بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز خبر داد:

نوسان قیمت طلا و سکه در 2 روز آینده

رییس اتحادیه طلاو جواهر گفت: به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و ارز، در دو روز آینده قیمت طلا و سکه نیز افزایش یابد.
کد خبر : ۱۸۴۶۰۲


Image result for ‫طلا و سکه‬‎

محمد کشتی آرای عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با بورس‌نیوز گفت: در چند روز اخیر قیمت ارز مجددا با افزایش روبه‌رو شد همچنین قیمت جهانی طلا نیز در ماه پایانی سال میلادی افزایش 25 دلاری را تجربه کرد به همین دلیل در بازار داخلی نیز از روز چهارشنبه برخلاف هفته گذشته روند صعودی را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه اوایل هفته گذشته قیمت سکه 3 میلیون 700 هزارتومان بود اما در اواخر هفته به 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید، افزود: در حال حاضر نیز قیمت سکه حدود 3850 هزار تومان بوده که به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و ارز، در دو روز آینده قیمت طلا و سکه نیز افزایش یابد.

کشتی آرای با بیان اینکه معاملات بازار طلا و ارز در هفته گذشته روال ثابتی را پشت سر گذاشت، ادامه داد: باتوجه به کاهش قیمت در ماه‌های اخیر تمایل به سرمایه‌گذاری در این بازار نیز کاهش یافت اما عرضه و تقاضا متعادل بود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر خاطرنشان کرد: در حالی که حباب سکه به کمتر از 400 هزار تومان رسیده بود اما در هفته گذشته تقاضا برای خرید سکه افزایش یافت به همین دلیل حباب 450 هزار تومانی در قیمت سکه ایجاد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفتگو با بورس نیوز:

سیر نزولی قیمت سکه ادامه دارد

ارسال نظر