بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب؛

نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت: نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست؛ همان مردمی که اطراف تاسیسات ما در حال فعالیت هستند، از پنجره‌های منازل‌شان نور مشعل‌های واحدهای بهره‌برداری را می‎بینند و دکل، تاسیسات و خط لوله مقابل چشمان‎شان است نیز نیروی انسانی به شمار می‎روند.
کد خبر : ۱۸۴۹۸۲

به گزارش بورس‌نیوز، احمد محمدی اظهار کرد: نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست؛ همان مردمی که اطراف تاسیسات ما در حال فعالیت هستند، از پنجره‌های منازل‌شان نور مشعل‌های واحدهای بهره‌برداری را میبینند و دکل، تاسیسات و خط لوله مقابل چشمانشان است نیز نیروی انسانی به شمار میروند.

وی اولویت کاری نخست خود را پیگیری کار با رویکرد تعاملی، مدیریت سیستممحور و فرآیندنگر و توجه و احترام به نیروی انسانی عنوان کرد و درباره بهرهمندی از حضور بانوان در عرصههای مدیریتی این شرکت گفت: آنطور که باید و شاید جانشینپروری و نیروپروری در این زمینه نداشتهایم، اما واقعا به حضور همهجانبه زنان نیاز داریم. در این شرکت، زنان مستعد و توانمندی فعالیت میکنند و میتوانیم در مجموعههای ستادی از حضور آنان استفاده کنیم.

محمدی ایجاد انگیزه و نشاط در میان کارکنان، ارتقای فرهنگ شخصی و سازمانی، تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت جسم و روح کارکنان را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: بهتازگی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، اقدام مناسبی انجام شده تا حداقل ترمیم در حقوق نیروهای ارکان ثالث ایجاد شود که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، مباحث مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، همچنین تولید صیانتی و توجه به منابع هیدروکربوری و تاسیسات مرتبط آنها که در بخش دوم عمر خود قرار دارند، از دیگر اولویتهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی بارندگی های هفته گذشته اتفاق افتاد؛

همکاری مناطق نفت‎‎خیز جنوب به نواحی سیل‎زده

در نشست کمیته مشاوران مدیریت مخازن مناطق نفت خیز جنوب انجام شد؛

توسعه میدان‎های نفتی پارسی و پرنج

شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران انجام می شود؛

9 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت

شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب انجام شد؛

تعمیـرات اساسی واحد نخست کارخانه گاز و گاز مایـع ۷۰۰

ارسال نظر