بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما" با حضور اکثریت سهامداران در روز 30 تیرماه برگزار و صورت‌های مالي سال1396 اين شرکت به تصويب رسيد.
کد خبر : ۱۷۸۳۶۲
به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی این شرکت30 تیرماه با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره بیمه "ما" برگزار و صورت‌های مالی سال 96 به تصویب رسید و  سود خالص پس از کسر مالیات شرکت، مبلغ 432 میلیارد ریال تعیین شد.

بر اساس این گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه  به ریاست جناب تاجیک و با حضور صداقتی فرد به نمایندگی از بانک ملت و خانم غنی از توسعه مالی مهر آیندگان به‌عنوان ناظرین ، حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت و منشی جلسه، ارغوانی  نماینده سازمان بورس، میررضی نماینده بیمه مرکزی، شیرازی حسابرس و بازرس قانونی و وثوق مدیرمالی شرکت برگزار شد.

در ابتدا رئیس مجمع، شرح مختصری از فعالیت‌های زیربنایی و اساسی بیمه "ما" در سال 96 گفت: برنامه‌های راهبردی شرکت در مسیر رشد و تعالی درحرکت است و به سمت توسعه پایدار سوق پیداکرده است.

در ادامه حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت به سهامداران محترم و ابراهیم پور مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مالی ملت و ناظرین و قرائت پیام هیات مدیره به شرح گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال 1396 پرداخت و ضمن بیان خلاصه‌ای از اطلاعات مالی شرکت  افزایش 58 درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته را اعلام کرد.

بهاری فر در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده در سال 1396 گفت: شرکت بیمه "ما" در سال 96 با درک صحیح از شرایط کشور و صنعت بیمه و اتخاذ تدابیر هوشمندانه و انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و استراتژی‌های مناسب برای بخش سودآور و کم ریسک بازار بیمه همانند گذشته  علاوه بر رشد پرتفوی در راستای بهبود کیفیت خود گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه "ما" با بیش از 42 شعبه و باجه و 1067 نماینده و کارگزار در طی 7 سال فعالیت خود و  با تکیه‌بر دانش فنی و خلاقیت کارکنان و نمایندگان محترم شبکه فروش خود به موفقیت چشم‌گیری در صنعت بیمه دست‌یافته است .

بهاری فر افزود: بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی بیمه مرکزی ، بیمه "ما" امسال  نیز به روال سنوات گذشته  دارای  بالاترین سطح توانگری  بوده و در جمع شفاف‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای بر اساس  رتبه‌بندی شرکت‌های بورسی قرار گرفت. بیمه "ما" به‌عنوان یک بیمه‌گر پیشتاز و سرآمد مصمم است تا همگام با گسترش فرهنگ  آینده‌نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به مشتریان عرضه نمایند که ضمن رعایت کلیه حقوق ذینفعان سایر افراد جامعه هم از منافع آن بهره‌مند شوند.

مديرعامل بيمه "ما" با اشاره به رشد 21.88 درصدی پورتفوی و افزايش 54 درصدي پرداخت خسارت در سال 1396، اظهار داشت: شرکت بيمه "ما" در سال 1396 ، بیش از  197میلیارد ريال خسارت به بیمه‌گذاران خود و زيان ديدگان پرداخت کرده است که بیانگر تسریع در رسیدگی به خسارت‌های اعلامی است .

در ادامه گزارش بازرسی شرکت در جمع سهامداران خوانده شد و درنهایت، مجمع صورت‌های مالی را مورد تصویب قرار داد.

انتخاب حسابرس و بازرس قانوني و تعيين روزنامه کثيرالانتشار برای درج آگهی‌های بيمه "ما" بخش پاياني مجمع بود که بر اساس آن سازمان حسابرسي فاطر به‌عنوان حسابرس اصلی و بازرس قانوني و روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه کثيرالانتشار برای درج آگهی‌های بيمه "ما" تعيين شدند.

طبق صورت‌های مالی ارائه‌شده در مجمع ، حق بیمه صادره  مبلغ 4465میلیارد ریال بوده که نسبت به این مبلغ در سال مالی 95 با رشد 21.88 درصدی همراه بود و سود خالص شرکت 432 میلیارد ریال اعلام شد که نسبت به سال مالی قبل، 58 درصد افزایش یافت.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر