بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت:

زمستان گرم برای روستاییان ایلامی

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: اکنون بیش از ۵۹ هزار انشعاب علمک در ۲۳ شهر و ۳۵ هزار انشعاب علمک در ۳۶۵ روستای استان نصب شده است.
کد خبر : ۱۸۷۱۸۶

به گزارش بورس نیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان ایلام، توسعه گازرسانی در کشور را یکی از خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران دانست و گفت: توسعه شبکه گازرسانی روستایی از جمله دلایل مهم جلوگیری از رشد مهاجرت مردم از روستاها به شهرهاست.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: خدمت‌رسانی مطلوب و کسب رضایت مردم بالاترین خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران است و پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع گام موثری در این زمینه است.

عباس شمس‌الهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این دیدار، به تشریح فعالیت‌های شرکت گاز استان پرداخت و تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۳ شهر و ۳۶۵ روستای استان ایلام با بیش از ۱۵۰ هزار مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند و با آمادگی شرکت گاز استان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما، مشترکان گاز زمستانی گرم بدون مشکل قطع یا افت فشار گاز را سپری می‌کنند.

وی افزود: اکنون بیش از ۵۹ هزار انشعاب علمک در ۲۳ شهر و ۳۵ هزار انشعاب علمک در ۳۶۵ روستای استان نصب شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:

سعی دولت در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت:

گازرسانی به ۱۱ روستا و ۳۹ واحد صنعتی در بوشهر

در آیین بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر؛

گازرسانی به 3 هزار روزستا تا پایان سال جاری

ارسال نظر