بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۳
در پی عدم شفافف سازی صورتهای مالی مخابرات رخ داد

نامه اعتراض آمیز جمعی از سهامداران به دفتر مقام معظم رهبری

جمعی از سهامداران شرکت مخابرات متن نامه اعتراض آمیز خو درا در خصوص عدم شفاف سازی صورتهای مالی شرکت مخابرات ایران و توقف طولانی مدت این نماد ابراز داشتند که در ذیل عینا از نظر می گذارانیم .
کد خبر : ۱۸۶۳۶
طی ارسال ایمیلی به تحریریه بورس نیوز جمعی از سهامداران شرکت مخابرات متن نامه اعتراض آمیز خو درا در خصوص عدم شفاف سازی صورتهای مالی شرکت مخابرات ایران و توقف طولانی مدت این نماد ابراز داشتند که در ذیل عینا از نظر می گذارانیم .

با سلام
احتراما به استحضار میرسانیم که جمعی از سهامداران حقیقی مخابرات نامه ای اعتراض آمیزی درخصوص تخلفات فراوان در صورتهای مالی مخابرات و هزینه تراشیهای و مسائل دیگر تهیه کرده اند که نسخه ای از متن نامه نوشته شده را به بیت مقام معظم رهبری و دفتر رسیدگی به شکایات مردمی ایشان و همچنین به نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و بازرسی کل کشور ارسال شده است که رونوشتی از آن نامه در اختیار بورس نیوز قرار میگیرد که 18000سهامدار جز انتظار دارند که در صورت امکان اعتراض آنان ازطریق سایت بورس نیوز انعکاس و بازتاب یابد.
 
پیشاپیش سهامداران مخابرات از مساعدت و یاری مسوولان سایت بورس نیوز کمال تشکر و قدردانی را خواهند داشت. در لینک انتهای نامه به طور کامل قسمتی از تخلفات و هزینه تراشی شرکت مخابرات ضمیمه شده است .


بنام خدا
ضمن عرض سلام خدمت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای بعرض مبارک میرساند متاسفانه تحرکاتی در شرکت مخابرات ایران که اخیرا سهام آن در بورس عرضه شده است در حال وقوع است که موجبات دلسردی و نارضایتی بسیاری از سهامداران را فراهم آورده است .
 
 از جمله این موارد عبارتند از :

اول : متوقف ماندن بیش از 3ماهه نماد مخابرات به بهانه های مختلف که باعث عدم نقد شوندگی سرمایه های بیش از 18000 سهامدار این شرکت را فراهم آورده است آنهم در این ایام نزدیک به پایان سال و نیاز مبرم سهامداران به نقدینگی .

دوم : عدم شفافیت صورتهای مالی و پنهان نمودن سود در صورت های مالی با هزینه تراشی های گوناگون به منظور دلسرد نمودن سهامداران جزء (مردم) با غیر سودآور نشان دادن مخابرات علیرغم تبلیغات هنگام واگذاری در بورس !!! و درآوردن سهم از دست سهامداران خرد (مردم) با خسته نمودن آنها .

سوم : تحمیل هزینه های کاملآ نا مرتبط به صورتهای مالی مخابرات بنابه اعتراف صریح مدیریت عامل آن که از آن به باج سبیل دولت از مخابرات از آن یاد نموده اند و سوابق آن در جلسه مجمع تقسیم سود بتاریخ 28آبان 87 و جلسه معارفه شرکت در 30بهمن و مصاحبه های ایشان در روزنامه های کثیر الانتشار موجود است .

چهارم : دندان تیز نمودن تعدادی از ارگانهای کشوری و لشکری همچون شرکت مهر اقتصاد ایرانیان (وابسته به سپاه ) و سرمایه گذاری تدبیر برای خرید بلوک مدیریتی مخابرات در بورس و دامن زدن به جو بی اعتمادی در جهت تخریب قیمت سهم و بز خری آن از دولت به قیمتهای بسیار ناچیز در حد 300 تومان!!! برای بلوک مدیریت چنین شرکتی عظیم که دارای مشتریان خارجی در قیمتهای به مراتب بالاتر در حدود یک دلار (1000تومان ) برای هر سهم می باشد .

پنجم: در حالی که این سهم خریدار خارجی از کشور های دوست و مسلمان همچون اندونزی و مالزی (به اعتراف رئیس سازمان خصوصی سازی آقای دکتر کرد زنگنه ) دارد اما به بهانه های مختلف مثل استراتژیک بودن و از این قبیل جو سازی ها قصد تخریب قیمت تابلو سهم که تابعی از قیمت معامله بلوک مدیریت آن خواهد بود دارند درصورتیکه موارد مشابه صدور پروانه بهره برداری برای اپراتور همراه دوم (ایرانسل) و اخیرآ در شرف صدور پروانه بهره برداری نسل سوم تلفن همراه برای شرکت اتصالات متعلق به کشور دوست و برادر امارات!!!که ادعاهای ارضی و بد رفتاری با مسافران ایرانی و جعل نام خیلج فارس از کوچکترین اقدامات برادرانه این کشور همجوار می باشد اما وقتی صحبت از واگذاری سهام مخابرات ایران می گردد و ارگانهای مربوطه که برای این لقمه چرب دندان تیز نموده اند شروع به تخریب و جو سازی منفی می نمایند و الی آخر که بحث در مورد تک تک موارد در حوصله این گفتار نمی گنجد .

لصفآ با توجه به نزدیکی معامله عمده سهم در بورس و نارضایتی فزاینده سهامداران جزء که مرجعی برای رسیدگی به شکایات از سود جویان نمی یابند دستور رسیدگی آنی صادر فرمائید .

متشکریم

 لینک تناقضات صورتهای مالی مخابرات :
 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر