بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
امروز نیز شاخص کل در فضای احتیاطی قرار گرفت و اندکی کاهش قیمت داشت بطوریکه در پایان معاملات به ۱۱۰ هزار و ۸۵۱ واحد رسید.
کد خبر : ۱۷۸۰۳۶
به گزارش بورس نیوز، امروز، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با کاهش 200 واحدی روبرو شد به رقم 110 هزار و 851 واحدی رسید و به تعطیلات رفت.

شاخص کل هم ‌وزن اما با کاهش 73 واحدی عدد 18 هزار و 592 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 539 واحدی به رقم  121 هزار و 368 واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 131 واحدی به رقم 81 هزار و 377 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش 481 واحدی عدد  222 هزار و 53 واحد را به نمایش گذاشت.

وضعیت بازار فرابورس

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش 4 واحدی بر روی رقم یک هزار و 239 واحد متوقف شد.

بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های صنعتی  و معدنی گل‌گهر با 82 واحد ، فولاد مبارکه با 58 واحد و تاپیکو با 51 واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های صنایع شیمایی فارس، پلاسکو کار سایپا، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، مهندسی نصیر ماشین، بیمه پارسیان، فروسیلیس ایران، مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال غرب، خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی آرین توسکا، سایر اشخاص بورس انرژی ایران، تایدواتر خاورمیانه، نساجی بروجرد، از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های نیرومحرکه، سرمایه‌گذاری سبحان، کارخانجات مخابراتی ایران، اعتباری کوثر مرکزی، شکر شاهرود، نورد و قطعات فولادی، پتروشیمی اصفهان، افرانت، متوقف شدند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر