بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

محرک برای رشد صعودی شاخص بورس/ پتروشیمی‌ها در شیب ملایم سود

کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر گزارش ماهیانه شرکت ها بیانگر شرایط فروش مطلوب آن ها باشد بازار نیز روند صعودی را در پیش گرفته و در هفته های آینده رشد مثبت یا منفی 500 الی 1000 واحدی را به طور روزانه تجربه می کند.
کد خبر : ۱۸۳۲۳۵

به گزارش بورس نیوز، معاملات امروز بورس تهران در حالی آغاز شد که بسیاری از صفوف عرضه در مرحله پیش تقاضا به سمت تقاضا کشیده شدند به همین دلیل تقاضای خرید سهام توانست بر بازار غلبه کند که به تبع آن شاخص کل بورس نیز با رشد 1543واحدی در ارتفاع 182هزار و 211واحد قرار گرفت.

در این خصوص کمال خانزاده مدیرعامل کارگزاری ملل به بورس نیوز گفت: باتوجه به افت قیمت های جهانی نفت در هفته گذشته سهام شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی دستخوش تغییراتی شد اما از امروز به دلیل عرضه نفت در بورس انرژی و استقبال خریداران سهام شرکت های پتروشیمی روند مثبت ملایمی را در پیش گرفته اند.

خانزاده با بیان اینکه باید ببینیم باتوجه به اعمال تحریم ها وضعیت گزارش ماهیانه و شرایط فروش شرکت ها در مردادماه چگونه خواهد بود، افزود: اگر شرایط آن ها مناسب باشد بازار نیز روند صعودی را در پیش گرفته و در هفته های آینده رشد مثبت یا منفی 500 الی 1000 واحدی را به طور روزانه تجربه می کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

موفقیت کم ابزارهای بورسی / شفاف‌سازی بازار سرمایه مهم است

نایب رییس کمیسیون تلفیق گفت:

عرضه 5 میلیون بشکه نفت در بورس انرژی

طی اطلاعیه ای صورت میگیرد؛

مرحله سوم فروش نفت در بورس

ارسال نظر