بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: حفارمردان سختکوش این شرکت موفق شدند عملیات حفر ۷۳ حلقه چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور را تکمیل کنند و برای بهره‎برداری در اختیار شرکت‎های متقاضی قرار دهند.
کد خبر : ۱۸۰۲۶۱
به گزارش بورس نیوز ، حمیدرضا خوشآیند گفت: با تلاش شبانهروزی متخصصان و کارکنان عملیاتی و پشتیبانی این شرکت در پایان روز جمعه گذشته متراژ حفر چاههای نفت و گاز به یکصد هزار و پنج متر رسید.

وی افزود: حفارمردان سختکوش این شرکت موفق شدند عملیات حفر ۷۳ حلقه چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور را تکمیل کنند و برای بهرهبرداری در اختیار شرکتهای متقاضی قرار دهند.

خوشآیند اظهار کرد: از مجموع چاههای حفر شده ۳۵ حلقه توسعهای/توصیفی و ۳۸ حلقه تعمیری بوده است که ۴۷ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۱۱ حلقه در پروژههای شرکت مهندسی و توسعه نفت و ۹ حلقه در قالب پروژهای است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، حفاری ۹ حلقه چاه ۷۵ روز زودتر از برنامه تعریف شده پایان یافت، گفت: این موفقیت از نظر تولیدی شدن زودهنگام چاه، ارزش اقتصادی قابل توجهی دارد.

وی افزود: با اجرایی شدن قرارداد حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، ۲ دستگاه حفاری سنگین خشکی این شرکت در استانهای خوزستان و فارس وارد مدار عملیات شد.

خوشآیند یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر ۷۳ دستگاه حفاری فوق سنگین، سنگین و سبک دارد که از این تعداد ۷۰ دستگاه خشکی و ۳ دستگاه دریایی است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر