بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
مدیرمالی شرکت «تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

فروش سرمایه‌های ثابت، رمز سودده شدن «دبالک»

صورت‌مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 96 شرکت «تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک» در تاریخ 6 تیر ماه اعلام شد و طی آن رشد 148 درصدی «سایر درآمدهای عملیاتی» این شرکت شناسایی شد.
کد خبر : ۱۷۸۰۴۷
مهدی لارابی مدیرمالی شرکت «تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، درخصوص این افزایش درآمدی شرکت گفت: طی سال گذشته شرکت اقدام به فروش دارایی‌های ثابت خود کرد؛ درآمدهای حاصل از این امر موجب افزایش سایر درآمدهای عملیاتی شرکت شد.

وی در ادامه افزود: عبور شرکت از زیان‌دهی سال‌های گذشته و سودده شدن آن در سال 96 نیز از محل فروش این درآمدهای ثابت بوده است.

وی همچنین درخصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت گفت: در یکی از طرح‌ها شرکت موفق به اخذ استاندارد GNP برای «سایت پلنت A» شد؛ این طرح اکنون تکمیل شده و در انتظار بهره‌برداری است.

لارابی با تاکید بر اینکه شرکت طرح دیگری نیز هم‌اکنون در دست اجرا دارد، افزود: مراحل سرمایه‌گذاری، بستن قراردادها و انجام کارهای مقدماتی به پایان رسیده و این طرح تحقیقاتی در فاز اجرایی قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به اضافه شدن سهامداری جدید به این شرکت خاطرنشان کرد: منبع تامین سرمایه طرح توسعه‌ جدید شرکت، اضافه شدن شرکت «لوتوس پارسیان» به جمع سهامداران آن است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر