بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
ثبت‌نام جدید از سوی سازمان خصوصی‌سازی تکذیب شد؛

ثبت‌نام سهام‌عدالت با کُد بی‌عدالتی

مسئولین سازمان خصوصی‌سازی اذعان دارند که تنها ثبت‌نام، مختص به وراث مشمولان متوفیان بوده و برای سهام‌عدالت، ثبت‌نام جدیدی در دستور کار قرار ندارد.
کد خبر : ۱۸۶۰۰۳
ثبت‌نام سهام‌عدالت با کُد بی‌عدالتی
به گزارش بورس‌نیوز، آخرین ثبت‌نامی که از سوی دفاتر پیشخوان دولت برای سهام عدالت صورت گرفته درخصوص آن بوده که وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت برای بهره‌مندی از این سهام، به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنند.
از میان مجموع بیش از 49 میلیون مشمول سهام عدالت، حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر متوفی هستند که بر اساس مصوبه شورای عالی اصل 44 قانون اساسی، وراث این دسته از متوفیان از مردادماه امسال می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام و ارائه مدرک کرده و از مزایای سود و اصل این سهام بهره‌مند شوند.

اما امروز طبق خبرهای دریافتی، در یکی از مراکز پیشخوان دولت در 24متری شهرری روبه‌روی سازمان آب گویا با بنری بزرگ نوشته شده که ثبت‌نام سهام عدالت!
با بررسی این موضوع مشخص شد که با کپی شناسنامه، کارت ملی و البته به ازای دریافت 20هزارتومان حق ثبت نام، به مراجعان پاسخ مثبت داده شده و در نهایت پس از ثبت‌نام، کد پیگیری برای این افراد پیامک می‌شود.
ثبت‌نام سهام‌عدالت با کُد بی‌عدالتی
پس از بررسی پیامک ارسال شده، حتی مشخص شد که نام کاربری و رمز عبور در این سایت عملیاتی نبوده و علنا صفی که جلوی این دفتر زده شده احتمالا به دنبال هیچ، حرکت کرده‌اند.

در همین راستا جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: ثبت‌نامی جدید در خصوص سهام عدالت وجود نداشته و تنها ثبت‌نام "وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت" بوده که از سوی دفاتر پیشخوان باید صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: لازم به ذکر است که طی سال‌های گذشته بارها با عنوان ثبت‌نام سهام عدالت از مردم سوداستفاده شده که باید این مورد نیز پیگیری شود. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اصغر
United States of America
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
اگر این سهام اسمش سهام عدلت هست به من وخانواده ام داده نشده من اسمشو به نظر شما چی صدا کنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
سوءاستفاده