بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
از سوی وزیر نفت صورت گرفت؛

انتصاب 5 عضو شورای مرکزی «سلام»

انتصاب 5 عضو شورای مرکزی «سلام»
وزیر نفت پنج عضو حقیقی شورای مرکزی سلامت، ایمنی، محیط زیست «سلام» را منصوب کرد.
کد خبر : ۱۸۷۰۷۰

به گزارش بورس نیوز، در حکم بیژن زنگنه، وزیر نفت به ناصر بابایی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، هادی هاشم‌زاده فرهنگ، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، داود رشتچیان، استاد دانشگاه صنعتی شریف و فریده گلبابائی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است: «به استناد بند «الف» شیوه‌نامه شورای مرکزی سلامت، ایمنی و محیط زیست «سلام» ( موضوع ابلاغیه ۴۸۴۱۴۸-۲۸,۱ مورخ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۳) و با توجه به تخصص و تجارب جنابعالی برای مدت سه سال به عضویت در این شورا منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با مشارکت فعال و موثر و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود، نقش موثری در پیشبرد اهداف و وظایف این شورا و ارتقای سلامت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت ایفا نمایید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی توفیق مسئلت دارم


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
اول بهمن، مرحله سوم نفت در بورس انرژی
در 6 روز آینده صورت میگیرد؛
اول بهمن، مرحله سوم نفت در بورس انرژی
بررسی درآمدهای نفتی و نحوه توزیع آن
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس گفت:
بررسی درآمدهای نفتی و نحوه توزیع آن
اختلافات میان دو وزارتخانه قیر را با کمبود مواجه کرد
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:
اختلافات میان دو وزارتخانه قیر را با کمبود مواجه کرد
انتصاب در شرکت ملی نفت ایران
از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران؛
انتصاب در شرکت ملی نفت ایران
ارسال نظر
captcha