و قدرت تحلیل تمامی بازارها را داشته و بصورت علمی به درامدزایی از این بازارها بپردازند. با توجه به محدودن بودن ظرفیت کلاس اولویت به علاقه مندانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

علاقه مندان به شرکت در جلسه اول رایگان این دوره می توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایند:

http://ecoacademy.ir/x-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85/

رزومه مدرس :

http://ecoacademy.ir/2016/11/07/%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87/

وب سایت آکادمی اقتصاد:

http://ecoacademy.ir/

کانال خبری تحلیلی تلگرام :

https://telegram.me/economyacademy



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مالک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
این سهام کمنگنز چرا اینطوری می کند من این سهام را در قیمت 750 تومان خریدم سه سال پیش و نه سود سه سال پیش که 20 تومان هر سهم بود نداده الان سهم شده 200 تومان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
جالبه هیچ مدرک معتبر و تحقیق اکادمیکی تحلیل تکنیکال رو تایید نمی کنه و بارها و بار ها اثبات شده توهمی بیش نیست . جرا ایران اینجوریه ؟