بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
در نشست عرضه اولیه پرداخت الکترونیک سامان مطرح شد؛

تشریح ۳ محور برنامه استراتژیک "سپ" تا سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش گفت: برنامه شرکت تا سال ۱۴۰۰ بر ۳ محور جهانی شدن، حرکت در بستر موبایل و راه حل جامع مشتریان طراحی شده است.
کد خبر : ۱۷۷۱۶۴
به گزاش بورس نیوز، سید ابراهیم حسینی نژاد در نشست عرضه اولیه سپ گفت: سهم بازار شرکت «سپ» در بین همه رقبا در ۶ سال اخیر دو برابر شده و آمارها نشان می دهد که در سال ۹۶ به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تراکنش صورت گرفته و برای سال ۹۷ حداقل ۳ میلیارد تومان تراکنش هدفگذاری شده است.

حسینی نژاد افزود: رتبه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دنیا ۲۴ است که  نسبت به سال گذشته بهبود ۸ رتبه ای داشته است که امتیاز ویژه برای این شرکت در ارتقای جایگاه آن است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در میانه دومین برنامه استراتژیک شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش قرار داریم، به تشریح محورهای این برنامه پرداخت و گفت: برنامه شرکت تا سال ۱۴۰۰ بر ۳ محور جهانی شدن، حرکت در بستر موبایل و راه حل جامع مشتریان طراحی شده است.

ابراهیم حسینی نژاد خاطر نشان کرد: آمارها نشان می دهد که در ۱۲ سال اخیر سودآوری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش حفظ شده و در سال ۹۶ به میزان ۸۰ درصد رشد را تجربه کرده و در سال ۹۷ حداقل ۵۰ درصد رشد در سودآوری پیش بینی شده است.
مدیر عامل سپ افزود: این شرکت هشتصد هزار کارتخوان در اختیار دارد که این مقدار تا پایان سال به ۸۵۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که هیچ کسب و کاری در جهان وجود ندارد که رقابتی تر و شفاف تر از پرداخت باشد، افزود: در کمتر از یک ماه اطلاعات بازار توسط شاپرک ارائه می شود و با توجه به  اینکه همه شرکت ها تکنولوژی محور هستند به رقابتی تر شدن فضا کمک می کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر