وزیر انرژی عربستان گفت:
قول روس ها به وزیر انرژی عربستان
وزیر انرژی، صنایع و معادن عربستان، درباره توافق جهانی کاهش تولید نفت میان سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش، گفت: همه ما به توافق ماه دسامبر پایبند هستیم؛ همه نشانهها مطلوب هستند و روسها به من قول دادهاند شتاب خود را بیشتر میکنند.

به گزارش بورس نیوز، خالد الفالح، وزیر انرژی، صنایع و معادن عربستان، درباره توافق جهانی کاهش تولید نفت میان سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش، گفت: همه ما به توافق ماه دسامبر پایبند هستیم؛ همه نشانهها مطلوب هستند و روسها به من قول دادهاند شتاب خود را بیشتر میکنند.
وی افزود: امیدوارم آنها عملکرد بهتری در ماه ژانویه (۲۰۱۹) داشته باشند؛ آنها چالشهایی داشتهاند، اما همانند سال گذشته خودشان را میرسانند.
اوپک و متحدانش در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی توافق کردند به مدت ۶ ماه از آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی، عرضه روزانه نفت خود را در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه کاهش دهند.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
پایان خوش اولین ماه زمستان در تالار شیشه ای؛
گام قدرتمند فعالیت بورس تهران در زمستان+جدول
براساس داده های کشتیرانی؛
باقی ماندن صادرات نفت عراق در بالاترین سطح وزیر نفت خبر داد:
کشف یک چاه نفتی در آبادان
در پی کاهش تولید نفت از سوی اوپک و متحدانش؛
توازن بازار نفت با توافق جهانی اوپک
پایان خوش اولین ماه زمستان در تالار شیشه ای؛
گام قدرتمند فعالیت بورس تهران در زمستان+جدول
براساس داده های کشتیرانی؛
باقی ماندن صادرات نفت عراق در بالاترین سطح وزیر نفت خبر داد:
کشف یک چاه نفتی در آبادان
در پی کاهش تولید نفت از سوی اوپک و متحدانش؛
توازن بازار نفت با توافق جهانی اوپک ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه