بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
در 9ماهه سال جاری صورت گرفت؛

سود خالص «غصینو» در سال جاری

این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۳۸,۷۸۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
کد خبر : ۱۸۶۷۵۳

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت صنعتی مینو در دوره ۹ماهه منتهی به ۹۷/۰۶/۳۱(حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۴۳۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۱۵درصد فروش و نیز افزایش ۱,۲۰۸درصد سایر درآمدهای غیرعملیاتی- درآمد سرمایه‌گذاری‌ها است.

گفتنی است، این شرکت براساس عملکرد ۹ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۳۸,۷۸۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی

افزايش مربوط به موجودي مواد وکالا نسبت به سال 1396 عمدتاً ناشي از افزايش(نرخ و مقدار) خريد مواد اوليه و بسته‌بندي است و افزايش سفارشات و پيش‌پرداخت‌ها عمدتاً ناشي از پيش پرداخت بابت خريد شکر، گندم، روغن و کاغذ تحرير و غيره است.

بر این اساس، افزايش سودسهام پرداختني ناشي از شناسايي سود سهام 1396به مبلغ 250.000ميليون ريال بوده و افزايش پيش‌دريافت‌ها نيز عمدتاً ناشي از پيش‌دريافت از مشتريان ارزي به مبلغ 5.755ميليون ريال است.

لازم به ذکر است، مبلغ 106.226 ميليون ريال ساير درامدهاي غيرعملياتي شامل 96.831ميليون ريال فروش سرمايه‌گذاري بلندمدت و 398ميليون ريال درآمد سود سهام و 8.997 ميليون ريال سود سپرده‌هاي بانکي است.بهاي تمام شده فروش سرمايه‌گذاري بلندمدت 8.512ميليون ريال است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر