بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
شرکت گروه سرمایه گذاری ایرانیان با نماد " پترول" در گزارش حسابرسی شده سالیانه منتهی به 31/02/1397، با انتشار تعدیلی 22 ریالی به ازای هر سهم، پرونده فعالیت های سال مالی قبل را خود را بست.
کد خبر : ۱۷۹۲۷۱

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صورت های مالی حسابرسی شده این شرکت در سال مالی 1397، نشان از عدم تغییرات جدی درآمدی از محل سود شرکت های زیر مجموعه در مقایسه با سال مالی قبل دارد، به طوریکه سود حاصل از سرمایه گذاری در سهام شرکت های پتروشیمی زیر مجموعه در سال مالی 1397 با افتی 20 میلیارد ریالی نسبت به سال قبل، 1996 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


لازم به ذکر است که عمده درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری در سهام شرکت های زیر مجموعه متعلق به شرکت های مدبران اقتصاد (از سهامداران پتروشیمی شیراز و هلدینگ فارس)، پتروشیمی جم و پتروشیمی کرمانشاه می باشد که در جدول ذیل نیز قابل مشاهده می باشد.


از طرفی مهمترین عامل تعدیل مثبت این شرکت در صورت های مالی سال منتهی به 31/02/1397، سود فروش حاصل از سرمایه گذاری ها و به ویژه شناسایی 543 میلیارد ریال از فروش سهام شرکت زاگرس می باشد که احتمالا قابلیت تکرار این میزان سود از این محل در سال جاری مقدور نیست.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
بزودی فروشندگان امروز ودیروز فسرب اه حسرت خواهند کشید !!!!!!