بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس گفت:

صرافی‌ها، عامل گرانی ارز

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس گفت:نقش صرافی‌ها در تعدیل قیمت ارز زیاد است ولی با این حال در برخی از صرافی‌ها اقدامات غیرصحیحی رخ می‌دهد که نظارت بانک مرکزی باید بیشتر باشد.
کد خبر : ۱۸۷۲۶۹

به گزارش بورس نیوز، شهاب نادری در خصوص نقش صرافی‌ها در تعدیل بازار ارز گفت: طبق جلسه ای که با صرافان داشتیم این صنف نیز گلایه‌هایی داشتند و ادعا می‌کردند که به بهانه‌های واهی طی چند ماه اخیر از سوی دولت بر ما فشار وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظر بنده این است که با توجه به شرایط فعلی جامعه صرافی‌ها خود عامل گرانی ارز هستند، گفت: نقش صرافی‌ها در تعدیل قیمت ارز زیاد است ولی با این حال در برخی از صرافی‌ها اقدامات غیرصحیحی رخ می‌دهد که نظارت بانک مرکزی باید بیشتر باشد.

نادری با تاکید بر اینکه بیشتر از صرافی‌ها، برخی از بانک‌ها عامل بدبختی اقتصادی مردم هستند افزود:من در این موضوعات اقتصادی منتقد دولت بودم ولی با توجه به شرایط فعلی جامعه در کنار دولت هستم تا از این شرایط بد اقتصادی عبور کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجموعه بانک مرکزی مدیریت خوبی ندارند و ضعف مدیریتی برخی از مسئولین در کشور مهم ترین معظل است چرا که توان و ایده اقتصادی ندارند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات موسس کانون صرافان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ضرورت اجتناب از نوسان‌های شدید در بازار ارز / نرخ غیر واقعی ارز، بلای جان اقتصاد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد:

دلالان دلیل نابسامانی بازار ارز

ارسال نظر