بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
اولین همایش ملی بانکداری شرکتی با رویکرد تامین مالی شرکتی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۱۸۴۳۳۱


به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، در این مراسم سهرابی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با بیان این مطلب که بانکداری شرکتی یکی از زیرشاخه‌های بانکداری جامع بوده و بر روی نیاز مشتری تمرکز می‌کند گفت: در سال های گذشته بانک ها برای عقب نیفتادن از این مفهوم یک واحد به همین نام در مجموعه های خود راه اندازی کردند. 

وی ادامه داد:قرار بر این است که این واحدهای مخصوص سرعت رسیدن تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کشور را افزایش دهند اما این تغییر مدل همیشه همراه با مقاومت و مشکلات سازمانی است که باید سرعت مرتفع گردد.

وی با انتقاد از محیط های دانشگاهی و علمی گفت: متاسفانه اندیشمندان و دانشگاهیان ما در شرایط به وجود آمده در سیستم بانکی مقصر هستند زیرا هیچگاه برنامه و طرحی برای رفع این مشکلات ارائه نداده اند.

سهرابی درباره خروجی اولین همایش ملی بانکداری شرکتی گفت: ما دنبال یک مدل پژوهشی و علمی هستیم که همه نیازها در آن دیده شده باشد. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور با داشتن شبکه ای از اعضای هیات علمی که در حوزه بانک و مارکتینگ دارای تجربه ویژه هستند آمادگی خود را برای کمک به شکل گیری مفهوم بانکداری شرکتی در ایران اعلام کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر