بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
آخرین روز دوره معاملاتی اوراق اختیار فروش تبعی شرکت ریل سیر کوثر در نماد «حسیرتبعی9708»، امروز چهارشنبه مورخ 1397/08/23 است.
کد خبر : ۱۸۳۳۵۶
به گزارش بورس نیوز، آخرین روز دوره معاملاتی اوراق اختیار فروش تبعی شرکت ریل سیر کوثر در نماد «حسیرتبعی9708»، امروز چهارشنبه مورخ 1397/08/23 بوده و تاریخ اعمال اوراق مذکور روز یکشنبه مورخ 1397/08/27 است. فرآیند اعمال اوراق اختیار فروش تبعی به شرح زیر است:

1- در صورتی که قیمت پایانی سهم پایه در روز اعمال بزرگتر یا مساوی قیمت اعمال باشد، اوراق اختیار فروش تبعی قابل اعمال نقدی نیست.

2- اعمال اوراق اختیار فروش تبعی منوط به ارائه درخواست اعمال از سوی سهامدار و از طریق کارگزار وی به فرابورس حداکثر تا ساعت 13 روز اعمال خواهد بود. کارگزاران می‌توانند 10 روز قبل از تاریخ اعمال، در خواست‌های اعمال را از مشتریان خود دریافت و در روز اعمال به فرابورس ارائه دهند.

لازم به ذکر است کارگزاران محترم می‌بایست درخواست اعمال مشتریان خود را به صورت تجمیعی در یک فایل با فرمت اکسل و از طریق اتوماسیون اداری سازمان بورس و اوراق بهادار به معاونت عملیات و نظارت بازار شرکت فرابورس ایران ارسال نمایند. فایل مذکور شامل نماد تبعی، نام و نام خانوادگی مشتری، کد بورسی و تعداد معتبر اوراق تبعی در تاریخ سررسید است.

یادآور می‌شود به مکاتباتی که به صورت موردی و جداگانه به این معاونت ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3- لازم به ذکر است مطابق با اطلاعیه شماره 1182/الف/96 مورخ 1396/08/24 روش اعمال به شرح زیر است: خرید سهم به قیمت اعمال از دارنده اوراق اختیار فروش تبعی.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب‌سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه نمائید.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر