بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
با اعلام آمادگی خریدار در دقایق پایانی:

ادامه رقابت برای بلوک "خکاوه" به هفته آتی موکول شد

طی معاملات روز جاری با اعلام پیغام ناظر بلوک سهام "خکاوه" از پرتفوی سهام شرکت سایپا آماده عرضه شد، که این معامله با توجه به اعلام آمادگی متقاضی در دقایق پایانی معاملات صورت نگرفت و به روز شنبه هفته آتی موکول شد.
کد خبر : ۱۷۳۶۹۰
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری حدود 1500 میلیون سهم معادل 56.72 درصد از سهام شركت سايپا ديزل از طرف شركت سايپا اصالتا و به وكالت از شركت سرمايه گذاري و توسعه صنعتي نيوان ابتكار به صورت يكجا و نقد و يا اقساط به قيمت پايه هر سهم 200 ريال در نماد "خكاوه4" عرضه شد که با توجه به اعلام آمادگی خریدار برای این بلوک در دقایق پایانی معاملات، این معامله صورت نگرفت و ادامه رقابت به شنبه هفته آتی موکول شد.

به گزارش بورس نیوز، طی معاملات روز جاری با اعلام پیغام ناظر بلوک سهام "خکاوه" از پرتفوی سهام شرکت سایپا آماده عرضه شد، که این معامله با توجه به اعلام آمادگی متقاضی در دقایق پایانی معاملات صورت نگرفت و به روز شنبه هفته آتی موکول شد. این معامله بلوکی نیمه شهریور ماه سال جاری نیز در قیمت پایه 1630 ریال آگهی و آماده عرضه شده بود که به دلیل عدم حضور خریدار بلوک سهام "خکاوه "روی میز فروش باقی ماند و پس از آن با شایعه لغو عرضه همراه شد که مسئولین شرکت سایپا در این خصوص اعلام کردند که بعد از انجام مذاکره با خریدار این عرضه مجدداً انجام خواهد شد.

همچنین طبق شنیده ها و گمانه زنی ها خریدار این عرضه بلوکی نماینده شرکت ولوو در ایران یعنی افراموتور خواهد بود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر