بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
مشاور بازار گستر هلدینگ صنایع شیر ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

شیر مدارس لنگ 500میلیارد تومان / آمادگی شرکت‌های پگاه جهت مشارکت

بودجه مورد نیاز تامین شیر مدارس کل کشور حدود 500 میلیارد تومان و هزینه تامین شیر مدارس مناطق کمتر برخوردار کشور حدود 200 میلیارد تومان برآورد می شود که با توجه به اهمیت این موضوع، این مبلغ رقم چندانی نیست.
کد خبر : ۱۸۴۲۵۵
به گزارش بورس‌نیوز با افزایش شدید قیمت محصولات لبنی، سرانه مصرف لبنیات در کشور کاهش یافته و با وجود آنکه دولت چند سالی مبلغی را جهت تامین شیر مدارس تخصیص می‌داد، دو سال است که گفته می‌شود کفگیر دولت به ته‌دیگ خورده و شیر مدارس قطع شده است.

غلامرضا بصیرپور مشاور بازار هلدینگ صنایع شیر ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: تا این لحظه خبری از سهمیه شیر مدارس نشده و احتمالا امسال هم همچون سال گذشته شیر به مدارس داده نخواهد شد.

وی افزود: فارغ از بحث انتفاع شرکت‌های لبنی از موضوع قرارداد شیر مدارس، قطع شیر مدارس آثار مهمی بر بهداشت و سلامت دانش آموزان داشت و حتی پیشنهادی ارائه داده اگر دولت توان مالی کافی برای تامین بودجه شیر مدارس کل کشور را ندارد، حداقل در مناطق کمتر توسعه یافته کشور اقدام به توزیع شیر در مدارس شود. 

بصیرپور در رابطه با میزان بودجه مورد نیاز جهت تامین شیر مدارس اظهار داشت: بودجه مورد نیاز تامین شیر مدارس کل کشور حدود 500 میلیارد تومان و هزینه تامین شیر مدارس مناطق کمتر برخوردار کشور حدود 200 میلیارد تومان برآورد می‌شود که با توجه به اهمیت این موضوع، این مبلغ رقم چندانی نیست.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:

غیرایمن بودن بعضی مدارس در کشور

د در ۶ ماهه نخست سال جاری؛

واردات کره ۱۳۱ میلیون دلاری شد

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران:

افزایش نرخ محصولات لبنی اجتناب‌ناپذیر است

ارسال نظر