بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
عملکرد مالی این شرکت با رشد 43درصدی منجر به کسب سود خالص 527 میلیارد ریالی نسبت به سال 1395 شد اما این عملکرد نتوانسته رضایت سهامداران را با توجه به انتظارات آنها برآورده کند.
کد خبر : ۱۸۰۲۵۶

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، عملکرد مالی شرکت کیسون نتوانسته رضایت سهامداران آن را با توجه به انتظارات برآوردی آنان از سودآوری شرکت محقق سازد.

عملکرد مالی شرکت کیسون که فعالیت آن در حوزه پیمانکاری طرح‌های ساختمانی و عمرانی است، منجر به کسب سود خالص 527 میلیارد ریالی گردیده که نسبت به سال 1395، رشد 43 درصدی داشته است.


کیفیت سود خالص کسب شده را با توجه به عدم دریافت وجوه نقد عملیاتی و منفی بودن جریان نقد عملیاتی شرکت و بازپرداخت‌های مربوط به تسهیلات مالی دریافتی، اندک و ضعیف ارزیابی می‌شود.

در واقع، درآمدهای شناسایی شده شرکت و همچنین سود کسب شده آن، بدون دریافت وجوه نقد بوده که با توجه به اینکه بسیاری از طرح‌های شرکت در خارج از کشور و کشورهای منطقه در حال انجام است، می‌تواند دریافت وجوه نقد ناشی از اجرای پروژه‌ها را با ریسک‌هایی همراه کند. 

در سال گذشته، خالص تامین مالی شرکت به صورت استقراض، در حدود 900 میلیارد ریال بوده و جریان نقد عملیاتی تلفیقی و شرکت اصلی به ترتیب 524 و 260 میلیارد ریال منفی بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آنچه در جیب سهامداران شکوفه زد؛

از ماراتن مجامع چه عاید سهامداران شد

با امضاي دو قرارداد به ارزش 404 ميليون دلار

کیسون شریک تجاری ونسی فرانسه شد

مشاور مالی رئیس هیأت مدیره و مسئول امور سهام شرکت کیسون عنوان کرد:

آخرین وضعیت پروژه های شرکت/ "کیسون" در راه ورود به فرابورس

ارسال نظر