بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی و کمبود زمین در استان کردستان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده کامل و بهینه از ظرفیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه انجام شده است.
کد خبر : ۱۸۵۹۶۵

به گزارش بورس نیوز، فریدون یاسمی با بیان این‌که در این مدت، روزانه ۴۸۵ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده سی‌ان‌جی در استان مصرف شده است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی و کمبود زمین در استان کردستان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده کامل و بهینه از ظرفیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه انجام شده است.

وی افزایش مصرف این سوخت پاک در استان را سبب کاهش مصرف ۱۳۱ میلیون لیتری بنزین و توجه به حفاظت از محیط زیست برشمرد و افزود: هم‌اکنون ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در استان با ۳۲۰ نازل فعال، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند که با احداث سه جایگاه جدید در نواحی سنندج، سقز و دیواندره، تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی کردستان به ۵۵ جایگاه افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به برگزاری نشست‌های فصلی با مالکان و رؤسای جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه اشاره کرد و افزود: ارتقای کمی و کیفی این جایگاه‌ها از برنامه‌های این منطقه است و در این مدت با برنامه‌ریزی و هماهنگی با اداره استاندارد استان، بازدیدهای دوره‌ای مناسبی از این جایگاه‌ها انجام شده که به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعان انجامیده است.

یاسمی به احداث مراکز معاینه فنی خودروهای سی‌ان‌جی‌سوز در استان اشاره و به شهروندان توصیه کرد از دستکاری غیرمجاز مخازن خودروهای‌شان اجتناب و به کارگاه‌های مجاز تعمیرات خودروهای سی‌ان‌جی مراجعه کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی مطرح شدن طرح سهمیه بندی بنزین؛

افزایش فقر و تشدید تضاد طبقاتی در کشور

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:

128 جایگاه سی‌ان‌جی در حال ساخت

ارسال نظر