بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین خبر داد:

اصلاحیه مزایده «تاپیکو»

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه کدال، در خصوص اصلاح مزایده این شرکت توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : ۱۸۴۳۷۱

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه کدال، در خصوص اصلاح مزایده این شرکت توضیحاتی ارائه داد.

این شرکت در خصوص مزایده شرکت توسعه نفت و گاز آریا اعلام کرده است، فعالیت اصلی شرکت مورد واگذاری عبارت از اقدامات اولیه در خصوص احداث پالایشگاه میعانات گازی به ظرفیت ۶٠ هزار بشکه در روز (١ واحد از ٨ پالایشگاه طرح فراگیر پالایش سیراف) واقع در میدان گازی پارس جنوبی است.

"تاپیکو" همچنین در این اطلاعیه آورده است، مهم ترین دارایی‌های این شرکت شامل مبلغ ١٢٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شرکت زیر ساخت فراگیر پالایشی سیراف و مبلغ حدود ۵۴ میلیارد ریال پیش پرداخت سرمایه‌گذاری‌ها به شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف بابت سهم شرکت از هزینه‌های اجرای عملیات آماده سازیی طرح است.

یادآور می‌شود، قیمت پایه مزایده مبلغ ٨٣.٠٣٠ میلیون ریال بوده و خریدار موظف است کلیه مطالبات فروشنده که تا زمان انجام معامله در حساب‌های شرکت ثبت شده است را به همراه مبلغ مذکور به فروشنده پرداخت نماید.

ضمنا صورت‌های مالی حسابرسی شده برای سال مالی منتهی به اسفند 96، شرکت توسعه نفت و گاز آریا از طریق نماد تاپیکو در سامانه کدال قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر